miehet huutelee megafoniin että eikö kunnol suomi mies kelpaa...

tyttönen

tai jotain tähän tyyliin.
uskallappas mennä vastaamaan. ei mitään vastakaikua ta isit tulee kunnon pakit.
ihmettelen vaan.
minä vastaan kaikille...jotain..en ymmärrä juttua että ei voi edes sanoa ei kiitos.
nä kee että tyyppi on online...mutta vastausta ei tule.
yksi laittoi 2 päivän päästä viestiä.
ois halunnu tavata...sanoin vain että on sulla kiirettä pitänyt...mua et kiinnosta enää.

13

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siiderivalas on

      Oletkin vain siiderivalas

    • IkisinkkuDeittaaja

      Itse huudan megafoniin koska se on ainoa keino miten naiset saa kiinnostumaan profiilistani. Muuten viestejä ei saa koskaan ja yhteenkään avaukseen ei saa vastauksia. Siksi olen lopettanut tyystin avausten teon. Olen vaikka kymmenen vuotta palstalla ilman kontaktia kun enään lähden siihen mahdottomaan tehtävään että lähestyn ketään ja saan vaan vierailun profiilissani ja mitään sanomattoman poistumisen.
      Miehen ainoa mahdollisuus tuolla on ostaa plus jäsenyys ja huutaa megafoniin. Itselläni se ainakin toimii ja huom käsi sydämellä voin vannoa että jokaiselle mulle kirjoittaneelle olen vastannut jotain asiallista vaikka ko henkilö ei kiinnostaisikaan.

    • käykää koulua

      Opettele tyttö kirjoittamaan, niin voit saada treffiseuraakin.
      Itse en edes vastaa kirjoitustaidottomille wt-ihmisille.

    • Nähty on.

      Ulkonäkösi ei viehättänyt. Vaikka henkilö kovasti tituleeraa itseään kunnolliseksi, ja ettei ulkonäöllä ole ratkaisevaa merkitystä, tämä ratkaisee sen, saatko vastauksia vai et. Ja henkilön oma ulkonäkö voikin olla sitten millainen tahansa.

    • Ikisinkku.

      Naisilta ei tule kaikua takas koskaan.

    • lainaksi_

      Nykyisin voi vastaus viipyä myös ton rajoituksen takia...en aio maksaa tästä "palvelusta" ja siksi vastauksiin saattaa mennä päiväkin...
      Harmillista :-(

      • 6+3

        Helppohan se on tuolla olla kun on nainen. On nainen sitten millainen tahansa kuvallinen tai kuvaton, laiha tai runsas, tumma tai vaalee niin viesti boxit täyttyy viesteistä. Ei tarvi kun olla ja valkata vaan. Miehen on pakko maksaa palvelusta erottuakseen joukosta ja saadakseen itsensä näkyviin. Naiset voi vaan inttää sitä ikuista "en voi vastata kun viestit on rajoitettu" (Lue: "Kun olet ruma")


      • 60++
        6+3 kirjoitti:

        Helppohan se on tuolla olla kun on nainen. On nainen sitten millainen tahansa kuvallinen tai kuvaton, laiha tai runsas, tumma tai vaalee niin viesti boxit täyttyy viesteistä. Ei tarvi kun olla ja valkata vaan. Miehen on pakko maksaa palvelusta erottuakseen joukosta ja saadakseen itsensä näkyviin. Naiset voi vaan inttää sitä ikuista "en voi vastata kun viestit on rajoitettu" (Lue: "Kun olet ruma")

        Jos naisella on ikä 50 . 60 . 70 niin tyhjyyttään kuminoi viestilaatikko.
        Miehillä käy parempi viuhka tuossa iässä, jos ovat kunnollisia ja kunnossa.
        Että odottele iän kertymistä inisijä.


      • se nettitreffeistä
        6+3 kirjoitti:

        Helppohan se on tuolla olla kun on nainen. On nainen sitten millainen tahansa kuvallinen tai kuvaton, laiha tai runsas, tumma tai vaalee niin viesti boxit täyttyy viesteistä. Ei tarvi kun olla ja valkata vaan. Miehen on pakko maksaa palvelusta erottuakseen joukosta ja saadakseen itsensä näkyviin. Naiset voi vaan inttää sitä ikuista "en voi vastata kun viestit on rajoitettu" (Lue: "Kun olet ruma")

        6 3 ja muutkin jotka vinkuu, että naisten viestiboksit on täynnä, niin voi lopettaa sen olettamisen joka ei pidä paikkaansa.
        Viestejä tulee kyllä joo, mutta mitä iloo niistä on jos suurin osa on itteään noin puolet vanhemmilta miehiltä jotka ei todellakaan kiinnosta.
        Tai täysin päinvastaisilta tyypeiltä kuin ihannekumppaniks olet ilmottanu.
        Tai Kuvattomilta, tekstittömiltä joiden viestissä lukee kaks sanaa: Kysy lisää.
        Tai kuvattomalta kuvapyyntö ja kun kysyt itse kuvaa, et tule sitä saamaan.
        Tai tyypeiltä jotka ilmaisevat suoraan hakevansa seksiseuraa joojust maisemakuvalla tai ilman. Omassa profiilissa haen parisuhdetta jne.
        Tai tyypeiltä jotka oikeasti näyttävät puolielämää ryypänneiltä ja kuva on retusoitu ilmeestä päätellen jostain pidätyskuvasta. Siis pelottavia.

        Jos johonkin erehtyy vastaamaankin niin alkaa todennäköisesti loputon kirjekaveruus, tai ainakin siihen asti kun menee hermo. Osa haluaa niin kauheesti tavata, mutta, mutta ei nyt ehdi pariin kuukauteen ..nojust.
        Tai paljastuu sellanen harmillinen este kuten vaimo.
        Ja joskus on niinkin käynyt, ettei toinen osapuoli yksinkertaisesti ymmärrä mistä olen kirjoittanut kun olemme eri planeetoilta.

        Jos oikein tapaamaan asti on päässyt niin juttua tulee kyllä, mutta vain kysyttäessä. Jos odottelet jonkinlaista aloitetta johonkin puheenaiheeseen niin voi olla melko vaivautunutta hiljaisuutta. Sitten toinen ääripää on, että kuuntelen monotomista luentoo työstä, lapsista, eksistä.
        Ja siihen väliin on mahtunut yksi ihan tunnustautunut skitrofreenikko, ADHD ja just linnasta vapautunut kauhu. Oli vaan jäänyt jotain oleellista kertomatta.

        Ja nää on siis sattunut allekkirjoittaneelle. Sen harhakuvitelman voi jo tosiaan karistaa, että naisille on kaikkin niin h... helppoo. No ei ole vaan pelottavaa. Pitkällisen tahkoamisen jälkeen voin senkin väittämän kumota, että naiset hyppäis jokaisen kanssa sänkyyn, joka kirjottelee. Eipä tulis mieleenkään hyppiä kenenkään petiin ennenkuin tuntee. jotkut saattaa näin tehdä, mutta kannattas lähtee siitä oletuksesta kuitenkin, että osa meistä osaa kunnioittaa myös itteensä ja toivois sitä muiltakin.
        Nyt kun avauduin, heräsin, ja lopetan


      • 6+3
        se nettitreffeistä kirjoitti:

        6 3 ja muutkin jotka vinkuu, että naisten viestiboksit on täynnä, niin voi lopettaa sen olettamisen joka ei pidä paikkaansa.
        Viestejä tulee kyllä joo, mutta mitä iloo niistä on jos suurin osa on itteään noin puolet vanhemmilta miehiltä jotka ei todellakaan kiinnosta.
        Tai täysin päinvastaisilta tyypeiltä kuin ihannekumppaniks olet ilmottanu.
        Tai Kuvattomilta, tekstittömiltä joiden viestissä lukee kaks sanaa: Kysy lisää.
        Tai kuvattomalta kuvapyyntö ja kun kysyt itse kuvaa, et tule sitä saamaan.
        Tai tyypeiltä jotka ilmaisevat suoraan hakevansa seksiseuraa joojust maisemakuvalla tai ilman. Omassa profiilissa haen parisuhdetta jne.
        Tai tyypeiltä jotka oikeasti näyttävät puolielämää ryypänneiltä ja kuva on retusoitu ilmeestä päätellen jostain pidätyskuvasta. Siis pelottavia.

        Jos johonkin erehtyy vastaamaankin niin alkaa todennäköisesti loputon kirjekaveruus, tai ainakin siihen asti kun menee hermo. Osa haluaa niin kauheesti tavata, mutta, mutta ei nyt ehdi pariin kuukauteen ..nojust.
        Tai paljastuu sellanen harmillinen este kuten vaimo.
        Ja joskus on niinkin käynyt, ettei toinen osapuoli yksinkertaisesti ymmärrä mistä olen kirjoittanut kun olemme eri planeetoilta.

        Jos oikein tapaamaan asti on päässyt niin juttua tulee kyllä, mutta vain kysyttäessä. Jos odottelet jonkinlaista aloitetta johonkin puheenaiheeseen niin voi olla melko vaivautunutta hiljaisuutta. Sitten toinen ääripää on, että kuuntelen monotomista luentoo työstä, lapsista, eksistä.
        Ja siihen väliin on mahtunut yksi ihan tunnustautunut skitrofreenikko, ADHD ja just linnasta vapautunut kauhu. Oli vaan jäänyt jotain oleellista kertomatta.

        Ja nää on siis sattunut allekkirjoittaneelle. Sen harhakuvitelman voi jo tosiaan karistaa, että naisille on kaikkin niin h... helppoo. No ei ole vaan pelottavaa. Pitkällisen tahkoamisen jälkeen voin senkin väittämän kumota, että naiset hyppäis jokaisen kanssa sänkyyn, joka kirjottelee. Eipä tulis mieleenkään hyppiä kenenkään petiin ennenkuin tuntee. jotkut saattaa näin tehdä, mutta kannattas lähtee siitä oletuksesta kuitenkin, että osa meistä osaa kunnioittaa myös itteensä ja toivois sitä muiltakin.
        Nyt kun avauduin, heräsin, ja lopetan

        Haista kukkanen!!
        Ette vastaa siitäkään huolimatta vaikka itse en kuulu mihinkään näistä sinun kuvaelmistasi:
        "suurin osa on itteään noin puolet vanhemmilta miehiltä jotka ei todellakaan kiinnosta.
        Tai täysin päinvastaisilta tyypeiltä kuin ihannekumppaniks olet ilmottanu.
        Tai Kuvattomilta, tekstittömiltä joiden viestissä lukee kaks sanaa: Kysy lisää.
        Tai kuvattomalta kuvapyyntö ja kun kysyt itse kuvaa, et tule sitä saamaan.
        Tai tyypeiltä jotka ilmaisevat suoraan hakevansa seksiseuraa joojust maisemakuvalla tai ilman. Omassa profiilissa haen parisuhdetta jne.
        Tai tyypeiltä jotka oikeasti näyttävät puolielämää ryypänneiltä ja kuva on retusoitu ilmeestä päätellen jostain pidätyskuvasta."

        Seli seli seli mutta sitä ei selitetä millään vaikka kriteereihin sopisi täysin mutta ei viitsitä vastailla. Jos naama ei miellytä on teille ihan ykshailee millainen ihana luonteinen mies tahansa taustalla olisikin.


      • Yleistäminen on PRÖT
        6+3 kirjoitti:

        Haista kukkanen!!
        Ette vastaa siitäkään huolimatta vaikka itse en kuulu mihinkään näistä sinun kuvaelmistasi:
        "suurin osa on itteään noin puolet vanhemmilta miehiltä jotka ei todellakaan kiinnosta.
        Tai täysin päinvastaisilta tyypeiltä kuin ihannekumppaniks olet ilmottanu.
        Tai Kuvattomilta, tekstittömiltä joiden viestissä lukee kaks sanaa: Kysy lisää.
        Tai kuvattomalta kuvapyyntö ja kun kysyt itse kuvaa, et tule sitä saamaan.
        Tai tyypeiltä jotka ilmaisevat suoraan hakevansa seksiseuraa joojust maisemakuvalla tai ilman. Omassa profiilissa haen parisuhdetta jne.
        Tai tyypeiltä jotka oikeasti näyttävät puolielämää ryypänneiltä ja kuva on retusoitu ilmeestä päätellen jostain pidätyskuvasta."

        Seli seli seli mutta sitä ei selitetä millään vaikka kriteereihin sopisi täysin mutta ei viitsitä vastailla. Jos naama ei miellytä on teille ihan ykshailee millainen ihana luonteinen mies tahansa taustalla olisikin.

        Älä yleistä kaikkia naisia koskevaksi!!!!!


    • Testaajatyli

      No toi on kyllä puppua.
      En ole mielestäni ruma, muttwn mainosta itseäni hehkeänä, kauniina, simpsakkana leidinä...
      Harhaluulo että naisten boxit on täynnä viestejä.
      Tei. Kerran piruuttani kokeen ja avasin yhdeksi päiväksi profiili. Jossa kerroin olevani hoikka, sporttinen, kaunis. Johan boxit täyttyi yli äyräiden heh.....poistin profiili heti.
      Mutta oli mielenkiintoista testata.

    • Ime nakkia

      työnnä dinäkin rillimakkaraa kitusiis ja kaljaa sit ett lähikapakasta jonkun kännikalan sua panee. Sit pentu ja elatusapua ja niillä rillimakkaraa ja kaljaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe