ei ilmeisesti

ollut tarpeeksi

sitä tarvittavaa paloa meillä jotta olisimme päässeet eteenpäin täältä.. tunnisteettomat viestit oleellista sanomatonta kieltään kertonevat..

27

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enluuleenää

      Aina kun alan jotain luulemaan itselleni, niin järkevöidyn ja ymmärrän, että naisella on muitakin tapoja ottaa yhteyttä, jos oikeasti haluaa.

      • Dghjihhkllkjll

        Aivan ja siksi kannattaa siirtyä irl.jos haluaa ihmisiä oikeasti tavoittaa.
        Suurin osa näistä huudoista täällä on sitä, että ikävöidyt on haaveita, unelmia ja muistoja tai ei realististen suhteiden perään vinkumista, kuten itse varatuttuja tai niiden perään itkua! Sellaisissa asetelmissahan on vaikeaa tehdä normaaliin tapaan aloitetta, joten siksi pitää täällä humoristisella hautausmaalla ulista ;-)


    • Mulla ei paloa..

      Palannut poroksi :) . Mä oon nyt poro - Moro vaan!

    • diipa ja daapa

      Ei täällä kukaa uskalla käyttää mitään tunnisteita. Varmaan ehkä säkällä parin tyypin olen nähnyt tunnisteita käyttävän: mies joka etsi Erjaa jostain ja sit oli se joku vaalea nainen. Kumpaakaan ei ole täällä näkynyt enää kovinkaan usein.

      Et jos sun tunnisteet on ollut luokkaa "siniset silmät" ja "tiedät kyllä kuka", ni onnee metsästykseen.

      • kyllä täällä

        on ihan toisemme tunnistettu ja tiedetty että täällä ollaan ja olen mä ihan vahvoja tunnisteita käyttänyt mutta huonolla menestyksellä. kivoja viestejä täällä aina on jotka ruokkineet uskoa tähän mutta kuitenkin aivan liian epämääräisiä ovat. ja kun yleinen käytäntö on tälläinen niin tuskinpa siinä kukaan haluaa liikaa tunnisteilla jotta ei tekis itseään naurunalaiseksi.. täällä se ei jokatapauksessa lähde...ei kai voi olla mitään niin vahvaa että se täältä onnistuisi. miettikää ihmiset mitä teette. uhraatteko sen oikeasti kiinnostavan henkilön tänne vai kuinka...


      • Eiviittinauraaedes
        kyllä täällä kirjoitti:

        on ihan toisemme tunnistettu ja tiedetty että täällä ollaan ja olen mä ihan vahvoja tunnisteita käyttänyt mutta huonolla menestyksellä. kivoja viestejä täällä aina on jotka ruokkineet uskoa tähän mutta kuitenkin aivan liian epämääräisiä ovat. ja kun yleinen käytäntö on tälläinen niin tuskinpa siinä kukaan haluaa liikaa tunnisteilla jotta ei tekis itseään naurunalaiseksi.. täällä se ei jokatapauksessa lähde...ei kai voi olla mitään niin vahvaa että se täältä onnistuisi. miettikää ihmiset mitä teette. uhraatteko sen oikeasti kiinnostavan henkilön tänne vai kuinka...

        Lueppa nyt ajatuksella tekstisi. Tziisus!! mitä soopaa.


      • no kerropa nyt
        Eiviittinauraaedes kirjoitti:

        Lueppa nyt ajatuksella tekstisi. Tziisus!! mitä soopaa.

        mitkä ne sitten asia viestin kriteerit täyttävät täällä palstalla?


      • Taidanitkeäennemmin
        no kerropa nyt kirjoitti:

        mitkä ne sitten asia viestin kriteerit täyttävät täällä palstalla?

        No siis olette toisenne tunnistaneet varmasti, sitten seuraavassa lauseessa toteat, että huonolla menestyksellä. Sitten epämääräisiä viestejä, jotka ovat ruokkineet uskoa.

        En jaksa pidempään analysoida, mutta täällä on miljoona kertaa toitotettu, että tämä on anonyymipalsta, johon kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Jokseenkin turha kirjoittaa, että miettikää ihmiset mitä teette plaa, plaa.

        Isot kirjaimetkin sinulta varmaan löytyy.


      • kertoisitko
        Taidanitkeäennemmin kirjoitti:

        No siis olette toisenne tunnistaneet varmasti, sitten seuraavassa lauseessa toteat, että huonolla menestyksellä. Sitten epämääräisiä viestejä, jotka ovat ruokkineet uskoa.

        En jaksa pidempään analysoida, mutta täällä on miljoona kertaa toitotettu, että tämä on anonyymipalsta, johon kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Jokseenkin turha kirjoittaa, että miettikää ihmiset mitä teette plaa, plaa.

        Isot kirjaimetkin sinulta varmaan löytyy.

        sitten vielä senkin miksi tälläistä anonyymia toimintaa sitten vielä harjoitetaan? kun kerran muistutukseni oli turhaa...niin. voinhan minäkin tietysti sen kertoa jos sitä oikein vaaditaan...nolointa on selitellä täällä anonyymina


      • Pyyhinjokyyneleitä
        kertoisitko kirjoitti:

        sitten vielä senkin miksi tälläistä anonyymia toimintaa sitten vielä harjoitetaan? kun kerran muistutukseni oli turhaa...niin. voinhan minäkin tietysti sen kertoa jos sitä oikein vaaditaan...nolointa on selitellä täällä anonyymina

        Täähän on kuin naisenlogiikkaa- sketsi Spede Showssa. Mä en ole Spede, enkä jaksa enää selvittää tätä.


      • Kgughcvkblbhkc
        kyllä täällä kirjoitti:

        on ihan toisemme tunnistettu ja tiedetty että täällä ollaan ja olen mä ihan vahvoja tunnisteita käyttänyt mutta huonolla menestyksellä. kivoja viestejä täällä aina on jotka ruokkineet uskoa tähän mutta kuitenkin aivan liian epämääräisiä ovat. ja kun yleinen käytäntö on tälläinen niin tuskinpa siinä kukaan haluaa liikaa tunnisteilla jotta ei tekis itseään naurunalaiseksi.. täällä se ei jokatapauksessa lähde...ei kai voi olla mitään niin vahvaa että se täältä onnistuisi. miettikää ihmiset mitä teette. uhraatteko sen oikeasti kiinnostavan henkilön tänne vai kuinka...

        Itse en tavoittelisi täällä ketään ihmistä, johon haluan pitää suhteeni kunnossa tai sellaisen aloittaa irl.
        Ikävää ruikuttavia viestejä en myöskään kirjoittelisi, jos ne kohdistuu ihmiseen, josta oikeasti välitän. Toisin vain meidän välisiä intiimejä juttuja ruodittavaksi ja stalkattavaksi tänne tunkiolle, jossa niille on nälkiintyneitä pureskelijoita, juu ei!
        Juuri niin, miettikää missä märehditte ;-D


      • pienikirjaiminen
        Taidanitkeäennemmin kirjoitti:

        No siis olette toisenne tunnistaneet varmasti, sitten seuraavassa lauseessa toteat, että huonolla menestyksellä. Sitten epämääräisiä viestejä, jotka ovat ruokkineet uskoa.

        En jaksa pidempään analysoida, mutta täällä on miljoona kertaa toitotettu, että tämä on anonyymipalsta, johon kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Jokseenkin turha kirjoittaa, että miettikää ihmiset mitä teette plaa, plaa.

        Isot kirjaimetkin sinulta varmaan löytyy.

        viestien tekstaustapa on ehä jollekin jostakin tuttu ?
        tää tuli näin sivustaseuraajana vaan tähän tää kommentti. ei muuta.


    • edrft

      Minä en ainakaan tunne olevani riittävä josta johtuen olen hiljaa.

    • so long beibiii

      Minä paloin ja sinä itkit, mut kun ei ollut niitä tekoja. terv suomalainen luuseri

    • Ehkä multa

      Toinen voi olla varovaisempi, ei halua liian tunnistettavasti kirjoittaa. Miksei hoitaa yhteydenpitoa oikeassa elämässä, jos tunnistanut toisen?

    • Palsta vs irl

      Ai että pitäis kirjoittaa tyyliin Maija kaipaa Matta, asumme paikkakunnalla X, ikää sen ja sen verran. Juupatijuu. Moni varattuna kaipailee täällä toista, haluaisitko liian tunnistetusti sillon kirjoittaa? Neuvoni ap:lle, ota nyt ihmeessä yhteys tunnistettuun palstakaveriisi ja luo se suhde oikeessa elämässä. Tämä palsta ei ole oikea paikka! Vai eikö rohkeus riitä...tai mielenkiinto loppujen lopuksi muuta kuin täällä kirjoitteluun. Helppo syyttä toista jos totuus on se, ettei itse halua enempää.

    • jopa on huttua

      Mitä olet aloittaja itse tehnyt oikeassa elämässä asioiden eteen??? Kuvitteletko jonkun ihmisen nuohaavan täällä 24/7 etsimässä niitä tunnisteellisia viestejä? Itse en ole Sinua, Naista tai Miestä kummoisempia tunnisteita täältä bongannut. Ehkä hän ei ole sun tunnisteita edes huomannut ja jos on on varmasti ajatellut että haluat vain leikkiä täällä.

      • Paradoksin katsoja

        Just tämän saitin paradoksi tämä huomio, kiitos!
        "Ehkä hän ei ole sun tunnisteita edes huomannut JA JOS ON ON VARMASTI AJATELLUT ETTÄ HALUAT VAIN LEIKKIÄ TÄÄLLÄ"
        Hahhahaaa..kirjoittelen ikävää neiti X:lle, laitan tunnisteet mukaan?
        Vastauksia sataa ja lähden jatkaa lämmintä keskustelua mahdollisten X:en kanssa? Etsimäni neiti tulee saitille ja lukee tunnisteilla väritetyt keskusteluni, kaikkien mahdollisten (vonkaajien) kanssa, eikä tietenkään voi tietää kenelle tunnistukset on suunnattu. Hän vain tunnistaa minut ja ajattelee, että jaan samaa ja tunnistettavaa vuorovaikutusta jokaiselle mahdolliselle..
        Etsimäni tekee johtopäätöksen..hullu..saitti don juan..etovaa :-(
        Itse ihmettelen mihin tunteet naiselta hävisi ja kun nähdään, hän juoksee karkuun :-D
        Hulvattoman hauskaa, terapeuttista?


    • Näin

      Kun olen kirjoitellut melko tunnistettavasti täällä kivoja viestejä hänelle, on seuraavaksi tullut melko inhottavia tunnistettuja viestejä häneltä. Voi tietty olla joku muukin niitä kirjoittanut, mutta varovaiseksi se tekee...

      • palstan seasta

        olisiko hänellä joku looginen syy olla inhottava sinua kohtaan? täällä käy paljon ihmisiä muistathan sen...


      • Ed.
        palstan seasta kirjoitti:

        olisiko hänellä joku looginen syy olla inhottava sinua kohtaan? täällä käy paljon ihmisiä muistathan sen...

        Ei pitäisi ellei ole ottanut piruiluna (mitä ei todellakaan ole ollut) mun viestejä. Totta että muiden nimissä helppo kirjoittaa, sen takia ei täällä enää mitään niin todesta otakaan...


      • Fgghhkjkkjhgcx

        Täyttä soopaa! Täällä ei pidä kuvitella viestivänsä kenenkään kanssa, se on "kuvitellulle" suhteelle tuhoisaa. Kokeile esimerkiksi laittaa viesti "ei kenellekkään" ja tunnisteeksi joku nimikirjain, sekä jotain positiivista kakkaa tavoitellun ominaisuuksista.


    • kaikki ovat

      sitä mieltä että ei mitään järkeä ole kirjoittaa yhtään mitään tänne. silti palsta täyttyy jokapäivä viesteistä vaikka itse pystytte vielä perustelemaan koko touhun järjettömyyden. mistä sitten on kyse?

      • Dhlljggklölgvjl

        Epätoivoisista suhteista, -ihmisistä, -tilanteista ja solmuista joita ei kyetä selvittämään. Täällä huudellaa, mutta ei edes sillä äänellä, mihin haluasi realityssä vastauksia. Siellä joutuu miettimään vähän vastuullisempaa äänen käyttöä ja huutoon yleensä vastataankin..ei kyllä aina niin, kun virtuaalihaaveilija toivoo jne.


    • 1+7

      Tule joskus juttelemaan jos kiinnostaa.

    • :))

      Luulen tunnistaneeni täältä erään henkilön, mutta tosiaan ei tällaisen palstan perusteella voi todellakaan varmaksi tunnistaa ketään!!! Uskon, että tän mahdollisen "erään" kanssa tarvittaessa tutustutaan IRL. Kyseessä siis henkilö, johon tutustun IRL enemmän kuin mielellään, jos vielä törmätään...

    • Nainen lomailee

      Mä en ole oikeesti tunnistanut ketään. Jotkut viestit ovat vaan kolahtaneet, niin ne ikävätkin. Ja heti sitä ajattelee vaikka mitä. Toisaalta joku viesti hyvässä mielessä on sattunut, ja silloin ajattelee, että jos hänkin haluaisi jotain selvittää.

      Ennen laitoin vähän tunnistettavampaa, ei sekään auttanut, joten nyt ihan sama, mitä turisen jos turisen. Ikinä en ole ikäviä hänestä kirjoittanut, vaalin sitä suloisuutta ( miehen) jonka hänessä näin.

      Hyvää kesälomaa, nyt vierotan itseni täältä kauas pois:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2442
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      336
      1568
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      89
      985
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      180
      811
    8. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe