Nauttikaa nyt hyvistä säistä. :)

Talvi tulee aikanaan

Olipa mahtavaa käydä tänään iltapäivällä vetäisemässä tunnin lenkki. Kyllä oli notkea ja lennokas olo, kun ei tarvinnut kylmästä kangistua. Intervallin vetäisin. Suomen kuivassa ilmassa tuo lämpökään ei haittaa, kun hiki haihtuu ja viilentää. "Hieman" eri juttu jossain tropiikissa missä on sitten lämpimämpää ja kosteus ihan eri planeetalta.

Kauhulla odotan viileneviä syysilmoja, toivottavasti helteet jatkuvat aina syyskuun alkuun asti!

12

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • What the heck

      Todellakin nautitaan. Olen tehnyt vielä illalla (eilen klo 21) lenkin niin, että juoksen uimarannalle ja pulahdan veteen vilvoittelemaan, jonka jälkeen juoksen kotiin. Matkaa eestaas 8 kilometriä. Eilen lämpöä vielä yli 25 astetta. Aurinko laski merellä lännessä. Mahtavaa!

    • Hmmm....

      No jos viime "talvea" muistelee, niin se ei tullut oikein ollenkaan Etelä-Suomeen. Syksy on pitkä ja silloin ehtii juosta. Näillä helteillä kannattaa ehkä lepäillä ja kerätä voimia syksyyn.

    • Ei jaksa mennä

      No ei tämä ole hyvä sää liikuntaan, sellainen 22-23 C pilvipoutaa olisi paljon parempi! Lenkit joutuu puolittamaan tälläisillä keleillä.
      Uimarannalla polskutteluun sen sijaan vallan hyvä.

    • paavi Benedictus

      Yöllä on hyvä juosta näillä keleillä. Tosi mahtavaa. Ihmiset tosin tuijottaa baarista kotiin hoippuessa, mutta huvinsa kullakin. Pitkät lenkit juoksen vallan yöllä 2-5 välissä viikonloppuisin.

      • Hmmm....

        Tuossahan menee vuorokausirytmi vallan sekaisin.


    • Pitkä askel

      Mikä ihme siinä on, ettei upeat säät maita? Nyt on mitä hienointa aikaa juosta!!! Eihän täällä ok kuumakaan niin kuin on ulkomaisissa arvokisoissa ja juoksutapahtumissa.

    • Pitkä askel.

      Kannattaa vähän miettiä oman kunnon tilannetta, jos oikeasti Suomen helle haittaa...

      • Askel lyhenee

        Alkaa se haittaamaan kun sisällä on 30C päivät ja yöt, ulos mennessä ei ole paukkuja enää muutaman tunnin suorituksiin.


      • Hmmm....

        Kyllä se lämpö syö voimia ainakin minulla. Tuollainen reilut 20 astetta ei vielä vaikuta, mutta yli 25 tuntuu jo.


      • ihana juosta
        Hmmm.... kirjoitti:

        Kyllä se lämpö syö voimia ainakin minulla. Tuollainen reilut 20 astetta ei vielä vaikuta, mutta yli 25 tuntuu jo.

        Aika hassua. Toisaalta eivät suomalaisurheilijatkaan pärjää arvokisoissa, jos ne juostaan tosi lämpimässä.


    • Bob the Dog

      Mulle melko se ja sama. Jos pakkasta 30 astetta tai lämpöä 30 niin juoksen kuitenkin. Ääriolosuhteet inspiroivat. Syksyllä poimin sadon. Kannan kotiin pokaalit.

      • Hmmm....

        No kyllähän minäkin juoksen niissä keleissä mitä tarjolla on, ei siinä mitään. Mutta mieluiten juoksen kun on jotakin 10-20 astetta. Kylmällä ja kuumalla pitää vain ottaa vähän iisimmin. Nuorempana kuuma ei niin haitannut kuin nykyään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe