Hyviä naisia vaikea löytää

eloisa mies

Sellaisia jotka hyväksyvät yksinäisen miehen jolla ei ole kavereita. Naiset ei vaan halua tutustuu vaiks olis ihan hyvä mies. Yksinäisyys on turn off naisille.

44

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituisia ovat

      Silloin on naisessa vikaa, jos siitä on kiinni.

      • Nimenomaan. Mutta mistä niitä kunnon naisia sitten löytää ja onko niitä yhtään?


    • kiltti mies.

      Hyvii naisii on vaikka kuinka paljon. Me miehet emme vaan ole niille tarpeeksi hyviä ja komeita.

      • tylyä kohtelua

        Mistä ne naiset muka tietävät, olemmeko niille tarpeeksi hyviä, kun eivät suostu edes tutustumaan?


    • mokasin homman

      Jep, neuvo yksinäisille miehille toiselta yksinäiseltä mieheltä:
      jos alatte tapailemaan naista niin yrittäkää parhaanne mukaan feikata että teillä on sosiaalinen elämä, selittäkää että teillä on menoja kavereiden kanssa, älkää olko aina ns tarjolla, pyytäkää joku laittamaan viestiä/soittamaan sulle jne.
      veikkaan nimittäin että naisen kiinnostus suhun hiipuu jos hän huomaa että sun elämä ei ole niin "menevää"

      itse selvisin vähän päälle kuukauden olemalla oma rehellinen itseni ja sitten naiselta tuli tekosyy miksi ei halunnut enää nähdä. Eli kannattaa feikata..

      • Nnn36

        Jos niitä kavereita ei ole niin keneltä sitä feikkiviestiä tai puhelua pyydetään? :-D

        Eikö olisi parempi hankkia kavereita?

        Voin myöntää että minua ainakin kummastuttaisi jos tutustuisin ihmiseen jolla ei olisi lainkaan ystäviä. Ja vaikka siihen löytyisi joku hyvä syy niin miten sellainen parisuhde voisi toimia jossa toisella on paljon sosiaalista elämää ja omia menoja ja toinen joutuisi olemaan vastaavasti paljon omissa oloissaan? Kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis nopeasti tutustumaan isoon määrään uusia ihmisiä ja lähtemään mukaan kutsuille ja piknikeille ja tapahtumiin, jos hän on tottunut olemaan omissa oloissaan ja on ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin?


      • rehellinen mies
        Nnn36 kirjoitti:

        Jos niitä kavereita ei ole niin keneltä sitä feikkiviestiä tai puhelua pyydetään? :-D

        Eikö olisi parempi hankkia kavereita?

        Voin myöntää että minua ainakin kummastuttaisi jos tutustuisin ihmiseen jolla ei olisi lainkaan ystäviä. Ja vaikka siihen löytyisi joku hyvä syy niin miten sellainen parisuhde voisi toimia jossa toisella on paljon sosiaalista elämää ja omia menoja ja toinen joutuisi olemaan vastaavasti paljon omissa oloissaan? Kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis nopeasti tutustumaan isoon määrään uusia ihmisiä ja lähtemään mukaan kutsuille ja piknikeille ja tapahtumiin, jos hän on tottunut olemaan omissa oloissaan ja on ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin?

        Juuri tuon takia EI kannata feikata. Jos toinen on tottunut olemaan yksin ja toisella on joka päivä menoa kavereiden kanssa, ei se tule toimimaan. Minulla ei ole kavereita ja pystyn kyllä kertomaan naiselle miksei, mutta jos se on hänelle ongelma niin miksi edes yrittää? Minusta silloin on parempikin saada pakit nopeasti. Parisuhteessa olisin tietenkin valmis jakamaan aikani oman kumppanini kanssa, mutta en pyörimään kaiken maailman tutuntuttujen tapahtumissa ja kutsuilla jatkuvasti. Minun mielestäni olisi jopa outoa, jos nainen ei merkittävästi vähentäisi muuta sosiaalista elämäänsä parisuhteen alettua.


      • NaisenKalseaNauru
        Nnn36 kirjoitti:

        Jos niitä kavereita ei ole niin keneltä sitä feikkiviestiä tai puhelua pyydetään? :-D

        Eikö olisi parempi hankkia kavereita?

        Voin myöntää että minua ainakin kummastuttaisi jos tutustuisin ihmiseen jolla ei olisi lainkaan ystäviä. Ja vaikka siihen löytyisi joku hyvä syy niin miten sellainen parisuhde voisi toimia jossa toisella on paljon sosiaalista elämää ja omia menoja ja toinen joutuisi olemaan vastaavasti paljon omissa oloissaan? Kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis nopeasti tutustumaan isoon määrään uusia ihmisiä ja lähtemään mukaan kutsuille ja piknikeille ja tapahtumiin, jos hän on tottunut olemaan omissa oloissaan ja on ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin?

        Tyypillistä naisille, että niillä on tukku ystäviä, kissanristiäisiä ja muita sosiaalisia harrastuksia ja silti ne pyörii yksinäisyys-palstalla kuten Nnn36. Naisille ei mikään ikinä riitä!


      • Rohvessrori
        NaisenKalseaNauru kirjoitti:

        Tyypillistä naisille, että niillä on tukku ystäviä, kissanristiäisiä ja muita sosiaalisia harrastuksia ja silti ne pyörii yksinäisyys-palstalla kuten Nnn36. Naisille ei mikään ikinä riitä!

        Naiset ovat miehiä keskimäärin sosiaalisempia, sosiaalisesti lahjakkaampia, sovittelevampia ja myös tarvitsevat enemmän sosiaalista tukea ja ylipäänsä ovat riippuvaisempia lähimmäisistään. Tämä on biologiaa.

        Nimimerkillä Naisenkalaseanauru kynäilevä pölvästi siis syyttää naisten psykologisista erityispiirteistä seuraavia ilmeisiä seikkoja ikään kuin ne olisivat jotain narsistisesta patologisesta itsekkyydestä seuraavia ...

        Tämä on itsessään patologista käytöstä.

        Tietysti naiset keskimäärin, koska tarvitsevat enemmän sosiaalisuutta, kärsivät herkemmin yksinäisyydestä. Niin sinäkin kärsit miehenä luultavasti enemmän seksin puutteesta kuin nainen keskimäärin! (Naiset, jotka runkkaavat yli kaksi kertaa päivässä ovat harvinaisia, miesten keskuudessa se on ihan normaalia)

        Minä näen asian kuitenkin niin päin, että olen iloinen siitä, että olen mies ja tulen paremmin toimeen "yksinäisenä sutena" ja olen kykenevämpi itsenäiseen ajatteluun ja olen vapaampi laumasieluisuudesta.

        Naiset voivat olla yksinäisyyden suhteen vähän onnekkaampia kuin miehet sikäli, että heillä on sosiaalisemmat aivot ja näin ovat parempia luomaan ihmissuhteita, ja koska seksuaalimarkkinoiden biologiset lait ovat mitä ovat, mutta tämä on vain luonnon tosiseikka, ja on vajaata valittaa siitä.

        Yhtä hyvin voit alkaa valittaa siitä, että Välimerellä on lämpimämpää kuin Suomessa.

        Jos olet noin kateellinen naisille, muuta sukupuolesi, säälittävä neiti!

        Se on tänään täysin mahdollista.


      • Rohvessori
        Nnn36 kirjoitti:

        Jos niitä kavereita ei ole niin keneltä sitä feikkiviestiä tai puhelua pyydetään? :-D

        Eikö olisi parempi hankkia kavereita?

        Voin myöntää että minua ainakin kummastuttaisi jos tutustuisin ihmiseen jolla ei olisi lainkaan ystäviä. Ja vaikka siihen löytyisi joku hyvä syy niin miten sellainen parisuhde voisi toimia jossa toisella on paljon sosiaalista elämää ja omia menoja ja toinen joutuisi olemaan vastaavasti paljon omissa oloissaan? Kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis nopeasti tutustumaan isoon määrään uusia ihmisiä ja lähtemään mukaan kutsuille ja piknikeille ja tapahtumiin, jos hän on tottunut olemaan omissa oloissaan ja on ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin?

        " Kuinka moni yksinäinen mies olisi valmis nopeasti tutustumaan isoon määrään uusia ihmisiä ja lähtemään mukaan kutsuille ja piknikeille ja tapahtumiin, jos hän on tottunut olemaan omissa oloissaan ja on ollut vaikea tutustua uusiin ihmisiin?"

        Aika monelle tämä ei olisi mikään ongelma ...

        Luulen, että todellinen pelko tässä liittyy paremminkin siihen, että yksinäisyys vain on stigma, ja kun sen kerran on saanut, se alkaa itse tehdä sinusta entistäkin yksinäisemmän, vaikka sen alunperin sai jostain varsin mielivaltaisesta syystä. Etenkin tänä fb-aikana sosiaalinen pääoma on ihmisille niin tärkeää, että yksinäinen vaikuttaa automaattisesti täydeltä luuserilta, eikä haluta joutua HÄPEÄMÄÄN kumppanin yksinäisyyttä.


      • Jos feikkaat niin koko suhde tulee olemaan yhtä feikkiä eikä se ole minun mielestäni silloin edes mikään oikea suhde. Nimenomaan aitous on itselle kaikista tärkeintä mahdollisessa tyttöystävä-ehdokkaassa.


      • NaisenKalseaNauru
        Rohvessrori kirjoitti:

        Naiset ovat miehiä keskimäärin sosiaalisempia, sosiaalisesti lahjakkaampia, sovittelevampia ja myös tarvitsevat enemmän sosiaalista tukea ja ylipäänsä ovat riippuvaisempia lähimmäisistään. Tämä on biologiaa.

        Nimimerkillä Naisenkalaseanauru kynäilevä pölvästi siis syyttää naisten psykologisista erityispiirteistä seuraavia ilmeisiä seikkoja ikään kuin ne olisivat jotain narsistisesta patologisesta itsekkyydestä seuraavia ...

        Tämä on itsessään patologista käytöstä.

        Tietysti naiset keskimäärin, koska tarvitsevat enemmän sosiaalisuutta, kärsivät herkemmin yksinäisyydestä. Niin sinäkin kärsit miehenä luultavasti enemmän seksin puutteesta kuin nainen keskimäärin! (Naiset, jotka runkkaavat yli kaksi kertaa päivässä ovat harvinaisia, miesten keskuudessa se on ihan normaalia)

        Minä näen asian kuitenkin niin päin, että olen iloinen siitä, että olen mies ja tulen paremmin toimeen "yksinäisenä sutena" ja olen kykenevämpi itsenäiseen ajatteluun ja olen vapaampi laumasieluisuudesta.

        Naiset voivat olla yksinäisyyden suhteen vähän onnekkaampia kuin miehet sikäli, että heillä on sosiaalisemmat aivot ja näin ovat parempia luomaan ihmissuhteita, ja koska seksuaalimarkkinoiden biologiset lait ovat mitä ovat, mutta tämä on vain luonnon tosiseikka, ja on vajaata valittaa siitä.

        Yhtä hyvin voit alkaa valittaa siitä, että Välimerellä on lämpimämpää kuin Suomessa.

        Jos olet noin kateellinen naisille, muuta sukupuolesi, säälittävä neiti!

        Se on tänään täysin mahdollista.

        Niin, miten tuo pitkä pseudotieteellinen liirumlaarumisi erosi asiasisällöltään lyhyestä kommentistani? Taidat rakastaa omaa "ääntäsi"?

        Suomi24-palstalla pyörii keskimääräistä enemmän idiootteja, mistä sinäkin olet oikein oiva esimerkki myötähäpeää synnyttävinä nimimerkkeinesi, vaikka harhaisessa grandioosissasi selvästi luulet olevasi joku älymystöpenaalin terävin kynä . Se, että käyt kirjastossa lukemassa aina uusimman Tiede-lehden heti sen ilmestyttyä, kun äidin mielestä se on liian kallis kotiin tilattavaksi jopa omalle rakkaalle peräkammaripojalle, ei tee sinusta minkään sortin professoria, olet ja tulet aina olemaan niljakkain alkulima, johon tiedemiehet ovat koskaan törmänneet.


      • Rohvessoori
        NaisenKalseaNauru kirjoitti:

        Niin, miten tuo pitkä pseudotieteellinen liirumlaarumisi erosi asiasisällöltään lyhyestä kommentistani? Taidat rakastaa omaa "ääntäsi"?

        Suomi24-palstalla pyörii keskimääräistä enemmän idiootteja, mistä sinäkin olet oikein oiva esimerkki myötähäpeää synnyttävinä nimimerkkeinesi, vaikka harhaisessa grandioosissasi selvästi luulet olevasi joku älymystöpenaalin terävin kynä . Se, että käyt kirjastossa lukemassa aina uusimman Tiede-lehden heti sen ilmestyttyä, kun äidin mielestä se on liian kallis kotiin tilattavaksi jopa omalle rakkaalle peräkammaripojalle, ei tee sinusta minkään sortin professoria, olet ja tulet aina olemaan niljakkain alkulima, johon tiedemiehet ovat koskaan törmänneet.

        Jos olisin grandioosi, en kai kirjoittelisi S24ääm?
        Sitä paitsi olen täällä lähinnä pätemässä ja vittuilemassa urpoille kun on töistä taukoa, ja nimimerkin on tarkoituskin aiheuttaa kohderyhmässä myötähäpeää.

        Ero siinä mitä kirjoitin ja siinä mitä sinä kirjoitit on kuitenkin aika olennainen. Kirjoitit katkerasti, syytit naisia, annoit ymmärtää, että naisten yksinäisyys on jotenkin epäaitoa tai vähäarvoisempaa ja niin edelleen ynnä muutaa kateellisesta mielestä pursuavaa kuonaa. "Naisille ei ikinä mikään riitä" viittaa minusta kyllä selvästi yleisempään kyltymättömyyteen vaatimuksissa, jonka selväsanaisesti rohkenit moraalisesti tuomita.

        Myöskään mitä epätieteellistä ei kirjoituksessani ollut, enkä mitään tiedelehden juttuja hämmentävämpää edes kuvitellyut suoltavani. Lähinnä vain nopeasti kirjoitin auki juuri sen, minkä verran jutussaisi oli paikkaansapitävää.

        Mutta suosittelen edelleen sitä sukupuolen korjausta. Tai sitten vaihtoehtoisesti voit ryhtyä homppeliksi. Homoille on aina kysyntää, aina joku löytyy, joka suostuu peräsuolistoasi rassaamaan.


    • einari taas

      Hyviä naisia on vaikea löytää Suomesta. Liian vaativia ja pilalle passattuja materialisteja. Pahinta on ehkä että joka toinen on joku tapakristitty.

      • Älä muuta sano.

        Mikähän siinä muuten on että tapauskovaisuus näyttää olevan yleisempää naisten keskuudessa? Näyttäisi siltä että naiset eivät halua millään poiketa laumasta.


    • Lämpimiä ihmisiä on

      Ei ole kuule kaikilla naisillakaan ystäviä. Lopetin yhteydenpidon sellaisiin "ystäviin" jotka kertoivat asiani seuraavalle. Eipä jäänyt ketään jäljelle.Tuttuja on joitakin, mutta ei soittorinkiä, jota kysellä tapahtumiin. Niinpä urheilen yksin, jätän tapahtumat väliin. Mies on saanut vuosien tauon jälkeen tuttuja. Aloitti harrastuksen ja nyt tuntemattomat kyselevät asiasta. On soittorinkiäkin taas. Mutta perhe pitää mut kasassa. Lapset ja mies rakkaita. Anoppikin myös. Kaikkea hyvää yksinäisille! Käy hakemassa hiljaista sosiaalisuutta vaikka alkuun kirjaston lukusalista. Siellä et ole yksin.

    • eipämuuta

      Yksinkin on parempi, kuin nalkuttajan kanssa. Mutta on niitä varmaan vielä
      muunlaisiakin naisia olemassa, luulisin.
      Btw. feikkiviestin voi lähettää omaan puhelimeen itsekin. Avaamalla kännykkä
      "tilanteessa" ja tekstareita alkaa tulla putkessa. Mutta eihän se toimi pitkityksessä,
      joten ei varmaan kannata kenenkään edes kokeilla.

    • Rohvessori

      Mikä ihme hinku teillä on esittää tämä tuskanne sukupuolisodan viitekehyksessä?

      Toki se on turn off useimmille naisille -- vaikka muut avut voivat tehdä siitä siedettävän seikan, joka sitten herättää ne äidilliset hoivavietit -- mutta niin se on myös useimmille miehille, ainakin kun puhutaan parinmuodostuksesta (ei pelkästä seksistä). Yksinäisyys nyt vain on aina turn off, varsinkin, kun se on seurausta sosiaalisista fobioista, neurooseista, ahdistuksesta, huonosta itsetunnosta tai sosiaalisten kykyjen puutteesta (aspergerit, etc).

      Naiset eivät tietenkään kärsi yhtä usein yksinäisyydestä kuin miehet, ja syyt tähän lienevät biologiassa, mutta tämä ei muuta asiaa mihinkään.

      Naisten katkera syyllistäminen on lähinnä oire aivottomuudesta ja kyvyttömyydestä kohdata todellisuus miehekkäästi, mikä myös lienee ainoa keino, miten nämä ongelmat ylipäänsä ovat korjattavissa.

      No, ketjn aloittaja ei tähän ehkä syyllistynyt suoranaisesti, mutta tapa, jolla asia esitetään on harhaanjohtava.

      Kannattaa muistaa sekin, että katkeruus se vasta turn off on! Syntipukkien metsästäjät ovat vain luomassa noidankehää, joka sulkee heidät entistäkin peruuttamattomammin kaikkien mahisten ulkopuolelle ...

      • Yksin yksinäinen

        Minulle naisena kelpaisi mainiosti yksinäinen mies. Sosiaalinen status on täysin samantekevää kunhan mies on luotettava, rehellinen ja aidosti oma itsensä. Sanoisinkin että enemmistö naisista kuitenkin arvostaa tasaista ja turvallista kumppania kuin "ah niin miellyttävää seuramiestä"! Lopulta kuitenkin luonne ja ihmisen hyvyys ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.


      • Yksin yksinäinen
        Yksin yksinäinen kirjoitti:

        Minulle naisena kelpaisi mainiosti yksinäinen mies. Sosiaalinen status on täysin samantekevää kunhan mies on luotettava, rehellinen ja aidosti oma itsensä. Sanoisinkin että enemmistö naisista kuitenkin arvostaa tasaista ja turvallista kumppania kuin "ah niin miellyttävää seuramiestä"! Lopulta kuitenkin luonne ja ihmisen hyvyys ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.

        Niin ja vielä rohvessorille vinkkiä; et niin päällekäyvästi syyllistäisi muiden kokemuksia viesteissäsi, he ovat selkeästi kokeneet pettymyksiä ja yksinäisyyttä. Ja mitä naisiin tulee niin kaltaisesi besservisserit ja toisen yksilön tunteiden ja ongelmien väheksyjät eivät kauaa jaksa naista kiinnostaa. Ymmärrys on viehättävämpää kuin tuomitseminen tai kulttuurievoluution ja biologian analysointi.


      • Yksininäinen mies
        Yksin yksinäinen kirjoitti:

        Minulle naisena kelpaisi mainiosti yksinäinen mies. Sosiaalinen status on täysin samantekevää kunhan mies on luotettava, rehellinen ja aidosti oma itsensä. Sanoisinkin että enemmistö naisista kuitenkin arvostaa tasaista ja turvallista kumppania kuin "ah niin miellyttävää seuramiestä"! Lopulta kuitenkin luonne ja ihmisen hyvyys ratkaisee, ainakin omalla kohdallani.

        Missä sinä asut yksin yksinäinen?


      • Yksin yksinäinen
        Yksininäinen mies kirjoitti:

        Missä sinä asut yksin yksinäinen?

        Asun Turussa. Entä sinä?


      • Rohvessori
        Yksin yksinäinen kirjoitti:

        Niin ja vielä rohvessorille vinkkiä; et niin päällekäyvästi syyllistäisi muiden kokemuksia viesteissäsi, he ovat selkeästi kokeneet pettymyksiä ja yksinäisyyttä. Ja mitä naisiin tulee niin kaltaisesi besservisserit ja toisen yksilön tunteiden ja ongelmien väheksyjät eivät kauaa jaksa naista kiinnostaa. Ymmärrys on viehättävämpää kuin tuomitseminen tai kulttuurievoluution ja biologian analysointi.

        Joopa joo. En syyllistä muiden kokemuksia, vaan kehotan heitä kohtaamaan todellisuuden sellaisena kuin se on -- ymmärtämään sitä --, mikä varmasti auttaa sen kanssa toimeentulemisessa.
        En myöskään väheksy kenenkään ongelmia tai tunteita, päin vasoitin, ja tämä idioottimainen syytös vain kertoo omasta kyvyttömyydestäsi ymmärstää mitä tosiet sanovat; kehotin lopettamaan syntipukkien rakentelun, jonka avulla nämä ihmiset vain heikentävät mahiksiaan. Vain puolimielinen ihminen sekoittaa ymmärtäämisen sympatiaan ...

        On tyypillistä, että ihmisillä on harhaisia käsityksiä, jotka ovat heille itselleen vahingollisia, ja niiden tuollainen muka-"ymmärtäminen" vain vahvistaa näitä vahingollisia tapoja tulkita todellisuutta.

        Ja mitä tulee naissukupuoleen, jonka äänitorveksi ja tunteiden tulkiksi itsesi asetit, luojan kiitos sen riveistä löytyy jäseniä, joilla on enemmän aivokapasiteettia kuin sinulla.


      • Olen kai sitten outo kun minusta yksinäisyys on iso turn ON mitä naisiin tulee.


    • --------------

      "Sanoisinkin että enemmistö naisista kuitenkin arvostaa tasaista ja turvallista kumppania kuin "ah niin miellyttävää seuramiestä"! Lopulta kuitenkin luonne ja ihmisen hyvyys ratkaisee, ainakin omalla kohdallani."

      "Suurin osa", "ainakin omalla kohdallani". Melkoinen ristiriita.
      Väitteesi on muuten aivan täyttä paskapuhetta.
      Totuushan on, että naiselle kaiken täytyy olla valmista. Täytyy saada se mies, jota kaikki muutkin naiset haluavat, se jolla on komea ulkonäkö, hyvä koulutus ja hyvä palkka sekä laaja sosiaalinen verkosto.

      Jos sellaista ei osu kohdalle, sitten jatketaan kaikkien komeiden miesten paneskelua kunnes oma ulkonäkö ei enää riitä komeille miehille ja luonne ei kelpaa kenellekään.

    • Solo65

      Höpö,höpö.. Kuka teistä yksinäisitä miehistä tulee terassilla tai pubissa keskustelemaan yksinään istuvan naisen kanssa? Kaikki kontaktit otetaan siihen kaakattavaan kanalaumaan joilla on tyttöjen ilta ja hauskaa ilman teitä tai ainakin olevinaan kunnes saadaan päälle riittävä humalatila, jolloin todelliset luonteet paljastuvat.. Susia toisilleen. Itse istun yleensä yhden tai kahden verran yksinäni ja sitten kyllästyn ja lähden kotiin.

      • 12:46

        Noin se menee, sen verran usein olen itsekin istunut kesällä terassilla ja käynyt talvellakin baarissa, että voin sanoa että "vierestä viedään". Ainoat jotka lähestyvät, ovat ulkomaalaiset, enkä ole kiinnostunut kumppanista jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä ja kulttuuritaustaa. Se minimekkoon pukeutunut hottis, jonka ympärillä pyörii ystäviä ja ihailijoita, on se jonka myös yksinäiset miehet haluaisivat, eivätkä he muita edes huomaa. Itse en lähde tekemään aloitetta miehelle joka ei ole edes vilkaissut suuntaani vaan jolle olen pelkkää ilmaa.


    • Läski

      Mulle kyllä kelpaisi yksinäinenkin mies. En tiedä millaisia naisia olette tapailleet, mutta mun naisena on vaikea uskoa yksinäisyyden olevan sellainen turn off, että muuten hyvän miehen sen vuoksi hylkäisi.

      Mun kokemuksen mukaan miehet on liian vaativia. Ylipainoisena naisena sitä ei oikein uskalla edes nettitreffi-ilmoituksia laittaa.

      • 18+12

        Mistäpäin olet. Minulle kävisi ylipainoinenkin nainen, itsekin laihdutan parhaillaan.


    • yksinäinen.

      Minulle ei kelpaa läski nainen jonka kunto on huono. Eihän läski jaksa tehdä mitään edes.

    • ettei vaan näin

      Ja sitten kun löytää, eivät huoli huonoa miestä.

    • Wpb

      Minä olen tavallinen ja kiltti nainen mutta yksin jäin nuorempana ja nykyään jään vielä enemmän yksin. Ulkona käydessä ihmetyttää miksi saan tanssia yksin kun taas tutut naimisissa olevat naiset saavat tanssittajia vaikka kuinka. Olen tullut siihen tulokseen että olen liian kiltti ja siksi en kiinnosta miehiä.

    • jaa a

      Nykyään naiset on tyyliin huoria... mutta turhaan minä tälläsistä välitän kun itse aseksuaali

    • 25+21

      Naiset käyttää vaan miehiä hyväksi. Ei naiset välitä miehistä jos nainen ei hyödy miehestä mitenkään.

    • Kai siinä on jotain muutaki, miks naiset ei ota tutustuakseen...

    • Jatkan yhden miehen ristiretkeäni tämän palstan yleistämismentaliteettia vastaan. "kaikki naiset sitä" ja "kaikki miehet tätä". Klisee mutta totuus: me ollaan kaikki yksilöitä ja erilaisia. Jotkut tutustumisen arvoisia, toisilta ei meinaa kestää edes yhtä anonyymiä internet-kommenttia. Kohdelkaa ihmistä ihmisenä. Nähkää ihminen omana itsenään. Tuomitkaa tämän jälkeen, jos tuomitsevaa sorttia olette. Muuten tuomitsette helposti itsenne katkeruuteen ja yksinäisyyteen.

      Lähden viereiseen puistoon istumaan hetkeksi nyt. Ehkä jonkun koirankusettajan kanssa tulee vaihdettua pari lausetta. Ehkä ei. Mutta tää betoniboxi puristaa mun sielun kasaan ja pakko päästä pihalle vähäksi aikaa. ->

    • 12+12

      Naisia ylipäätään vaikea löytää, edes huonoja.

    • Näin on!

      Oikeat naiset ja oikeat miehet ja heidän odotukset toisistaan eivät vain kohtaa.
      Niin se vaan on.
      Olen sitä mieltä, että suomalainen mies on valioluokkaa, luotettava, huolehtiva, osaava, älykäs, uhrautuva jne.....
      Miestä ei pidä liikaa kontroloida ja lokeroida, vaan antaa olla oma itsensä, vaikka hiljaisena tai puheliaana. Sosiaalisena tai syrjään vetäytyneenä.
      Olisin tosi otettu, jos miehellä ei olisikaan niin suuri lauma ystäviä ja avun tarpeessa olevia, sillä olisihan se aika meikäläiseltä pois.
      Hyvä niin...hyvä näin.... Verkostoimaton mies on makuuni, kunhan on SUOMALAINEN

      • 6+18

        No mikä on ongelma?
        "Olisin tosi otettu, jos miehellä ei olisikaan niin suuri lauma ystäviä ja avun tarpeessa olevia, sillä olisihan se aika meikäläiseltä pois."

        Tuollaisia miehiähän on tämäkin palsta täynnä, ei muuta kuin ilmoitat ikäsi ja mistäpäin olet ja sitten odotat vastauksia.


    • sitruunarooibos

      Minua ainakin kiinnostaisi yksinäinen mies, koska tiedän itsekin mitä yksinäisyys on. Uskoisin, että yksinäinen mies osaa arvostaa yhteistä aikaa, osaa tutustua kaikessa rauhassa ja hänelle on ok olla erilläänkin yms. Yksinäisestä miehestä tulee myös mieleen mies, joka ei mielistele ketään ja ymmärtää paremmin elämän rosoistakin puolta. Tietysti jokainen yksinäinen on erilainen :)

      • 9+15

        No mistä päin olet ja minkä ikäinen?


    • pooooof. Kävinpä katselemassa yöelämää. Oli ihan hauskaa pitkästä aikaa. Muutama nainenkin lähestyi mua. Mutta kiinnosti bisse enemmän. Nyt pitää downshiftata. Siivota asunto, syödä hyvin, käydä lenkillä ja semmoista.

    • kiltti mies.

      Veisin yksinäisen naisen veneilemään jos sellaisen sais.

      • Yksinäinen nainen

        Milloin lähdetään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe