Tukala helle

pojankloppirhydh

Tukalaa on olla tällaisessa helteessä. Tosin on helteessä hyviäkin puolia: pääsee uimaan ja katselemaan tyttöjä vähissä vaatteissa.

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä odotan talvea, en sellaisia loskakurapaska-kelejä, joita oli viime "talvena" vaan ihan kunnon talvea, jolloin on luntakin...

      • -Raippari

        Putin= kuuma.


    • Minua lähinnä häiritsee vähäinen pukeutuminen... Muuten en kiinnitä siihen mitään huomiota, mutta siinä vaiheessa kun persposket vilkkuvat sortseista kuin ylikypsät tomaatit, alkaa jo ällöttää.

      Minäkin odotan talvea; ei tarvitse hikoilla kuin porsas, kärsiä itikanpuremista, polttaa ihoaan tai odottaa koko päivää sisällä, koska ulkona on paskainen sää. Lumimyrskyt ovat parhaita.

      • ooce

        Hmm m. Liian tukalaa.. Ootan talvea innoissani...tosin vittumaista oottaa -27 asteen pakkases linkkua.
        Jou'un hihhuloimaa vaan bikineissä kotona....rakastan sitä, mut silti hiki valluu...

        ocean--


      • -Raippari
        ooce kirjoitti:

        Hmm m. Liian tukalaa.. Ootan talvea innoissani...tosin vittumaista oottaa -27 asteen pakkases linkkua.
        Jou'un hihhuloimaa vaan bikineissä kotona....rakastan sitä, mut silti hiki valluu...

        ocean--

        HOMOT! Talvella ei voi bongata paljasta pintaa!


    • motari

      no totkai teil on kuuma ja ootatte talvee. yleensä kesäl onki, mut te kykitte sisäl koneen tai täppärin kaa ettekä mee pihalle. ja talvee ootatte et saisitte tekosyyn olla sisäl. ei tekosyy vanhemmille, ei tekosyy kavereille, vaa tekosyy itsellenne, jotta voisitte todeta vaan: "ehämmä kavereit oo nähny ku ei tonne ulos kylmään viitti mennä."
      omat kokemukseni kesäst:
      MAHTAVAA! tänääki parin kaverin kaa käytii rannal ja pääsin vähä laittamaa yhtä aasialaist mimmii mitä ei ois käyny ellei helle ja vähät vaatteet, ranta, aurinko, kalja, karisma ja auton lava. helvetti ku oli hauskaa!

      • ooce

        Voi helevetti motari....mien jaksa ny ruveta vänkää asiasta vaikka tahtosin. Oon tapellu tänhää jo tarpeeks...

        ocean--


    • Pitäisikö minunkin sitten istua terassilla katselemassa vähäpukeisia naisia?

    • ftydxuj jui

      Kunnon talvea ei tulekaan. Ensi kesä on vielä kuumempi, talvet tulee olemaan nollakelejä ja loskapaskaa :(

      • Ja jotkut dillet vielä iloitsevat siitä...


      • -RAIPPARI
        icepicked kirjoitti:

        Ja jotkut dillet vielä iloitsevat siitä...

        Kuten minä, because I LOVE SUUUMMMEEER!


    • fnfnfn

      RAKASTAN TÄTÄ SÄÄTÄ! :D Ei ole tukava helle, vaan ihanan kuuma!

      Ihanaa kun saa pukeutua kevyesti ja sitten mennä uimaan, kun vesi on ihan järkyttävän lämmintä! Ja rannalle voi vieläpä jäädä makoilemaan ja sen jälkeen mennä taas uimaan, yleensä jos on jotain 22-25 astetta lämmintä, käyn vaan uimassa ja lähen heti takaisin kotiin/saunaan. Eilen me syötiin kavereiden kanssa terassilla ja vaan nautittiin lämmöstä (sillon kyllä oli ilta, koska ei kukaan nyt mitään jaksa syödä kun aurinko porottaa selkään).

      Ahdistaa kyllä, kun mulla ei ole tarpeeksi kivoja kesävaatteita, kaikki on parilta viime kesältä kun ei ole ollut aikaa shoppailla :(

      - fnfn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe