Kantsiiko ostaa box one tai 360

gottamakeachoice

Mulla on ollu elämäni aikana psp, ps vita, ps2, ps3, juuri ostettu ps4. Olen pysynyt pleikkarilla koska en ole uskaltanut luottaa xboxiin. Vaikka hankkisin xboxin, pleikka on ja tulee olemaan lempikonsolini loppuelämän.

No, jos on tottunut kaikkiin eikan kontrolleihin ja ohjaimiin, kannattaako kokeilla xboxia? Ohjain tuntuu vähän isolta ja vasen tatti on oudossa paikassa. Mua ei häiritse se että olen tottunut ^[]XO joka xboxissa on XYAB(en muista järjestystä)

Ajattelin että pelaisin pleikalla yksinoikeuspelit, tasohyppelyt, seikkailupelit(esim tomb raider) sun muut ja xboxilla sotapelit ja boxin yksinoikeudet. Kantsiiko ostaa xbox sen takia? Entä kannattaako ostaa 360 tai one? 360 on halvempi ja sopii aloittavalle boxinpelaajalle joka on pro pleikkareissa tai ONE joka on hemmetin kallis mut niis on uuden sukupolven pelit yksinoikeudella vaikka onkin ps4...tai kannattaako hankkia ollenkaan?

Perkeleen vaikee valinta... ku 360 on 2005 tuotosta...

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps3-

      Ps3 konsolissa se tatti on oudossa paikassa ja muuten erittäin väärässä paikassa.

    • Kokeile eka 360

      Mullakin alkoi konsoliharrastus pleikkareista ja niiden parissa pysyttiinkin puhtaasti kolmoseen asti.

      Jossain vaiheessa sitten "keräilymielessä" ostin itelleni 360 konsolinkin. Ohjain oli alussa vähän outo, mutta sitten kun siihen tottui, niin paluuta entiseen ei enää ollut :D Nyt on jokusen vuoden tullut lähes järestään ostettua uudet pelit boxille, vaikka pleikkaritkin ovat toki edelleen kaikki käytössä. Boxista jouduin hankkimaan myös sen ekan konsolin, kun satuin hurahtamaan Fable pelisarjaan ja siihen aikaan se eka osa oli vain ekalle boxille. Nykyäänhän senkin saa jo 360:selle...

      Että joo, pleikkareilla aloittaneena ja niistä silloin vakaasti tykänneenä voin kyllä suositella 360 kokeilua lämpimästi. Xbox onea en itsekään vielä kiirehdi ostamaan, vaikka se jossain vaiheessa tuleekin hankittua. Kuten ps4:kin. Xbox ei toki ole niin vakaa konsoli kun pleikka. Boxin ohjain on kuitenkin nykyään niin täydellinen käteen, että se on antanut paljon anteeksi noita boxin pieniä omituisuuksia. Mitään isoja hazardeja ei kuitenkaan ole käynyt. Pientä bugittelua ja ajoittaista jäätymistä.

      Nyttemmin on myös Nintendo alkanut saamaan potentiaalisen pelikoneen asemaa tässä huushollissa. Wii ei oikein taipunut seikkailupelaajan käsiin ohjauksensa puolesta, mutta tämä Wii-U on ollut pienen testaamisen myötä todella positiivinen yllätys. Aika näyttää, tuleeko siitä jopa kelpo haastaja boxille! Nyt on vasta yksi peli sillä takana. Myös 3ds on ollut aivan loistava hankinta, vaikka pitkään siihen epäillen suhtauduin. Nyt sekin on yksi lempilaitteitani. Psp ei toki ole huono sekään.

      Ylipäätään voisin sanoa, että jos vain raha ja tila antaa periksi, niin kannattaa pelailla useammalla laitteella. Jokaiselle niistä on ne hyvät pelinsä ja jokaisessa niistä on ne omat vahvuutensa. Ja heikkoutensa. Moni hieno peli olisi jäänyt iteltäkin pelaamatta, jos vain yhden valmistajan vehkeisiin olisin jymähtänyt. En ole koskaan katunut oman boxini hankintaa. Enkä minkään muunkaan konsolin, vaikka wii onkin ollut noista huomattavan (jollei suorastaan järkyttävän) vähällä käytöllä.

    • asfd

      PS1 -> PS2 ->XBOX -> XBOX360 -> XBOX ONE...

    • moreuknow

      Sieltä tulee moni peli vielä 360lle, joten ei ole ihan pakko mennä sinne "next-gen".

      Esim. Evil Within on tulos 360, kuten moni muukin peli tänä vuonna.

      • xboner

        Pelit tulee joo, mutta kaikki noi uudet on rakennettu next-gen eli paremi kokemus on just onella. Ite tilasin onen Amazonista jo jouluna ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Onessa vielä parhaat ykdinoikeudet mun makuun ja onhjain=täydellisyys


      • One Is Best
        xboner kirjoitti:

        Pelit tulee joo, mutta kaikki noi uudet on rakennettu next-gen eli paremi kokemus on just onella. Ite tilasin onen Amazonista jo jouluna ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Onessa vielä parhaat ykdinoikeudet mun makuun ja onhjain=täydellisyys

        Siis totta kai one sain eilen ja on aivan upea konsoli en vois parempaa kuvitella. Mulla on myös ps4 ja one pieksää ps 4 mennen tullen ja palatessa


    • trust me

      osta 360. trust me dude.

      • RGH rules.

        Ja RGH:na...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe