Jännän siementämä myöhäisteini rakastui

Ätministraattori

11

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+3

      Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Miksi kukaan nainen ei voisi kiinnostua minusta tuolla tavalla?

      • Ätministraattori

        Johtuisiko siitä että olet atm?


      • 15+3

        En tosin haluaisi sellaista naista joka on ehtinyt jo pyöräyttää muksun maailmaan vaan kokemustasoltaan suurinpiirtein samalla viivalla minun kanssa olevan.


      • 15+3
        15+3 kirjoitti:

        En tosin haluaisi sellaista naista joka on ehtinyt jo pyöräyttää muksun maailmaan vaan kokemustasoltaan suurinpiirtein samalla viivalla minun kanssa olevan.

        Niin, ätmiydestä se kai johtuu ja ätmiys minun tapauksessani johtuu enimmäkseen luonteen arkuudesta mutta ehkä hieman myös ulkonäöstä.


    • kiltti atm

      Tuo todistaa että vain komeat saavat naisia. Tavikset on yhtä kuin rumia ja eivät saa naisia.

    • ht palstavisiitillä

      Joo-oh... On selvästi tasapainoinen ja luotettava nainen. Ehtinyt 21v iässä jo muksun puksauttaa maailmaan joko jonkun satunnaisen miehen kanssa tai sitten ehtinyt jo erota miehestään.

      Ja nyt lehdessä ilmoittelee kuinka on täysin rakastunut johonkin tyyppiin jonka vain ohimennen kohtasi kaupassa - eikä ilmeisesti edes jutellut sille.

      Hyvin menee. Kyllä tuosta varmasti saa sellaisen luotettavan kumppanin loppuelämäkseen, joka ei varmasti koskaan tule rakastumaan keneenkään muuhun komeaan satunnaiseen mieheen, jonka näkee kaupassa / baarissa / kadulla / jossain. :D

    • -atm-

      Ei ollut vaikea arvata mitä mieltä Nal on tuosta naisesta ja vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin.

    • 2+1

      En kyllä ois kiinnostunut tuon näköisestä naisesta ja jos mies on ollut niin komea että noin vaan hurmaa naisia, niin varmasti paremmankin löytää.

    • -atm-

      "Oletko sinäkin muuten oikeassa elämässä kuin periaatteen mies? Kiltti ja kohtelias mies josta kukaan ei voisi uskoa näitä kirjoituksia ja mielipiteitä?"

      Minä ainakin olen oikeassa maailmassa niin kiltti ja kohtelias herrasmies ettei varmaan kukaan koskaan uskoisi minun täällä kirjoittelevan tällaisia juttuja.

      • -atm-

        Ehkä en kuitenkaan enää pohjimmiltani olekkaan niin mukava mies mitä annan ihmisten ymmärtää.


      • hyi helv...
        -atm- kirjoitti:

        Ehkä en kuitenkaan enää pohjimmiltani olekkaan niin mukava mies mitä annan ihmisten ymmärtää.

        Tuon kuvan perusteella tuo nainen vaikuttaa aika teiniltä viellä.
        Huulessa lävistys ja pukeutuu samanlailla kun teinit.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe