Hyvät välit naisiin

Ikämies

Aika paljon saa lukea kiltti miehien kitinää. Lopettakaa kilttinä oleminen ja olkaa mielummin herrasmiehiä. Kiltti on yhtäkuin nynny, mutta herrasmies ei ole nynny.
Naisille voi olla huomaavainen, mutta täytyy pitää selkeä raja mitä on valmis tekemään ja koska.
Kaikenlainen kaveeraaminen on pahinta myrkkyä mitä naisten kanssa voi ylipäätään tehdä. Aina voi tietenkin vaihtaa kuulumisia niin työkavereiden kuin muiden tuttujen naisten kanssa, mutta ei missään nimessä pidä lähteä kaveeraamaan heidän kanssa.
Olen välttänyt naisten asettaman friend-zonen ikäni, jo ennenkuin termiä edes oli keksitty.
Olen sosiaalinen ja voin keskustella kenen tahansa naisen kanssa, mutta tunnistan välittömästi missä tasolla liikutaan ja jos näyttää ettei mahdollista kipinää ole on parempi pysyä herrasmieslinjalla,pitäen kuitenkin tiettyä etäisyyttä naiseen.
Vuosien varrella olen oppinut tuntemaan monia erittäin haluttavia naisia ja on ollut mukavempaa olla yrittämättä heitä sen kummemmin vaan pitänyt heidät itse friendzonella aina tavatessa. Mitään yhteyttä en ole koskaan heihin pitänyt, vaan tapaaminen on sattumanvairaista riippuen missä yhteydessä kenetkin on oppinut tuntemaan.
En tiedä tasoani, mutta lähes kaikki naiset joiden kanssa olen oppinut tuntemaan, tervehtivät mielellään ja vaihtavat kuulumisia kun sattumalta tulevat vastaaan esim. yöelämässä.

En ole koskaan kieriskellyt tai nöyristellyt naisten edessä ja vaikka joku tasokas nainen on sellaista yrtittänyt en ole lähtenyt leikkiin mukaan. Tämä on joskus saanut nämä YTN naisetkin käymään kierroksilla. Omasta tasostani riippumatta on selvää että olen pysynyt tilanteen herrana.
Pääasia on ollut ettei anna halun ohjata itseään, muulloin kuin tilanteessa jossa näkee että olen herättänyt myös naisessa jotain kipinää.
Nainen ei ole lähtenyt aina mukaan, koska en ole edes yrittänyt ellen ole huomannut, että nainen on todella halukas. Epävarmoissa tilanteissa olen säilyttänyt kunnioitukseni ja jättänyt kysymättä.
Tällä toiminnalla onnistumisprosentini on varmasti korkeampi kuin miehillä yleensä, Monta varmaa on myös jäänyt välistä, koska varattuihin sotkeutuminen ei pitkälllä juoksulla tuo mitään hyvää, ennenmin tai myöhemmin on mustasukkainen sulhanen oven takana.

Tällä toimintamallilla olen välttynyt pettymyksiltä ja jokainen kohtaaminen on ollut mahdollisuus ilman paineita jolloin ehkä nainenkin on kokenut kohdanneensa rennon ja itsevarman miehen.
YTM vai KTM ?

4

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä peli

      Alemman tason KTM.

    • miehet saa pimppiä

      mutta aloittaja ei silti saa pimppiä se on vaan harmiton moi moi mies joka puhelee pehmeitä ja naiset ei tunne mitään vetoa sille voi sanoa mitä vaan ja yleensä jonnin joutavaa

    • MuutoinHyviäNeuvoja

      Hyvä kirjoitus muuten, mutta viimeinen kysymys pilasi sen.

      "YTM vai KTM?"

      Vähän kuin heikkoitsetuntoinen suomalainen kysyisi mitäköhän ne muut meistä suomalaisista ajattelevat. Taso on vain tilastomääre. Itseohjautuva ihminen ei sellaisesta välitä. Se on yksi pirun lysti mitä on tilastollisesti, jos etsii laatua eikä määrää.

      • Ikämies

        Tarkoituksella laitoin loppuun kysymyksen. Avasit riittävästi sitä mitä halusin kysyä, tilastomääre.
        Itse olen aina ihmetellyt, kun muutamia kavereita pidetään suurina pelimiehinä,vaikka suuri naisten määrä, sivusta seuranneena, perustuu riittävän monelta kysymiseen ja taso on todella kirjavaa. Saattavat ilman ongelmia kokeilla kysyä kymmeniltä saman illan aikana. Itselle parempi peli on ollut kokeilla kuinka tasokas syttyyy jos on syttyäkseen. Jos halut ovat olleet korkealla niin lähtökohtaisesti rimaa on laskettu ja illan tavoite on saavutettu. Viimeisimmät epäonnistumiset on olleet "cock blokkereiden" ansiota, kun ovat kaverinsa tilanteesta pelastaneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe