minun tarinani

kokemuss

Mua on kiusattu oikeestaan ihan päiväkodista lähtien mut se on kyl välil ollu ihan mun omaa syytä. Päiväkodis mua ei yleensä otettu leikkeihin mukaan, koska olin vähän poikamainen ja oon siis tyttö ja olin sil taval vähä erilainen. Mut kyl mut välil otettiin mukaan.

Sit ku menin eskariin ni ei mua oikeen sielkään otettu mukaan mut se oli pää asias mun oma syy ku jostain syyst kävin ain häiritsee jos muil oli joku leikki siin esimerkiks juoksin siit läpi ja saatoin nopeesti lyödä siin jotakin ja vaik kähdä rikkoo jonku lumilinnan mut silti eskariski mun kaa oltii välillä ja olin siis eskariski poikamainen.

Sit menin ala asteelle ja siel aluks vähä rauhotuin ja välkil vaan kävelin siel sitä pihaa ympäri. Sit ei siin varmaan menny ku korkeintaan muutama viikko ni yks välkkä yks tyttö mun luokalt tuli kysyy et voinko olla sen kans ni meist tuli sit parhaat kaverit. Sit sama meno jatku sen mun parhaan kaverin kans ku mitä eskariski oli et käytiin rikkoo toisten majoja. ja sit ain ku jotku oli keinumas ni kaikki jätti ain jotai hanskoi ja pipoi yms. siihe johonki sivuun ni me käytii ain pöllii ne siit ja piilotettii jonnekki ja tehtiin muutenki kaikkee tollast. Sit meille ja erityisesti mulle ain jotku 2-6 lk pojat huuteli kaikkee esimerkiks "jou jou" "otteks olevinanne koviiki?" ja kaikkee tollast sitä jatku sit 2lk asti mut huutelut jatku viel 3lk ja vähä 4lk mut kylhän mä sain yhen jälki istunnon 3 lk ku olin jollain tunnilla mikä pidettii kutosten luokas ni pöllin sielt jonku pulpetist karkkii.

Sit se mun paras kaveri oli mun paras kaveri johonki 4lk asti oli se kyl viel sen jälkeeki mun kaveri mut ei paras joka johtu lähinnä siitä et sil oli poikaystävä ja se oli sit sen kaa enemmän. Ne oli yhes jonku vuoden putkee ainaki ja mä sain tietää sit jonku aikaa ennen ku ne eros ne on ollu kyl yhes sen jälkeenki aika paljon mut katkonaisesti. En tiiä kuinka oleellista tää nyt sit on mut mainittakoon että kyseinen jätkä polttaa röökii ja juo ja on siis nyt 14 eli vuoden mua ja mun kaverii vanhempi.

Sit toinen syy miks mun kaveri ei sit ollukkaan enää niin paljon mun kans oli se että kyseinen tyyppi, sanotaan nyt vaikka Maija ku ei viitti käyttää oikeeta nimee alko levitellä musta kaiken laisii juoruja yhen mun toisen kaverin kanssa tätä toista voitas sanoo vaik Elliks. Elli siis on enemmän tän jutun takana mut Maija on myös siinä mukana.

Ne juorut oli esimerkiks sellasii et mä käytän kannabista ja juon ja sit ne oli kans sanonu et mä oon pannu yhen mun luokan pojan isoveljen kaa, josta kyseinen poika ja sen kaks parasta kaverii tais ottaa itteensä. Maija ja Elli on siis mun luokalla. Ja ne pojat alko huutelee mulle kaikkee esimerkiks "Al-Quaida tulee!" Yms. tollasta, mut toi Al-Quaida juttu tais kyl johtuu siitä et olin menny kirjottaan Gosupermodeliin mun isästä joka on siis kotoisin Palestiinasta ja jolla on yks murhan yritys takana yms. rikoksia. Ja tulihan sinne kirjoteltuu kaikkee muutaki tyhmää ja nolookin mut toi isä juttu oli yks pahimmista ja harvoista joka oli tosi. Ja näitä juttuja seuras siis koko ajan mun luokan tytöt ja muita mun koulusta.

Sit niitä juorui mä en oo kaikkii saanu selville mut ne on sellasii et kaikki pitää mua ihan hulluna ja sen mä siis päättelen siitä mitä ne on mulle huudellu. Ja sit koska tää on aika pieni 8000 tuhannen asukkaan kylä ja koulus siis 300 oppilasta ylä aste ni ku kävelen tuol kadul ni kaikki vaa tuijottaa (siis jtn 1-9lk lapset). Sitä juoruiluu on siis kestäny 4-6lk en tiiä jatkuuko vielä mut uskon. Oon saanu tietää siit juoruilust vast jossai 6lk puoli välis. Oon kyl ollu Maijan kaa siin 4lk, 5lk alku puoli ja välil 6lk alku puoli mut noi 5 ja 6lk vaa välil jossai kirjastos et ei koulus. Nyt kesäl Maija on taas ollu mun kaa ku Elli on lähettäny sille jonku tekstarin mis se uhkas et ei oo Maijan kaa koko kesän eikä se oo ollukkaa. Maija ei oikee uskalla ees puhuu Ellist mitää sain kuulla tost tekstari jutustaki äitiltä ku Maijan äiti oli kertonu siit. Ja sit jos joku mainittee Ellin ni ainaki sillon ku mä oon siin ni Maija menee aika lukkoon. Nyt sit 7lk odotelles et mitähän siit tulee, mut Elli saa kyl turpaansa jos toi sama homma jatkuu.


Haluisin viel sanoo et musiikki on auttanu mua ja erityisesti sellanen mikä liittyy jollain tapaa mun kiusaamiseen ja muhun oon kuunnellu Julma Henrii ja Henkalt erityisesti Al Quaida Finland levyä se on auttanu tosi paljon. Oon kuunnellu myös Sairas t, Eevil Stöö, Dj Kridlokk yms. oon oppinu siit tosi paljon ja se on auttanu mun itsetuntoo. Noi on sellast räppii joka kertoo sellasist ihmisist keitä on kiusattu, on mielenterveys ongelmii, käyttää huumeit, asuu kadulla yms. Noi Eevil Stöö ja Dj Kridlokk tekee täysin läpäl tota mut Henri on asunu lapsena kadulla ja jos oon käsiträny oikein ni sil on ollu mielenterveys ongelmii ja tainnu käyttää huumeitaki ja sairas t on käyttäny huumeit ja ollu juoppo teininä ja niitten musa onki auttanu enemmän kannattaa kokeil kuunnella noit.

2

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoSad

      Maailma on todella julma ja epäreilu. Ihmiset eivät osaa hyväksyä erilaisuutta ja se on surullista ja säälittävää! Pärjäile

      • kokemuss

        Kiitti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe