Näin unta, mitä merkitsee ?

mitä uni merkitsee ?

Uni oli seuraavan lainen:

Olin jossaki hienoissa kultuurijuhlissa, ihmisiä paljon, minuaki arvostettiin kirjailijana, heh, ( en ole kirjailija )
talo oli suuri, sitten tuli tarve löytää wc, huoneita oli paljon joten jouduin etsimään mahdollista wc:tä,
mutta eräässä suuressa hienossa huoneessa oli paljon koiria, pieniä ja oikein suuria,
kaikein suurin oikein pörrönen koira tulilähelleni, kaikki koirat oli kilttejä eivät käyneet hampaillaan kiini, uni päättyiki siihen,
Kuka tietää mitä uni voisi merkitä, mitä koirien näkeminen usessa merkitsee.
Onko palstalla ketään unitutkijaa?

57

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs mörri,,,,

      Unet on mielenkiintosia, pidän aina uniseikkailuista.

      Merkitsiskö unesi jotain hyvää elämääsi, näin luulen.

    • maanmatonen***

      Katsoin tietokoneelta mitä unesi merkitsee,

      juhliva ihmisjoukko tietää hyvää ja onnelisia hetkiä ystävien parissa,
      koiran näkeminen tietää myös hyvää koska koira oli sinua kohtaan ystävällinen,

      tiedossa on elämääsi nyt paljon hyviä asioita tulossa,

      onnea elämääsi.

    • ...

      Stressipainajainen.

      Itse näen paljonkin samantyyppisiä painajaisia, kun kunnon stressi päällä hereillä. Mulla ei ole vessahätä, mutta aina jokin duuni tehtävänä kelloa vastaan ja valtava määrä eri ihmisiä, eri milijöitä, ikäänkuin sokkeloita. Merkillistä jotenkin, ihmiset ei koskaan mitenkään tuttuja, aina outoja naamoja. Lisäksi koskaan ei ole tuttua miliöötä, ihan uusia paikkoja jne.

      Ja kun siitä pikkupainajaisesta sitten herää, onkin kova kiire jonnekin kummalliseen paikkaan, tapaamaan jotain kummallisia ihmisiä :D

      Noin suoraan sanottuna, sulla ollut vaan kucihätä,etkä ole viitsinyt herätä sen takia. Tuliko paljonkin pyykkiä?

      =DW=

    • alotuksen tekijä ---

      =DW=

      heh heh, ei tullu pissahousuun eikä ollu vessahätää,
      oli kuuma, jatkoin uniani,
      katsoin myös tietokoneelta mitä mahdollinen uneni merkitsee,
      olin yllättyny tietokoneen antamasta tiedosta,
      --- jos koitarat olisi ollu vihasia ja musrisseet se olisi tienny huonoja asioita,
      ja iloset ihmiset kanssa tietää hyvää tulevaisuudessa,
      en kuitenkaa ota kovin vakavasti ennustuksia, kuitenki toivon ja luulen että noi toteutuu,
      Olen kerran elämässäni soittanu kuuluisalle " näkijälle "
      sen tiedot oli käyny toteen, kaikki oli hyviä asioita,
      mutta sitten hän kieltäytyi kertomasta huonoja asioita,
      sitten alkoiki tapahtumaan paljon huolia, puoliso sairastui vakavsati kuoli pitkällisen sairauden murtamana , muutenki menetin omaisuuta aivan oman tyhmyyteni vuoksi,
      nyt on kaikki hyvin,
      nyt näyttää että elämä alkaa hymyilemään jälleen,
      nyt teki mieli jälleen soittaa selvänäkijälle, mutta hän oli pannu ilmoituksen ettei nyt saa häneen yhteyttä,

    • >>>>|

      Ajattelit mielessäsi kuinka kuuma koirilla on helteellä.

      Tavalliset unet ovat sekoitus kaikesta koetusta ja toivotusta. Tietsikan eheytys.

    • edellinen ,,,,

      en omistakoiraa,
      ei koskaan ole ollu lemmikkieläimä aikuiselämässäni,

      hiukan uskon selvänäkijän antamaan infoon, koska hän tiesi kaiken mitä oli ennen tapahtunu,
      sitten hän näki jotain synkää olevan tulossa, mutta kieltäyti ehdottomasti siitä kertomasta,
      perusteli että hän kertoo vain hyvät asiat,
      hiukan pelottaaki kysellä selvänäkijältä asioita,,

      • >>>>|

        Ystäväni kävi joka käänteessä selvänäkijän luona. Alkoi elää hänen ennustuntensa mukaan.
        Eipä ole ennustukset toteutuneet siitä huolimatta.


    • edellinen,,,,,

      juu,

      olen vain yhden ainoan kerran soittanu selvänäkijälle,
      hän todellaki näki mitä oli aikasemmin tapahtunu,
      mutta sitten hän näki jotain pahaa
      olin hiukan huolissaan hänen antamasta tiedosta siltäosin kun hän kieltäytyi kertomasta mustaksi näkemistään asioista,
      kuten tuolla ylempänä jo kerroin hän sanoi ettei kerro huonoja asioita, kertoo vain hyvät asiat,
      meille alkoi tapahtua ikäviä asioita kuten puolison vakava sairaus joka lopulta johti kuolemaan,
      onneksi ei kuitenkaa täydellistä katastroofia koskaan ole tapahtunu,
      tietenki puolison poismeno on katstroofi joka on aiheuttanu ikuisen surun,
      mutta elämä jatkuu niin kauan kuin luoja suo ja kunnes kutsuu minutki pois,
      olen uskovainen, luoja on aina kanssani,

    • utelias ++

      Melkein kaikki selvänäkijät on nyt lomalla, joten myöhemmin kannataa yrittää, jos asia vielä kiinostaa,

      • ???

        Näkeekö selvänäkijä selvästi, jos hän on humalassa?


      • henrjii
        ??? kirjoitti:

        Näkeekö selvänäkijä selvästi, jos hän on humalassa?

        kylläpä vaan, jos on tarkkanäköinen


      • ???
        henrjii kirjoitti:

        kylläpä vaan, jos on tarkkanäköinen

        Voiko sokea olla selvänäkijä?


      • henrjii
        ??? kirjoitti:

        Voiko sokea olla selvänäkijä?

        kyllä kai, muttei tarkkanäkijä


    • kummalinen kysymys

      jaa, empä tiedä,
      en ole koskaan kohdannu humalassa olevaa selvänäkiää,

    • Huuhaa on syvältä

      Uni merkitsee että ajattelet päivällä tai aiemmin vastaasi tulleita asioita.

      Unet eivät ennusta tulevaa vaan kertovat menneestä.

    • Painajainen merkitsee yleensä hyvästejä jollekin elämän solmukohdalle. Huoneet ovat sielunkerroksia ja asioiden seinittämistä omiksi lokeroikseen. Nyt suurissa juhlissa se persoonanosa, mikä kaikissa eri huoneissa on ollut vallallaan on tutustumassa muihin minuuksiisi. Vessa meinaa tarvetta puhdistautua ja psssaaminen merkitsee tervehtymistä. Koirat kuvaavat ystäviä elämässä. Jos uni oli tässä, on tiedossa paljon uusia unia ja ne huoneet, jotka ovat vielä arvoituksia tulevat näkyviksi, Nyt itsearvostus ja ihmissuhteet niiden positiivisessa merkityksessä ovat esittäytyneet ja olet niihin tyytyväinen valveillakin. Tämä selitys on oletusta ja intuitiota joka voi olla pitämättä paikkaansa.

      • "mitä uni merkitsee"

        Suht - koht jotenki noin,
        kaikki on nykyään hyvin, olen toipumassa surusta, vaikka jäänki ikuissti kaipaamaan puolisoani,
        joskus vaan harmittaa hänen poismenonsa ennen mua,
        talous on kunnossa, ei velkaa penniäkää, eläke tavallinen ei suuri, mutta ei pienikää,
        terveyski on hyt aika hyvä, mutta se saattaa romahtaa äkkiäki, koska sairastan sepelvaltimotautia,
        tietenki tarkana pitää olla ettei tuhlaa ylivarojensa, koska siihen on ollu kovastikki aikoinaan taipumusta,
        tavallaan ihana kesä, aurinkoa riittää ja lämmintä jopa hieman liiaksi,
        en valita, sillä suomessa on pitkä synkkä syksy ja talvi kärvisteltävänä,

        kiitos " mimerkki " vastauksesta,

        en kovin tosissaan uniin usko,
        mutta joskus jotain siihen viittaavaa on tapahtunu, siksi aina kiinostaa jos näkee jotain erikoista,


    • ....

      Sitä, että olet nukkunut.

    • schwester

      Jos sairastaa sepelvaltimotautia niin terveys ei ole hyvä vaan huono.

      • bruder

        Mikä sairaus sitten on terveellinen? Ei sokeritauti ainakaan, ei ole magee.


    • Schwerterchen

      Vesipöhö näin helteellä, niin ei tarvitse mennä uimaan

      • <3<3

        Luuvalo olisi hyvä pimeässä.


    • unesta kyselijä,

      schwester =

      no juu,
      olin tuossa jokunen aika melko huonossa kunnossa,
      ( puolison kuoleman jälkeen )
      jaksoin kävellä yhtäjaksoisesti korkeintaa sata metriä tai ei ehkä sitäkää,
      mutta lääkitystä muutettiin, ja haittaava lääke poistettiin, sitä en enään tarvitse toistaiseksi,
      nyt matka jatkuu aika normaalisti ei kuitenkaan aivan juosten, vaan tavallisesti kävellen,
      tauti muuttaa muotoaan vanhetessaan,
      lääkäri sanoi että nyt pitää tottua siihen että lääkitystä joudutaan muuttamaan tarpeen mukaan,
      olen nyt tyytyväinen tämänhetkiseen vointiini,
      voin omasta mielestäni nyt suhteelisen hyvin,

    • mimmimummi*

      Näin viimeksi unta keltaisesta skootterista.....uni jäi siksi mieleen kun se skootteri oli niin kirkkaan keltainen.....ajelin sillä pitkin maaseutu teitä... kaarteessa se skootteri karkasi altani ....metsikköön... etsin ja etsin sitä...metsä oli kaunis sadunhohtoinen...ja kahisi jalkojen alla....mutta keltaista skootteri ei lyötynyt.....heräsin.

      • sigmund

        Sinulla on nyt mopo karannut käsistä - ainakin ajatuksissa.
        Freudin mukaanhan jokainen uni on toteutumaton toive. Tavalla tai toisella ...


      • Mimmukka, .... Tämä ihana kesä varmaan johti siun aivopiuhat lapsuus-teini-iän aikaan. Silloin mopo oli tärkeä uhoesine nuorella joko kyytijänä tai kyydissäolijana .... nyt vanhemmalla iällä ja ajalla skootteri on vastaava menopeli. Skootteri on keltainen eli älyn symboli, toisaalta keltainen on myös kullan eli jonkin aineellisen tai aineettoman arvokkaan vertauskuva. Nuorena mopolla pääsi kauas ja vaikka tansseihin tai kutureissulle tai .. hmmm... . Kultaisenkeltaisen skootterin pyörillä pääsi historian päättömien mutkateiden lumossa kauas vaan mutkapa heitti siut kankahalle, jossa puista ja muista oli jo tippunut kahisevaa, mutta ikimetsien lumo oli tallella ja Pieni Punahilkka pyörällä päästään, kun se mikä toi paikalle kaikessa arvolatauksessaan, haihtuikin taivaan tuuliin. Metsikkö maadutti elämänjuurille ja muistojen vuo kahisi jalkojen alla eikä ollut kivirekenä taakkana. Ei muuta kuin tanssiksi sisäisenlapsen löytymisen kunniaksi.


      • mimmimummi*
        mimerkki kirjoitti:

        Mimmukka, .... Tämä ihana kesä varmaan johti siun aivopiuhat lapsuus-teini-iän aikaan. Silloin mopo oli tärkeä uhoesine nuorella joko kyytijänä tai kyydissäolijana .... nyt vanhemmalla iällä ja ajalla skootteri on vastaava menopeli. Skootteri on keltainen eli älyn symboli, toisaalta keltainen on myös kullan eli jonkin aineellisen tai aineettoman arvokkaan vertauskuva. Nuorena mopolla pääsi kauas ja vaikka tansseihin tai kutureissulle tai .. hmmm... . Kultaisenkeltaisen skootterin pyörillä pääsi historian päättömien mutkateiden lumossa kauas vaan mutkapa heitti siut kankahalle, jossa puista ja muista oli jo tippunut kahisevaa, mutta ikimetsien lumo oli tallella ja Pieni Punahilkka pyörällä päästään, kun se mikä toi paikalle kaikessa arvolatauksessaan, haihtuikin taivaan tuuliin. Metsikkö maadutti elämänjuurille ja muistojen vuo kahisi jalkojen alla eikä ollut kivirekenä taakkana. Ei muuta kuin tanssiksi sisäisenlapsen löytymisen kunniaksi.

        Olipa hieno unen tulkinta sinulla.....taidanpa pyytää ... mimerkkiä vakituiseksi unenselittäjäksi.....näen usein mielenkiintoisia unia...sellaisia mistä saisi jo pienen kirjasen....Kiitos....


    • hyvää yötä kaikille

      mimmimummmi*


      Yritin kattoa koneelta sun näkemäsi unen selityksiä, en löytäny,
      oliskohan sillä jokin suojeleva tarkotus,

      nyt nukkumaan, olen aivan poikki tästä kuumuudesta, lupaili ensiviikollekkin kuumia helteitä,

      • mimmimummi*

        en oikeastaan ajatellut sen merkitystä...muutoin .. kun sen kirkkaan keltaisen värin merkitystä....harvoin unemme ovat kai värillisiä....tästä unesta jäi vaan se väritys päällimmäiseksi....


      • unet
        mimmimummi* kirjoitti:

        en oikeastaan ajatellut sen merkitystä...muutoin .. kun sen kirkkaan keltaisen värin merkitystä....harvoin unemme ovat kai värillisiä....tästä unesta jäi vaan se väritys päällimmäiseksi....

        Ajaminen: halua päästä elämässä eteenpäin
        Keltainen: kirkastaa ja valaisee elämän
        Metsä: tie,joka johtaa menestykseen
        Kaikki symbolit hyvin myönteisiä.


      • hoh hoh hoiiii
        mimmimummi* kirjoitti:

        en oikeastaan ajatellut sen merkitystä...muutoin .. kun sen kirkkaan keltaisen värin merkitystä....harvoin unemme ovat kai värillisiä....tästä unesta jäi vaan se väritys päällimmäiseksi....

        Vespa on ampiainen ja ampiaisessa on keltaista. NIin syvällistä.


    • mitä uni merkitsee ?

      Näin unta kuoleesta äidistäni, hänellä oli toinen mies, ja tämä outo mies sanoi ettei hän ole niin hyvä kuin minun isäni oli,
      eikä niin älykäs,
      sitten minä alon kehumaan kuinka hyviä me olltiin,
      todellisuudessa äidilläni ei koskaan ollu toista miestä ja isäni rakasti äitiäni vielä yli kymmenen vuotta äitini kuoleman jälkeen,
      loppuun asti sanoi kapipaavansa äitiä,
      viikottain kävi hänen haudallaan,

      • unet

        Äiti: Usein vain jonkun sellaisen naisen hahmo,jonka kanssa haluisit päästä lähempään suhteeseen.
        Jos unessa tapaat kuolleen vanhempasi,kyseessä on neuvon kysyminen,avun pyytäminen enemmän ta vähemmän kiperässä tilanteessa.


    • mitä uni merkitsee?

      ai jaaa, kiitos vastauksesta ,

      usein kyllä kaipaan äitiäni, en kuitenkaa koe tarvitsevani häneltä mihinkää neuvoja,

      omaa puolisoani kaipaan edelleen vaikka hän on jo tuonpuoleisessa,
      unissani en hätä ole vielä koskaan nähny,

      Siinä unessa äitini poistui paikalta jonnekki, näin vai selkäpuoleta hänen poistumisen,
      samoin tämä mies poistui unessani takaapäin hän oli vanhan mutta terveen miehen näkönen,
      näin hänetki vain selkäpuoleta kun poistui paikalta
      siihen heräsin,

      • unet

        Kaipaat äitiäsi ja puolisoasi valve-elämässä.
        Sanoit,että äitisi rinnalla oli "outo mies",siis et tunnistanut häntä.
        Voisko tämä mies olla vertauskuvainnollisesti oma puolisosi.Tunsiko puolisosi ehkä,että hän ei ollut yhtä hyvä ja älykäs,kuin mitä isäsi oli.


    • mitä uni merkitsee?

      unet,

      ehkä asia unessa oli noin, tai tiedähänä,

      isäni oli monitaituri, osallistui kunnalispolitiikkaan, rakensi taloja, vapaa aikanaan teki huonekaluja, viuluja ja erilaisia soittimia, ihmiset kävi kysymässä häneltä neuvoja ongelmiinsa,
      oli musikaalisesti hyvin lahjaksa,

      MUTTA puolisoni oli suurituloisempi kuin oma isäni, joten hänellä oli oma arvonsa elämässä.

      jokatapauksessa mielelläni katselen unia,
      pidän niitä seikailuna,
      jännityksellä odotan mitä unta ensiyönä näen,

      • ???

        "MUTTA puolisoni oli suurituloisempi kuin oma isäni, joten hänellä oli oma arvonsa elämässä. "

        Mitä merkitystä? Kenelle?


    • mitä uni merkisee?

      ???


      MINULLE,
      puolisoni oli kaikkeni, tärkein ihminen elämässäni,
      ilmeisesti olin läheisriippuvainen, koska en osaa etsiä uutta suhdetta, enkä kait haluakkaa,
      vaikka tietenki jos elän vielä kauan olis viihteelisempää jos olisi luotettava kumppani rinnalla,
      vanhana vaan harva osaa enään kiintyä uusiin ihmisiin,
      vielä vähemmän osaa rakentaa uusia ihmis-suhteita,

      • unet

        Palaan vielä tuohon avun pyytämiseen.Kirjoitukset olivat suoraan uni-kirjasta eri symbolien kohdalta.
        Uni-symboleilla on omat merkityksensä.Ylipäätään haluat nyt apua tässä elämän tilanteessasi.Haluaisit luotettavan kumppanin vierellesi, se on joskus käynyt mielessäsi.Kaipaat läheisyyttä ja olet kulkenut äitisi ja puolisosi muistojen turvin.

        Mietin sitä,kun näit heidän lähtevän ja näit vain selän.Olisitko jo valmis uuteen läheiseen ?


    • mitä uni merkitsee?

      unet

      en todellaakaa tiedä, pysryisinkö uuteen ihmis-suhteeseen.

      Ajatus tuntemattoman uuden ihmisen kanssa pelottaa,
      kuvitellessani asiaa todeksi, koen että mieluummin juoksen pakoon koko tilanteesta.
      taidan olla itselleniki mysteeri.

      • unet

        Onneksi meillä on unet,joissa saamme nähdä ja tavata läheisiämme.
        Olen itsekin nähnyt pois nukkuneen äitini unissa ja se oli miellyttävä kokemus.


    • ?????

      Mitä uni merkitsee
      Unessa kävelin puolisoni kanssa metsässä.Polku oli liukas ja yht´äkkiä puolisoni katosi pois.Polku muuttui kapeaksi ja hyvin möykkyiseksi.Sitten vierelläni näin tyttöni.Otin tyttöä kädestä kiinni ja jatkoimme yhdessä polkua eteenpäin.
      Heräsin siihen.

      • ?????

        Niin surullista kuin se onkin,unennäkijän puoliso kuoli seuraavana päivänä auto-onnettomuudessa.Unennäkijällä oli tyttö,jonka kanssa jakoi surun.
        Tämä oli enne-uni.


    • minäki mietin ---

      ?????

      mieti sitä !

    • PÖÖÖÖ,,,,,

      --- en nähny mittää unta, mitähän se merkittee ---- ?

      • vilkaisin kirjaa

        Egypt-Persia-Kaldeal. unikirjan mukaan
        juhlallisuuksissa oleminen
        - että olisit varovainen ihmisten suhteen
        - jotkut saattavat osoittaa pahantahtoisuutta tai kyräilyä

        Koirat unessa
        ystävälliset - luotettavaa ystävää / ystäviä


    • mitä uni merkitsee?

      " vilkaisin kirjaa "

      entä se kun juhlissa avostettiin mua suuresti , siellä oli paljon kulttuuri-ihmisiä,
      vaikka en ole ollenkaa kultuuri-ihminen,
      hienoja huoneita oli valtavan paljon,
      viimessä huoneessa oli paljon hyvin koulutettuja koiria, pieniä ja suuria, oikein suuri valkonen karvanen koira tuli aivan lähelläni, se näytti ystävälliseltä ei ollenkaan pelottavalta,
      aivan kuin olisi ollu mun turvana, siihen heräsin,

      • unikirjasta

        Juhlallisuuksissa oleminen
        - tulevaa surua ja puutetta

        Vähän kummallinen selitys on sanoilla
        arvo - tulojen suurentumista
        tai arvoisuus - tulojen vähentymistä tai menojen kasvua

        Tämmöisiä selityksiä löysin.


    • mitä tämä merkitsee

      Näin unta, olim retkellä, siis lomareissulla, yllättäin yhtenä aamua kun olin nukkunu ponniin, sanottiin että nyt just lähdetään, kamat kasaan,
      huh huh,
      sydän lääkkeet oli hukassa, ilman niitä kuolen,
      samoin rahat oli kadonneet jonnekki,
      siinä kaaoiksessa jotkut yritti auttaa,
      sitten yllättäin rahat röyty, mutta lääkkeet edelleen hukassa, ja tavarat huiskinhaiskin ettimisessä, kaaos oli täydellinen, eikä loppua näyttäny tulevan,
      siihen heräsin,

    • moshe d.

      Viimeöisessä unessani tutustuin pieneen poikaan, itsekin olin lapsi.

      Kun tapasin hänet uudelleen unessa, hänen oikea silmässä oli syystä tai toisesta pois silmäkuopasta.
      Vain musta reikä.

      Tuskin oli mitään ennustavaa.

    • ennustaja--

      moshe d.

      tietenki oli viesti,
      joku on tullu sokeeksi sinuun nähden, hän ei huomaa sina vaikka olisit vielellä,
      syytä en tiedä,
      ehkä teidät erottaa kymmenet vuodet joten hän ei tunne sua enään,

      • moshe d.

        Salli mun nauraa. Hukkaan meni hyvät humalat. Heh, heh.
        Kiillota kristallipallosi, ei näy nykyisellään tietävän yhtään mitään.

        Tyypillistä uniselitystä.
        Tyhjän saa pyytämättäkin.


      • ennustaja---
        moshe d. kirjoitti:

        Salli mun nauraa. Hukkaan meni hyvät humalat. Heh, heh.
        Kiillota kristallipallosi, ei näy nykyisellään tietävän yhtään mitään.

        Tyypillistä uniselitystä.
        Tyhjän saa pyytämättäkin.

        moshe d.

        nauravaan, sallin sen sinulle.

        kerro sitten kun toteat ympäristösi, onko uniselitys käyny toteen.


    • oli se elävä uni

      Minä puolestani näin viime yönä tosi oudon unen:
      Olin olevinani suuri ihmishämähäkki.
      Kiipeilin pitkin vanhan tehdashallin ulkoseiniä ylös ja alas.
      Sitten ihan yhtäkkiä jäin jumiin keskelle korkeaa tiiliseinää.

      Vaikka kuinka yritin ähkiä ja puhkia, niin en saanut enää yhtään lisää verkkoa tulemaan.
      Kun sitten ote lipesi ja putosin alas, yritin epätoivoissani vielä väkisin päkistää verkkoa.

      Siihen minä sitten heräsin.
      Ja oli tullut paskat housuihin.
      Mitähän tämä oikein mahtaa tarkoittaa?

    • se on nyt tässä

      oli se elävä uni :

      se merkitsee sitä,
      elämäsi on loppusuoralla, et enään tule saamaan mitään suurempaa aikaan,
      tyydy nykytilaasi ole onnellinen tästähetkestä mitä sinulla vielä on elämässä jäljellä,
      rakenna siihen maahan jotain mukavaa oloa itsellesi, älä enää ponnistele.

      • vain elämää, ei sen

        Astu ulos suonsilmäkkeestäsi, ja jätä katkeruus kauas taaksesi.

        Elämä on kaunis, kaunis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe