Auttakaa!!

Epätoivoinen

Ongelma on se, että yritän syödä terveellisesti ja lasken kaloreita. Oon niistä hyvin (liiankin) tarkka, mutta muutenkin elämässä oon hyvin, millai luonnehtis.. rutiinin omainen jne. Eikä siinä mitään, mutta ... esimerkiksi tänään ystävän luona grillattiin, mistä en tiennyt ja tuputettiin sitä syömistä, ok, ei siinä mitään. Mutta joka ikinen kerta, kun joudun poikkeen näistä omista syömisruutineista/ -laskelmista, niin tulee täydellinen hälläväliä meininki välittömästi päälle. Esim. tänään hyvän aterian päälle ei tehnyt mitään enään mieli,nälkä lähti todella, jos olikaan, mutta pakko vaan oli mennä kauppaan ostaan vielä sipsit, karkit, pitsaa, jätskia, koska mitäs tässä väljä, kun peli menetetty ja tosiaan mitään ei tehny enään edes mieli!! ETTÄ OTTAA AIVOON!! Ja kyllä ihminen vaan voi olla sairas :(. Auttakaa kiltit! Onko kohtalon tovereita ja miten tästä päästy eroon? Ja tätä tapahtuu aina uudelleen ja uudelleen ...

4

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjä

      Miksi laskeskelet kaloreita? Oletko siis ylipainoinen?

    • salimimmi on luuseri

      Mitä? Missä salimimmi on? Hänen kuuluu tulla haukkumaan aloittaja luuseriksi välittömästi. Ehkä he voivat antaa luuseritukea näin toisilleen ;)

    • Kohtalontoverisi

      On kohtalontovereita. Minäkin hyvin tarkka syömisistäni ja pysyn ruokavaliossa hyvin, mutta jos jossain tilanteessa (kuten juuri yllätysjuhlissa) syön pienenkin palan jotain mitä en ole etukäteen suunnitellut, homma karkaa käsistä välittömästi eli juuri noin kuin sinäkin kerroit: vaikka ei tee edes mitään mieli, on ihan pakko ahmia valtava määrä kaikkea sontaa sen jälkeen. Ei voi lopettaa, vaikka koko ajan päässä ääni huutaa, että lopeta jo helvetti!! Ei vaan voi. Aivan kuin aivojen käsky lopettaa ei tavoittaisi käsiä, jotka sitä paskaa naamaan lappaa.

    • nainen 38v.

      Olen pudottanut painoa 30 kiloa ja olen nyt normaalipainoinen.Ja lasken edelleen kaloreita.Merkkaan kaikki syömiseni ylös,myös mässäilypäivinä.Olen huomannut ,jos en merkkaa ylös syömisiä niin syöminen karkaa käsistä.Toki on päiviä ja tilanteita kun ei voi merkata ylös ja laskea kaloreita.Silloin vaan pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa.Kaloreiden laskeminen ei teetä mulle kauheesti ylimääräistä vaivaa.Jos joskus sorrun mässäilyyn niin ei mun maailma siihen kaadu.Seuraavina päivinä syödään kevyemmin ja vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe