outo emätin

outo aikuineN

Mikähän vika pimpissäni on kun kukaan mies ei pääse sisääni? Mies on yrittänyt työntyä sisääni, mutta penis ei pääse mihinkään ja se luiskahtaa vain pois. Emättimeni on ilmeisesti niin lyhyt tai jotain koska penis ei pysy siellä eikä se pääse "uppoamaan" mihinkään. Tosin en edes tunne mitään, vaikka siellä jotain höylättäisiinkin. Näillä nyt mennään ja mies hakkaa penistään johonkin vaan seiniin sisälläni eikä sekään tiedä missä sen penis on, koskaan se ei ole kokenut mitään vastaavaa muiden naisten kanssa.

21

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis eteenpäin,

      Käy ihmeessä gynekologilla- sinulla voi olla tiukka immenaukko tai valiseinä emättimessä. Tai pieni emätin.

    • sanitate

      Kenties emätinkouristus eli latinaksi Vaginismus. Se voidaan ja kannattaa hoitaa, ja hoito riippuu siitä onko sen taustalla psykologiset vai fyysiset syyt.

    • pieni pieni

      Sama ongelma. Sisään työntyminen on todella vaikeaa, kun ei vaan meinaa mahtua. Sitten, kun se joskus sinne saatiin, ja kipu meni ohi, ei homma tuntunut miltään. Todella ristiriitaista. Mitään vikaa värkissäni ei varsinaisesti ole. Itse saan kyllä työnnettyä sormia sisään, mutta siihen se jääkin. Toisaalta tämä ajoi meidät nauttimaan seksistä muilla tavoin, ja eipähän tarvitse pelätä vahinkoraskauksia. Vaikka aina toisinaan tekisi mieli saada sisään ja antaa mennä oikein kunnon kyytiä. :/

      • hossi.

        Jos homma ei tunnu miltään niin epäilen emättimesi olevan liian pieni...


      • hossi.
        hossi. kirjoitti:

        Jos homma ei tunnu miltään niin epäilen emättimesi olevan liian pieni...

        Siis tiukassa tuntuu jokainen liike tarkasti. Mee lääkäriin. Sussa on joku vika.


      • hössi
        hossi. kirjoitti:

        Siis tiukassa tuntuu jokainen liike tarkasti. Mee lääkäriin. Sussa on joku vika.

        Se on synnytyskanava, eikä siellä juuri siitä syystä tuntoaistimuksia ole. Tai samalla tavalla kuin vaikkapa suun limakalvoilla. Klitoris on nautintoa varten.


      • hossi.
        hössi kirjoitti:

        Se on synnytyskanava, eikä siellä juuri siitä syystä tuntoaistimuksia ole. Tai samalla tavalla kuin vaikkapa suun limakalvoilla. Klitoris on nautintoa varten.

        Kyllä minä tunnen hyvinkin tarkasti mieheni liikkeet sisälläni. Ihmeellistä, jos sinä ventovieras ihminen voit päätellä mistä minä pidän? Klitoris on osa nautintoa... vain osa.


      • hössi.
        hossi. kirjoitti:

        Kyllä minä tunnen hyvinkin tarkasti mieheni liikkeet sisälläni. Ihmeellistä, jos sinä ventovieras ihminen voit päätellä mistä minä pidän? Klitoris on osa nautintoa... vain osa.

        Missä sanoin tietäväni mistä pidät?
        Itse teit diagnoosin vieraasta ihmisestä viallisena ja käskit lääkäriin.

        Tottakai tuntoaistimuksia on, varsinkin paineeseen, mutta suurimmalla osalla siellä ei ole nautintoa tuntevia herkkiä hermopäätteitä ympäriinsä. Ne sijaistsevat muualla.

        Ja tuosta tiukkuudesta: itse pienenä naisena tunnen tarkemmin pienemmän "välineen", suuremmasta tuntuu vain painetta.


    • tbgbgf

      Onkohan ko. miehellä pieni ja ennen kaikkea veltto, kun ei mene sisään ja luiskahtaa pois helposti?

      • sanitate

        Jos on kyseessä emätinkouristus, niin siitä ei mene läpi kunnolla edes isolla ja kovalla.


      • hössi.
        sanitate kirjoitti:

        Jos on kyseessä emätinkouristus, niin siitä ei mene läpi kunnolla edes isolla ja kovalla.

        Vielä vähemmän isolla.
        Itselläni oli seksielämää aloitellesani polvien välissä miestä vastassa "seinä".
        Ei menty läpi, paitsi ehkä pikkusormella. Lihakset olivat tiukassa "krampissa". Pikkuhiljaa vuosien aikana, ja ennenkaikkea hyvän partnerin kanssa, asia normalisoitui.
        Normaalivariaatioihin kuuluu lukemattoman suuri määrä erilaisuutta.


    • Oletko varma ettei

      miehesi tökkii napaan?

    • Been there..

      Huolella, rauhassa ja rakastavasti suoritettu esilämmittely (loppuun asti) auttaa asiaan. Rentoutuneena alkaa hiljalleen sujua. Oletteko kokeilleet?

    • Theo2013

      Aika varmasti irronnut ja laskeutunut kohtu ja alamaha suomeksi.Oli Enlatilaisella lääkärit ohjelmassa,sillä naisella tuli ulos kun pinnisti ja ihmetteli kun oma ukko oli muuttanut vierashuoneeseen. Ei paljon kiihota jos sisäkalut on toisella niin irti että valuvat 10cm ulkona,nainen vielä uhkaili avioerolla eikä ollut uskoa lääkäriä kun sai tietää että moni mies pyörtyy vähemmästäkin. Sitten se parin reiän kautta ommeltiin kiinni se seinämä,muija ihmetteli että paine hävisi ja kusi osuu jo kokonaan pönttöön. Minä olin oksentaa kun näin sen telkkarissa,enkä takuulla olisi nukkunut tyrkyn muijan vieressä,eli vähämpä naiset viitsivät käyttää peiliä ja katsoa.

      • zelll

        Tai sitten löysien sisäelinten syndrooma. Eli kun nainen pakertaa pissaa, niin kaikki sisäelimet valuvat sinne kohtuun ja turhahan se on sitten sinne sorkkia peeniksellä, ellei ennen seksiä ravistele naista jaloista ylösalaisin parin minuutin ajan että ne sisäelimet valahtavat takaisin. Tästä oli Nepalilaiset poppamiehet-ohjelmassa.


    • mä vaan

      Kohdunlaskeuma voi olla yksi selitys, mutta se lienee harvinainen nuoremmilla (synnyttämättömillä) naisilla ja oireilee muutenkin kuin yhdynnässä.

    • Onko syynä

      yksinkertaisesti naisen ylipaino?

    • janis jatke

      Oletko koskaan käynyt gyniksellä eli kynekoloogilla? Ehkä kannattais...

    • Kusa

      Etkö ole koskaan työntänyt itse mitään sinne? Jos emätin on niin matala, ettei sinne pysty työntämään peenistä, niin ei kai sinne pysty laittamaan sormeakaan.

    • jaaa-a

      Et ole tarpeeksi seksikäs, eikä miehellä seiso tarpeeksi?

    • ttutku asiaa

      Nyt peilin ja rasvalla liukastettua sormea käyttäen oman väriin tarkastus.Tarvittaessa gynekologille. Jos mies ei löydä oikeaa reikää, joidenkin kalu täytyy naisen laittaa sisään. Miehen Oili voi olla myös käyrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe