nostaisin parisuhteet kysymysten alle

Idaaa_85

Itse olen sinkku, aikuinen 29-vuotias nainen. Nostaisin kaikki parisuhteet kysymys merkin alle. Jos kerran suhteissa ollaan miksi sitten ihmiset katsovat silti muita?
Jos kerran sitoudutaan miksi kuitenkin käydään viettämässä illan istujaisia muiden asunnoissa?
Jos kerran nämä nykypäivän ihmisten parisuhteet VOIVAT hyvin, niin miksi sitten osa silti hakee kavereista vapaa ajalle terapeutteja? Kavereita käytetään vain ILMAISINA terapeutteina purkamaan oman suhteen ongelmia mutta sitten muutoin ei pidetä mitään yhteyksiä.
Mielestäni osa ihmisistä käyttää vain kavereita törkeästi hyväks!! Jälkikäteen ei pyydellä edes anteeksi omaa käytöstä!
Olen itse mieluumin vaikka 40-vuotiaaksi tai 60-vuotiaaksi (eläke-ikäiseksi)sinkku kuin kestäisin arkea ihmisen kanssa, joka ei pysty puolittamaan kuukausittaisia kuluja ja joka luulee olevansa paras kaikessa mitä tekee.

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v nb

      Tässä kirjoituksessa oli nyt neljä asiaa:

      1) Miksi ihmiset katsovat silti muita?

      Harva meistä pistää silmät kiinni jos kiinnostavan näköinen ihminen tulee vastaan. Katsomisessa ei silti tarvitse aina liittyä kiinnostumista yms. tunnetta. Ei katseleminen ole kiellettyä

      2) "Jos kerran sitoudutaan miksi kuitenkin käydään viettämässä illan istujaisia muiden asunnoissa?"

      Tätä en ihan ymmärtänyt. Miksi ei saisi? Jos on parisuhteessa niin pitääkö eläminen kieltää? Juhlia vaan kotona? Aika kapea katseista.

      3) "Osa silti hakee kavereista vapaa-ajalle terapeutteja?"

      Vaikka suhde menisi kuinka hyvin tahansa,on aina välillä kahden ihmisen välillä konflikteja. Tarkoittamatta että se automaattisesti tarkoittaisi että toinen ihminen on paska ja ero voisi tulla. Kenelle muulle niitä puretaan kuin ystävälle ja saa asiaan muutakin näkökulmaa mitä ei itse ole tajunnut.

      4) "kuin kestäisin arkea ihmisen kanssa,joka ei pysty puolittamaan kuukausittain kuluja ja joka luulee olevansa paras kaikessä mitä tekee"

      Eikös tällöin ole kyse siitä ettei suhde ole toimiva eikä parisuhde voi hyvin? Silloin pitää itse tehdä päätös mitä tekee

      Aikas sekava sun tekstit oli enkä ihan ymmärtänyt miten liittyi otsikkoon. Itelle nyt tuli noi asiat mieleen kun sitä luki

    • 13+10

      Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että ihmisten parisuhteet voi hyvin?

    • emme katsele

      Parisuhteeni ei voi aina hyvin..mutta...en siltikään koskaan katsele muita...minulla ei ole mitään intressiä katsella muita niin kauan kuin avioliittoni on kasassa...myös mieheni väittää, että ei katsele muita koska hänellä on jo vaimo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe