Miten ujo nainen löytää poikaystävän?

Hmphi2

Miten ujo nainen löytää poikaystävän??? Jos ei käy baareissa eikä missään tollaisissa niin mistä voi löytää?

24

4700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai jotain näistä?

      Nettideittailu, koulu, työ, ystävät, harrastukset

    • elää yksinäisyydessä

      Ujo nainen löytää jos käy ihmisten ilmoilla, kyllä joku mies ottaa kontaktia, ujo mies sensijaan...

      • t. Ujo nainen

        Vaan mies joka ei tiedä millasta on olla ujo nainen voi heittää tollasen kommentin.

        1) mies ottaa kontaktia =/= suhde/poikaystävä

        Jos on ujo nainen siihen usein tarvitsee pitkäpinnaisen miehen, jonka seurassa tulee rento ja miellyttävä olo. Liian ujo mies tähän ei käy (kaksi ujoa yhdessä on vaan surkeaa), ei samoin liian ei-ujo mies (sosiaalinen ja avoin ei ymmärrä ujon varautuneisuutta).

        Sellanen sopivan välimaastossa oleva mies, joka tosiaan itse ottaa kontaktin, yrittää vielä monen monta tapaamista järjestää ja josko lopulta tunteet syttyy. Tai ei :D

        Parhainta on jos löytää kavereista tai pitkäaikaisen tuntemisen jälkeen (työpaikka, harrastukset). Joku nettideittailu ehkä.


      • senkin luuseri
        t. Ujo nainen kirjoitti:

        Vaan mies joka ei tiedä millasta on olla ujo nainen voi heittää tollasen kommentin.

        1) mies ottaa kontaktia =/= suhde/poikaystävä

        Jos on ujo nainen siihen usein tarvitsee pitkäpinnaisen miehen, jonka seurassa tulee rento ja miellyttävä olo. Liian ujo mies tähän ei käy (kaksi ujoa yhdessä on vaan surkeaa), ei samoin liian ei-ujo mies (sosiaalinen ja avoin ei ymmärrä ujon varautuneisuutta).

        Sellanen sopivan välimaastossa oleva mies, joka tosiaan itse ottaa kontaktin, yrittää vielä monen monta tapaamista järjestää ja josko lopulta tunteet syttyy. Tai ei :D

        Parhainta on jos löytää kavereista tai pitkäaikaisen tuntemisen jälkeen (työpaikka, harrastukset). Joku nettideittailu ehkä.

        TAI SITTEN OPETTELET ITSE SIITÄ UJOUDESTA EROON JA OPETTELET OTTAMAAN KONTAKTIA (=YRITÄT EDES JOTAIN) NIIN KUIN ME KAIKKI UJOT MIEHET OLLAAN TEHTY


      • missä missä??

        "Ujo nainen löytää jos käy ihmisten ilmoilla, kyllä joku mies ottaa kontaktia,"

        No on teillä kuvitelmat. Ei miehet missään muualla tee aloitteita kuin baarissa. Ihmistenilmoilla miehet jää lähinnä tuijottelemaan kaauempaa ja vislaamaan perrään, mutta en tähän mennnessä ole törmännyt suomalaiseen mieheen joka olisi tullut jututtamaan minua muualla kuin viihteellä. Tosin silloinkin miehet jäävät vain tuijottelemaan/vilkuilemaan perään.

        Ja luuletteko että ujonainen noin vain saa miehen? Jos mies tulee iskemään ujoa naista niin varmaan aika nopeasti mies luulee että nainen ei ole kiinnostunut kun tämä ujouttaan menee hiljaiseksi tilanteessa. Ja harvempi baarissa jaksaa vaikeita tapauksia lämmitellä kummemmin kun helpompiakin löytyy.

        AInakin oma tuttavapiiri, jossa on ujojakin naisia, on löytänyt miehen netistä. SIinä on vaan se että saa ties mitä tyyppejä käydä läpi että löytää sen "helmen"


      • pienestä voi lähteä
        t. Ujo nainen kirjoitti:

        Vaan mies joka ei tiedä millasta on olla ujo nainen voi heittää tollasen kommentin.

        1) mies ottaa kontaktia =/= suhde/poikaystävä

        Jos on ujo nainen siihen usein tarvitsee pitkäpinnaisen miehen, jonka seurassa tulee rento ja miellyttävä olo. Liian ujo mies tähän ei käy (kaksi ujoa yhdessä on vaan surkeaa), ei samoin liian ei-ujo mies (sosiaalinen ja avoin ei ymmärrä ujon varautuneisuutta).

        Sellanen sopivan välimaastossa oleva mies, joka tosiaan itse ottaa kontaktin, yrittää vielä monen monta tapaamista järjestää ja josko lopulta tunteet syttyy. Tai ei :D

        Parhainta on jos löytää kavereista tai pitkäaikaisen tuntemisen jälkeen (työpaikka, harrastukset). Joku nettideittailu ehkä.

        Itse aikanaan hyvin ujona miehenä otin naapurissa asuvaan yksinäiseen naiseen hyvin avoimella kirjeellä yhteyttä ja ehdotin juttutuokiota, jos se hänelle kävisi. Olin elämässäni vaikeassa vaiheessa ja tarvitsin sopivaa juttuseuraa kipeästi. Olin havainnut rappukäytävässä naisen arkuuden, mutta myös viehättävän ystävällisyyden. Ovikello kilahti nopeasti ja minut pyydettiin kahville. Ensimmäinen tapaaminen oli huvittava. Kaksi punaista kahvikuppineuroottista, eikä kumpikaan osannut sanoa juuri mitään. Viimein molemmat räjähdimme nauramaan.

        Vähitellen teimme oloa mukavammaksi ja keskustelua ja kävelylenkkejä tuli lisääntyvästi. Siinä oli kaikki ainekset suhteeseen, mutta melko pian jouduin siviilipalvelukseen ja hän vastaavasti halusi muuttaa kauas pois paikkakunnalta. Varsinaista seurustelua siitä ei ehtinyt tulla, mutta syvä ystävyys, minkä takia pitkään kirjoittelimme. Tämä nyt vain esimerkkinä, että mellko pienestä jokin suhde voi lähteä liikkeelle.

        Ujot naiset luullakseni saavat ujoja miehiä helpommin seuraa. Itse menin lopulta hyvin ujona naimisiin työkaverini kanssa, joka oli rohkea ja hauska suustaan ja sai jutuillaan esimiehetkin punastelemaan. Kukaan ei olisi uskonut meistä tulevan paria. Vaimoni on vielä aika paljon itseäni vanhempi. Hänen seurassaan olen hyvin viihtynyt ja ainakin kotona rohkaistunut. Vaikka vaimo on hyvin voimakastahtoinen, en ole jäänyt tossun alle, vaan olen aina ilman tappeluja ja pahoja riitoja saanut ja kyennyt olemaan mies talossa, jota terveesti kunnioitetaan. Meillä on ollut hyvä pitkähkö avioliitto, eikä huumoria ja keskustelutilanteita puutu. Muutenkin toiminut hyvin..

        Alku lähti, kun juttelimme joutoaikana elämästämme. Sitten rohkaistuin ja pyysin häntä lähtemään viikonlopuksi sukumme yhteiselle kesämökille. Siellä sain sellaisen hermostollisen..tavallaan epileptisen kohtauksen, ja minua täytyi "hoidella" illalla (tilani oli oikeasti vakava)...siinä ujous karisi. Ystävyys muuttui seurusteluksi vuoden aikana.


      • Ilman jäämme
        t. Ujo nainen kirjoitti:

        Vaan mies joka ei tiedä millasta on olla ujo nainen voi heittää tollasen kommentin.

        1) mies ottaa kontaktia =/= suhde/poikaystävä

        Jos on ujo nainen siihen usein tarvitsee pitkäpinnaisen miehen, jonka seurassa tulee rento ja miellyttävä olo. Liian ujo mies tähän ei käy (kaksi ujoa yhdessä on vaan surkeaa), ei samoin liian ei-ujo mies (sosiaalinen ja avoin ei ymmärrä ujon varautuneisuutta).

        Sellanen sopivan välimaastossa oleva mies, joka tosiaan itse ottaa kontaktin, yrittää vielä monen monta tapaamista järjestää ja josko lopulta tunteet syttyy. Tai ei :D

        Parhainta on jos löytää kavereista tai pitkäaikaisen tuntemisen jälkeen (työpaikka, harrastukset). Joku nettideittailu ehkä.

        Tästä huomaa hyvin, että jopa itse ujot naiset hyljeksivät ujoja miehiä.


    • -----------

      Näin kesäisin voisit olla paljon ulkona istuskelemassa. Lueskele kirjoja puistoissa, rannoilla, käy kävelyllä jne. Yksin oleva nainen on miehelle kiinnostavin kohde. Monta tuntia päivässä vaan ihmisten ilmoilla. Älä kuitenkaan mene sillä asenteella, että nyt jos ei kukaan lähesty kun lähden ulos, niin päivä on pilalla. Siitä ulkoilusta pitää nauttia, jotta hommassa olisi järkeä.

      • Yksinäinennainene

        Olen kyllä istuskellut yksinääni, ei kukaan ole skokaan tullut juttelemaan no ehkä olen vain niin ruma..huoh


    • temiähei

      Niinkuin täällä on jo todettu, netistä ja harrastuksista :) Tai ehkä kaikista parhaiten, harrastukseen liittyvältä nettipalstalta

      Tai itsensä rohkaisusta ja pyytää kassaneitipoikaa ulos...

      • Hei.

        Ujous on totta monen ihmisen kohdalla. Jokainen ujo miettii näitä samoja kysymyksiä; mistä voi löytää, kuinka rohkaistun, olenko ikäni yksin... Tällä hetkellä on sosiaalisuus niin kovin korkealle nostettu, mutta ei ujous ja arkuus eikä ei-sosiaalisuus ole mihinkään kadonnut. Kun kuljemme tuolla kesäisessä ihmisvilinässä, siellä ympärillämme on arkoja, jotka tahtoisivat olla rohkeampia.

        Monenlaiset harrastuspiirit ovat hyviä paikkoja tutustua, mutta ne ovat kesäisin tauolla. Tuo paljon ulkosalla, ihmisten ilmoilla viipyily oli hyvä vinkki; uimarannat, ulkokahvilat, puistot, torit jne jne oma rohkeus - voi tosiaan itse yrittää saada keskustelua alkuun jonkun ihmisen kanssa. Netin kautta on moni löytänyt itselleen kumppanin, se on nykyaikaa. Siinä on oltava alussa varovainen, ettei joudu pettymään. Mutta silti kannattaa olla rohkea ja yrittää. Mahdollisia "kumppaneita" voi löytyä työpaikalta, kaverin kavereista, samasta talosta... Hän voi olla kaupan kassajonossa edessä tai takana :)

        Hyvää elokuuta,
        Pirkko-pappi


    • 17+1

      Ujon naisen ei kannata etsiä miestä itselleen, sillä he ovat vain seksin perässä. Veikkaampa, että sinulla on ujoutta myös makuukammarin puolella.

    • 22v miäs

      iskuri.net

      Itsellä toimi ainakin.

      • ei ei ei

        naisilla ehkä mutta ei miehillä, ei siellä saa vastauksia edes hyvännäköiset miehet!


    • 7+16

      Netistä löytää helposti, miehet tekee kaiken, valitset vaan parhaan sadoista ehdotuksista.

      • ässämuki

        moni tuntuu olevan vain xeksin puuteessa


    • uujo miies

      "Vaan mies joka ei tiedä millasta on olla ujo nainen voi heittää tollasen kommentin."

      Kiitos että kerroit asiasta, niin nyt tiedtään. :) Ja voihan jostain asiasta ajatellA että vaan ujo nainen voi ajatella tolleen meistä miehistä. ;)

      Tässä mies joka tekee aloitteita muualla kuin baareissa, niissä en edes käy, ainakin jos aloitteena pidetään samoja asioita kuin täällä tunnutaan pidettävän. Minulle ne ovat tavallisia pieniä jutunaloituksia, enkä odota niiltä kummoisia, jos joku tykkää jutella niin kiva juttu. :) Ehkä jonain päivänä löytyy joku joka haluaa jutella enemmänkin. :)

    • uujo miies

      Löysitkö sinä jo poikaystävän? :) Nuorena toivoin tapaavani ujon tytön, olisi ollut ihanaa halailla ujon tytön kanssa! Ujous tytöissä oli ihanaa!

      • imperfektissä

        Lakkasiko se sitten olemasta ihanaa jossain vaiheessa?


    • uujo miies

      joo ja ei. :) Ap kuulosti nuorelta, enkä ole enää nuori, siksi kirjoitin imperfektissä. :)

    • Hei..
      Voit laittaa minulle postia, niin katsotaan keksitäänkö me jotain kiva
      [email protected]

    • Vastaus ketjun aloittaneelle, näköjään ujo nainen voi löytää miehen vaikka tätä kautta eli sähän oot ikäänkuin tehnyt jo asialle "jotain" ;)
      Mullekin saa ujot naiset laittaa viestiä ihan rohkeasti.

    • Sakke.

      Ainahan ujo nainen löytää poikaystävän ei se ole mikään kysymys.

      Oikea kysymys on miten ujo mies löytää tyttäystävän ja vastaus kysymykseen on, että ei mitenkään.

    • hhggg

      Ujoja on paljon, 25% väestöstä. Yhtä paljon molemmissa sukupuolissa. Suurin osa ihmisistä seurustelee eli loogisesti suurin osa myös ujoista seurustelee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1669
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1618
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1475
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1271
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1158
    Aihe