Farkkuhaalarit

Haalarirakkaus

Tuo hauska ja ihana vaate tai joidenkin mielestä vihattu vaate eli farkkulappuhaalarit. Nykyisin enää näkee harvojen naisten ja varsinkaan miesten päällä farkkuhaalareita. Itse olen n. 30 v. nainen ja pidän joskus päälläni farkkuhaalareita. Nyt onnistuin bongaamaan miehen päällä siniset farkkuhaalarit lauantaina 19.7.2014 Siljan Symphony laivalla Tukholman risteilyllä ja kuin sattumaa niin samaisen miehen huomasin tiistaina illalla 22.7.2014 Helsingissä Linnanmäellä farkkuhaalareissa kävelemässä.

Täytyy kyllä todeta, että ihastuin tähän mieheen farkkuhaalareissaan. Hän näytti aikas söötiltä ja hauskalta mieheltä. Ehkä hän asuu kenties pääkaupunkiseudulla. Jos tämä mies tunnistaa itsensä näistä paikoista, niin voisi laittaa tälle palstalle viestiä, jos näkisimme toisemme ja tietysti farkkuhaalareissa.

Toivoisin näkeväni enemmänkin samanhenkisiä ihmisiä sekä naisia että miehiä farkkuhaalarit päällä ja samalla voitaisiin kokoontua johonkin farkkuhaalareissa.

Farkkuhaalarit on kivat ja rennot pitää päällä sekä ihanat miestenkin päällä.

Mitä mieltä muut olette farkkuhaalareista?

Laittakaa kommenttia, niin voitaisiin keskustella farkkuhaalareista.

163

8421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsda

      itse mies ja käytän farkkuhaalareita. on shortsihaalareita ja ihan pitkälahkeisia farkkuhaalareita.

      • Anonyymi

        Pitäisin ehdottomasti ja omistaisin vaikka viidet


    • epäselvää

      Monesko farkkuhaalariketju tämä on?

      • Pitkät housut

        Ei pysy enää laskuissa mukana, mutta farkkuhaalarit näyttäisi olevan suosittu aihe. Farkkuhaalarit on jes housut.


    • Haalaritkylllä

      Enpäs ole bongaamasi mies mutta vaatekaapistani löytyy neljät lappuhaalarit :)

      Vaikka eivät ole kovin muodissa nykyisin, niin kyllä ne ylläni näkyy. Milloin missäkin. Ostareilla, ystävien luona vierailessa, joskus jopa baarissa. Jonkinmoinen fetissi noihin, siksipä innoissaan näistä :)

      • Lappupöksy

        Useammat farkkulappuhaalarit minulta löytyy ja vaimolla on muutamat myös. Ihan huippu housut miehille. Sopii myös naisille, jos ovat naisellista mallia.


      • henkseliman
        Lappupöksy kirjoitti:

        Useammat farkkulappuhaalarit minulta löytyy ja vaimolla on muutamat myös. Ihan huippu housut miehille. Sopii myös naisille, jos ovat naisellista mallia.

        Olisi joskus mielenkiintoista nähdä tai tutustua ihmisiin, jotka pitävät farkkuhaalareita. Itselläni on myös kahdet farkkuhaalarit.


      • Haalaritkylllä
        henkseliman kirjoitti:

        Olisi joskus mielenkiintoista nähdä tai tutustua ihmisiin, jotka pitävät farkkuhaalareita. Itselläni on myös kahdet farkkuhaalarit.

        Tämä vastaus kuuluisi jo leikit & fetissit osastolle. Ei-haalarilliset, koittakaa kuitenkin kestää.

        Koska kaksi miestä samassa paikassa haalareissa voi näyttää vieläkin oudommalle, niin miten toimisi ajatus vuorottelusta? Jos kahvilaan/baariin toinen laittaisi haalarit ensin. Toinen "tavallisissa" vaatteissa. Muutaman tunnin päästä vaatteiden & paikan vaihto. Eli repussa olisi vaihtovaatteet mukana.


    • Haalaripäällä joskus

      No ei kai ne nyt niin ihmeelliset ole. Ostin viime vuonna Topman.comista pöksyt ja hyvin oon pystyny kulkemaan haalarit päällä muutamaan otteeseen. Ensinnäkin tytöt kattelee ja joskus hymyilee. Ja kommentteja on kavereilta tullut. "Tosi hip". "jaaha, töitä tekemään", "mistä noi on". Sellasta. Pystyy muuntelee esim. lappu kokonaan alhaalla, vain toinen henskeli päällä tai sit college-paita hartioilla on hyvän näköstä.

    • henkseliman

      Nyt matkustan junassa ja päälläni on farkkuhaalarit. Eipä ole kukaan kommentoinut haalareistani mitään. Rohkeasti vaan päälle farkkuhaalareita. Ei kukaan syö teitä.

      Toki vessassa käydessä lappuhaalarit on hankalat, kun pitää henkseleitä riisua alas ja ylös.

      • tabut kaatuvat

        Olet tosi rohkea, kun toteutat salaisimpia haaveitasi julkisesti.


      • Haalari-jannu

        Kerran kävelin farkkuhaalarit päällä kaupungilla ja vastaan tuli koulutyttö jolla oli kans farkkuhaalarit, sellaset joissa on napitus edessä. Kauhistuin aluks mut sit aloin hymyillä hänelle ja sain mitä kivoimman hymyn vastaukseksi. Sen jälkeen en ole ujostellut niissä, koska aina voi olla lämmintä huumoria mukana.


      • Anonyymi

        Nuorempana käytin myös. Sopii mihelle ilman muuta.


      • Anonyymi

        Matkustin junassa farkkuhaalareissa. Jossain vaiheessa viereeni tuli naiminen, jolla oli Farkkuhaalari. Hän katseli minun haalareita, totesi, että onpa hyvännäköiset, ja kysyi mitä merkkiä. Vastasin, että en tiedä, mutta ovat vaimoni vanhat äitiyshaalarit. Kerroin vielä, että käytän yleensä naisten farkkuja, koska sopivat niin hyvin minulle.


      • Anonyymi

        Itsekin olen mies ja matkustanut pari kertaa junassa pidemmän matkan farkkuhaalarit päällä eikä kukaan ole tuijottanut tai kommentoinut. Haalarit päälle vaan ikään ja sukupuoleen katsomatta!


    • Lappupöksy

      Farkkulappuhaalarit on mukavat päällä, tosi hyvän näköiset oikean kokoisina ja kyllä niihin jotain eroottissävytteistäkin liittyy. Itse käytän sellaisia, jossa on edessä vetoketju tai napit, olen ajatellut, että ne on miesten mallia. Vaimon lappuhaalareissa etumus on ilman "luukkua". Vaimollani on yhdet CalvinClein-lappuhaalarit. Kun hän vetää ne jalkaansa, olen joka kerta yhtä ihastunut. Itselläni on suosikkina vaaleat Overdrive-merkkiset ja tummat Levikset. Toiset vaaleanväriset ovat ihan samanlaiset, kuin overdrivet, mutta niissä on napeissa tähtikuvio ja merkki on Dakota.
      Ihan joka paikassa en lappuhaalareita käytä, mutta silloin kun olen vapaalla ja haluan olla rennosti omana itsenäni, niin silloin yleensä lappuhaalarit sujahtavat jalkaan

      • Anonyymi

        Olen mies, ja olin etsinyt farkkuhaalareita kirpputoreilla, vihdoin löysin yhdet sopivan näköiset. Kiireen takia ostin ne sovittamatta. Kotona tutkin niitä, löysin lapun, jossa luki Enyoy your pregnancy, olivat siis äitiyshaalarit.
        Kokeilin jalkaan, olivat aika sopivat, mahan kohdalla löysät. Olen käyttänyt niitä usein. On kiihottavaa ajatella, nainen on niitä pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, ja olin etsinyt farkkuhaalareita kirpputoreilla, vihdoin löysin yhdet sopivan näköiset. Kiireen takia ostin ne sovittamatta. Kotona tutkin niitä, löysin lapun, jossa luki Enyoy your pregnancy, olivat siis äitiyshaalarit.
        Kokeilin jalkaan, olivat aika sopivat, mahan kohdalla löysät. Olen käyttänyt niitä usein. On kiihottavaa ajatella, nainen on niitä pitänyt.

        Minäkin haluaisin sellaiset, mistä löyisit ne<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin haluaisin sellaiset, mistä löyisit ne<

        SPR:n Konttimyymälästä.


      • Anonyymi

        Mä löysin hietsun kirppikseltä XL-kokoiset leviksen farkkuhaalarit, tosi hyväkuntoisetkin vielä. Lisäksi ostin samalta myyjältä kahdet hyväkuntoiset ja mustat kapeat henkselit.

        Kyllä nyt kelpaa, farkkuhaalarit on tosi mukava oloasu kotona. Kaupungille kun lähden niin tykkään kuitenkin ennemmin käyttää leviksen 501-farkkuja ja nyt nekin saa pysymään hyvin päällä tyylikkäillä henkseleillä.

        Eilen baarissa lätkäfinaalia katsoessa oli mun lisäksi monella kundilla henkselit ihan näkyvästi päällä, ties kuinka monella oli sitten kanssa puseron alla näkymättömissä. Farkkuhaalaritkin huomasin yhdellä, mutta tuntuisi että haalareiden käyttö olisi vähäisempää kuin normifarkkujen ja henkseleiden.

        Mutta hyvinhän se sopikin käyttää eilen henkseleitä kun eilisten sankareiden kiekkohousutkin useimmilla pysyvät jalassa henkseleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä löysin hietsun kirppikseltä XL-kokoiset leviksen farkkuhaalarit, tosi hyväkuntoisetkin vielä. Lisäksi ostin samalta myyjältä kahdet hyväkuntoiset ja mustat kapeat henkselit.

        Kyllä nyt kelpaa, farkkuhaalarit on tosi mukava oloasu kotona. Kaupungille kun lähden niin tykkään kuitenkin ennemmin käyttää leviksen 501-farkkuja ja nyt nekin saa pysymään hyvin päällä tyylikkäillä henkseleillä.

        Eilen baarissa lätkäfinaalia katsoessa oli mun lisäksi monella kundilla henkselit ihan näkyvästi päällä, ties kuinka monella oli sitten kanssa puseron alla näkymättömissä. Farkkuhaalaritkin huomasin yhdellä, mutta tuntuisi että haalareiden käyttö olisi vähäisempää kuin normifarkkujen ja henkseleiden.

        Mutta hyvinhän se sopikin käyttää eilen henkseleitä kun eilisten sankareiden kiekkohousutkin useimmilla pysyvät jalassa henkseleillä.

        Ovat jääneet hieman unholaan. Itsekin olen käyttänyt miheneä yhtenä asuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä löysin hietsun kirppikseltä XL-kokoiset leviksen farkkuhaalarit, tosi hyväkuntoisetkin vielä. Lisäksi ostin samalta myyjältä kahdet hyväkuntoiset ja mustat kapeat henkselit.

        Kyllä nyt kelpaa, farkkuhaalarit on tosi mukava oloasu kotona. Kaupungille kun lähden niin tykkään kuitenkin ennemmin käyttää leviksen 501-farkkuja ja nyt nekin saa pysymään hyvin päällä tyylikkäillä henkseleillä.

        Eilen baarissa lätkäfinaalia katsoessa oli mun lisäksi monella kundilla henkselit ihan näkyvästi päällä, ties kuinka monella oli sitten kanssa puseron alla näkymättömissä. Farkkuhaalaritkin huomasin yhdellä, mutta tuntuisi että haalareiden käyttö olisi vähäisempää kuin normifarkkujen ja henkseleiden.

        Mutta hyvinhän se sopikin käyttää eilen henkseleitä kun eilisten sankareiden kiekkohousutkin useimmilla pysyvät jalassa henkseleillä.

        Tollasia ois kiva pitää ja ulkoiluttaa kahta koiraa samalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies, ja olin etsinyt farkkuhaalareita kirpputoreilla, vihdoin löysin yhdet sopivan näköiset. Kiireen takia ostin ne sovittamatta. Kotona tutkin niitä, löysin lapun, jossa luki Enyoy your pregnancy, olivat siis äitiyshaalarit.
        Kokeilin jalkaan, olivat aika sopivat, mahan kohdalla löysät. Olen käyttänyt niitä usein. On kiihottavaa ajatella, nainen on niitä pitänyt.

        Ostin äsken Tori.fista muualta naiselta äitiysfarkkuhaalarit. Tänään vedin ne jalkaan, olivat erittäin sopivat. Kaikki säädöt, kuten napit ja henkselit olivat juuri kuin minulle tehdyt, vaikka olen mies.


    • asdsda

      Ja minä luulin että oon ainoa jolla on jonkinmoinen fetissi noihin, vaan löytyhän toinenkin. Itellä kolmet normaalit farkkuhaalarit ja yhet shortsimalliset. Muutenki nää haalarimalliset vaatteet iskee, jumpsuitkin löytyy ja talveksi löytyy toppahaalarit sekä haalarimalliset avohaalarimalliset toppahousut. Ja mies siis oon

    • henkseliman

      Mieshän minäkin olen ja Dickiesin sinisiä farkkuhaalareita pidän ja junamatkasta on selvitty farkkuhaalarit päällä. Siis meitä farkkuhaalarimiehiä löytyy muitakin kuin yksi ja kaksi käyttäjää.

      Olen käynyt farkkuhaalarit päällä esimerkiksi kaupassa, kahvilassa, ravintolassa ja tietty junassa. Myönteistä palautetta olen saanut haalareistani sekä miehiltä että naisilta.

      Itse olen Hämeestä päin.

      Mistä päin te muut farkkuhaalareiden käyttäjät olette?

      • Anonyymi

        "Dickiesin sinisiä farkkuhaalareita pidän" Onko ne miten hyvät päällä? Itsekin olen ajatellut ostaa sellaiset.


    • asdsda

      Oulussa päin kuleksin.

    • 1-2-1

      Farkkuhaalarit on maajussien työhaalareita.

      • henkseliman

        Kyllä farkkuhaalareita voivat käyttää muutkin kuin maajussit. Eikä muuten ole mitkään työhaalarit, vaan ihan tavalliset arkiset housut. Itse en laske farkkuhaalareita työhaalariksi, vaan vapaa-ajan vaatteeksi. Farkkuhaalarit ovat niin tyylikkäät.


      • 1-2-1
        henkseliman kirjoitti:

        Kyllä farkkuhaalareita voivat käyttää muutkin kuin maajussit. Eikä muuten ole mitkään työhaalarit, vaan ihan tavalliset arkiset housut. Itse en laske farkkuhaalareita työhaalariksi, vaan vapaa-ajan vaatteeksi. Farkkuhaalarit ovat niin tyylikkäät.

        Joo en sitä tarkottanutkaan etteikö muut niitä voisi käyttää, sopii moneen muuhunkin kuin työvaatteeksi.


    • Farkkutyttö200

      Ois nii ihanaa löytää semmonen miesystävä, joka pitää päällänsä farkkuhaalaria. Mies farkkuhaalareissa on tosi makee ja suloinen.

    • Haalari-jannu

      Moi Farkkutyttö, hauska kuulla. Oma kokemus on et suurin osa naisista tykkää nähdä mut haalareissa, mut sit on ehkä viidesosa jotka ei innostu. Eli jos lähtee tutustumaan uusiin ihmisiin, farkkuhaalarit on aina riski. Sen takia moni mies ei uskalla mitään erikoisempaa päällensä laittaakaan. Itse pukeudun kyllä niihin ja tulevaisuus voi olla vaan sellasen naisen kanssa joka mun tyyliä arvostaa. Pitäis vaan uskoa että joku nainen tännekin kirjottelee vaikka epätodennäköstä se on.

    • asdsda

      Kyllähän moni tyttö juoksee jätkien perässä jotka seuraa muotia:D nyt saattavat sanoa että hirveen näkönen mutta parin kuukauen päästä jos miehillä on muotia farkkuhaalarit nii se ei näytäkkää enää hirviältä:D itellä ku ei kiinnosta mitä muut ajattellee:D

    • henkseliman

      Eilen illalla kävin yleisötapahtumassa farkkuhaalareissa. Sain yhdeltä tytöltä kommentin haalareista, että hyvät housut.

    • Jeansgirl

      Näin tasa-arvon aikana lienee hyväksyttävää farkkuhaalarit miehellekin. Ei siis ole paha farkkuhaalarimiehet.

      • Halaari-Jannu

        Hyvä näin Jeansgirl! Muistetaan kuitenkin, että mainittu vaate on kyllä alkuperäisesti miesten vaate, jota sitten 1960-luvulta lähtien muutamat naiset ovat alkaneet käyttää. Eli tasa-arvon aikana hyväksytään farkkuhaalarit naisillekin:)


    • asdsda

      Miksihän muuten pidetään outona monesti että miehellä on farkkuhaalarit? aina pitäis vissii olla ne samanlaiset farkut mitä kaikilla on:D

      • Lappupöksy

        Ameriikassa monessa osavaltiossa on miehillä yleisesti farkkuhaalarit käytössä. Samaa tyyliä voisi siis soveltaa täälläkin.


      • lipilee
        Lappupöksy kirjoitti:

        Ameriikassa monessa osavaltiossa on miehillä yleisesti farkkuhaalarit käytössä. Samaa tyyliä voisi siis soveltaa täälläkin.

        Ameriikassa puuvillapelloilla puuvillaa poimivilla orjat oli varmaan ensimmäisiä joilla farkkuhaalarit käytössä.


      • Anonyymi
        lipilee kirjoitti:

        Ameriikassa puuvillapelloilla puuvillaa poimivilla orjat oli varmaan ensimmäisiä joilla farkkuhaalarit käytössä.

        OIS KIVA 5 FARKKUHAALAREITA JA JOSKUS SIT KÄVELLÄ 2 NIILLÄ MM PUISTOSSA


    • asdsda

      Olis mahtavaa jos niitä tulis miehillekkin suomeen ihan vaatekauppoihin, eikä tarvis aina ulkomailta tilata. Ainoa mitä suomessa löytyy farkkuhaalareihin viittaavaa on farkut missä on henkselit mukana, ja ne ei läheskään aja sitä farkkuhaalarien mukavuutta. Näin ainaki oulussa, miten etelässä päin, onko kaupoissa myynnissä?

      • Haalari-Jannu

        Zaralla oli useatkin farkkuhaalarit mallistossa miehille tänä kesänä. Ainakaan Helsingin myymälässä en nähnyt, mutta parissa paikkaa ulkomailla kyllä. Valikoimathan ovat sellaiset kun kauppias päättää. Netistä kannattaa kyllä tilata. Tilasin Topman.comista, tulivat nopeasti ja oon ollu tyytyväinen. Kuten todettu, suurin osa ihmisistä ei huomioi niitä lainkaan, mutta ehkä muutama kaveri on kysäissyt että mistäs tuollaset on. Eli lähinnä omia pelkoja ja itse keksittyjä epäluuloja on yleensäkin hiemankin persoonallisempia vaatteita kohtaan. En tosin aina jaksa pukeutua erikoisemmin, sillä välillä haluaa kadota massaan:D


    • henkseliman

      Niin todellakin helpottaisi farkkuhaalareiden ostamista, jos farkkuhaalareita voisi ostaa kaupasta Suomessa. Onneksi kuitenkin edes verkkokaupasta saa ostettua.

      • Lappupöksy

        Aidot 90-luvun lappuhaalaritkin käyvät kirpputoreilla harvinaisiksi. Joskus vielä kuitenkin löytää hyväkuntoisia haalareita ja jos vain koko sopii, niin yleensä tulee ostettua.


      • Haalari-Jannu
        Lappupöksy kirjoitti:

        Aidot 90-luvun lappuhaalaritkin käyvät kirpputoreilla harvinaisiksi. Joskus vielä kuitenkin löytää hyväkuntoisia haalareita ja jos vain koko sopii, niin yleensä tulee ostettua.

        Kyllä, hyvä lisäys, mutta niissä on usein aika löysä leikkaus. Googlella löysin että uusia farkkuhaalareita on viime aikoina tullut jätkille ilahduttavan paljon. Niissä on kapeampi leikkaus, ihan ok näköset, esim. nämä:

        http://www.ebay.com/itm/Zara-Men-VELOUR-DENIM-DUNGAREES-Size-L-/331277343707?pt=US_CSA_MC_Jeans&hash=item4d21ab1bdb


      • mekaanikon haalarit
        Lappupöksy kirjoitti:

        Aidot 90-luvun lappuhaalaritkin käyvät kirpputoreilla harvinaisiksi. Joskus vielä kuitenkin löytää hyväkuntoisia haalareita ja jos vain koko sopii, niin yleensä tulee ostettua.

        "Aidot 90-luvun lappuhaalaritkin käyvät kirpputoreilla harvinaisiksi. Joskus vielä kuitenkin löytää hyväkuntoisia haalareita ja jos vain koko sopii,"

        Pinkomossa (Helsingissä Albertinkadulla) myydään vanhanaikaisia raakadenim farkkuhaalareita. Ei tarvitse kirppareilta etsiä kun samanlaisia on alettu valmistaa uutenakin.
        http://pinkomo.mycashflow.fi/product/39/pike-brothers-1935-mechanic-bib


    • asdsda

      Mistäs ootte ruukanneet ostaa farkkuhaalarinne?

      • dungarees

        Topman.com: kahdet pitkät ja kahdet shortsimalliset. Ja positiivista kommenttia tulee tosi usein kun baariin laittaa päälle. Niin naisilta ku miehiltäki.


    • Haalari-Jannu

      Usein ihmiset on uteliaan kiinnostuneita jos joku on laittanu päällensä jotain vähän erilaisempaa. Olin muutama vuosi sitten kielikurssilla ja silloin tällöin pidin farkkuhaalareita luokassa. Vieressä istui kaunis kroatialainen tyttö, joka katseli minua paljon. Lopulta tämä johti syvempään kontaktiin. Sen verran voin paljastaa, että asulla oli vaikutusta:D

    • Haalaritkylllä
    • henkseliman

      Ikedan farkkuhaalarit näyttäisi aikas hyvältä.

    • Haalaritkylllä

      Ideoita millaisia sekä minkä värisiä paitoja alle sopisi? Mitä mieltä esim. huppareista haalareiden kanssa?

      • Henkselimies

        Huppari on oikein hyvä valinta haalareiden kanssa. Itse pidän hupparia farkkuhaalareiden kanssa. Tai sitten joku raitapaita on hyvä.


      • pikkumies
        Henkselimies kirjoitti:

        Huppari on oikein hyvä valinta haalareiden kanssa. Itse pidän hupparia farkkuhaalareiden kanssa. Tai sitten joku raitapaita on hyvä.

        Itse haluisin pitää farkkuhaaaareita vaikka joka päivä..mitä mieltä naiset ootte kun mies käyttää niitä


    • Farkkuhaalaritisthebest

      Itse olen mies ja tykkään käyttää farkkuhaalareita joissa on napitus edessä

      • loija

        luulet olevasi


    • farkkunappihaalari

      Itse olen mies. Kävin toissapäivänä Seppälässä miesten osastolta etsimäs farkkuhaalareita, en löytänyt. Kassan luona kyselin niitä, naismyyjä meni naistenosastolle ja esitteli mulle niitä. Sovitin ne ja sit ostin, sellaiset jossa on napitus edessä.
      Napit olikin oikealla, vaikka naistenmalleissa ne ovat yleensä vasemmalla.

      Kyllä myyjä palvelee miestä naistenosastolla, jos rohkenee kysyä.

      • asdsda

        olet siis ostanu just samat mitkä itse ostin, eikö ole mahtavat päällä:) lähti myös mustat mukaan joissa on vetoketju vasemmalla puolella ja korkea vyötärö, ne myös naisten puolelta, hemmetin hyvät päällä just sen korkean vyötärön ansiosta.


    • Lappuhaalari

      Farkkuhaalarit miehellä on best.

    • jooooooooooll

      Varmasti on pääkaupunkiseudulta ,jos käyttää f-haalareita.
      Normifarkutkin sopii vain 5% naisista.

    • 1984-

      ONKS NOIT ENÄÄ VOISIN TOLLASIA OPMISTAA VAIK NELJÄT

    • PEPPUREISKA

      tollasia ois upeeta pitää ja farkkuja

    • Haalariskyttä

      Taas oli pakko vetää päälleni farkkuhaalarit parin kuukauden tauon jälkeen. Kyllä tuntuu ihanalta.

    • Haalarit

      Farkkuhaalarit on hyvät hengailuhousut. Himassa, pelaamassa bilistä, leffassa. Flanellipaidan kanssa metsurilook.

    • farkkuhaalarimimmi

      farkkkuhaalarithan on ihan supertrendikkäitä kun ne yhdistellään oikein! myös miesten päällä näyttää superhyvältä.

      • Haalarit

        Mimmi, loistava kommentti, ehkä olit se joka kehuit mua kun olin haalareissa viimeksi!


      • pikkumies

        Mistä löytäisin itellekki haalarit


    • farkkuhaalaripoju

      Nimimerkki farkkuhaalarimimmi. itse olen mies ja käytän farkkuhaalareita päälläni. Itse en vain oikein aina uskalla pukeutua farkkuhaalareihin lähtiessäni esimerkiksi kaupungille, vaikka mieli joskus tekisi. Miten yhdistelisit farkkuhaalareita, jotta ne näyttäisi hyvältä ja trendikkäältä? Käytätkö itse farkkuhaalareita?

      Jos huomaat tämän viestin, niin toivottavasti vastailisit ja kommentoit tätä farkkuhaalariasiaa.

    • Farkkuhaalaripoju

      Farkkuhaalareiden plussat ovat runsaasti taskuja, antavat suojaa selkäpuolelle varsinkin viileämmällä säällä, suojan tunne lappuosan tullessa vatsan päälle eteen ja hauskannäköiset päällä. Miinuksia ovat vessassa käynti on hankalampaa, kun pitää riisua henkselit olalta.

      • Anonyymi

        Niitten kanssa vessassa käynti on tosiaan kaikkea muuta kuin kätevää. Itselläni oli ala-aste ikäisenä paritkin haalarit joissa valitettavasti henkseleiden soljet napsahtivat niin tiukkaan kiinni että usein jumittuivat ja sivunapitkin varsin tiukassa. Arvatkaa vaan mitä seuraa kun olikin tavallista kovempi hätä vessaan! Arvasitte oikein: märät haalarit. Onko muilla vastaavia kokemuksia lapsuudesta?


    • slkfjsklfjkdslj

      Minä en kyllä missään peltohaalareissa kehtaisi kulkea, korkeintaan remonttihaalareiksi kelpaavat paskasella lattialla ryömiessä auton alla.

    • Henkselimies

      Kyllä näyttää muuten hyvältä, kun flanellipaita ja farkkuhaalarit on päällä. Sain yhdeltä naiselta kivat kommentit. Kehui haalareita hauskaksi ja rennoiksi.

    • AK_K

      Aikuinen mies olen minäkin ja 5-6 vuotta olen omistanut yhdet farkkuhaalarit. Melko harvoin tulee käytettyä, talvisin jäisi kuitenkin takin alle piiloon eli ei kaupungilla eroaisi mitenkään nuoremman polven lököttävistä farkuista. Suvun mökillä sekä kesäreissuilla muihin Suomen kaupunkeihin olen sitten liikkunut rohkeasti haalarit päällä. Nimenomaan tykkään käyttää siis lyhythihaisten yksiväristen tai raglan t-patiojen kanssa.

      Nyt rohkaistuin tilaamaan uudet denimlaoppuhaalarit, http://eu.topman.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=13061&catalogId=34064&productId=21108747&categoryId=&parent_category_rn=

      Hinta siis todella edullinen 34 euroa ja postikuluilta säästyin, kun pistin pari t-paitaa samaan tilaukseen. Ehkä tuo nykyistä istuvampi malli innostaa tulevana keväänä ja kesänä käyttämään haalareita entistä enemmän - sekä viikonloppuvaatteena kaupungissa että aiempien vuosien tapaan myös mökki- ja maakuntakierroksilla.

    • Haalaripeffa

      Mulla on käytössä Dickies farkkuhaalarit. Olen tykännyt käyttää kyseisiä farkkuhaalareita. Avopuolisollani käyttää myös farkkuhaalareita. Olemme tämmöinen farkkuhaalaripariskunta.

    • Jere28

      Mulla on leviksen farkkuhaalarit. Mua kyllä vähän häiritsee se mahan päälle tuleva lappu, ennemmin kyllä ihan pidän normifarkkuja tavallisia henkseleitä.

    • Haalarihäiskä

      Ostin kirpparilta lappuhaalarit, siniset ja aika löysänmalliset. Nää on tosi siistit, otan nämä arkikäyttöön. Tukevaa farkkukangasta ovat. Mun mielestä sopii tosimiehille tosi hyvin.

    • TWra

      Tollasia ois kiva pitää

    • OIS KIVA OMISTAA JOSKUS TOLLASET. NÄITÄ VAAN EI ENÄÄ NÄE.

    • OIS KIVA PITÄÄ FARKKUHAALAREITA.SMOKKIA JA LIIVIPUKUA

    • Farkkuhenkseli

      Miehille löytyy farkkuhaalareita mm. Livinki Design kaupasta. Osoitteessa www.livinki.fi

    • Haalaria

      Tänä aamuna päätin laittaa päälleni seppälästä ostamani farkkuhaalarit, naispuolinen työtoveri ihastui asuvalintaan heti kun saavuin taukohuoneeseen kahville ja kehui söpöksi ja tyylikkääksi, toivoisi kuulemaan että oma miehensä myös käyttäisi.

    • Dickies

      Olen mies ja omistan tälläkin hetkellä kahdet farkkuhaalarit sekä yhdet valkoiset lappuhaalarit. Nykyiset farkkuhaalarini ovat jo viidennet. Käytän haalareita säännöllisesti, mukava ja käytännöllinen vaate ja hyvän näköinen niin naisen kuin miehen päällä.

    • Haalarirakkaus

      Löysin kaappeja siivotessani toissakesänä seppälästä naisten puolelta ostamani mustat farkkuhaalarit jotka ovat mustat ja hieman tiukempaa mutta joustavampaa mallia ja korkeavyötäröiset ja vasemmalla vyötäröllä vetoketju. Tosi hyvät jalassa, nyt kaksi päivää tullut pidettyä jalassa. Tyttöystäväkin halusi että laitan nämä haalarit päälle kun olimme lähdössä ulos syömään.

      • Haalarievikset

        Sattumoisin lueskeliin tätä viestiketjua ja siitä innostuneena käytin viime kesänä farkkuhaalareita suhteellisen usein eli voisi sanoa, että viikoittain. Tosi miellyttävät pitää-ei purista vyötäröltä! Tää on ny sitten mun tyyliä ainakin kesäisin! Parit haalarit omistan- pitää ostaa joskus uusia kun eihän nämä ahkerassa käytössä ikuisia ole.


    • Per-kel

      Muistan joskus 60-luvun lopussa, raskaana olevat käyttivät :)

    • Murmeli269393

      Ei ne oikein miehille sovi on jo vähän mennyt juttu.

    • Haalari38

      Olen mies, mutta käytän naisten farkkuhaalareita, kun en ole löytänyt miesten. Ainoa haitta on, että sepalus puuttuu.

    • Mara9sxe

      Farkkuhaalareiden saatavuus on tosiaan ollut vähän heikko.

      Itse oon asiaa korjannut käyttämällä ihan normaaleja 501-farkkuja ja niissä henkseleitä, se ajaa melkein saman asian eikä ole sitä vähän häiritsevää läppää mahan päällä. Muutenkin kunnon henkseleiden joustava materiaali on mukavampaa käytössä kuin farkkukankaiset joustamattomat olkaimet. Kannatta vaan sitten valita aika leveät henkselit niin kokomus on aika sama kuin farkkuhaalareissa.

      • Anonyymi

        Varustelekasta tilatut farkkuhaalarit tuli postista. Olen tyytyväinen hankintaan. Semmoiset väljänmalliset jotka sopii just miehille. Nuo taitaa päästä nyt mulla arkikäyttöön kun on niin mukavan tuntoiset. No ehkä se lappuosa ois voinu olla vähän kapeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varustelekasta tilatut farkkuhaalarit tuli postista. Olen tyytyväinen hankintaan. Semmoiset väljänmalliset jotka sopii just miehille. Nuo taitaa päästä nyt mulla arkikäyttöön kun on niin mukavan tuntoiset. No ehkä se lappuosa ois voinu olla vähän kapeampi.

        Onko ne nuo Särmä-farkkuhaalarit? Onko ne hyvät? Olen itse miettinyt ostamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne nuo Särmä-farkkuhaalarit? Onko ne hyvät? Olen itse miettinyt ostamista.

        voisin pitää ja ulkoiluttaa samalla 2 koiraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varustelekasta tilatut farkkuhaalarit tuli postista. Olen tyytyväinen hankintaan. Semmoiset väljänmalliset jotka sopii just miehille. Nuo taitaa päästä nyt mulla arkikäyttöön kun on niin mukavan tuntoiset. No ehkä se lappuosa ois voinu olla vähän kapeampi.

        Onks näitä muualla kun varustelekassa


    • Anonyymi

      Farkkuhaalarit on kyllä kivan näköset päällä mutta kun olkaimet on niissä joustamattomat niin hieman on epäkäytönnölliset - varsinkin jos joutuu kumartelemaan. Vaikka mulla muutmat farkkuhaalarit onkin niin kyllä mä ennemmin pidän normifarkkuja joustavilla henkseleillä. Jos olis farkkuhaalareissa joustavat olkaimet niin se olisi tietty paras vaihtoehto - muttei taida löytyä.

    • kyl mä pitäisin jos noita myytäis jossain ois kiva omistaa 12 farkut ja 7 haalarit ja kerran käydä ihan hakemassa

    • tollasia ois kiva pitää joskus ja ihan satunnaisesti < ja sit tyttökaverini pitäisi ja minä taas us-army t-paitaa ja khakihousuja

    • musta ois ihan nastaa pitää pukuja. smokkia. trenssitakkia. farkkuja. verkkareita ja kerran jopa farkkuhaalareita

    • Anonyymi

      tollasia ois kiva pitää ja omistaa parhaimmillaan kuudet tollaset

    • Anonyymi

      Farkkuhaalareita vois muuten käyttää hyvin, mutta niiden henkselit eivät jousta niin ne kinnaavat kumarrellessa. Onko olemassa jollain valmistajalla semmosia farkkuhaalareita, joiden henkselit olisi joustavat joko kokonaan tai edes osittain?

      Kun en ole joustavilla henkseleillä olevia lappuhaalareita löytänyt niin oon käyttänyt tavallisia farkkuja henkseleillä. Nekin toimii oikein hyvin ja kumartelu ja kyykistely onnistuu paremmin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Farkkuhaalareiden henkseleiden joustamattomuus häiritsee muakin, oonkin siirtynyt käyttämään ihan normifarkkuja ja henkseleitä. Leviksen 501 ja klipsilliset henkselit toimii oikein hyvin haalareiden hyvät puolet mut näyttää paremmilta ja mukavammat päällä.


    • Hyvä, että kaupoista löytynyt nyt parit kapeammat farkkuhaalarit, mitä voi käyttää pyöräillessäkin helposti. Sen verran näkynyt ihmisten päällä kaupungilla, että uskaltauduin kaivamaan omatkin kaapista ja ensi viikko menee pääosin vaaleissa haalareissa.

      Minna Kauppikin hienosti telkkarissa pukeutuneena shortsihaalareihin, miehenä kyllä käytän ennemmin pitkälahkeisia.

      • Anonyymi

        Mun leviksen farkkuhaalarit on tosi ohutta farkkukangasta niin ne on oikein mukavat näin lämpimällä kelillä.


    • Anonyymi

      Kyl mä ainaki pitäisin

      • Anonyymi

        Tollasia ois kiva pitää ja omistaa kuudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasia ois kiva pitää ja omistaa kuudet

        Tollasta ois kiva pitää ja omistaa 7mät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasta ois kiva pitää ja omistaa 7mät

        Tollasta ois kiva pitää qeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasta ois kiva pitää qeää

        Tollasia ois kiva pitää 5 desti ja tyttökaverini 7 kertaa


    • Anonyymi

      TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ JA TYTTÖKAVERIN KERA JA ULKOILUTTAA KOIRAAKIN TOI PÄÄLLÄ

      • Anonyymi

        Tollasia ois kiva pitää ja ulkoiluttaa 5 koiraakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollasia ois kiva pitää ja ulkoiluttaa 5 koiraakin

        Tollasia ois kiva pitää 9 8-17 kertaa ja 5x6-30 kertaa mm puistossa ja 223 545 kertaa mm junassa bussissa ja taksissa


    • Anonyymi

      tollasta ois kiva pitää ja omistaa 7 1-8 farkut. 6 2-8 lappuhaalarit ja sit 5 farkkuhaalarit

    • Anonyymi

      TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ JA OMISTAA KUUDET NELJÄT

    • Anonyymi

      Mun farkkuhaalareista repesi selästä se kolmionmuotoinen osa, josta lähtevät henkselit edessä olevaan lappuun. Mietin kovasti miten ne voisi pelastaa kun ovat muuten ihan ehjät ja olen kovasti tykännyt käyttää niitä.

      Päädyin sitten siihen ratkaisuuun, että leikkasin koko takaosan vyötäröön asti pois, käänsin housunkauluksen siistiksi leikkauskohdasta ja sitten vanhoista klipsihenkseleistä askartelin haalareihin uudet henkselit.

      Vaihdoin lappuhaalareiden henkseleiden soljet normihenkseleiden etuklipsien tilalle, lyhensin henkselinauhoja ja takaklipsit jätin ennalleen. Nyt siis joustavat henkselit ovat takaa kiinni klipseillä housunkauluksessa kuten henkselit yleensäkin, mutta edestä ne ovat kiinni farkkunapeissa niillä metallisilla soljilla kuten lappuhaalareissa.

      Toimii hienosti ja näyttää tosi hauskalta. Minusta on itse asiassa ihan kivat ne taakse tulevat klipsit henkseleissä jotka kiiltelevät kun valo osuu niihin. Nyt henkselit ovat lisäksi joustavat mikä tekee haalareista entistä mukavammat.

      • Anonyymi

        Itse tein melkein samalla tavalla. Leikkasin haalareistani farkkukankaasta olevat henkselit pois irroitettuani niistä ensin soljet ja metalliset ohjain-soljet. Ne pujotin sitten uusiin joustaviin henkseleihin jotka otin vanhoista lasketteluhousuista. Lopuksi ompelin ne korkeaan ylös nousevaan selkäosaan. Tuloksena huomattavasti mukavammat haalarit pitää yllä kun olkaimet eivät ole liian tiukalla/löysällä riippumatta istuuko, kyykistyykö vai seisooko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse tein melkein samalla tavalla. Leikkasin haalareistani farkkukankaasta olevat henkselit pois irroitettuani niistä ensin soljet ja metalliset ohjain-soljet. Ne pujotin sitten uusiin joustaviin henkseleihin jotka otin vanhoista lasketteluhousuista. Lopuksi ompelin ne korkeaan ylös nousevaan selkäosaan. Tuloksena huomattavasti mukavammat haalarit pitää yllä kun olkaimet eivät ole liian tiukalla/löysällä riippumatta istuuko, kyykistyykö vai seisooko.

        Mistä mahtaa saada ostettua noita metallisia ohjain solkia jollaisen haluaisin omiin haalareihin?


    • Anonyymi

      Pitäisin ehdottomasti

    • Anonyymi

      TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ NÄIN TOMMOSET YHDELLÄ NAISELLA MIKKELIN PRISMASSA

      • Anonyymi

        PITÄISIN EHDOTTOMASTI JA HAKISIN VAIKKA VIIDET KIRPPARILTA JA SITTEN KAUPOISTA


    • Anonyymi

      Onko noita missä

    • Farkkuhaalarit on kyl ihan huippu jutut. Moneen vuoteen niitä ei löytyny mistään, mutta nyt törmäsin Tampereella Bronx Storessa ja oli 5 erilaista mallia ja useammalta merkiltäkin ... Dickies, Carhartt, Karl Kani ... I liked :-)
      Netissä ei tosin ollut kaikkee, mutta jotain sielläkin...

    • Anonyymi

      Mä oon lähdössä lähipäivinä ulkomaan matkalla lentokoneella. Ajattelin kokeilla miten farkkuhaalarit toimii ylläni lentomatkalla. Mietin vain että piipppavatko lentokenttien metallinpaljastin portit olkaimien soljista ja haalareisen sivunapeista (omissani on kolme nappia per sivu). Minulla on kohtuu tiukka koneen vaihto aika ja olisi ikävä jos myöhästyisin jatkolennolta tän takia. Mikäli jollain on asiasta kokemusta niin vastatkaa please.

      • Anonyymi

        Itse lennän paljon ja käytän sekä farkkuhaalareita että farkkuja henkseleillä, joissa on metalliklipsit.

        Se että piippaako portti riippuu paljon siitä kuinka herkälle portti on säädetty. Usein pääsee läpi piippaamatta, mutta välillä kyllä piippaa. Farkkuhaalarit piippaavat harvemmin kuin klipsihenkselit.

        Jos piippaa niin sanon tai näytän, että päällä on henkselit missä on metallia niin ne sitten käsikapulalla käyvät läpi. Ei se juuri turvatarkastusta hidasta, eli ei siinä riskiä lennolta myöhästymisestä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse lennän paljon ja käytän sekä farkkuhaalareita että farkkuja henkseleillä, joissa on metalliklipsit.

        Se että piippaako portti riippuu paljon siitä kuinka herkälle portti on säädetty. Usein pääsee läpi piippaamatta, mutta välillä kyllä piippaa. Farkkuhaalarit piippaavat harvemmin kuin klipsihenkselit.

        Jos piippaa niin sanon tai näytän, että päällä on henkselit missä on metallia niin ne sitten käsikapulalla käyvät läpi. Ei se juuri turvatarkastusta hidasta, eli ei siinä riskiä lennolta myöhästymisestä ole.

        Luulisi että haalarit piippaisi useammin metallinpaljastimessa kuin perinteiset henkselit. Ainakin kun miettii paljonko metallia on enemmän soljissa kuin klipseissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi että haalarit piippaisi useammin metallinpaljastimessa kuin perinteiset henkselit. Ainakin kun miettii paljonko metallia on enemmän soljissa kuin klipseissä.

        Haalareissa napit ovat ainakin minulla alumiinia. Normihenkseleissä klipsit taasen ovat ehtaa terästä. En tiedä voisiko se vaikuttaa siihen, että farkkuhaalarit eivät piippaa turvaportissa niin helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haalareissa napit ovat ainakin minulla alumiinia. Normihenkseleissä klipsit taasen ovat ehtaa terästä. En tiedä voisiko se vaikuttaa siihen, että farkkuhaalarit eivät piippaa turvaportissa niin helposti.

        Itselläni haalareissani soljet ovat messinkiä (vaihdettu alkuperäisten mentyä rikki) ja ne kyllä piippaavat joka kerta kun metallinpaljastimesta kuljen. Ei tosiaan niin paljoa viivästystä käsikapulalla tutkiminen että lennolta olisin koskaan myöhästynyt sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni haalareissani soljet ovat messinkiä (vaihdettu alkuperäisten mentyä rikki) ja ne kyllä piippaavat joka kerta kun metallinpaljastimesta kuljen. Ei tosiaan niin paljoa viivästystä käsikapulalla tutkiminen että lennolta olisin koskaan myöhästynyt sen takia.

        Tietääkö muuten kukaan, että pitäisikö henkselit riisua ennen turvatarkastusta? Vyöhän käsketään riisumaan ja farkkuhaalareissa on kiinteät henkselit niin niiden riisuminen ei ole oikein mahdollista riisumatta koko haalareita - mutta miten normihenkseleiden kanssa on?

        Normaalit klipsilliset henkselithän saa pois päältä varsin helposti ja takaisin, ainakin jos ne ovat paidan päällä. Jos taas ovat piilossa paidan alla niin homma on haastavampi.

        Mä olen välillä laittanut henkselit päälle vasta turvatarkastuksen jälkeen niin etteivät ne turhaan piippailisi turvatarkastuksessa ja välillä olen ottanut ne ihan suosiolla pois päältä ennen turvatarkastusta ja sitten päälle sen jälkeen. Muutaman kerran on vähän nolottanut kun on olleet henkselit päällä paidan alla ja ovat sitten piipanneet - ja sitten ovat käsikapulan kanssa ruvenneet kaikkien nähden kaivelemaan, että mikäs täällä piipppaa, ai sullahan on henkselit!!

        Mä käytän aina joko farkkuhaalareita tai henkseleitä farkuissa ja lentelenkin silloin tällöin niin tämä olisi hyvä tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haalareissa napit ovat ainakin minulla alumiinia. Normihenkseleissä klipsit taasen ovat ehtaa terästä. En tiedä voisiko se vaikuttaa siihen, että farkkuhaalarit eivät piippaa turvaportissa niin helposti.

        https://www.youtube.com/shorts/4TpTQ8MmJX4 Ainakin tuossa näyttää kyllä haalareiden soljet piippaavan metallinpaljastimessa.


    • Anonyymi

      Olisi kiva tietää näin vuosien jälkeen löytikö AP etsimänsä miehen farkkuhaalareissa?

      • Samaa olen itse miettinyt. Miten kävi? :)


    • Anonyymi

      TYKKÄÄN.. PITÄISIN JOS OIS VARAA JA MAKSAISIN MITÄ HYVÄNSÄ

    • PITÄISIN EHDOTTOMASTI JA TUMMANSINISET

    • ONKS NÄITÄ KELLÄÄN SAATIKKA 70 TAI 80 LUVUN MALLEJA TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ

    • TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ. OMISTAA VIIDET JA JOSKUS MYYDÄ 15 EUROLLA YHDET

      • Miksi haluaisit myydä yhdet? :)


    • Anonyymi

      Muuten vaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin äsken Tori.fi:sta äitiysfarkkuhaalarit. Sopii hyvinkin miehelle. Kiihottaa kovasti, kun raskkana oleva nainen on pitänyt niitä.

    • Anonyymi

      Mä oon 14-vuotias poika ja mul on yhet farkkuhaalarit. Oon kyllä pitäny niitä koulussa mutta vain paidan alle piilotettuna. Tekisi mieli pitää niitä ihan näkyvillä paidan päällä mutten uskalla kun pelkään joutuvani kiusatuksi. Onko täällä muita saman ikäisiä joilla vastaavia kokemuksia?

      • Anonyymi

        Paidan alla toimii paremmin tavallisten farkkujen kanssa erilliset henkselit. Farkkuhaalarit pitäisin ihan näkyvillä.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä kukaan sua kiusaisi farkkuhaalarien käyttämisestä. Kukaan ei oo mulle koskaan sanonut mitään negatiivista niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä kukaan sua kiusaisi farkkuhaalarien käyttämisestä. Kukaan ei oo mulle koskaan sanonut mitään negatiivista niistä.

        "Miksi ihmeessä kukaan sua kiusaisi farkkuhaalarien käyttämisestä. Kukaan ei oo mulle koskaan sanonut mitään negatiivista niistä."

        Ootko tyttö vai poika ja minkä ikäinen? Meidän luokalla aikanaan yläasteella yksi poika tuli kerran farkkuhaalareissa kouluun ja koko luokka nauroi sille että ihan säälitti. Tyttöjä sen sijaan ei ole koskaan kiusattu haalareista siellä päin missä itse olen varttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä kukaan sua kiusaisi farkkuhaalarien käyttämisestä. Kukaan ei oo mulle koskaan sanonut mitään negatiivista niistä."

        Ootko tyttö vai poika ja minkä ikäinen? Meidän luokalla aikanaan yläasteella yksi poika tuli kerran farkkuhaalareissa kouluun ja koko luokka nauroi sille että ihan säälitti. Tyttöjä sen sijaan ei ole koskaan kiusattu haalareista siellä päin missä itse olen varttunut.

        Mä poikana kyllä käytin paljon farkkuhaalareita koulussa ja jos oli tavalliset farkut niin nekin aina henkseleillä. En mä kyllä muista että mua olisi koskaan haalareista kiusattu vaikka olinkin ainoa joka farkkuhaalareita käytti säännöllisesti, monilla muilla luokan kundeilla kyllä oli sitten taas henkselit. Enemmän kuittailua tuli henseleistä, varsinkin silloin kun vedettiin leukoja välitunnilla kun paita nousi ja henkselit näkyivät selvästi.


    • Anonyymi

      Minkä merkin haalareita olette pitäneet ja mitkä ovat mielestänne parhaita päällä? Heittäkää myös pienet perustelut. Omistaako kukaan täällä Pike Brothersin Mechanical Bib - Haalareita? Olen ajatellut ostaa sellaiset mutta sen verran hintavat etten viitsi maksaa lähes 200€ jos eivät olekaan hyvät päällä.

    • Anonyymi

      Mulla olisi kaapissa ihan hyväkuntoiset haalarit mutta niistä on henkseleiden soljet ja niihin kiinnitettävät etunapit rikki. Onkohan miten kallista korjata ne vai kannattaako suosiolla ostaa uudet haalarit? Onko vaihtosolkia muuten edes myynnissä Suomessa?

      • Anonyymi

        Kannattaahan ne nyt korjata, etsi googlesta sanalla haalarinsolki ja farkkunappi niin niillä saa henkselit kuntoon. Jos nappi on repinyt haalarien lapuosaa irrotessaan niin pitää ehkä lisäksi ommella pieni paikkapala farkkukangasta. Ei maksa korjaaminen montaakaan euroa jos itse tekee ja tuskin ottaa ompelimokaan paljon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      VOISIN PITÄÄ JA OSTAA VAIK VIIDET JA JOSKUS TUODA YHDET MM RUOTSISTA. KAHDET SIT SAKSASTA JA YHDET USASTA JA SIT LAIVALTA

    • Anonyymi

      Oispa kivaa pitää "kokoontumisajot" vaikka Linnanmäellä tms lappuhaalarit tai -hameille. Ois varmaa tosi kivaa!! Tuun mukaan 🙂♥️🎸. Tiina -66

      • Anonyymi

        Täällä kans 30 vuotias mies ois tulossa jos tämmönen järjestettäis, tulisin iha oulusta asti!


      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa myös farkkuhaalareissa kokoontuminen missä sitten ikinä järjestetään. Mulla on kivat, muodikkaat ja rennot miesten Tommy Hilfiger farkkuhaalarit.


    • Anonyymi

      Mä oon reilu nelikymppinen mies ja käytän aina joko farkkuhaalareita tai tavallisia farkkuja henkseleillä. Mäkin voisin tulla kokoontumiseen jos semmonen järjestetään.

      • Anonyymi

        Samoin! Järjestetään vaan kokoontuminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! Järjestetään vaan kokoontuminen!

        Milloin ja missä kokoonnutaan?


    • Anonyymi

      Ostin hiljattain netistä semmoset farkkuhaalarit, joissa etuosa on normaali lappuhaalarityyppinen, mutta takana housunkaulus ei ole korosettu ja joustavat kapeat henkselit kiinnittyvät takana housunkaulukseen tavallisen näköisillä henkseliklipseillä, mutta etuosassa lappuun nappisoljella kuten lappuhaalareissa yleensäkin.

      Musta ne on tosi mukavat päällä varsinkin lämpimällä kesäsäällä kun korotettu housunkaulus ei hiosta selässä. Edestä katsottuna ne näyttää aika tavallisilta lappuhaalareilta, mutta takaa katsottuna näyttää aivan siltä, että käyttäisi tavallisia farkkuja henkseleillä.

      • Anonyymi

        Mistäs ostit ne?


    • Anonyymi

      Jos haluat tutustua meihin, niin tervetuloa syvän etelän puuvilla pelloille. Ota omat kumit mukaan!

    • Anonyymi

      Farkut ylipäätään on niin junttia kuin olla voi

    • Anonyymi

      TOLLASIA OIS KIVA PITÄÄ

    • Anonyymi

      Monellako miehelle olette nähneet haalarit päällä kuluneen vuoden aikana? Itse olen ainakin kahdella.

      • Anonyymi

        Aika harva niitä käyttää. Itse pidän haalareita viikottain.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe