Millainen sinun päiväsi on?

tylsimys

Masennuksen kanssa kärvistellessä olen huomannut miten samanlaisia kaikki päivät on. Ei ole mitään mihin tarrata kiinni. Kaikki on pelkkää tyhjää.

klo 4 – 9 ahdistaa/puristaa/huokailuttaa/pelottaa/tuntuu, että maailma romahtaa het-kellä millä hyvänsä, pakko pysyä pitkällään, siinäkin on paha olo
klo 9 – 12 sama olo hiukan miedompana
klo 12 – 14 voisi ehkä uskaltaa lähteä asioille
klo 14 – 18 yrittää tehdä jotain hyödyllistä mutta ei saa aikaan mitään
klo 18 jälkeen suhteellisen siedettävä olo (huominen alkaa pelottamaan)

Yritetään eteenpäin yhteisvoimin.

9

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mastokeke

      samanlainen päivä mulla. Illalla vasta pystyy käymään kaupassa.

    • adfg

      n. klo 10:00 menen nukkumaan
      n. klo 18:00 Herään
      n. klo 18:02 Kone päälle
      n. klo 18:05 Youtube ja facebook auki.
      n. klo 18:07 masentavaa musaa.
      JNE JNE

    • koirakki

      8.00 koiran kanssa ulos ja aamumuona
      9-14 facetusta, blogausta ja palstoilla seikailua
      14-15 koiran kanssa ulkona
      16-18 lähden kaupungille
      20-21 koiran kanssa ulos ja sen jälkeen iltamuona
      22-00 youtubesta vanhoja sketsi ohjelmia

    • sairauslomalla masentunu

      02-04 herään yleensä. Luen kirjaa n tunnin, sitten nukahdan uudestaan.
      06...09 nousen ylös, riippuen miten oon yöllä nukkunut.
      Aamupäivä: aamupala, joku pikkuhomma esim kaupassakäynti, ruohonleikkuu tms.
      13-14 lounas, päiväkahvi, joku leffa tms. Netissä surffailua.
      Iltapäivällä yleensä lapsen vienti harrastukseen tms.
      Illalla liikuntaa jos jaksan.
      20-21 saunan lämmitystä, yms iltaoleilua
      22 sänkyyn lukemaan, nukkumaan

    • mies..

      töissä joko 7-15, 14-22 tai 22-07, vapaa-aika sitten päämäärätöntä netissä surfaamista.. ehkä liikuntaa jossain muodossa välillä

      • 110011

        Oletko mielenterveyshoitaja? Samanlaiset työ-ajat. Kysymys ei ollut pottuilua.


      • mies..
        110011 kirjoitti:

        Oletko mielenterveyshoitaja? Samanlaiset työ-ajat. Kysymys ei ollut pottuilua.

        en ole, toimistossa töissä.


    • Crybaby

      Moikka! Hei olen 16vuotias tyttö ja elämä edessä... Jos niin voisi sanoa? Nimittäin vaikka olenkin näin nuori niin.. Mulla on ollut 2vuotta masennus. Minulla ei ole mitään tietoa että miksi mua masentaa tai että onko mulla ees mitäö masennusta... Mulla on joka yö univaikeuksia.. Siis meen tyyliin koulupäivinä 23 aikaa nukkumaan mutta saan vasta nukuttua 1-3 aikaa.. Oon kokoajan surullinen ja hyvin yksinäinen.. Kaikki kaverit ovat laittaneet välit poikki tmv.. Ja mua särkee joka päivä päähän.. Joka ikinen päivä.. Joskus särkylääkkeet ei auta tai nukkuminen.. En uskalla mennä kellekkään psykologille puhuu koska en oo hyvä puhuu mitään mun asioist tai mitä mun pääs liikkuu.. Ja en tahdo että mun perhe saa tietää masennuksestani koska oon tosi ujo ja sulkeudun helposti asioista.. En ole enään itsetuhoinen, olin sillon alussa mutta tajusin että se auttaa vain sen ajan mutta sitten jää rumaa jälkee.. No aloin polttamaan tupakkaa (juu tiedän tyhmää) mutta se vie multa pahan olon pois.. Join ennen, enään en koska tein typeriä juttuja.. Tänä vuonna mun synttäreitten jälkeen aloin sulkeutua joka päivä enemmän ja enemmän yksin mun huoneeseen eikä koulu kiinostanu.. No sit menin tekee jotain typerää.. Polttamaan pudia.. No poltin joka viikonloppu ja joskus arkisin ja en käyny kouluu.. Se vei multa paskan olon pois ja hävitti mun murheet ja surut no nyt en oo poltellu enään koska tajusin kuinka tyhmää se oli..

    • Dippadai123

      Aamuyöstä neljän viiden aikaan " nukkumaan" sohvalle. Puolen tunnin välein herätys painajaisiin ja kaikki paikat puutuneena. Jos ei ole lapsen vahtivuoro, nukun sinne ilta viiteen, jos on aamu ysiltä ylös. Eli 9- 17 menee joko palvellessa lasta puolitokkurassa, tai puolitokkurassa nukkuessa. 17 eteenpäin koetan levätä ja nukkua. 20.30 mentävä kauppaan saamaan paniikkikohtaus. 21-04 menee sitten ensin palvellessa muita, ja sen jälkeen muutaman oluen nauttimisessa syödessä jotain, sen ainoan kerran päivässä, ennen sohvalle siirtymisessä. Aina sama päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe