Sivusiili

IWannaSideCut

Mä oon jo pitkään halunnu sivusiilin mut en tiedä miten saan äitini suostumaan siihen. Oon siis kohta 14 mut kuitenki, asiasta on puhuttu ja mä rakastan sivusiilejä ja olisin tosi onnellinen jos se antais mulle luvan (sanonu ton vaikka kuin monta kertaa) mut ei. Äitin mielestä mä oon liian nuori ja mun mielipiteet vaihtuu niin nopeesti ettei kannata koska katuisin sitä heti ja pälä pälä pälä.
Miten mä saan suostuteltua sen siihen??? Ja toinen kyssäri, kumpi on parempi 6 millinen vai 9 millinen (tarkoitan nyt siilin mittaa enkä aseitaXD)

7

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena Lepakko

      Oletko lesbo vai miksi haluat sellaisen lepakko letin?

    • IWannaSideCut

      No en todellakaan oo lesbo. Mut siis kuinni? Ne on niin kauniita

    • sidecutsrock

      sivusiili on just cool, hommaa ihmeessä :D eikä mitenkään lesboa, mitä vittua sä leena lepakko selität!

      mutta sullle, iwannasidecut, tee eka pieni ranskalainen letti siihen sivulle mihi haluut sivusiilin ja näytä mutsilles ja sano jtn et tää sopii hyvin jne etkä katuisi sitä jne. ja menisit kampajaalle leikkauttaa sen viel etkä anna kenenkää kaverin töklätä ( sillo voi mennäki pilalle ja katua.. ) en ny tiiä oliko mitää apua tästä mutta kuhan vaa kirjottelen :D ja viel kuviaki laitan ku ne o vaa ni siistei ja rock :P

      http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/f7/ac/f1/f7acf118b95997978fe2a79217f48cea.jpg
      https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRm20AW4dlXd1q71NOfpvDAy2guG0ZZmgQ6VabKJdRIgaM-6gnvVw
      http://www.garotanormal.com/uploads/2/2/5/3/2253510/3232095.jpg?687
      nii ja sillä letillä tarkotin tällästä:
      http://static1.belezaextraordinaria.com.br/articles/9/79/9/@/5669--680x0-2.jpg

      SIDECUTS ROCK!

    • sidecutsrock
    • IWannaSideCut

      Kiitti Sidecutsrock. Olin ajatellukki mennä kampaajalle enkä kotona vetästä... Mutta äiti on ärsyyntynyt vonkaamiseen ja sano jotain että "No omapahan on tukkas leikkaa jos on pakko mutta minä en rupee mitää viikottaisia kampaajakäyntejä kustantamaan!" Hah haa täältä tullaan sivusiili....

    • dgjdiofjg

      Se on sun oma tukka, teet sillä mitä sä haluat :D Katuisit sitten 65v, että mikset kokeillut nuorena kaikkea mitä halusit

    • KyllMäSainIlmanLupaaXD

      Ite oon tällä hetkellä just saman ikäne kuin sinä ja itelläniki oli tässä lähiaikoina hirvee semmone ns. sivusiili kuume xD No äitinihä ei myöskää tykännyt ideasta ja ei halunnut et otan semmosen. Mut onneks mull on isosisko ja kysyin häneltä että voiko hän tehdä mulle sen ja teki mieluusti.
      No sit me mentii mun isosiskon luo muuten vaa käymää ja sit kysyin "nii voiks ny tehä sen sivusiilen?" Ja kyllähä se teki vaikka äitiltä ei ollu mitään kunnon lupaa :D Ja nyt siit on ainaski kuukaus ku otin sen ja eilen käytiin siistimässä ja leikkaamas isommaks (kevätjuhlaa varten piti vähä siistiä ku kasvo nopeesti) isosiskolla :)
      Ni kyll se jotenki onnistu se lupa saamaan ja itellänihä ei sit maksanu mitään ja btw ite en tuu ikinä menee leikatuttaa sivusiiltä parturille jos pitää siistiä ym. XD (kun siihen ei ole tarvetta)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe