Tein 20km pyöräily lenkin

pjyörät pjyörivät

vasta ensimmäinen kunnon pyörä lenkki tälle kesää ainakin omalla tasollani.

10

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jaksa

      Siitä se alkaa, mutta nyt nää kelit on vaan liian raskaat.

    • Tämän viikon alussa fillaroin eräänä päivänä n. 60 kilsaa ja esim. nyt kun on ollut hienot kelit niin n.40 kilsaa melkein joka päivä. Aamulla lenkki ja illalla toinen.

      Fillaroin mummopyörälläin jossa on kolme vaihdetta ja isoimmalla vaihteella niin paljon kuin jaksan....

      Menneessä olen juossut ja hölkkäillyt mutta aikansa kutakin...pyöräily on hyvä kunnon kohottaja.

      Nyt lämpöisinä päivinä olen salilla käynyt kerta viikkoon...eilenkin ennen aamufillarointiani.

      Nim. "leposyke alle viiskyt"

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        wow säähän oot kovassa kunnossa jos tuo on totta!


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        wow säähän oot kovassa kunnossa jos tuo on totta!

        "wow säähän oot kovassa kunnossa jos tuo on totta!"

        Olen olllut melkein aina (joskus ollut sairauksia) hyvässä kunnossa...eli aivan normaalia. Joten se ei minulle taas ole et` olisin "kovassa kunnossa".

        Ottakaa liikunta elämän tavaksenne....se on niin mukavaa!


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        sishill kirjoitti:

        "wow säähän oot kovassa kunnossa jos tuo on totta!"

        Olen olllut melkein aina (joskus ollut sairauksia) hyvässä kunnossa...eli aivan normaalia. Joten se ei minulle taas ole et` olisin "kovassa kunnossa".

        Ottakaa liikunta elämän tavaksenne....se on niin mukavaa!

        Juu yritetään yritetään vaikka sun tasolle on kyllä matkaa hyvää kesää vaan ja hyviä pyörälenkkejä :)


      • Näillä keleillä

        Kokeiles polkea se 60 km joka päivä pari viikkoa yhteen menoon ja lähtö töiden jälkeen, eli klo 15-16..., hyvä ja hyvä...


    • -lk-j

      Jee kuntoilen joka päivä ja pidän suomi24 foorumia treeni kirjanani.
      Järkevää?

    • saatana se oli

      Kyllä äijä valehtelee sitte hiukkasen. Et sinä mitään 20km pyöräilly. Kaapilla kävelit kaljaa hakemaan

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Haha no sinähän se varsinainen viisastelija olet :D


    • Juustrop

      Jos tällaisessa helteessä polkee 20 km, niin voi sanoa, että ei ole huonokuntoinen.
      Tällainen 30 asteen helle varjossa ja vielä kun pyöräilee, niin lämpötila on lähemmäs 40 astetta, kun auringon puoleltahan se lämpötila on mitattava, vai kuka saa polkea jatkuvassa varjossa.
      Yleensähän aurinko paahtaa armottomasti pyöräilijää 90% pyöräilymatkasta.
      Pilvisellä ja viileällä säällä 20 km on sopivan pituinen lenkki.

      Muutama vuosi sitten tuli yhtenä päivänä pyöräiltyä 120 km, kun harrastin pyöräilyä aktiivisemmin, mutta nyt en enää taitais jaksaa edes 40 km, kun en ole enää polkupyörällä kovin paljon ajellut.
      Eikö ollu mikään harjoitus kilpapyöräkään, vaan ihan tavallinen 5 vaihteinen pyörä, mikä ei ole kevyt poljettava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe