ekat treffit saa odottaa...ja odottaa

HUHHAHHEILA

ihmetyttää mikä vaivaa, kun otetaan treffipalstan välityksellä yhteyttä,jutellaan niitä näitä kaikenlaista, ehkä soitellaankin...vaihdetaan ehkä kuviakin, jos ei profiilissa jo ole.
naisena en haluaisi olla tyrkky...mutta..miehet ei eväänsä lotkauta..ollaan muka kiinnostuneita jne. mutta kolmekin viikkoa jatkunut "juttelu" alkaa kyllästyttää...
pitääkö kysyä suoraan että mikä mättää?? vai antaa olla ja jatkaa eteenpäin...

onko miehet nykyään noin avuttomia...että aivät saa aikaiseksi mitään...miten kauan pitää jutella että saa kutsun, ekoille treffeille, esim. kahville tms.
naisenko se pitää se ehdotus tehdä??

9

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet varalla

      Miehet pitävät peliä samaan aikaan useiden naisten kanssa. Nämä miehet käyvät panemassa listansa etupäässä olevia ensin, ja sitten joidenkin viikkojen jälkeen on sinun vuorosi..

    • ghdgdgdsg

      näin mä sen vähän aattelinkin, mutta en aio jatkaa juttelua kauheen kauaa...sit saa tippuu pois jos ei kiinnosta.
      ja joutuu kyllä helposti estolistalleni sen jälkeen.
      mä en hae seksi ja sitä ei myöskään minulta heru, e iekoilla eikä tokillakaan...että kyllä siinä panomies etsii joo muuta..tosissaan seuran hakijat erottuu silloin.
      mut kukin tyylillään.

    • niin saakin

      Tuo kolmeviikkoa, on lyhyt aika, verrattuna erääseen
      tapaukseen, joka oli hyvin kiinnostunut ja minäkin
      alkuunsa, kunnes aikaa kului ja kului. Aina sama juttu,
      kyllä meidän pitää tavata ja sitä rataa.

      Minun kärsivällisyys loppui, eikä ollut enää edes tarkoitus
      tavata tätä herraa, mutta halusin olla juonessa mukana ja
      katsoa, kuinka kauan hän jaksaa lässyttää.

      Nyt on kulunut yli puolivuotta..Naurua tähän väliin.
      Välimatkaa n.100km. Tämä kyseinen vedättäjä, ei
      ole suomi24 vaan maksullisella sivustolla.

    • 20+6

      itse miehenä ehdotan tapaamista heti ensimmäisessä viestissä jos olen kuvan nähnyt jo profiilissa, muuten pyydän kuvaa ensin..

    • nooooooo 11

      Naiset suunnilleen muuttaa miehen kans yhteen jo kolmes viikossa koska miehen naama miellyttää. Ei kaikkia kiinnosta nopee tutustuminen kun naiset on monesti niin helppoja et vähän pitää jarrutttaa-.

    • kir......siili

      Itselleni ehdotti kylläkin mies, jo kahden tapaamisen
      jälkeen, että voisko hän muuttaa minun luo. Siis mitä
      halavattua.

      Ei voinut, käskin painua hiiteen. Tämä todistaa sen,
      että ei yks-kaks tapaaminen viellä kerro toisesta,
      kuin ulkoiset seikat. No ihan tavallisen näköinen oli,
      muuten osottautui röyhkeyden perikuvaksi.

    • Usko mennyt

      Se verran voin kokemuksesta sanoa, että jos suhteessa joku mättää heti alkuun (esim. seksiä ei ole), niin homma ei ajan kanssa parane. Aina kun tapaa ihmisiä netistä on se mahdollisuus, että näille tyypeille on tärkeämpää itse netissä päteminen kuin oikeat suhteet. Eli jos oikeaa lihaa ja verta olevaa ihmistä haluaa lihallisiin tarkoituksiin, niin se onnistuu varmasti suuremmalla todennäköisyydellä erämaasta etsimällä kuin bittiviidakosta.

    • lainaksi_

      Jups, saman huomannut...
      enkä välitä vaikka joku pitäis tyrkkynä mutta kerron nykyään jo melko alkuvaiheessa että haluaisin tavata suhteellisen pian
      Tykkään kirjoitella ja kertoilla asioistani...ja onhan se kiva vähän tutustua toisen ajatuksiin...
      Mutta minusta kaikkein turhauttavinta on jutella päivästä toiseen...viikon parikin ja sitten yhtäkkiä mies katoaa...

    • Odottava

      Juurikin näin. Ei ole halua kertoa sille oudolle ihmiselle, koko elämantarinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe