Mikä ihme miehiä vaivaa?

vai minussako vika?

Nyt kävi jo kolmannen kerran peräkkäin sama juttu. Mies ihastuu, vannoo rakkauttaan, lähettelee rakkausrunoja ja päivittin kaipaavia viestejä. Sitten kaikki loppuu kuin seinään. Viestit vähenevät, mies muuttuu vältteleväksi ja lopulta kun päätän suhteen, mies sanoo, että sitä on itsekin miettinyt (mutta ei ole sanonut).

Miten tunteet voi niin yhtäkkiä muuttua? Miksi vannoa rakkautta niin yltiöpäisesti, saada toinen aivan totaalisen sekaisen onnesta ja sitten yhtäkkiä "rakkaus" vain katoaakin? Olisi paljon helpompaa naiselle, jos ei putoaisi aina niin korkealta.

Ja kyse ei siis ole mistään nuorista miehistä vaan nelikymppisistä aikuisista. Itsekin olen kohta jo 40-vuotias, pitkä parisuhde takana, joka päättyi eroon muutama vuosi sitten. Nämä kaikki uudet suhteet ovat kestäneet n. 3 kuukautta, sitten kaikki on ohi ja minä jään ihmettelemään, mitä tapahtui. Ikinä ei vika ole kuulemma ollut minussa, tunteet vain loppuvat. Alan kuitenkin epäillä, että olen jotenkin poikkeava, kun suhteissani näyttää aina olevan sama kaava ja ne päättyvät aina minun kyyneliini.

6

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole sussa vika

      Minulla on ihan sama juttu. Nykyään minulla on jo oletusarvona, että sama kaava toistuu. Oikeastaan yritän vältellä miehiä, sillä olen vasta toipunut viimeisestä tapauksesta.

      Näitä miehiä on paljon! Ja tällainen "toiminta" tuntuu olevan heille jotakin huumetta, he nauttivat siitä suuresti, että saavat vetäistä mahtavat alkuhuumat. Ja sitten kiduttaa naista, kun saa katkaista suhteen. Muuta selitystä en tälle keksi.

      • Mitästähänsanotte

        Minun mies vannoi ikuista rakkautta,avioliittoa blaablaa.Petti muitten naisten kanssa samaan aikaan ja hölmöyttäni annettuani sille hänen ruinauksesta sen kuuluisan 'uuden mahdollisuuden' petti vielä pahemmin ja valehteli terapeutilleenkin.onko se ihme että tässä alkaa miesvihaajaksi?.?Jotkut omistavat elämänsä muiden tuhoamiselle,jos siihen itse antaa 'avaimet käteen'.Eräänlaista rakkautta kai sekin!


    • sain pakit

      itse voisin miettiä samaa naisista, viimeisin kesti vain kuukauden ja se tuli mulle miehenä täysin yllätyksenä..

    • Miete iltaan

      Omasta puolestani voin sanoa että homma hiipuu jos ei saa vastakaikua. Sitä jotenkin alkaa rakentelemaan suojamuuria. Tosin omassa tapauksessani varsinaista parisuhdetta ei edes ole syntynyt, vain toivo sellaisesta ja vahvat tunteet.

      Sanotaan että sellainen pieni jännite pitää liekkiä yllä. Toki hyvä pitääkkin kipinää mutta mielestäni se että alkuhuuman kadottua halu parisuhteeseen katoaa tarkoittaa vain sitä että kemiat eivät vain olleet kohdillaan. Ei siinä syitä ja seurauksia tarvitse etsiskellä eikä varsinkaan "syyllistä".
      Naiset keskimäärin tunteellisempina ottavat tämän pettymyksen raskaammin tai miehet eivät vain näytä sitä

    • .....

      Pitää muistaa, että siinä alkuhuumassa on kyse vain ihastumisesta ja aivokemiasta, vasta pidemmän ajan päästä rakkaus syvenee, jos on syventyäkseen. Eli tosiaan siitä alkuhuumasta ei voi vielä mitään päätellä suhteen ja tunteiden kestävyydestä.

      Edelliselle, minulla oli samankaltainen tilanne ja sattui tosi paljon, kun mies vetäytyi ja kylmeni. En saanut edes tilaisuutta kertoa toiveistani ja tunteistani.

    • Ei sumuteta...

      Provohan tämäkin aloitus on!
      Aloittaja kertoo tuolla toisella palstalla, kuinka jokainen kolmesta miehestä oli ukkomies ja aina kärähtäessään ilmoitti hänelle alkaneen rakentaa omaa parisuhdettaan paremmaksi!

      Nyt hän vieläpä vähän sekoilee, kun ensimmäisessä osiossa hän muka katkaisee suhteet ja jatkossa paljastuu, että miehet ne lopettavat.

      En tiedä mitä joku näistä satualoituksista saa itselleen, kun jollain toisella on ihan oikeitakin ongelmia ja sydänsuruja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe