Jos saisit tehdä mitä vain...

kurpizza

Kävin elokuvissa katsomassa Puhdistuksen yö -Anarkia -nimisen elokuvan, jossa oli ideana, että ihmiset saivat kerran vuodessa tehdä mitä tahansa kahdentoista tunnin ajan. No, nämä amerikkalaiset tietenkin alkoivat listimään ja kiduttamaan toisiaan.

Mutta jos täälläkin olisi mahdollisuus tehdä kahdentoista tunnin ajan mitä vain, ilman lakeja tai viranomaisia eikä sinua rangaistaisi mistään jälkeen päin, mitä tekisit? Rajana ei olisi muuta kuin sinä, ja se, mitä pystyt tekemään.

Minä mietin tätä, ja tulin tulokseen, että aluksi ryöstäisin kirjakaupan. Ottaisin mukaan kaikki mahdolliset lukiokirjat, vihkoja ja pari fiktiivistä kirjaakin.... Sitten todennäköisesti jatkaisin jonkun aikaa kauppojen ryöstelyä... Kävisin myös kurkistamassa vanhaan ruumishuoneeseen, jonka ikkunat oli laitettu vanerilla umpeen. Miksi ruumishuoneessa on niin isot ikkunat, ja haluaisin muutenkin nähdä sisälle. Lisäksi kävisin ilmoittamassa vähemmän rakentavasti mielipiteeni eräistä henkilöistä ja käskisin heitä kohteliaasti painua helvetteen... Ja aina tilaisuuden tullen murtautuisin ja kävisin kurkkaamassa paikkoihin, jonne en muuten saisi mennä...

Noissa ei mene kauan, ja loppuaika olisikin "Mitä mä nyt teen?" miettimistä. Rikkoisin luultavasti lakia lisää....

Eli nyt haluaisin kuulla, mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?

66

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryöstäisin pankin. Toki jos joku meinaa tappaa, niin voisi harjoitella assassiinitaitoja...

      • Elokuvassa rahat oli viety jonnekin jemmaan, mutta jooh. Minä tuskin osaisin tiirikoida, joten pankin ryöstäminen jäisi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Elokuvassa rahat oli viety jonnekin jemmaan, mutta jooh. Minä tuskin osaisin tiirikoida, joten pankin ryöstäminen jäisi...

        Voisihan sitten yrittää ryöstää kauppoja tai joitakin rikkaita tyyppejä. Haluan rahaa!


      • assassin kirjoitti:

        Voisihan sitten yrittää ryöstää kauppoja tai joitakin rikkaita tyyppejä. Haluan rahaa!

        Niin varmasti moni muukin...


    • -Raippari

      Nussisin jokaista muijaa tietenkin! Tiädän jo mikä on siiliön kommentti :).

    • Olen nähnyt trailerin.

      En luultavasti tekisi mitään, koska minua ei huvita rikkoa lakeja. Vaihtoehtoisesti etsisin vastuussaolevat käsiini ja kertoisin, miksi koko anarkian yö oli helveten tyhmä idea. (Lue: pakottaisin muuttamaan lakeja.) Ja järjestäisin salaliiton äärimmäisen idioottimaisia vallanpitäjiä vastaan.

      • ooce

        1.Hommaisin auton jolla ajelisin.
        2. Ryöstelisin.
        3. Panisin.
        4. Polttaisin budia.
        5. Käyttäisin huumeita.
        6. Menisin mahd. kauas kotoa.
        7. Joisin.
        8. Ryöstelisin lissää.
        9. Kävisin eri paikoisa.
        10. Haistattaisin vitut kaikile.

        Ei välttämättä tässä järjestyksesä mut noita kaikkia tekisin.

        ocean-- joka rakastaisi niitä 12h ta


      • Anonyymi
        ooce kirjoitti:

        1.Hommaisin auton jolla ajelisin.
        2. Ryöstelisin.
        3. Panisin.
        4. Polttaisin budia.
        5. Käyttäisin huumeita.
        6. Menisin mahd. kauas kotoa.
        7. Joisin.
        8. Ryöstelisin lissää.
        9. Kävisin eri paikoisa.
        10. Haistattaisin vitut kaikile.

        Ei välttämättä tässä järjestyksesä mut noita kaikkia tekisin.

        ocean-- joka rakastaisi niitä 12h ta

        Huomaan ettö oot 12 v korkeintaan


    • motari

      mulle jokane päivä, on tollai päivä

    • En kyllä haluaisi vahingoittaa ketään. Myönnän, että houkutus hankkia materiaalisia etuuksia olisi suuri, vaikka sekin on varastamista eli vahingoittamista. Tiedän kyllä haluavani yhtä sun toista, mutta en taida haluta mitään niin paljon, että haluaisin saada sen varastamalla.

      Onhan minulla tiettyjä kaunaisia ja kostonhimoisia ajatuksiakin, mutta en näe mitään syytä päästää niitäkään valloilleen.

      Tai ampuisin kyllä ilmakiväärillä nuo rotat, jotka ovat tuossa Helsingin kaupungin alueella kymmenen metrin päässä parvekkeestani. (Metsässä on "lintujenruokinnan" seurauksena iso rottapopulaatio.) Kaupungissahan ei saa ammuskella; maalla olisin hoitanut ongelman aikoja sitten. Ympäristöviranomaiset taas ovat kesälomalla, eivätkä näin ollen tee rotille mitään.

      Ajelisin minikaivurilla Esplanadilla.

    • Ai niin. Äänestäisin, prkl.

      • Minä voisin käydä hakemassa takaisin sen viisikymppisen, jonka kaverini nyysi minulta. Jos ei antaisi suosiolla, hajottaisin viidenkympin edestä sen kamppeita, ja olisimme siten sujut.

        Saattaisin kyllä vähän puuttua kaupungin yleisilmeeseen parissa kohtaa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Minä voisin käydä hakemassa takaisin sen viisikymppisen, jonka kaverini nyysi minulta. Jos ei antaisi suosiolla, hajottaisin viidenkympin edestä sen kamppeita, ja olisimme siten sujut.

        Saattaisin kyllä vähän puuttua kaupungin yleisilmeeseen parissa kohtaa.

        Jos Guggenheim olisi, minä kusisin sen portaille. Ja spreijaisin keskelle Lasipalatsinaukiota "Wahlroos on perseestä."


      • icepicked kirjoitti:

        Jos Guggenheim olisi, minä kusisin sen portaille. Ja spreijaisin keskelle Lasipalatsinaukiota "Wahlroos on perseestä."

        Ääh! Oikea kantaaottava taide on sitä, että nähdään vaivaa. Pelkkä rapuille losottaminen on niin so last season. Miksemme kusisi saaveihin, ja panisi niitä sitten pakkaseen - saisimme keltaisia kusilyhtyjä, joihin voisimme panna tuikut. Nämä sitten vaikkapa Stokkan ovenpieliin.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ääh! Oikea kantaaottava taide on sitä, että nähdään vaivaa. Pelkkä rapuille losottaminen on niin so last season. Miksemme kusisi saaveihin, ja panisi niitä sitten pakkaseen - saisimme keltaisia kusilyhtyjä, joihin voisimme panna tuikut. Nämä sitten vaikkapa Stokkan ovenpieliin.

        Olisiko tuo nytkään laitonta? Hyvä idea. Voisin myös mennä kaupungille ja liimailla veljeni vauvakuvia ympäriinsä, etenkin sitä, jossa häi istuu potalla.


      • icepicked kirjoitti:

        Olisiko tuo nytkään laitonta? Hyvä idea. Voisin myös mennä kaupungille ja liimailla veljeni vauvakuvia ympäriinsä, etenkin sitä, jossa häi istuu potalla.

        Taitaa se olla. Sikäli mielenkiintoinen kysymys, että kun virtsaaminen julkisella paikalla on laitonta, niin täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö, kun virtsaaminen on tehty jo aiemmin? Taitaa se silti olla järjestyslain rikkomista :(


      • nasse_seta kirjoitti:

        Taitaa se olla. Sikäli mielenkiintoinen kysymys, että kun virtsaaminen julkisella paikalla on laitonta, niin täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö, kun virtsaaminen on tehty jo aiemmin? Taitaa se silti olla järjestyslain rikkomista :(

        Sitten kirjoittaisin vauvan otsaan "hallitus" ja pottaan "99%."


      • ooce
        nasse_seta kirjoitti:

        Taitaa se olla. Sikäli mielenkiintoinen kysymys, että kun virtsaaminen julkisella paikalla on laitonta, niin täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö, kun virtsaaminen on tehty jo aiemmin? Taitaa se silti olla järjestyslain rikkomista :(

        Oi!!! Spray-maali hyökkäys Guhhenheimii.


    • Hetkinen, mitäs asiaa sinulla on ruumishuoneelle? Toivottavasti TÄMÄKIN ei liity nyrskytykseen.

      • Siihen asti emme ole vielä päässeet muualla kuin Kurpizzan ja minun huonoissa vitseissämme, onneksi.


    • Olin töissä vanhusten parissa, ja kävelyllä yksi heistä esitelmöi minulle kaupunginosan nähtävyyksistä. Ne olivat jotain yli satavuotiaita. Siellä oli sairaalaa, parantolaa jne. Ruumishuone oli vähän kuin varaston kokoinen. Ehkä hiukkasen isompi. Siinä oli isot ikkunat (miksi?) jotka oli peitetty vanerilla. Se oli suljettu jo aikoja sitten. Haluaisin kurkistaa sisään nähdäkseni, millaista siellä on ja onko siellä kenties vielä jotain jäljellä....

      Eli ei liity nyrskytykseen, för helvete!

      • Heitän huonon vitsin ennen valojen sammumista.

        Mies käveli keskellä yötä hautausmaalla, kun hän kuuli puskasta epämääräistä ähkintää ja kahinaa. Hän päätteli, että siellä oli varmaankin nuori lemmenpari täydessä touhussa, ja yhtäkkiä häntäkin alkoi haluttamaan. Kun hän yritti kysellä, pääsisikö kenties mukaan, puskasta kuului vihainen ääni: "kaiva itse omasi, runkkarí!"

        XDXD minulla pärisee. Hyvää yötä.


    • Tuhoaisin puhelimeni ja ryöstäisin uuden.
      Hakkaisin parikin tyyppiä sairaalakuosiin.
      Spray-maalaisin opettajani naamaan "Teokratia" ja sitten sytyttäisin kouluni palamaan.
      Rikkoisin ikkunoita.
      Ja sitten ryöstäisin koruliikkern parhaan valikoiman tyttöystävälleni.

      //Kurpizza eiköhän ruumishuoneelle pääse. Itävallassa ei tarvitse kuin ajaa juopuneena ja *bam!* ilmainen lippu ruumishuoneelle. Siis oikeesti. Se on ikään kuin varoitus. Pääsee kattoo kuolleita.

      • No, en minä ihan näitä uusia halua nähdä, vaan se ikivanha olisi kiva...


    • Dohdori Guga

      PALJASTUIT SLITHEENI! Nyt menet kiltisti takaisin Raxacoricofallapatorianille tai räjäytän sinut etikalla!

    • fnfnfn

      En minäkään ketään vahingoittaisi, mutta menisin kyllä ryöstelemään kauppoja ja hankkisin ensiksi kaikenlaista elektroniikkaa, sitten viihdettä (kirjoja, leffoja, dvd-boxeja), sitten kaikkea yleishyödyllistä "pikkusälää" (finlaysonin lakanoita, pannun, kattilan, astioita) ja sitten menisin ja nappaisin mukaan ihan kamalasti karkkia jemmaan! >:DDD Tämän jälkeen kiikuttaisin tämän kaiken kotiin ja sen jälkeen menisin kaikkialle, missä ovet on yleensä lukittuina. Sitten menisin koululle ja hankkisin sieltä oman kansioni (siellä ei luultavasti mitään mielenkiintoista ole, mutta silti!), vaikka sen saa kyllä nytkin jos vain pyytää... Mutta ei jaksa.

      Sitten menisin loppuajaksi kirjaston kellaritiloihin mihin on varastoitu lisää kirjoja, niitä, mitä ei usein lainata ja muitakin (sisko oli siellä tetissä ja sanoi että siellä on hyllyt täynnä kaikkea mielenkiintoista paskaa). Sinnekkin pääsee kyllä, jos pyytää, mutta ei jaksa :DDD Mieluiten vaan marssisin sisään. Loppuajan kököttäisin sitten siellä.

      Mitään huumeita en sinä päivänä hankkisi, jos näkisin jonkun diilaavan, niin ehkä voisin kysäistä, mutta en miltään ihan randomilta haluaisi hankkia. Ja muutenkin tässä on erona se, että voisin kuvitella joskus kokeilevani huumeita, mutta en taas voisi kuvitellakaan varastavani :O Vaikka kerran kyllä ostin kajaalin ja sen varastaminen olisi ollut niin kutkuttavan helppoa... Mutta omatunto käski ostaa!

      - fnfn

      • HeKeKee'd

        Muut ryöstäisivät pankin ja tappaisivat porukkaa kadulla, Trotski haluaa äänestämään xDDD KIEMURTELEN NAURUSTA :DDDDD

        Minä etsisin Jokutyypin ja Siiliön, ja mentäisiin kiduttamaan ihmisiä rikkihapolla ja tylsillä, ruosteisilla sahoilla. Ryöstäisin Gamestopin.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Muut ryöstäisivät pankin ja tappaisivat porukkaa kadulla, Trotski haluaa äänestämään xDDD KIEMURTELEN NAURUSTA :DDDDD

        Minä etsisin Jokutyypin ja Siiliön, ja mentäisiin kiduttamaan ihmisiä rikkihapolla ja tylsillä, ruosteisilla sahoilla. Ryöstäisin Gamestopin.

        No mitä? :D
        Äänestäminen on ollut unelmani jo vuoden ajan, joten totta helvetissä vituttaa, koska minun täytyy odotella vielä kolme vuotta.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Muut ryöstäisivät pankin ja tappaisivat porukkaa kadulla, Trotski haluaa äänestämään xDDD KIEMURTELEN NAURUSTA :DDDDD

        Minä etsisin Jokutyypin ja Siiliön, ja mentäisiin kiduttamaan ihmisiä rikkihapolla ja tylsillä, ruosteisilla sahoilla. Ryöstäisin Gamestopin.

        Minua taas huvittaa tuo fnfnin Finlaysonin lakanat. Äänestäminen on kuitenkin paljon radikaalimpaa kuin Finlaysonin lakanoiden hallussapito.


    • Jos samaa olisi kysytty kymmenen vuotta sitten, olisin mennyt hakkaamaan yhden ämmän pahaan kuntoon. Olisin nähnyt vaivaa tehdäkseni kidutuksen mahdollisimman taiteellisesti ja suunnittelisin päiviä, missä järjestyksessä tekisin mitäkin ja mitä materiaaleja ja keinoja olisin käyttänyt. Olisin esimerkiksi haaveillut sen ämmän tukehduttamisesta hillosaaviin ja suunnitellut sitäkin, että onko se nyt mansikkahillo vai turnimarjahillo, jossa olisin halunnut nähdä sen vittupään pulikoivan.

      Kyllä olisi pitkät pohdiskelut nippusiteistä, pesäpallomailoista, hapoista ja toisaalta kaliumhydroksidista, marjahilloista, neuloista, paistitikuista (joita olisin asetellut sen perseeseen)...

      Se oli yksi satakiloinen ämmä, joka teki kesätyöpaikasta helvetin. Kaksi kertaa se joutui työsuojeluunkin, ennen kuin se älyttiin potkia pihalle kyseisestä instanssista. Minun kesästäni se teki joka tapauksessa helvetin, ja tapahtumat täyttivät useammankin rikoksen tunnusmerkistön. Jatkuvaa solvausta, kunnianloukkausta, fyysiseen koskemattomuuteen kajoamista, kaikkea ihan järjestöntä.

      Tajuan ihan hyvin, miksi koulukiusatut ovat joskus vähän angstisia. Kostonhalu, vasta-aggressio ja tietty stressitila kestivät kuitenkin vuosia.

      Noh, nyt en enää tunne halua vahigoittaa.

    • Herra X

      Ryöstäisin rikkailta ja käyttäisin ryöstösaaliin hyväntekeväisyyteen: lahjoittaisin köyhille, hyväntekeväisyys- ja luonnonsuojelujärjestöille. Ketään en haluaisi alkaa hakkaamaan tai tappamaan.

    • 1) Toteuttaisin muutamia kidutuksia, raiskauksia ja murhia.
      2) Varastaisin paljon suklaata ja coca-colaa.
      3) Varastaisin kirjoja, elokuvia ja pelejä.
      4) Hankkisin huumeita, mutta käyttäisin niitä vasta myöhemmin. Tuollaisena päivänä ei liene turvallista olla aineissa...

    • Siiliö

      Kuulostaa kyllä taivaalliselta yöltä... Ja kerran vuodessa! Paras juhlapäivä 4ever!!!
      Päivä tosin olisi myös vaarallinen. Saisin varmaankin motivaatiota treenata lihaksiani ja hankkia aseita ja sitten kerran vuodessa niistä olisi jotain HYÖTYÄ.

      Ja mitä tekisin? Kaikenlaista laitonta. Kiduttaminen olisi tietenkin ensimmäinen ajatus. Lisäksi murhaaminen. Raiskaaminenkin voisi olla kivaa... Varastelu... Ajatella, että ilmeisesti (Kuulopuhevaroitus) alkoholin myyminen tai antaminen alaikäiselle on kiellettyä. Lisäksi varastaminen on tietenkin kiellettyä. Kuitenkin jos varastan alkoholijuomia yönä, jona kaikki on laillista, niin en tekisi edes rikosta, kun myöhemmin nauttisin juomat.

      Keksin varmasti iltaan mennessä lisää... Ja siihen mennessä, kun tuo toteutuu (never), olisin keksinyt jo niin paljon tekemistä, ettei yksi yö riittäisi.

    • Hetkinen. Ihan tosissaan, aikoisitteko oikeasti, OIKEASTI, KIDUTTAA, MURHATA ja RAISKATA, jos se olisi sallittua?

      • Kyllä. Ihan oikeasti. Ihan tosissaan.
        Onhan minulla toki moraali, mutta joissakin asioissa se ei ole tarpeeksi vahva päihittääkseen nautintoa.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kyllä. Ihan oikeasti. Ihan tosissaan.
        Onhan minulla toki moraali, mutta joissakin asioissa se ei ole tarpeeksi vahva päihittääkseen nautintoa.

        Minä kun luulin, että MINULLA ei ole empatiakykyä...


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Minä kun luulin, että MINULLA ei ole empatiakykyä...

        Minulla on etiikka, mutta moraali on oma lukunsa. Minulla on myös hyvin vahva empatiakyky, mutta jotenkaan en vaan välitä. Ja KYLLÄ! Aikoisin kiduttaa, murhata ja raiskata ihmisiä.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Kyllä. Ihan oikeasti. Ihan tosissaan.
        Onhan minulla toki moraali, mutta joissakin asioissa se ei ole tarpeeksi vahva päihittääkseen nautintoa.

        Jokutyyppiö ja Siiliö, raiskaisitteko te sittenkin, vaikka löytäisitte naisen, joka suostuisi muutenkin?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Jokutyyppiö ja Siiliö, raiskaisitteko te sittenkin, vaikka löytäisitte naisen, joka suostuisi muutenkin?

        Niin tai siis, ettehän te kylläkään mistään naisesta erikseen maininneet.


      • Siiliö
        nasse_seta kirjoitti:

        Niin tai siis, ettehän te kylläkään mistään naisesta erikseen maininneet.

        No todennäköisesti jos saisin naisen, joka muuten suostuisi, niin se varmaan pitäisi melko loukkaavana, että alkaisin raiskata muita naisia, joten saattaisin tällöin jättää raiskailut väliin. (En ole sellainen kusipää, joka pettää!) Kiduttamista ja murhaamista saattaisin siltikin jatkaa. Hyvä kysymys.


      • Siiliö kirjoitti:

        No todennäköisesti jos saisin naisen, joka muuten suostuisi, niin se varmaan pitäisi melko loukkaavana, että alkaisin raiskata muita naisia, joten saattaisin tällöin jättää raiskailut väliin. (En ole sellainen kusipää, joka pettää!) Kiduttamista ja murhaamista saattaisin siltikin jatkaa. Hyvä kysymys.

        Eli oikeastaan olet raiskaamassa vain sen takia, että luulet, ettet saisi naista muuten XD

        Olet onneksi väärässä. Naisesi tulee varmasti arvostamaan suuresti sitä, että vaikka muuten murhailetkin ja kiduttelet, niin hänen vuokseen jätät raiskausharrasteet väliin.

        Raipparille minä juuri tällä viikolla selitin, että sosiaaliset taidot = monta kymmentä tuhatta euroa parempi vuosipalkka. Unohdinkohan tärkeimmän, kun en muistanut erikseen painottaa, että naisia saa samalla konstilla. En usko sinulla olevan ongelmia.

        Mikä helvetin sosiaalinassepedagogisetä minäkään olen, koko viikko mennyt tätä samaa jankuttaessa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Eli oikeastaan olet raiskaamassa vain sen takia, että luulet, ettet saisi naista muuten XD

        Olet onneksi väärässä. Naisesi tulee varmasti arvostamaan suuresti sitä, että vaikka muuten murhailetkin ja kiduttelet, niin hänen vuokseen jätät raiskausharrasteet väliin.

        Raipparille minä juuri tällä viikolla selitin, että sosiaaliset taidot = monta kymmentä tuhatta euroa parempi vuosipalkka. Unohdinkohan tärkeimmän, kun en muistanut erikseen painottaa, että naisia saa samalla konstilla. En usko sinulla olevan ongelmia.

        Mikä helvetin sosiaalinassepedagogisetä minäkään olen, koko viikko mennyt tätä samaa jankuttaessa.

        Ehkä alat itsekin ymmärtää...

        että sinulla on nyt toinen työ...

        josta et saa palkkaa...

        työsi on täällä suolistossa...

        meidän pentujen varhaiskasvattajanamme. Ottaako päähän?


      • icepicked kirjoitti:

        Ehkä alat itsekin ymmärtää...

        että sinulla on nyt toinen työ...

        josta et saa palkkaa...

        työsi on täällä suolistossa...

        meidän pentujen varhaiskasvattajanamme. Ottaako päähän?

        Minä olen täällä kiroilemassa ja kirjoittelemassa tarinoita Nasse-setän "limskaliiteristä". Ei ota päähän.

        Sitä paitsi sain kaljalähetyksen sähköpostiini jokin aika sitten.


    • Hauskaa. Onneksi asun teistä kahdesta kaukana.

      Ahdistelijoihin tepsii sateenvarjo (äitini on testannut). Raiskaajat... jos joku oikeasti vaivautuu, niin on ihme, mutta varmaan jotain hiuslakkaa tms. muuta suhuutettavaa silmiin tai mitä niitä nyt pikku niksejä on... Jos joku kiduttaja käy kimppuun, niin tappelen siihen asti, kunnes on jo mahdotonta karata. Sen jälkeen aloitan vittuilun, jotta tappaisi edes nopeampaa. Jos vittuilu ja haukkuminen ei auta, alan laulamaan, jos sekään ei auta, katson tilanteen mukaan. Koittaisin kuitenkin olla mahdollisimman epähauska kidutettava...

      Kuitenkin koittaisin aina selittää jotain.

      Ja mitä Finlaysonin lakanoihin tulee, voisi niitä itsekin kössäistä jostain...

      • "Ahdistelijoihin tepsii sateenvarjo (äitini on testannut)."

        Kerro lisää! Kiinnostaa.


      • alice_dolly kirjoitti:

        "Ahdistelijoihin tepsii sateenvarjo (äitini on testannut)."

        Kerro lisää! Kiinnostaa.

        Joskus vuonna keppi ja nappi äitini oli ollut puhelinkopissa, kun joku random mies oli tunkenut sinne yhtä aikaa. Äitni oli huitaissut sateenvarjolla, ja mies oli lähtenyt pois. Ennen lähtöään äijä oli heittänyt lakkinsa ilmaan ja huutanut "Jippiii!"

        Ehkä hiukan vajaa jostain...? XD


    • mr.näätä

      Menisin Singaporeen ja jauhaisin purkkaa julkisesti ja syljeskelisin sinne kaduille.

      Oh yeesssssss

    • Varastaisin kaupoista kaikkia tarpeellisia tavaroita, ja turhaa tilpehööriäkin. Varastaisin ainakin kauheesti karkkia (:DD) ja Starbuckseja ♥
      Kenellekkään en viitsisi vittuja haistattaa, koska tyypit vois ihan vapaasti hakata mut. Ehkä outoa, mutta murtautuisin vanhalle ala-asteelleni tutkailemaan paikkoja, ja vois sieltäkin jotain varastaa. Kaikkia kalliita vaatteita, meikkejä ja kenkiä varastaisin. Ja iPhonen ja siihen kasan niitä törkeen kalliita kuoria. Okei tä lista ei loppuis koskaan joten jätetään tähän.

      • fnfnfn

        Itsekin mietin eka, että ostaisinko ihan vitusti kalliita vaatteita, mutta sitten päätin, että se olisi liian helvetillinen kokemus :D Kaikkea muuta voi oikeastaan vaan napata mukaan, mutta niitä täytyy sovittaa... Ellei sitten vaan ota extempore ja toivo parasta.

        Ja kyllä, finlaysonin lakanat


    • Vartioisin taloani mielipuolilta, jotka luulevat saavansa tehdä mitä tahansa!
      t: Ilonnepilaava Herre!

      • Joten olemme kaksin -älkää toki käsittäkö väärin, te likaiset! Olisimme ainoita, jotka eivät ryöstäisi tai tappaisi huvin vuoksi.


      • mr.näätä
        icepicked kirjoitti:

        Joten olemme kaksin -älkää toki käsittäkö väärin, te likaiset! Olisimme ainoita, jotka eivät ryöstäisi tai tappaisi huvin vuoksi.

        Oikeestaa vois haistattaa vitut päivi räsäselle ja sit ampuu sen D:


      • icepicked kirjoitti:

        Joten olemme kaksin -älkää toki käsittäkö väärin, te likaiset! Olisimme ainoita, jotka eivät ryöstäisi tai tappaisi huvin vuoksi.

        En tiedä kerkeisinkö ryöstelemään kun fennot väijyisivät maitani!

        (Ajattele jos työskentelisit tuona päivänä valtion arkistoissa tai pörssissä; ota kaikkien tonttien omistuskirjat ja piiloudu puoleksi päivää!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tiedä kerkeisinkö ryöstelemään kun fennot väijyisivät maitani!

        (Ajattele jos työskentelisit tuona päivänä valtion arkistoissa tai pörssissä; ota kaikkien tonttien omistuskirjat ja piiloudu puoleksi päivää!)

        Ahneella on paskainen loppu.


      • mr.näätä
        icepicked kirjoitti:

        Ahneella on paskainen loppu.

        Tiesittekö että Tennant pistää porukkaa palasiks sil tahil ettei kerkee TARDISTA sanomaa


    • israelin-tukija

      Sittenkin tekisin jotakin; hirttäisin Rapen!

      • Mitäpä jos hirtettäisiin hänet yhdessä; minä otan kiinni, ja sinä laitat silmukan kaulaan ja tönäiset.


      • Viestiä ei löydy Ha

        Viestiä ei löydy

        Hakemasi viesti on poistettu. Voit etsiä hakuasi
        vastaavaa viestiä Suomi24-keskusteluhaun kautta.

        homot ei osaa..


      • Siiliö
        icepicked kirjoitti:

        Mitäpä jos hirtettäisiin hänet yhdessä; minä otan kiinni, ja sinä laitat silmukan kaulaan ja tönäiset.

        Rapen lynkkaamisilta! Pääseekö mukaan? Entäpä pääseekö kaverini piinapenkki myös?


    • Minä tekisin niin, että suostuttelisin yp:n laittamaan Rapen luotsiksi jollekin palstalle... Minä saisin sitten haukkua, spämmiä ja trollailla...

      • Hyvä idea. Saisiko tuota sovellettua toteutettavaan muotoon?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Hyvä idea. Saisiko tuota sovellettua toteutettavaan muotoon?

        En kyllä yhtään tiedä. Kirjoita kehitysideoihin.


      • kurpizza kirjoitti:

        En kyllä yhtään tiedä. Kirjoita kehitysideoihin.

        Miten olisi virtuaalinen voodoo-nukke?


    • Siiliö

      Se, että Rape joutuisi jonkun palstan luotsiksi ei auttaisi, koska hän ei välttämättä edes yrittäisi. Sen sijaan jos hänelle annettaisiin joku motivoiva peloke, eli esim. jos ei poista kaikkea spämmiä sun muuta asiatonta, niin vaikka... En tiedä. Jotain. Murretaan luita? Vaihtoehtoja on paljon, enkä jaksa edes aloittaa luetteloa.

      • HeKeKee'd

        NIIN TOSIAAN! Pahoinpitelisin erään idiootin siilillä. Saattaisin jopa lyöttäytyä yhteen Morson kanssa. Se tyyppi osaa tappaa.


    • badassGirl

      Jos mulla ois 12h aikaa tehä mitä vaan...
      -ensin mä ryöstäisin kauppoja (vaatteita, ruokaa, elektroniikkaa..yms)
      -ihan salee sytyttäisin mun koulun palamaan:D
      -sit kävisin hakkaan pari hemmetin ärsyttävää tyyppiä sairaalakuntoon
      -sit menisin pummilla Tampereelle ja ettisin yhen ihanan pojan sieltä
      -viettäisin loppupäivän varmaan sen kanssa ja tehtäis kaikkee kiellettyä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe