SALASANA ROBOTTI???

Sähköposti murto

Tietääkö kukaan, että onko olemassa laitetta tai ohjelmaa millä voidaan sähköpostiin murtautua????

Minun sähköpostiini murtauduttiin ja ilmoitettiin erääseen järjestöön. Lähetetyistä oli poistettu ja roskakorista ei näkynyt ohjelmassa. Asia tuli ilmi kun tuli järjestöstä lasku ja jäsenkortti. Soitto ko. paikkaan selvensi, että minut oli ilmoitettu minun gmail postistani, mutta tuohon aikaan oli minun kaikki koneet kiinni ja ne ovat salasanan perässä. Poliisitutkinta vahvisti asian, mutta eivät voineet jäljittää.

Humattavaa on että tuo gmail salasana on pitkä ja on välissä isoja kirjaimia ja numeroita eikä se ole esim. minun automerkkini eikä suosikki jääkiekko joukkue ym. joten murto pitäisi olla lähes mahdoton ja veisi aikaa viikkoja.

Onko olemassa mitään apulaite ohjelmaa ym. millä tämän voi suorittaa???

11

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todennäköisesti on mutta täällä sitä ei kerrota.

    • 0hm0

      Kyllähän kuka tahansa voi kirjoittaa johonkin lomakkeeseen kenen tahansa sähköposti osoitteen.

      Jos nyt kuitenkin oletetaan, että se liittyminen järjestöön olisi tehty sinun koneeltasi ja sinun s-postistasi, niin mitä sitten?

      Ei s-posti ole mikään tunnistautuminen.

      Jospa se posti ei kuitenkaan lähtenyt sinulta, mutta joku oli väärentänyt lähettäjäksi sinun s-postiosoitteen; no ei se silti sido mihinkään.

      • sähköposti murto

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.


      • sähköposti murto kirjoitti:

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.


      • o0K7W0
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.

        Näin on. Lähettäjäksi voi merkitä aivan mitä haluaa.


      • Sähköposti murto
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.

        HÖPÖ HÖPÖ Voiko joku olla noin tyhmä.

        Kyllä sen nyt näkee kenen sähköpostista tulee maili. En saa minun postista lähetettyä että se näyttäisi sinun lähettämältä aina siinä on minun osoite. Ja osoitetta e isaa pois eikä vaihdettua.


      • Sähköposti murto kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ Voiko joku olla noin tyhmä.

        Kyllä sen nyt näkee kenen sähköpostista tulee maili. En saa minun postista lähetettyä että se näyttäisi sinun lähettämältä aina siinä on minun osoite. Ja osoitetta e isaa pois eikä vaihdettua.

        Taidat olla trolli.

        Aiheetta enempään.


      • sähköpostimurto
        Kollimaattori kirjoitti:

        Taidat olla trolli.

        Aiheetta enempään.

        Eikö täälläkään saa asiallista keskustelua aikaiseksi???

        Pitää kai odottaa syksyyn ja ottaa asia uudelleen esille silloin on ehkä fiksumpaa väkeä täällä keskustelemassa


        Rautalangasta: Jos minä lähetän sinulle mailista [email protected] se tulee sinulle aina tuosta [email protected] ei saa kuinkaa [email protected]!!!!

        Jos olisi mahdollista silloinhan kaikki lähettäisi vaikka tasavallan presidentin sähköposti osoitteella


      • 0hm0
        sähköpostimurto kirjoitti:

        Eikö täälläkään saa asiallista keskustelua aikaiseksi???

        Pitää kai odottaa syksyyn ja ottaa asia uudelleen esille silloin on ehkä fiksumpaa väkeä täällä keskustelemassa


        Rautalangasta: Jos minä lähetän sinulle mailista [email protected] se tulee sinulle aina tuosta [email protected] ei saa kuinkaa [email protected]!!!!

        Jos olisi mahdollista silloinhan kaikki lähettäisi vaikka tasavallan presidentin sähköposti osoitteella

        Et vaan osaa.


      • ip -guru
        sähköposti murto kirjoitti:

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.

        siis: tässä on 2 vaihtoehtoa:

        1) lievempi vaihtoehto:

        Sähköpostitiliisi EI ole murtauduttu. Sensijaan joku on lähettänyt sähköpostia joko omalta koneeltaan tai tietoturvaltaan murretulta koneelta, johon on asennettu sähköposteja lähettävä ja/tai välittävä haittaohjelma.

        Jos mailia ei lähetä webmailin kautta, vaan erillisellä sähköpostiohjelmalla, on mahdollista laittaa lähettäjän nimeksi ja email -osoitteeksi mitä ikinä haluaa.
        Tällöin (jos kyse on rikosasiasta) poliisitutkinta paljastaa, että viesti tuli muualta kuin sinun IP -osoitteesta, joskaan aina poliisikaan ei pysty selvittämään, kuka oli väärennetyn viestin todellinen lähettäjä. Poliisin toiminta kun muuttuu hankalammaksi heti, kun tietoverkkorikos tehdään siten, että siinä on käytetty välittäjänä useissa eri maissa olevia tietokoneita. Tällöin onnistunut poliisityö edellyttäisi hyvää yhteistyötö eri maiden poliisiviranomaisten välillä.

        2. Vakavampi vaihtoehto:

        webmail -tiliisi on murtauduttu. Tätä epäillessäsi:

        vaihda sekä webmailisi salasana, että kaikki sellaiset salasanat, jotka on saatettu murtaa "OLEN unohtanut salasanani, lähetä sähköpostiini ohjeet, miten saan uuden salasanan unohtuneen tilalle" -toiminnon avulla, jollainen on olemassa monissa web -palveluissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe