Ei lomia päällekkäin

välttelyn mestari

Nainen siis aloitti tämän varsinaisen välttelyn jo heti pikkujoulun jälkeen, ennen pikkujoulua oli siis jatkuvaa kuikuilua jne. Meni useampi kuukausi ennen kuin näin sitä.

Nyt se on kesälomansakkin valinnut niin ettei minun kanssa vain mene lomat päällekkäin, optimaalinen hyöty -> mahdollisimman pitkä aika erossa niin ettei tule kohtaamisia.

En olisi tähän muutoin kiinnittänyt huomiota jos olisin vaikka pitänyt kesäloman putkeen, mutta kun laitoin omat lomat kahteen osaan, ensimmäisen loman pätkän pidin jo. Tämä nainen on valinnut oman lomansa juuri niin että sen pätkät tulee siihen väliin kun minä töissä ja päin vastoin. Tässä on kumminkin juhannukset ja muut ollu välissä.

Joo-o, onpa tosi kiva, siis joku suunnittelee omat lomansa katsomalla ensin miten minä pidän lomani. Jos ajattelisin niin että olisi eri työpaikka ja eri työtehtävä, semmoinen että jomman kumman pitäisi olla aina töissä, tämä meidän lomajärjestestely olisi kyllä ihan nappi valinta.

Ärsytti niin paljon että tein oikein värillisen graafin kalenteriin, ja todellakin näyttää erittäin suunnitellulta tämä järjestely.

8

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuh taas

      Ei ihmekään, että välttelee tollaista vainoharhaista sekopäätä...

      • ap.

        Mutta en voi mitään kun keljuttaa miksi se valitsi juuri noin lomansa, se tietää työnsä puolesta kaikkien lomat etukäteen. (Ensin sen lomapätkä) (minun lomapätkä) (taas sen lomapätkä) (lopuksi minun lomapätkä), ihan limittäin menee nuo pätkät aargh! Tuntuu että se haluaa keljuilla jotenkin, onneksi olkoon onnistui siinä.


      • 5+2
        ap. kirjoitti:

        Mutta en voi mitään kun keljuttaa miksi se valitsi juuri noin lomansa, se tietää työnsä puolesta kaikkien lomat etukäteen. (Ensin sen lomapätkä) (minun lomapätkä) (taas sen lomapätkä) (lopuksi minun lomapätkä), ihan limittäin menee nuo pätkät aargh! Tuntuu että se haluaa keljuilla jotenkin, onneksi olkoon onnistui siinä.

        Kuulostaa siltä että olet menettänyt pelin. Et toiminut silloin kun nainen antoi siihen mahdollisuuden joten hän jatkoi elämäänsä eikä koe enää tarvetta nähdä. Pelkkä pitkään jatkuva vilkuilu voi alkaa tuntumaan todella kiusalliselta jos mitään ei tapahdu. Ei auta muu kuin joko ottaa suoraan yhteyttä ja selvittää tilanne tai unohtaa koko juttu.


      • ap.
        5+2 kirjoitti:

        Kuulostaa siltä että olet menettänyt pelin. Et toiminut silloin kun nainen antoi siihen mahdollisuuden joten hän jatkoi elämäänsä eikä koe enää tarvetta nähdä. Pelkkä pitkään jatkuva vilkuilu voi alkaa tuntumaan todella kiusalliselta jos mitään ei tapahdu. Ei auta muu kuin joko ottaa suoraan yhteyttä ja selvittää tilanne tai unohtaa koko juttu.

        No itse asiassa minä olen hyväksynyt jo tämän, en ole yrittänytkään sitä lähestyä pitkiin aikoihin, laitoin stopin omille toimille, kun näin että sillä oli miesystävä ennen pikkujoulua. Kun kuulen tämän naisen käytävällä, välttelen sitä tietoisesti näiden katsekontaktien takia.

        Mutta tämä lomahomma on nyt joku "keskarin näyttö" ihan selkeesti mulle, se olisi voinut pitää ne lomansa ihan eri ajankohtaan eri pätkissä eri ajankohtaan, eikä tuollensa limittäin!

        On nuo naiset ovelia, oikeeta henkistä v-ttuilua.

        Ok, toki voihan tämä olla toki sattumaakin, mutta silti ihmetyttää tuo sen lomien ajankohdan valinta? En voi sille mitään.


      • 5+2
        ap. kirjoitti:

        No itse asiassa minä olen hyväksynyt jo tämän, en ole yrittänytkään sitä lähestyä pitkiin aikoihin, laitoin stopin omille toimille, kun näin että sillä oli miesystävä ennen pikkujoulua. Kun kuulen tämän naisen käytävällä, välttelen sitä tietoisesti näiden katsekontaktien takia.

        Mutta tämä lomahomma on nyt joku "keskarin näyttö" ihan selkeesti mulle, se olisi voinut pitää ne lomansa ihan eri ajankohtaan eri pätkissä eri ajankohtaan, eikä tuollensa limittäin!

        On nuo naiset ovelia, oikeeta henkistä v-ttuilua.

        Ok, toki voihan tämä olla toki sattumaakin, mutta silti ihmetyttää tuo sen lomien ajankohdan valinta? En voi sille mitään.

        Se on joko näpäytys tai sitten on tulkinnut sinunkin välttelyn siten että et halua nähdä myöskään häntä. Siinäpä se. Anteeksi mutta kuulostaa hivenen huvittavalta että olisit siis kirjoittamasi valossa vältellyt häntä joka tapauksessa jos hän olisikin ollut samoihin aikoihin töissä, mutta nyt kun hän on järjestänyt asiat niin että tietoista välttelyä ei tarvitse tehdä ja kiusalliset tilanteet voi välttää, olet jokseenkin suuttunut asiasta. Tuo tilanne muuttuu vaan kiusallisemmaksi ajan kuluessa jos sitä ei selvitä.


      • ap.
        5+2 kirjoitti:

        Se on joko näpäytys tai sitten on tulkinnut sinunkin välttelyn siten että et halua nähdä myöskään häntä. Siinäpä se. Anteeksi mutta kuulostaa hivenen huvittavalta että olisit siis kirjoittamasi valossa vältellyt häntä joka tapauksessa jos hän olisikin ollut samoihin aikoihin töissä, mutta nyt kun hän on järjestänyt asiat niin että tietoista välttelyä ei tarvitse tehdä ja kiusalliset tilanteet voi välttää, olet jokseenkin suuttunut asiasta. Tuo tilanne muuttuu vaan kiusallisemmaksi ajan kuluessa jos sitä ei selvitä.

        Juu, sikälihän tämä on ihan ok homma, eipähän tule kohtaamisia ja saahan tässä ainakin hengähdystaukoa ennen syksyä ja seuraavia pikkujouluja.

        Kuvittelin silti että kaikki on jo suht ok, että nyökätään ja moikataan jos kohdataan, siinäpä se, työkavereita ollaan oo-koo. Mutta ärsyynnyn helposti kaikista tämmöisistä säädöistä (tai jos koen ne säädöiksi), olisi se voinut pitää sen lomansa toisenakin ajankohtana? Jos se olisi valinnut lomansa vaikka ihan eri ajankohtaan, esim. elokuuksi en olisi yhtään välittänyt mitään, kaikki ok, mutta tuo limittäin valinta pisti taas jotenkin keljuttamaan. En voi mitään kun koen että jonkun pitää tietoisesti tehdä omat suunnitelmansa niin että näkee ensi minun lomavalinnat jne... Eläis vain omaa elämäänsä rauhassa ilman että tekee ne minun tekemien valintojen mukaan.


    • 8+7

      Kuulostaa enemmän vainoharhaselta haihattelulta. Mistä se ois ees saanut selville millon sun loma on? Aika itsekeskeistä ajattelua.

      • ap.

        No just kerroin ylempänä, että sen työnkuvansa takia se tietää kaikkien lomat etukäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe