sinä joka olit tänään särkänniemessä

just some girl

Niiniin siis etin yhtä poikaa, joka siis oli tänään kavereittensa kanssa särkkiksessä. Sillä pojalla oli ruskeet hiukset ja sit sellai keltanen paita jossa oli jotai punasta kirjotusta..ja se poika oli aika komee...näin sen pojan viimeseks halfpipen luona ja sit se lähti siitä kavereittensa kanssa pois joskus 19:40tai jotai... Pliis vastaa jos oot kyseinen henkilö/tunnet/tiedät sen jotenki:) tiiän että tää voi olla aika mahotonta mutta ainahan voi yrittää:)

23

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gl hf

      sori,en tiiä. Ihan säälistä vastasin (pienesti hymyilevä hymiö)

    • En valitettavasti ole etsimäsi henkilä mutta haluan toivottaa onnea, jos hän vaikka löytyisi! (:

    • cynderi

      Miks sä sitä etit? Ethän sä ees tunne sitä saatikka tiedä jos se onkin varattu

      • hookdvo

        Miks heti kaikkien pitää alkaa syyllistää toista jos tää vaan yrittää ettiä jotain henkilöä? Entajua nyky-yhteiskuntaa ku heti aletaan vaan kyseleen että miks sä sitä etit? Miksmiksmiks? Ja alottaja, onnee etsintöihin:) toivotaan että löydät etsimäs:)


    • se olin muute minä

      • gl hf

        jos et oikeesti ollukkaaa,nii älä säre ton tytön sydäntä..


      • gl hf kirjoitti:

        jos et oikeesti ollukkaaa,nii älä säre ton tytön sydäntä..

        särjen vaik oonki


      • gl hf
        cszak kirjoitti:

        särjen vaik oonki

        just be gentle for her..


      • gl hf kirjoitti:

        just be gentle for her..

        sano toki mitä sä siitä välität


      • 14v p
        cszak kirjoitti:

        sano toki mitä sä siitä välität

        sitä vaan,että ihmiset osaa olla nykyään kusipäitä. .


      • just some girl
        cszak kirjoitti:

        sano toki mitä sä siitä välität

        cszak ookko sä oikeesti tää poika?


      • 14v p kirjoitti:

        sitä vaan,että ihmiset osaa olla nykyään kusipäitä. .

        70 vuottako sit ne ei osannu olla?


      • just some girl kirjoitti:

        cszak ookko sä oikeesti tää poika?

        en tosiaa ole


      • ...
        just some girl kirjoitti:

        cszak ookko sä oikeesti tää poika?

        Ei se oo


      • Joonakonde
        ... kirjoitti:

        Ei se oo

        Minä olin tänään särkkiksessä kavereitteni kanssa ja sovin kyseisiin tuntomerkkeihin :)mutta oliko jotain asiaa?


    • just some girl

      Alax

      • just some girl

        Joo en ollu tuo ylempi. Mutta siis jos oikeesti oot se poika jota etin nii sellasta asiaa mulla vaan että ois kiva tutustuu, vaik ihan vaa kavereina:) mitä mieltä oot? :)


    • rpokpworkwoprårslpp

      Vitun tyhmä jos noin kiinnosti ni mikset menny suoraa juttelee sille XD sen sijaa sä tuut ettimää sitä suomi24:stä XDDd voin lyödä vetoo et se ei käy tääl

      • just some girl

        No voi ku se oiski noi helppoo.. En nähny sitä ku pari kertaa enkä sit viittiny mennä juttelee vaikka oisin halunnu.


      • just some girl
        just some girl kirjoitti:

        No voi ku se oiski noi helppoo.. En nähny sitä ku pari kertaa enkä sit viittiny mennä juttelee vaikka oisin halunnu.

        Niin voisin sitte vaikka samantien pyytää anteeks sitä että ees jotenki yritin löytää tätä poikaa, ku oon niin ujo etten viittiny mennä juttelee. Nii anteeks


      • gl hf
        just some girl kirjoitti:

        Niin voisin sitte vaikka samantien pyytää anteeks sitä että ees jotenki yritin löytää tätä poikaa, ku oon niin ujo etten viittiny mennä juttelee. Nii anteeks

        np


      • mietin vaan
        just some girl kirjoitti:

        Niin voisin sitte vaikka samantien pyytää anteeks sitä että ees jotenki yritin löytää tätä poikaa, ku oon niin ujo etten viittiny mennä juttelee. Nii anteeks

        Heii ei sun tartte pyytää anteeks sitä että yrität vaan ettiä jotain sulle tärkeetä ihmistä. Sitä vaan mietin että jos näitä dissaajia häirittee se näin päljon nii miks ihmeessä ne sitte lukee täällä näitä? En tajua... Mut onnea etsintöihin;) hope you'll find him


      • sadsdsa
        mietin vaan kirjoitti:

        Heii ei sun tartte pyytää anteeks sitä että yrität vaan ettiä jotain sulle tärkeetä ihmistä. Sitä vaan mietin että jos näitä dissaajia häirittee se näin päljon nii miks ihmeessä ne sitte lukee täällä näitä? En tajua... Mut onnea etsintöihin;) hope you'll find him

        Ei se nyt varmaan kovin tärkeä ihminen ole, jos sen on nähnyt pari kertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      380
      3820
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1881
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1424
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      961
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      920
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe