Oot kaunis siinä kuvassas

13+15

Kaduttaa, et kävin kurkkaamassa. Nyt se on piirtyny mun verkkokalvoille. Joutuu taas hakkaamaan päätään seinään tovin.
Sydäntä puristaa ja on raskasta hengittää.
En saa nukutuksi ja jos saan niin herään tuohon samaan tunteeseen.
Yrittäny pysyä poissa, ettei tarttis sua nähä.
Kaikki on niin sekavaa. Mua ahdistaa ku en näe sua. Ja sitten toisaalta
mä pelkään sitä, että jos näen. En kestä sitä olotilaa, tai siis sitä mikä tulee
sen jälkeen, sitä murenee täysin, toivo hiipuu, vaikka ei mitään toivoa
oo koskaan ollutkaan. Mutta vaikka musta tuntuukin pahalta, niin kyllä mä
silti olen mieluummin tunteva olento kuin joku kylmä ratakisko. Vaikka mä kyllä
välillä toivonkin, etten tuntisi mitään.
Ja vaikka tää onkin mahdoton yhtälö niin mä oon silti ilonen, että sä oot olemassa, vaikka et mua varten.
Ehkä tän kaiken ydin on ollut se, että mä oon huomannut olevani tunteikas ihminen. Mä kovetin itseni ja loin ympärilleni haarniskan. Salaa kuitenkin aina toivoin, että jotkin auringonsäteet siitä läpi pääsis. Sun säteet teki sen.
Ja kun katoin sun silmiin niin mä hoksasin, ettei tää maailma oo niin paha paikka, on tääl olemassa jotain hyvääkin.
Tuut aina mun mieleen täst biisist, joten omistan sen sulle.

https://www.youtube.com/watch?v=UFFm-6258co

"Sinä olet niin kaunis, en henkeä saa,
hetket unta on vain haihtuvaa.
Sinä hymyilet kauniimmin kuin aiemmin,
sulta hetkeksi rauhaa en saa."

24

1135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei taas tätä!

      Kauniisti kirjoitat. Aivan samat sanat voisin itse laittaa eräälle miehelle. Mutta itse kai ryssin kaiken ja nyt on soppa nieltävä. Vitun vittu tätä elämää! Olen niin nolla, ettei mitään rajaa =(

    • selasta se

      Todella kaunis nunna. Vai siiskö nunna, olikohan naamiaisista. Tais siinä olla munkkikin. Vissiin pelkkä kaveri. Toisaalta sitten kaikki ei mene miten pitäis.

      • mitä tarkoitat

        Luin tuon useamman kerran eikä auennut. Ehkä ei tarvikaan, mutta kiinnostaisi tietää mitä tarkoitat tuolla tekstilläs...?


    • kyynel

      Todella kaunista! Lukiessa alkoi munkin sydäntä puristaa... Miten (lähes?) tuntematon ihminen voi saada aikaan tällaista... Ensimmäistä kertaa elämässä joutunut epäilemään omaa mielenterveyttä :o

    • plus maitokaakao

      Tiedät, että minä olen myös joskus kurkannut sinun kuviasi. Tiedän, että yhtälö on tämä, mutta olet edelleen minun mielessä, enkä uskalla ajatella miltä tuntuu kun taas katson sinuun sitten kun näen sinut. Pelottaa, että se sama liian vahva tunne valtaa minut ja näet uteliaan katseeni nauliintuneena sinuun.

    • ***ja

      Kiitos. No näet taas kun tuun joku päivä käymään siellä yhteisiä ystäviä moikkaamassa =)

    • niin oonki!

      Näytän sitä kuvaa kaikille, jotka vaan suostuu kattomaan. Olen siitä ja muistakin niin ylpeä, että tänäänkin näytin ne varmaan viidelle työkaverille, jotka eivät voineet melkeinpä muuta kuin haukkoa henkeä. :]

    • ....................

      minneppäin suomea? :)

      • ap.

        Länteen meneepi..


      • läntisen
        ap. kirjoitti:

        Länteen meneepi..

        ikä?


    • Erittäin kauniisti

      kirjoitettu :) Mutta mieleeni heräsi kysymys, et miksi niin mahdoton yhtälö? Miksi hän ei voisi olla sinua varten?

    • vasrmasti ilahtuisi

      Miksi et kertoisi tuota kaikkea hänelle suoraan? :)

      • Nii!

        Kakista ulos vaan: "Mane on kingi!"


    • hyväruno

      sano suoraa n pas kapää!!!!

    • joku nainen

      Olipa kaunista tekstiä... ihan tuli tippa silmään. Todella koskettava ja osuva teksti.
      En ymmärrä miksi taas tulin tänne palstalle, tulee vaan paha mieli joka kerta.
      Liian kuuma eikä uni taaskaan tule.
      Todellisuus iskee täällä, en löydä sua (sitä) varmaan koskaan ja tuntuu, että olis niin paljon kerrottavaa, saatais edes kerran juteltua, sekin riittäisi. Vaikeeta tässä on edes selittää sitä kaikkea...

      Hitto, kun pääsis tästä eroon. Ei olis enää mitään ruokkimassa tätä fiilistä ja elämä pääsis jatkumaan joskus jotenkin. Kaikki on nyt ikäänkuin tahmeassa hyytelössä rämpimistä, eteenpäin ei oikein pääse kunnolla.
      Miten tässä näin edes pääsi käymään?

    • en muuta sano ku

      Awww ihana ♥

    • päätäseinään

      Kerro vähän vinkkiä. Onko viesti miehelle/naiselle? Tuli jännä tunne.

    • pimpompum

      Miust kaa tuntuu hyvinkin tutulta tekstityyli. Oon itte ujo "nainen", ja epäilen, ettei hänellä ole minkäänlaisia tunteita minua kohtaan. Kaipaan romantiikkaa elämääni.

      Siis oikeaa romantiikkaa... :X Syksy lähestyy ja kuu on kaunis!

      -Ässä.

    • ap.

      Se, mikä tästä tekee mahdottoman yhtälön on se, että joskus kahta ihmistä vain ei ole luotu toisilleen. Ei vaikka, kuinka toista haluaisikin.
      En varmaan ole koskaan tahtonut/halunnut ketään ihmistä näin, mutta vielä enemmän mä kuitenkin haluan ja toivon, että hän saa olla onnellinen elämässään.
      Kyllä mä myönnän, että välillä se sattuu, kun tietää että maan päällä on jotain niin ainutlaatuista...mutta ei mua varten.
      Mutta niinhän se menee, että elämässä ei voi aina saada kaikkea.
      Pitää kuitenkin pitää mielessä, että mitä hyviä asioita itsellä tällä hetkellä elämässä on. Ja muistaa olla niistä kiitollinen,
      Elämähän kuitenkin on kaikista suurin lahja, jonka ihminen voi saada, niine kaikkine vuoristoratoineen!
      Vaikka mun omassa elämässä on ollut paljon pettymyksiä, menetyksiä ja synkkyyttä, niin tunteitani sinuun en koskaan kadu, en kadu, että ihastuin. Vaikka välillä oonkin voimaton ja ahdistunut niiden edessä. Se on vain jotenkin hienoa tuntea olevansa elossa, nyt ja tässä.
      Ja kyllä mun mielessä on käynyt sellainen ajatus, että mitä jos "se oikea" onkin sellainen, jota ei voi saada. Oonko tuomittu olemaan yksin. Välillä ajattelen, että ehkä.
      Mutta kyllä mä kuitenkin enemmän haluan uskoa siihen, että meille kaikille täällä maan päällä on olemassa se oma puolikas, jonka kanssa ne sydämet lyö samaan tahtiin. Sitä odotellessa.

      Mä en edes tiedä miksi mä täällä avauduin. Oon aina tykännyt kirjoittaa, se on mulle jonkinlaista terapiaa. Ja myönnän, että mulla on sellanen salainen pöytälaatikko, mihin oon erilaisia tekstejä rustannut.

      Ja niin joku halus tietää kenelle tämä meni, niin sanon senkin nyt rehellisesti, että naiselta naiselle. Siinä varmaan se painavin syy sille, mahdottomalle yhtälölle.

      “Some people come into our lives and quickly go. Some stay for a while, leave footprints on our hearts, and we are never, ever the same”

      • Merkillist

        Hih,jännää yx juttu.aloituskirjotelma eri tavalla kirjoitettu ku viimeinen aloittajan.kiireellä eka,tunteitten vallassa kirjotettu?


    • ap.

      Itseasiassa tämän kirjoitin kiireellä, mutta kyllä juu, tuo ensimmäinen on kirjoitettu enemmän tunteella, se miltä juuri silloin on tuntunut.
      Se oli varmaan se hänen kuva.
      Joka edelleen on kyllä verkkokalvoilla muistissa.
      Ehkä nyt puhuu enemmän järki. Tai en mä tiedä onko mulla sitä.
      Mutta nyt oikeasti menen.

      • ikäävä

        Ethän oo J?


    • joo vaikka.

      ahteris on levinny ei haittaa.. ♥

      • eräs aika nätti

        oli laittanut nuoruudenkuvansa, jossa vieäkin nätimpi, facebookiin. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe