nokka pystyssä

mamma85.

Kävin s ja k kaupoissa ja toisessa sain kaksi tervehdystä toisessa en yhtään vaikka tervehdin.

91

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma85.

      Sainkin s kaupassa kolme tervehdystä ja k kaupassa en yhtään.

    • "piippa"

      Mites halpa-hallista?

    • Moikka vaan

      Hieno galluppi. Onko S kaupassa enemmän tuttujasi töissä tai asiakkaina? Oletko maksanut laskusi K-kauppaan? Mitä haet tällä?

      • mamma85.

        Laskin tervehdykset työntekijöiltä. Tuttuja eivät olleet.


    • halpparissa

      Vanhemmat työntekijät ei tervehdi oik koskaan onneksi nyt ei tarvi kuunnella työntekijän kosiskeluja partyliteen vaan saa tehdä ostokset todellakin rauhassa.

      • e.myk.ne

        EI ENÄÄ KYRÄILYÄ JA PAKKOMYYNTII PARTYLITEEN TAI MUIHIN JUORUIHIN EI KIITOS KYRRÄILY JA IVAMAISUUS POIS.MIS AITOUS JA YSTÄVÄLLISYYS HÄ? ETTE OLE PAREMPIA MEITÄ KOHTAAN JOTKA EI SIELTÄ PALKKAA SAA. ME ELÄTÄMME TEIDÄT MUISTAKAA SE TERVEHTIÄSSÄNNE JA HUOMATESSANNE PALKKANNE MAKSAJAT. MONET MENEVÄT MUUALLE HUONON KÄYTÖKSENNE VUOKSI. KÄYTTÄYTYKÄÄ NUORIA KOHTAAN HYVIN.


    • jooggggg

      Olisi mukava että asiakas otettaisiin huomioon koska ilman asiakkaita ei ole kauppaa eikä siten työpaikkaa. Kiitos halpparin uudet työntekijät..te jopa osaatte puhua;)

    • naapuriin eurot

      En ymmärrä miten lähes jokaisella kassalla,joka salmen kaupassa,myyjällä aina naama norsunv*tulla.

    • luullaan

      Että kun ollaan kaupan alalla ja työpaikka saatu voi toimia miten sattuu

      • lidl

        Pyhäsalmeen


      • rukkas-antti
        lidl kirjoitti:

        Pyhäsalmeen

        Lupaan että ei tule ikinä


      • joutessas
        rukkas-antti kirjoitti:

        Lupaan että ei tule ikinä

        Näppää yks leikkikenttä?


      • rukkas-antti
        joutessas kirjoitti:

        Näppää yks leikkikenttä?

        nytei kerkee on niin monen omaa etua nyt työn alla


      • tavat unohduksissa

        .Ei pittäis olla jatkuvasti pahalla päällä ja ylemmyydentuntoinen,vieläpä asiakaspalvelutyössä! Työkavereita ei ole myöskään syytä komennella kovalla äänellä ja happamalla naamalla meidän maksavien asiakkaiden kuullen!


    • vaddumyyjä

      Vaddu!Menkää ite kassalle sit!Hymyilkää 8 tuntia putkeen.Niin sit on hyvä.

      • aatami enrique

        Alkossa ne ainakin hymyilee


      • aatami enrique

        Alkossa ne ainakin hymyilee


      • väkä ed.
        aatami enrique kirjoitti:

        Alkossa ne ainakin hymyilee

        Sori aivastin ni painoin nappia kaksisti.. öö mitenkä sitte että kun jotta Aamulla mennee kauppaan mennee päivällä kauppaan illalla kauppaan ei kukkaan hymyile


      • onko sulla
        väkä ed. kirjoitti:

        Sori aivastin ni painoin nappia kaksisti.. öö mitenkä sitte että kun jotta Aamulla mennee kauppaan mennee päivällä kauppaan illalla kauppaan ei kukkaan hymyile

        Halppari plussa


    • edjukeisson

      Myyjäkoulutus osa 1:
      Hymyile heti aamusta niin on sitten sekin homma hoidettu!

    • remontti eessä

      onkos kohtuuhintasia raksafirmoja,ja tasasta laatua tekeviä salmessa?

      • ..............

        Tunareita


    • hymyile vaan älä

      mulkoile.

      • mulkoiluun

        Siihen on törmännyt kyllä..


      • jepulis jee
        mulkoiluun kirjoitti:

        Siihen on törmännyt kyllä..

        Nuoria ei kaikki myyjät tervehdi. Toiset myyjät ihan ök.


    • vääränä päivänä.

      Paikkakunnissa on eroja vai mistä se johtuu,esim.Oys asioidessa palvelu on lähes kylmän töykeää,Oulaskangas sitä vastoin huippu potilaan kohtelussa.
      Oys on tietenkin liian suuri jossa potilaita menee ja tulee satoja päivässä joten tuntuu että hoitokin on "sitäsuntätä", musta vain tuntuu..
      Pyhäjärvellä palvelu on hyvää,ainakin musta tuntuu.

    • käynyt

      Kärsämäen tk:ssa tervehditään useammin kuin Pyhäjärven tk:ssa.

    • onko näin?

      Kyllä mulle yksi kerta riittää.

    • Sain tänään s-marketissa kaksi päivää toivotusta.

    • eineosaa

      Ei yhtään tervehdystä S-marketissa eilen.

    • Hymyillään!

      Asiallisesti käyttäytyvä myyjä, ei turhia höpinöitä eikä sairaskertomuksia ym.muuta henk.kohtaista on hyvää asiakaspalvelua! Kyllä asiakaspalvelija hymyn taitaa.

      • totuus.!

        En käy pyhäjärven kaupoissa.tai muutenkaan käytä salmen palveluita.naapuri pitäjissä homma toimii.


    • joko tai

      Itse olen ollut asiakaspalvelutöissä ja huomasin sen että jos hymyilen ja olen ystävällinen niin automaattisesti ukot luulee että olen heistä kiinnostunut ns.siinä mielessä, mutta jos ei hymyile niin sitten olenkin naama norsun vitulla ja töykeä.

      Siinäpäs sitten mietit miten oot varsinkin mies puolisia asiakkaita kohtaan....

      • siideriäkoneeseen

        No hohhoijaa :D siinä taas yksi siiderilehmä mikä kuvittelee itsestään liikoja :D:D:D:D:D


    • Luonnollinen oma

      itsensä pääsee pitkälle. Itse myyntityössä voin olla normaali nauravainen oma itsensä, mutta naisväki ei kestä jos hymyilen ja siiinä sattuu olemaan vierellä miehensä..mielummin katsotetaan miestä toisaalle, hih..
      mutta se ei ole mun murhe.. kannattaa miettiä mikä on normaali käytös ja toimia sen mukaan. En ole koskaan kuullut et kaupassa töissä oleva ei tarvitsisi tervehtiä samalla kun täyttää vaikka hyllyjä on normia että iloinen tervehdys tulee.

    • ärsytti

      Jos haluatte saada töykeää palvelua, niin käykääpä nyt kesän aikana huonekaluliikkeessä.

    • peiliä kahtomaa

      mitenkähän nämä kirjoittajat oman hommansa hoitaa hehheh

      onneks eivät ole ihmisten ilmoilla töissä heheheh

      • gayphj

        No hehehe. Totuus taitaa kirpasta!


      • hhssa
        gayphj kirjoitti:

        No hehehe. Totuus taitaa kirpasta!

        Omituisesti virnuillaan ja epäluulosesti. Eivät puhua pukaha. Monet lähtenny työpaikasta.asiakaspalaute on työntekijöiden ihtes parhaaksi. Hh ei tiedä että muualla oikein pyydetään asiakaspalautetta palvelun parantamista varten.Asiakas on oikeassa hhssa.


      • iuyyy
        hhssa kirjoitti:

        Omituisesti virnuillaan ja epäluulosesti. Eivät puhua pukaha. Monet lähtenny työpaikasta.asiakaspalaute on työntekijöiden ihtes parhaaksi. Hh ei tiedä että muualla oikein pyydetään asiakaspalautetta palvelun parantamista varten.Asiakas on oikeassa hhssa.

        Joo monet lähteny pakoon halpparista kun asiakkaista puhutaan pahaa olen kuullut itse.vanhemmille työntekijöille puhuttelut


      • hoono
        iuyyy kirjoitti:

        Joo monet lähteny pakoon halpparista kun asiakkaista puhutaan pahaa olen kuullut itse.vanhemmille työntekijöille puhuttelut

        työilimapiiri. Sen huomaa ku astuupi sissään talloon. Yksityisasioita ei saa tuua töihin ja asiakkaista ei saa puhhuu pahhaa, niin.


      • Juoruillaan
        hoono kirjoitti:

        työilimapiiri. Sen huomaa ku astuupi sissään talloon. Yksityisasioita ei saa tuua töihin ja asiakkaista ei saa puhhuu pahhaa, niin.

        ja kyräillään. ei hyvä image niinkö joku sano


      • selvästi
        gayphj kirjoitti:

        No hehehe. Totuus taitaa kirpasta!

        työtekijän kirjoitus.. tuollainen piikikkyyden yritys. onko kaikilla lupa olla töissä onko kaikki sukulaisuussuhteilla kaupassa töissä. mikä siinä on vaikeeta käyttäytyä asiallisesti moni on äänestänyt jaloillaan.irvailu ja lesoilut kassalla esim ei kuulu hyvään myyjän koulutukseenkaan.


      • Huomaatteko

        taas yritetään syyllistää asiakasta. Millään ei kuulu hh työntekijällekään asiakkaan peilin käyttö. Ei pidä harhauttaa asianparantamista vaan korjata kansalaisia rassaava tilanne kauppaan. Asiakas on oikeassa!


      • jouko on

        seksikäs miäs!!!!!!!!!!!!


    • en käy halparissa

      ja on siellä yks "tuore tappaus".

      • Onko näin?

        Ehdottomasti asia korjaukseen. Ei siellä ole vara toimia nuin. Ei myyjä purnukoiden ja vaatteiden lajittelija ole asiakasta parempi..työpaikoista luulisi pitävän kiiinni. Onko kaikilla tarvittavaa koulutusta alaan? Asiakaspalaute pitäisi nöyrryttää palvelemaan lähimmäistään paremmin. Tuskin ne palautteen antajat tarkoittavat pahaa. Jollekin kaupassa käynti ja sieltä saatu ystävällinen rupattelutuokio työntekijän ja asiakkaan välinen kanssakäyminen voi jollekin olla päivän kohokohta. Miettikää sitä. Sitäpaitsit monesti sanotaan että palaute, monesti negatiivinen auttaa esmerkiks liikettä parantamaan imitsiä jopa saamaan myyntiä enemmän. mutta: Olkaamme aitoja. Näyttäkää että osaatte asianne teistä riippuu ihan itsestänne kirjoittelut!!


    • jimi pääkallo

      Hyvää palvelua olen saanut ainakin Halpahallissa,S-marketissa,Ele Koistisella ja A-lähikaupassa=Alkossa. Isolla kylällä,etelä Suomessa saa oikeasti paskaa palvelu isoissa kaupoissa. Rahat pois ja pihalle meinikinki.

      • Kuki se siell

        Heh heh!


    • zebbhyr

      Kävin viikolla S-kaupassa. Kassan isohko täti puhui kokoajan edellisen asiakkaan kanssa joka näytti olevan hyvä tuttu. Latoi minun ostokset hihnaa pitkin, maksoin, sain vaihtorahat. MUTTA MUTTA! En saanut edes yhtä katsetta kassatädiltä mistään kohteliasuuksista puhumattakaan! Sanaakan ei minulle sanonut, ei edes ostosten summaa, otti rahat minuun katsomatta. Hän sivutti minut kokonaan, ei edes huomannut että hei, tuossahan on joku ihminen, asiakas. Eipä tullut kovin hyvä mieli prkl!

      • bonus poika

        kovin tuttu tilanne minullekkin :) mutta ei jaksa valittaa,muuten ok kauppa


      • sot sot

        Ei omia asioita kuuluis hoitaa kassatätin siinä kassalla.


      • sama sama

        Se lyhythiuksinen. Pitkähiuksinen täti kiva täti.


      • en katsoisi hyvällä

        Tuollainen on tylyä ja törkeää käytöstä. Ei muuta kun ilmoitat myymäläpäällikölle tai jopa ketjun ylemmälle taholle. Asiakaspalveluammatissa kuuluu toimia sen edellyttämällä tavalla!


    • bonus poika 2

      Hassu juttu. Minusta justtsa se iso täti on paras. Tervehtii kaikkia ja auttaa ja on kohtelias. Vai ketä tarkoitit? Hylyttäjät kääntää selkänsä eiväkkä tervehi.

      • Hiljennä "desipeliä"

        Kuulee ainakin viimeiset juorut tältä tätiltä!


      • S is best

        Se pitkähiuksinen iso kassaneiti on best. Tervehtii aina ja heittää herjaa nuortenkin kaa.


    • kaks miinusta

      Nuin on. Uusia alalla. Kyllä se oppii. Joskus on liian pitkät jonot.

    • ilonen asiakas

      Käy valintatalossa ja koet olevasi ihminen. Siellä on mukava henkilökunta.

    • peukutan

      Tosi ihan ja lämmin uusi päällikkö Valintatalossa. Ei katso yli ketään.

      • totta mooses

        Totta. Ja Pyhäjärvinen pomo.


      • huomattu.

        Ja on muutes kauniskin.


    • paras

      Ässällä paras tuotteijen tarjonta. Kassalla mennnöö monesti liikaa aikooo. Kassarouvat käteviä ja mukavia. Uusissa jokune koppava.

    • joka kukkarolle

      Jos kiitellä pitää niin K-market Timjamissa on hyvä ja laadukas tarjonta ja lajeja löytyy joka kukkarolle. Tykkään käydä Timjamissa (vai Tinjamissa?)
      Kassat ystävällisiä ja palvelualttiita.

      • grrrrrrrrhhh

        Joo ja enää ei riitä että tivataan etukorttia, nyt kysellään pannaanko jugurtit pieneen pussiin, pannaanko pakasteet pieneen pussiin ja pannaanko laatikkoruuat pieneen pussiin.
        Siinä muuten vinkkiä kassan pokaamiseen; kysykää tytöltä, pannaanko siemenet pieneen pussiin vai annakko paljaalla..


      • kotikasvatushoi
        grrrrrrrrhhh kirjoitti:

        Joo ja enää ei riitä että tivataan etukorttia, nyt kysellään pannaanko jugurtit pieneen pussiin, pannaanko pakasteet pieneen pussiin ja pannaanko laatikkoruuat pieneen pussiin.
        Siinä muuten vinkkiä kassan pokaamiseen; kysykää tytöltä, pannaanko siemenet pieneen pussiin vai annakko paljaalla..

        No mikä ihme siinä voi noin nyppiä jos kysyy haluatko suojata ostokset? Typerää vetää herne nenään moisesta. Aina voit sanoa että ei tarvitse. Ja senkin voi muuten sanoa fiksusti eikä tölviä ja herjata.


    • grrrrrrrrrrrrrrrrh

      Ja kysellään kaikkialla ei vain Pyhäjärvellä.

    • iltoo

      Pään nyökkäys riittää mulle,ei sitä Päivee tarvii joka välissä sanoo.

    • tarkkailen

      Bongattu mahdollinen bi- tai lesbokassa.

    • oletko kokeillut?

      Hirveää touhua tämä tällainen.

    • ystävällisyyttä

      K-kaupassa oli ennen ilo asioida, nyt on toisin. Voisi yksi ihminen olla vähän iloisempi, ei naama aina tympeä.

    • nuorta.

      Eräs nuori k-kaupan kassa ylimielinen.

    • ei ole tarvetta.

      En ole käynyt K-kaupassa 30 vuoteen.

      • nuori mies.

        ootpas sinä vanha :)


    • Näkkileipä mummo

      Eikö yleinen käytäntö ole se että kaupan hyllyssä ei ole aina myytävän tuotteen hintaa (EI OLE ASIAKKAAN VELVOLLISUUS KYSYÄ HINTOJA SE ON AINA KAUPPIAALTA ITSELTÄÄN POIS), hinta jos löytyy se on usein kassalla joku muu ja paljon korkeampi millä on asiakasta harhautettu jopa kotiin tuodussa mainoksessa...

    • näin kävi

      Mutta jos lasten ruoka on yli vuoden vanhaa kiitos ei.

    • aivansama.,,

      Vaddu! Mulle se on ihan sama onko kaupan kassa mukava tai ei ole.Kuhan saan tuotteen ostettuani oikeaan hintaan.

    • samaa mieltä täysin

      Joskus jopa ärsyttää teennäisyys, tekohauskuus. Ja jos ei palvelu miellytä voi asiasta mainita suoraan myyjälle itselleen. Täällä itkeminen ei auta.

    • häpettää

      On todella loukkaaviakin kirjoituksia.

    • mieleipide.

      Asiakas kyllä menee kauppaan minkä tuntee"omakseen"

    • piri autoilija

      Sain toisen kerran reippaan tervehdyksen eräältä hyllyntäyttäjätytöltä s-marketissa.

    • 6+17=23

      Tulleekohan se Lidl siihen entisen Shellin tontille vai eikö ? Tokmanni tulee ainaskin Haapajärvelle.

      • 13+4=17

        Jos lidl tullee niin on tietenkin halpoja tuotteita , mutta ne otetaan suoraan tavara lavoilta , , ei hyllyistä ja henilökunta vastailee asiakkan kysymyksiin : en tiiä mä oon täälävaan töissä. Ei sekään ois kivaa ja kassana ois pelkkä tietokone.


      • liiteri
        13+4=17 kirjoitti:

        Jos lidl tullee niin on tietenkin halpoja tuotteita , mutta ne otetaan suoraan tavara lavoilta , , ei hyllyistä ja henilökunta vastailee asiakkan kysymyksiin : en tiiä mä oon täälävaan töissä. Ei sekään ois kivaa ja kassana ois pelkkä tietokone.

        Et näköjään oo koskaan käynyt lidlissä,kun on noin väärät " tiedot " kaupan toiminnasta


    • tärkeä asia

      Tuli mikä tuli, mutta antakaa kaupan palveluksessa olevien tehdä työtään. Se nimittäin on TYÖTÄ. Typerät. Lopettakaa asiaton kirjoittelu. Ei muuta.

    • monttu & kasa

      Ei sinne voi rakentaa,monttu on täynnä juoksuhiekkaa.

    • tammela

      US SHOP JA PALVELU PELAA.

    • joo.

      voihan sanonko mikä. huomaa että ilmat on kylmenneet kun heti alkaa marmattajat palailla koneen ääreen.

      • mamna87

        Pyhäjärvelle mitään uutta kannata rakentaa!!!!11


      • 8+18=26
        mamna87 kirjoitti:

        Pyhäjärvelle mitään uutta kannata rakentaa!!!!11

        tOTTa tänne tartte mitään ylikansallista halpa tuontikamaa tyrkyttävää kauppaa rakentaa.


    • proolainen.

      EI TOTTA MAAR! meillä on kaikki tarvittava,me tykätään tästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe