Ikähuijaus

Loppuiko?

Nainen luulee, että on 3 vuotta nuorempi, mutta on oikeasti 9 vuotta nuorempi, ei minun pitänyt huijata mutta nyt vaan vahingossa kävi niin, kun profiilissani oli epähuomiossa ikä väärin. Kuvani ovat olleet ajantasalla, eli siitä ei ole kyse, että olisin laittanut ikivanhat kuvat profiiliin. Mitä tässä voi tehdä? Onko paha juttu? Onko vaan nyt myönnettävä tämä virheeni mun?

27

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus kehiin

      Siis, miten voi oman ikänsä laittaa väärin, muuten kuin
      tarkoituksella, nyt en ymmärrä.

      Parasta oikaista asia hetinmiten.

    • ei puumaa

      Kannattaa ehkä korjata moka hyvin selityksin varustettuna :-)
      Voi olla että kaatuu...tai sitten ei..

      Itse ehkä katsoisin kokonaisuutta jos mies ilmoittaisi olevansa jotain muuta kuin on...mutta 9v on kyllä aika paljon...mulla vois mennä kyllä "puumailu" rajan yli ;-)

      • Maa ja puu

        "ei puumaa"

        Nainenhan on 9 vuotta aloittajamiestä nuorempi!!!
        Missä puumia näet?


      • ei puumaa
        Maa ja puu kirjoitti:

        "ei puumaa"

        Nainenhan on 9 vuotta aloittajamiestä nuorempi!!!
        Missä puumia näet?

        hups, lukihäiriö ;-)
        helle pehmentänyt pään...ymmärsin päin vastoin...


    • fghjkl.ö

      Tuleppa kertomaan mikä oli reaktio kun valheesi paljastui ;-)

    • heheheheh1

      nää on näitä jotka hakee huomattavasti itteensä nuorempaa seuraa, eli valehtelee ikänsä, sit ovat kusessa kun rakastuvat. kuinka luulet parisuhteessa käyvän kun tulee ilmi noinkin perusasioissa valehtelu? itte aattelen että mies valehtelee kaikessa, kuten yleensä onkin jos sellasen aloittaa. Hah, että vahingossa:) äitee on kertonu sulle väärän syntymävuoden, kokeile sitä selitystä

    • anteex nyt vain

      miksiköhän se ikä, lipsahtaa aina alaspäin, mutta joo
      en luottaisi tuollaiseen.

    • Sattuuhan näitä

      Siis minä avasin uuden fb profiilin tinderiä varten ja sitten näköjään lipsahtanut ikä 8 vuotta nuoremmaksi mitä oikeasti olen. Veljeni syntymävuoden näköjään laittanut, no tekevälle sattuu. Mutta uskooko minun deittini sen?

      • Vanheneminen parempi

        Ei usko. Vastaavia nuortuneita urhoja nähty ja nauranut olen.
        Se on kuin tupee.


      • Säälittävää

        Höpönlöpön läiskis nyt taas. NUOREKKUUTTA ei saa
        ikäänsä valehtelemalla..


      • hohhoijaa3

        Jos olisin sun deitti niin en uskoisi


    • Mitä tässä voi tehä?

      Olenko vain likainen setä? Vikittelen nuorta lihaa? Hyi minua. Onko 39-v ikäloppu? Haluan nuoren naisen, minulle ei kelpaa yli 30-v, koska yli 30-v naiset haluavat liikaa seksiä. Mistä löytyy minulle nuori a-seksuaali nainen? Tai ainakin todella vähähimoinen. Haluan parisuhteen, mutta en kestä jatkuvaa seksinvonkausta.

      • Seksiä seksiä mulle

        Onneksi sellainen vajaa kolmekymppinen pysyy jatkossakin alle kolmekymppisenä, eikä muutu seksipedoksi koskaan.


    • no thanks, old fart!

      No mulle yks äijä väitti olevansa mua vain 6 vuotta vanhempi vaikka kävi sitten ilmi, että tyyppi olikin mua 15 vuotta vanhempi. Profiilissansa vielä luki että "olen rehellinen" :D vastemielinen tyyppi. En halua miestä jonka ikä on lähempänä isäni ikää kuin omaani. Kuvastakin näki selvästi, että tyyppi on jo paljon yli 40.

      • Haluan nuoren

        Onko 10 vuoden ikäero liikaa? Olen mieluummin ilman parisuhdetta, kuin olen oman ikäiseni tai vanhemman naisen kanssa. Ikää minulla 39-v, mutta näytän n. 32-34 vuotiaalta.

        Tietysti jos olisin rikas, voisin olla vaikka 17 vuotiaan kanssa ja sitten kun olisi 80 vuotias, niin voisin olla 17 vuotiaan kanssa, se on vain rahasta kiinni


      • Mikä ikä?
        Haluan nuoren kirjoitti:

        Onko 10 vuoden ikäero liikaa? Olen mieluummin ilman parisuhdetta, kuin olen oman ikäiseni tai vanhemman naisen kanssa. Ikää minulla 39-v, mutta näytän n. 32-34 vuotiaalta.

        Tietysti jos olisin rikas, voisin olla vaikka 17 vuotiaan kanssa ja sitten kun olisi 80 vuotias, niin voisin olla 17 vuotiaan kanssa, se on vain rahasta kiinni

        Saahan sitä haluta. Rehellisesti oikea ikä aina merkittävä ja kerrottava.
        Mikä siinä on niin vaikeaa?


      • Nuoruusharha
        Haluan nuoren kirjoitti:

        Onko 10 vuoden ikäero liikaa? Olen mieluummin ilman parisuhdetta, kuin olen oman ikäiseni tai vanhemman naisen kanssa. Ikää minulla 39-v, mutta näytän n. 32-34 vuotiaalta.

        Tietysti jos olisin rikas, voisin olla vaikka 17 vuotiaan kanssa ja sitten kun olisi 80 vuotias, niin voisin olla 17 vuotiaan kanssa, se on vain rahasta kiinni

        Miehet haluavat aina nuoria naisia, se on geeneihin rakennettu vietti. Voit näyttää nyt ikäistäsi nuoremmalta, mutta joskus olemus repsahtaa nopeastikin. Ei kannata luottaa siihen, että olisi ikuisesti ikäistään nuoremman näköinen. Itse olin pitkään nuoren näköinen, nyt näytän aivan niin keski-ikäiseltä kuin olen. Nuorekkaana pysyminen vaatii aikaa, rahaa, viitseliäisyyttä ja kirurgia. Siltikään kaikki eivät siinä onnistu.


    • Milfhuntard

      Njooh. Mie valehtelen naisille ikäni 10 vuotta yläkanttiin.. Omanikäiset ei sytytä. Näin olen aina toiminut, enkä juuri tunne häpeää. Ikä tulee seurustellassa jossain vaiheessa esiin, mutta usein miten naista ei enää siinä vaiheessa kiinnosta. Liekö sillä silti merkitystä, kun näytän ja vaikutan ikäistäni huomattavasti vanhemmalta?

      T. Moraaliton Paskiainen

      • Ikä=olemus+asenne

        Ikä on varmaan tiettyyn rajaan asti olemuskysymys. Eli jos ei ole kovin kuluttavaa elämää viettänyt (ja välttänyt ylipainoa, tupakointia, aurinkoa), niin voi olla melkein yhtä hyvin 20 kuin 40. Mutta jossain vaiheessa totuus alkaa näkyä.

        Tavatessani eksäni pidin häntä paljon ikäistään vanhempana. Nyt parikymmentä vuotta myöhemmin hän ei ole juurikaan vanhemman oloinen kuin tavatessamme. Hänellä oli vain sellainen "vanhan sedän asenne". Eli tavallaan hän on vanhetessaan nuortunut. Toki kun aikanaan katsoin hänen ihoaan näin, että se on siloinen. Mutta olemuksellaan hän vain kumosi nuoruutensa. Hänen ihonsa on muuten yhä siloinen, vaikka on viisissä kymmenissä (ja polttaa). Sellaiset geenit.


    • Haluan halua

      Minulla on iho kuin lapsen peppu, vaikka olen 39-v, näytän n. 30-v. Isäni on 73-v ja näyttää n. 60-v. Meillä on geeneissä tuo n. 10 -v nuoremmalta näyttäminen. Sama homma 2 veljeni kanssa, ovat paljon nuoremman näköisiä. Miksi minulla ei ole oikeus siksi saada nuorempia naisia?

      • de facto

        Koitas ymmärtää, pässi: sinulla on täysi oikeus HALUTA itsellesi nuorempi nainen. Oikeutta SAADA sellainen ei ole. Eikä tule.

        Jos et saa 10 v. itseäsi nuorempia, olet kurppa.


      • valintoja valintoja

        Voi heh, se että näyttää nuoremmalta, ei ole sama
        millaisessa fyysisessä kunnossa on. Tottahan toki
        oikeus hakea millaista haluaa, oikeus myöskin ajaa
        paattinsa karille.

        Joo ja ei kuulu minulle, niin kauan, kun kukaan ikinuorena
        itseään pitävä, ei tule sen nojalla tyrkylle. 1o vuotta on
        minulle liikaa, sekä ylös, että alaspäin.


      • heheheh

        kuka muu kuin nuorekas suku on sanonut että olette nuoreikkaita?
        sellasia ei lasketa keneltä olette kysyneet oletteko nuorekkaita...vaan aivan oma aloitteisesti niin sanoneet....
        totta ka on oikeus,jos vaan saat.......naiset vaan ei nykyisin halua 10-20 v vanhempaa miestä, se on tosi.


      • AlkuperäinenAP
        heheheh kirjoitti:

        kuka muu kuin nuorekas suku on sanonut että olette nuoreikkaita?
        sellasia ei lasketa keneltä olette kysyneet oletteko nuorekkaita...vaan aivan oma aloitteisesti niin sanoneet....
        totta ka on oikeus,jos vaan saat.......naiset vaan ei nykyisin halua 10-20 v vanhempaa miestä, se on tosi.

        Minulle sanotaan jatkuvasti, että olen nuoremman näköinen ja suoraan sanottuna ollaan hämmästyneitä, OLETKO TODELLA NIIN VANHA JO??!! Hemmetti, näin se on.


    • on on

      Sinulla on oikeus saada mitä vaan 18 vuodesta eteenpäin. En nyt ymmärtänyt tätä "miksi minulla ei ole oikeus"-juttua, sehän on naisen/tytön ja sinun välinen asia eikä kylän akoille tai netin sedille kuulu.

    • Tyttönen

      Tää on siis noloin ja naurettavin juttu mitä ikinä olen tällä palstalla lukenut! Joo hei,todella uskottavaa, että vahingossa olet ikäsi laittanut 9 v nuoremmaksi.
      Vitsit, kun pääsis näkee sen tytön ilmeen, kun kuulee sun selitykset :) :)

      • Kunnon irstas setä

        Minusta tässä ei ole mitään noloa tai naurettavaa, tule sinä tyttönen kuule vain tänne, niin setä antaa kyytiä! Eipä enää sinuaa häiritse, jos ikää on vähän enemmän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe