Haittaaks naise teit jos miehe on lihavia?

niin.

Jos vaikka 10 kg on liikaa painoa?

54

191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihavat jää ilman seksiä

      Eihän se toki haittaa mut ei lihavien kans seksiä harrasteta. En oo viel törmänny naiseen jolla ois fetissi lihavia miehiä kohtaan....

    • Nainen 26.

      Ei minua haittaa ja seksiäkin voin harrastaa. Jos on kiva ihminen ja kiva persoona niin ei haittaa pieni lihavuus.

      • normipainoinen nainen

        Minulle miehen paino on toisseikkainen asia. Ihmistähän sitä etsii itselleen. Tiedän kyllä kuinka tästä paino asiasta jatkuvasti puhutaan, mutta mitä sitten.


    • lihava-atm

      No ihan kiva kuulla. Yritän kyllä laihduttaa kokoajan, mutta eihän se hetkessä tapahdu.

    • Yk....

      Ei haittaisi vaikka olisi 100kg ylimääräistä. Reilumpi mies antaa turvallisuuden tunteen, johon ei hoikka pysty.

      • Kannattaa muistaa

        Lihavuus on merkittävä terveysriski.


      • hähhhh

        Miten sä pystyt kiihittumaan hyllyvästä hehtaarimahasta jonka alta ei näy edes mulkku?


    • ,,,,,,,,,,,

      Tuohan on aika liukuva käsite ja aika subjektiivinen yleensä. Esimerkiksi 180-senttisellä ylipaino alkaa 82 kilosta. Normaalipaino on 60-81 kg. Jotkut 180-senttiset varmasti ajattelevat, että ylipaino alkaa jostain 90 kilosta ja 100-kiloisena olisi 10 kiloa ylipainoinen.

      BMI-laskurit eivät ota punttitreeniä huomioon, joten lihaksilla saa kyllä aika helposti itsensä ns. ylipainoiseksi, jos on vähän ylimääräistä rasvaa siihen päälle. Joissain 10% rasvoissa saa olla aika hillittömässä lihassa, jotta pääsisi lihaksilla ylipainon puolelle.

      • Naisasialooseri.

        60 kiloinen 180cm mies on reilusti alipainoinen, 70 kiloinenkin on alipainoinen tuon pituisena.


      • ,,,,,,,,,,,
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        60 kiloinen 180cm mies on reilusti alipainoinen, 70 kiloinenkin on alipainoinen tuon pituisena.

        No nyt todistui ettet ole mikään treenaaja, kun et tuotakaan vähää ihmisen normaalista painosta tiedä. http://www.bmi.fi/


      • Naisasialooseri.
        ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        No nyt todistui ettet ole mikään treenaaja, kun et tuotakaan vähää ihmisen normaalista painosta tiedä. http://www.bmi.fi/

        180cm 60kg mies on kuin keskitysleirivanki. 180cm mies voi helposti painaa 90kg


    • Halit sulle :x

      10 kilon ylipaino ei ole edes ylipainoa.
      Kelpaa kaikkeen kivaan.

    • Hmmm....

      Jotkut naiset itse asiassa tahtovat rinnalleen tukevan miehen. Johtuisiko siitä, että tuhti mies saa rinnalla kulkevan naisen näyttämään hoikemmalta kuin onkaan?

    • haittaa ja paljon

      Haittaa.

    • sopivaaaaa

      10kg ei väliä mut jos menee yli 20 kg niin kyl on ällöä

      • kesäneito51

        Ei haittaa jos on pikkaisen massua


      • vielä läski

        Mul on vain 5 kg ylipainoa mutta niin läskit kädet ettei hihattomassa paidassa kehtais edes liikkua. Urheilen nyt joka päivä hurjasti, vatsalihakset ja timmin vatsan oon jo saanu mut paljon viel pitäs lähteä.
        Tietysti ihmiset kiihottuu eri asioista. Minä vain en kiihotu läskistä ja siksi en kykene rakastelemaan läskin kanssa.


    • Läski.

      Nainen väitti että minulla on 10 kg liikaa painoa. Olen käynyt salilla painoja nostamas yli 3 vuotta ja sen jälkeen paino nousi 7-8 kg sen takia kun lihasta alkoi tulemaan. Itse en kyllä sitä BMi itä katsele,naiset ei tiedä mitään koska ei niillä ole lihaksia eikä ne nostele raskaita painoja.

      • Fitness babe

        Hhahahahah :D vai ei naiset tiedä! Minäpä tiedän, minulla on lihaksia ja nostelen raskaita painoja, joten elä yleistä ja asiaan. Minulle ei käy lihava mies eikä myöskään mikään kukkakeppi, vaan lihaksikas. Onneksi niitäkin on, mutta harvassa tässä kaljamahojen luvatussa maassa.


      • Jii007
        Fitness babe kirjoitti:

        Hhahahahah :D vai ei naiset tiedä! Minäpä tiedän, minulla on lihaksia ja nostelen raskaita painoja, joten elä yleistä ja asiaan. Minulle ei käy lihava mies eikä myöskään mikään kukkakeppi, vaan lihaksikas. Onneksi niitäkin on, mutta harvassa tässä kaljamahojen luvatussa maassa.

        Naisistakin suurin osa on siiderimahoja tässä suomilutkien luvatussa maassa.


      • 3+15
        Jii007 kirjoitti:

        Naisistakin suurin osa on siiderimahoja tässä suomilutkien luvatussa maassa.

        Siiderimahaiset lutka onneksi ovat vain pienin pieni osaa tässä sporttisessa terveellisessä maassa. Mutta ne kaikki lutkat juuri sinulle aina osuvat, olet joku lutkamagneetti.


    • Miss Turku

      Ei haittaa koska miehen maha ei liity luonteeseen mitenkään. Mitään joka iltaista kaljan kittaajaa ei kyllä katsele ja miehen tulee harrastaa jotain liikuntaa kuitenkin että sohvaperunaa en katsele.

    • halinalle<3

      Ei haittaa. Olen seurustellut yli satakiloisen kanssa vaikka itse olen alle 60kg. Iso mies antaa turvaa ja vatsa on mukava tyyny :)) Isot miehet osaavat nauttia elämästä ja herkuista, eivätkä stressaa.

    • Ei todellakaan haittaa pieni ylipaino. 10 kg nyt ei edes ole vielä ylipainoa.
      Tuolla aiemmin mainittiin että 180 cm pitäis painaa 60 kg... Olis vastenmielisen laiha mun mielestäni. Pidän miestä normaalipainoisena jos olis 180/80, 170/70 jne. Siihen vielä se 10 kg mukavana bonuksena :)

      Vaikuttaa paljon miten se ylipaino sijoittuu kroppaan. Miehellä se on ok, jos se on esim. masussa. Peppulihavat, hartiattomat miehet eivät ole mun mieleeni.

      • ,,,,,,,,,,

        Ei "pitäisi" painaa, vaan se on vielä normaalipainon rajoissa. 180/80 on kyllä vähän löysä sieltä täältä, jos ei ole treenannut.


      • ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Ei "pitäisi" painaa, vaan se on vielä normaalipainon rajoissa. 180/80 on kyllä vähän löysä sieltä täältä, jos ei ole treenannut.

        Juu ei varmaankaan virallisesti "pitäisi", toi olikin vaan mun oma mielipiteeni.
        Tykkään enemmän miehistä, joissa on vähän kaliiperia :)
        Löysääkin saa olla, onhan mulla itsellänikin.
        Ihan mikään hyytelökroppa ei kuitenkaan saa olla, vähän saa rasvan alla olla lihaksia tukena.


      • ,,,,,,,,,,
        pimppaloora kirjoitti:

        Juu ei varmaankaan virallisesti "pitäisi", toi olikin vaan mun oma mielipiteeni.
        Tykkään enemmän miehistä, joissa on vähän kaliiperia :)
        Löysääkin saa olla, onhan mulla itsellänikin.
        Ihan mikään hyytelökroppa ei kuitenkaan saa olla, vähän saa rasvan alla olla lihaksia tukena.

        Sinähän sanoit, että Tinderissä on upeakroppaisia miehiä ja et uskaltanut tykätä, koska pelkäsit ettet kelpaa heille. Eli ihanteesi on kuitenkin rasvaton adonis. Onkos sinulla lihaksia rasvan alla tukena? Lihakset näyttää naiselta ihan yhtä hyvältä kuin miehellä, paitsi siinä tapauksessa, jos niitä on yhtä paljon kuin miehellä.


      • ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Sinähän sanoit, että Tinderissä on upeakroppaisia miehiä ja et uskaltanut tykätä, koska pelkäsit ettet kelpaa heille. Eli ihanteesi on kuitenkin rasvaton adonis. Onkos sinulla lihaksia rasvan alla tukena? Lihakset näyttää naiselta ihan yhtä hyvältä kuin miehellä, paitsi siinä tapauksessa, jos niitä on yhtä paljon kuin miehellä.

        Kyllä mulla on lihaksia. Melkein 20 vuoden rullaluisteluhistorialla on saavutettu peppu ja reidet, selkä on myös hyvässä kunnossa. Ainoat oikeasti "löysät" kohdat mussa on vatsa ja käsivarret. Onneks vatsa on sentään suht. litteä eikä pömppä ja vyötärökin on olemassa.

        Ja se mitä voivottelin Tinderistä, tarkoitin kai lähinnä, kun kaikki miehet oli niin treenattuja ja tietysti toivat sen esiin (syystäkin). Se oli minulle lähinnä turn off. Mies voi olla treenattu, mutta se itsensä esittely tuo mieleen pinnallisen miehen. Ja sellaista en halua. Normaalielämässäkään en juurikaan katsele tai himoitse terassin lihaksikkaimpia kolleja, jos he patsastelevat ilman paitaa esitellen itseään.

        Tinder ei ollut mulle oikea paikka muuten ollenkaan...


    • mies.

      Tunnen monia 170cm miehiä jotka painaa 100kg. Salilla bodaavat ja nostavat 200 kg penkistä. Naiset pitää niitä varmaan läskeinä.

      • fkjkh

      • naikkis

        En minä ainakaan pidä lihaksikasta läskinä.Itse kyllä pidän enemmän pienestä mahasta,kuin sixbackista vaikka hoikkavatsainen itse olenkin.


      • Naisasialooseri.
        fkjkh kirjoitti:

        Läskejä ne onkin. Tuossa 188 / 90 nostaa 200 kg penkistä: http://instagram.com/p/fSWwkeS8FY/?modal=true

        Eivät todellakaan ole läskejä. 188cm mies voi huoletta painaa reiluisti yli 100kg olematta läski.


    • painoindeksini20
      • Sinkkumies.

        Mulla onn hiukan pienempi ja löysempi maha kun tuon kuvan miehellä. Vois paremminkin olla mutta en jaksa panostaa ruokavalioon vaikka käyn salilla treenaamassa. Painan jotain 86 kg


    • lihava-atm

      Mul on viel vähän yli 100. Ihanne ois joku 80, mutta kuten tos ylempänä jo sanoin ettei se nyt niin hetkessä tapahdu.

    • riippuu miehen

      rakenteesta paljon, 10 kg ei ole paljon ja liikunnallisella miehellä ei edes erotu. Iso ylipaino haittaisi, etenkin jos näkyisi siinä, miten mies itseään liikuttaa ja lihojansa kantaa. Pullakat reidet ja muu pehmeys ei lisää miehekkyyttä, mutta pieni maha sopii olemaan.

    • nuoriina

      Jos painoindeksitaulukon mukaan 180 cm pituisen miehen normaalipaino on 60-78 kg ja lievä lihavuus 80-92 kg, niin minä haluaisin siinä tapauksessa mieluummin sen miehen, joka on lievästi lihava tai ainakin normaalipainonsa ylärajalla.

      Tämä johtuu siitä, että koska itse olen lyhyt ja minun normaalipainon rajat ovat 50-64 kg, niin en halua, että mies olisi minua kevyempi. Syön terveellisesti, mutta myös herkuttelen, joten haluan, että elämäntyylimme sopivat yhteen. En haluaisi miestä, joka ei voi syödä mökillä grilliruokaa tai ostaa leffassa käydessä popcorn-pussia.

      Aloittajan sanoma 10 kg "lihavuus" ei ole lihavuutta, vaan korkeintaan "pientä ylimääräistä". Sitä paitsi vaikka olisi normaalipainon ylärajalla 78 kg ja siitä olisi paino noussut 10 kg, niin jos tuo 88 kg on 180 cm pitkällä miehellä aika paljon lihasta, niin voisin melkein sanoa, että mies olisi ihannekropassaan aika monen naisen mielestä (katsokaa esim. lätkäpelaajia).

      Tietenkin jos on terveysriskejä (diabetes tms), niin silloin on eri asia. Jos kuitenkin on perusterve ihminen niin lievä ylipaino ei ole terveydelle vaarallista.

      • lihava-atm

        Ite oon 177 ja mulle painoindexin mukaa ois ihannepaino jotain 75, mutta voin kyllä sanoa että voin ihan kevyesti painaa sen 80 ja vaikka vähän ylikin enkä ois _yhtään_ lihava. Nyt painan yli 100 ja oon kyllä lihava, mutta kyllä mulle hyvin riittäis vaikka joku 80-85.


      • cvgmnh
        lihava-atm kirjoitti:

        Ite oon 177 ja mulle painoindexin mukaa ois ihannepaino jotain 75, mutta voin kyllä sanoa että voin ihan kevyesti painaa sen 80 ja vaikka vähän ylikin enkä ois _yhtään_ lihava. Nyt painan yli 100 ja oon kyllä lihava, mutta kyllä mulle hyvin riittäis vaikka joku 80-85.

        Minä olen 173 / 82 ja lihastakin muutama kilo salilta, mutta ihan kiitettävä pelastusrengas löytyy silti. 15 kiloa voin laihduttaa helposti ja siihen pyrinkin. Tyson Gay on 178 / 77 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/06/article-0-14671BCA000005DC-77_472x425.jpg


      • lihava-atm
        cvgmnh kirjoitti:

        Minä olen 173 / 82 ja lihastakin muutama kilo salilta, mutta ihan kiitettävä pelastusrengas löytyy silti. 15 kiloa voin laihduttaa helposti ja siihen pyrinkin. Tyson Gay on 178 / 77 http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/08/06/article-0-14671BCA000005DC-77_472x425.jpg

        Se varmaan aika paljon riippuu ihmisestä, kyllä mä sanon kun näkisit mut 80kg niin sanoisit ettei tosta kyllä tarvii yhtään :D oisin nimittäin jo varmasti liian hoikka jossain 75. Ja oonhan mä vähän pidempi.


    • Ruma läski mies.

      Olen läski lihava. Olin joskus 114 kg painava mutta laihdutin 33 kg ja sitten painoa tuli lisää kun aloin nostelee puntteja. 3 vuotta olen käynyt salilla ja nyt painan jotain 86-88 kg ja olen 167cm

      • kiltti_mies yäk

        Ruminta sinussa on tapasi esiintyä useilla eri nimimerkeillä ja valehdella milloin mitäkin. Välillä itket kun yksikään nainen ei kiinnostu, sitten väität saaneesi seksiä ja että kauniit naiset tekevät aloitteita. Tässäkin ketjussa olet useammalla kuin yhdellä nimimerkillä.

        Kaikkein pahinta on se vinkuminen kuinka KAIKKI naiset haluavat väkivaltaisia juoppoja.

        Eilen vasta paljastit senkin, että vaikka aina vingut ettei naiset ikinä vastaa, niin oikeasti ovathan ne vastanneet. Et vain laske vastaukseksi sitä jos nainen ei ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Enkä yhtään ihmettele ettei ole jos profiilisi ja viestisi ovat samaan jorinaa kuin nämä keskustelut.


      • Hear
        kiltti_mies yäk kirjoitti:

        Ruminta sinussa on tapasi esiintyä useilla eri nimimerkeillä ja valehdella milloin mitäkin. Välillä itket kun yksikään nainen ei kiinnostu, sitten väität saaneesi seksiä ja että kauniit naiset tekevät aloitteita. Tässäkin ketjussa olet useammalla kuin yhdellä nimimerkillä.

        Kaikkein pahinta on se vinkuminen kuinka KAIKKI naiset haluavat väkivaltaisia juoppoja.

        Eilen vasta paljastit senkin, että vaikka aina vingut ettei naiset ikinä vastaa, niin oikeasti ovathan ne vastanneet. Et vain laske vastaukseksi sitä jos nainen ei ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Enkä yhtään ihmettele ettei ole jos profiilisi ja viestisi ovat samaan jorinaa kuin nämä keskustelut.

        hear.

        Nyt raumankilttimies voikin tehdä aloituksen, jossa vinkuu, kuinka tylyjä naiset on. On se niin huoooooh.


      • 4j443u
        kiltti_mies yäk kirjoitti:

        Ruminta sinussa on tapasi esiintyä useilla eri nimimerkeillä ja valehdella milloin mitäkin. Välillä itket kun yksikään nainen ei kiinnostu, sitten väität saaneesi seksiä ja että kauniit naiset tekevät aloitteita. Tässäkin ketjussa olet useammalla kuin yhdellä nimimerkillä.

        Kaikkein pahinta on se vinkuminen kuinka KAIKKI naiset haluavat väkivaltaisia juoppoja.

        Eilen vasta paljastit senkin, että vaikka aina vingut ettei naiset ikinä vastaa, niin oikeasti ovathan ne vastanneet. Et vain laske vastaukseksi sitä jos nainen ei ole kiinnostunut tutustumaan sinuun. Enkä yhtään ihmettele ettei ole jos profiilisi ja viestisi ovat samaan jorinaa kuin nämä keskustelut.

        No joku kolmen rivin viesti jossa nainen ensin kehuu ja sitten ei enään vastaa, ei ole mikään viesti vaan pelkkää valehtelua. Ei se ole mikään ihme että yksinäiset täällä kirjoittelee mitä sattuu


    • Mies.

      Lopetin salilla raudan nostamisen ja paino putos 5 kiloo kuukaudessa.

      • N32

        Hienoa, kannatti siis!


      • ätmi

        Todennäköisesti nestettä, mikä hävisi lihaksista.


    • Vaikka BMI onkin ylensä aika hyvä mittari lihavuuden arvioimiseen, niin vielä paljon parempi olisi alkaa mittaamaan vyötärön ympärystä rasvaprosentista puhumattakaan.

    • plösö atm

      Vyötäröni on just alle 100 cm

    • 11+19

      Paino tai painoindeksi eivät aina kerro koko totuutta siitä, miltä ihminen näyttää. Peili ja mittanauha kertovat totuuden.

      Oma BMI on vaihdellut välillä 18-27. Nykyisin 22. Silloin kuin BMI:ni oli 27, niin ei kenellekään olisi tullut mieleenkään, että olisin ylipainoinen. Olen aina ollut hoikka ja tuolloinkin sain kuulla usein olevani hoikka.

      Jotkut taas näyttävät tankeilta, vaikka BMI olisi 20. Riippuu myös paljon vartalon mittasuhteista ja rakenteesta, miltä näyttää.

    • Ihmiset kunniaan

      Mulle kiitos rento, lihava seksistä ja muista elämän nautinnoista pitävä mies. Ei mitään tiukkaperseadonista, jolla pipo on yhtä kireällä kuin plastikkakirurgilla leikatut vatsamakkarat ja irvistävä tekohymy naamalla. Ei semmoista joka vahtii muka terveyden (oikeasti huonosti peitetyn pelon ja itsevihan) nimissä jokaista suupalaansa saati toisten suupaloja.

      Mulle semmoinen iso aito miehekäs mies, joka osaa arvostaa myös tällaista rehevämpää naista.

      • Naisasialooseri.

        Olet siis itsekin läski nainen. Lihava mies on seksikäs nallekarhu kuten rautiaisen timppa, mutta lihava nainen on kuvottava syöttöporsas.

        Naisen kuuluu olla hoikka ja siro ja syödä vain pikkuisen salaattia ja juoda vettä.


    • lojyy

      Mä en ees kattele alle 80kg miehiä! Okei kilo tai pari sinne tänne mut ehdoton alaraja on 78kg ja vastaavasti pituus 178-190cm. En tiedä mitään ihanempaa kuin pikkuisen pehmoinen ja normaalin lihaksikas mies.. jos haluisin olla pikkusten tyttöjen kainalossa niin olisin lesbo:)

    • mun<< pildeen

      Kylä läski nainen haluaa hoikan kunnossa olevan miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe