tarvitsen apua!

rintaongelmia...

Anteeksi vääräpalsta, mutta nuorten -keho palstalta en tuskin saa kaipaamaani apua, joten päätin kirjoittaa tänne.

Elikkäs olen 16-vuotias tyttö, ja olen nyt menossa lukioon. Ongelmani on rintani. Ne ovat pienet, eivatkä ole kasvaneet lähes ollenkaan pariin-kolmeen vuoteen. Se ei edes haitttaa minua, mutta nännini ovat liian isot ja rumat. Rintani näyttävät ns. törö tisseiltä, koska isot nännit eivät sovi pieniin tisseihin. Joku saattaa tajuta ongelmani jos käytän nimitystä "ketunenät" ....

Miten uskallan koskaan yhdyntään, jos häpeän rintojani niin paljon? Pojat eivät varmastikkaan pidä tällaisista rinnoista. En uskalla edes kavereiden kanssa saunaan... :(

Olisiko joillain kokemuksia näistä tyhmistä rinnoista? Kenties jotain miesten mielipiteitä, mitä teille on sanottu? Apu olisi tarpeen, haluaisin myös kuulla muokkautuvatko nämä rinnat miksikään...

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 nuoren äiti

      Mulla oli nuorena just tuollaiset ketunnenät. Nolotti ne vähän eka kerralla, mutta kun ei kukaan niitä haukkunut, niin asia unohtui. myöhemmin ovat kyllä muotoutuneet pyöreiksi c-rinnoiksi. nykyään media pitää huolen, että joka tyttö vertaa itseään fotoshopattuihin lolloihin, joita tyrkytetään ns ainoiksi oikeanmuotoisiksi rinnoiksi.
      Turha on huolehtia asioista, jotka ei kuitenkaan ole maailman ykkösasia elämässä. Tuskin olet tulevalle kumppanillesi pelkät rinnat vaan kokonainen ihminen. jos asia jää rinnoista kiinni, niin tuskin hänkään on se oikea sinulle

      • minä taas

        Voi kiitos tosi paljon! Tuli kyllä jotenki varmempi olo! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe