Miksi tasoitukseni on 54.

hhhh54

En ole jättänyt korttia moneen vuoteen ja nousi 54:ään. Ei pääse enää pelaamaan ulkomailla.

7

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghjjkkl

      Kannattaisikohan tota kysyä sieltä seurasta missä olet jäsenenä.

    • paljon pelannut

      Miksi ei pääse pelaamaan ulkomailla.Ei siellä kysellä händeriä .Ja jos kysytään niin ilmoittaa jonkun luvun.Eihän sitä kuitenkaan voi mitenkään tarkistaa.Minäkin pelaan täällä suomessa itse olen oman händerini määritellyt. Ja pelaahan täälläkin paljon ukolaisia turisteja joilla ei ole mitään händeriä. Sillä muualla vain noin 15% pelaajista on jonkun seuran jäsennys.

    • ekivaa

      mulla on tasitus24 olen 78v ja sydan vika taytynee lopetaa

    • sejokaosaapelatagolfia

      Koska olet ihan paska pelaamaan ja kortti pitää jättää neljä kertaa vuodessa jotta tasoitus pysyy samana ja että voit pelata kisoissa ja ulkomailla.

      • kolffaristi

        No ei todellakaan pidä. Tasoitus pysyy samana vaikka sata vuotta ilman korttien jättämistä, tuosta typeryydestä on jo päästy eroon.


      • sejokaosaapelaragolfia

        Kannattaako vähän lukea sääntökorjaa


      • Partane

        Tasoitus pysyy samana vaikka ei korttiajättäisikään. Mutta jos haluaa osallistua kilpailuihin niin tuolloin pitää jättä neljä hyväksyttyä korttia edellisenä vuonna jotta ns. aktiivisuus säilyisi. T:Seuratuomari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe