Loppu-vuoden Perjantai-höpö

Väsyneenä näihin höpö-aloituksiin.
Ja siihen että "kumppaniani" teeveetä arvosteltiin taas ihan väärin.
Toivottavasti tämä kattaa kaiken vanhoista nuoriin.
Muorheista huorheihin.
Varista variseviin vaareihin.

Sinä arvostat teeveetä ihan väärältä kantilta.
Kyllä teeveeltäkin itu löytyy, kunhan jaksaa pyöritellä ja harjaa ahkerasti
karkealla.
Harmillisesti on useimmiten liian vanhaa Perunaa.
Oletan sinulla olevan hammas-harja.
Aivan liian kapea-alainen ystäväni teeveen laajaan ajatus-maailmaan.

Suomessa pysyvät ne ihmiset, jotka Suomea arvostavat.
He osaavat tuntea myös kiitollisuutta velvollisuutena maataan kohtaan.
He ovat vaan niin vähä-varaisia että eivät pysty ostamaan jokaista firmaa joka
joutuu vaikeuksiin.
Eivätkä myöskään ostamaan kaikkia firmoja, joita ulko-maalaiset himoitsevat.
Siihen eivät riitä edes koko valtiomme rahat.

EU:nin sisälle pitäisi luoda NHL-sopimus kasvattaja-seuroista.
Jokaisesta ulos ostetusta/liputetusta firmasta pitää valtion saada muhkea summa
rahaa.
Kannattaisin jotain 40% osto-hinnasta.
Mieluummin arviodusta hypetys-hinnasta.

Esimerkkinä laitan Hikiäläisen Perunan:
Suomessa kehitetty ja kasvanut yritys löytää perunasta aines-osan, joka parantaa
kaiken-laiset syövät.

Venäläinen haluaa ostaa kaikki maat ja mannut.
Pfizer haluaa ostaa kehitys-firman ja kaikki Perunat.
Haluaa myydä Perunat sinisiksi värjättyinä.

Seuraus:

Venäläiselle huima sakko kansan-murhan käyttö-rikoksesta.

Pfizerille velvollisuus ostaa Koko Oulun lääni kaupunkeineen yli-hinnalla.
Ja pakko maksaa alueesta Stadin tasoinen yllä-pito-vuokra Stadille.
Ja pakko käyttää kaikessa ja kaikkialla maamme Sini-Risti-Lippua.
Kielto käyttää tunnusta:
Valmistettu EU:nin alueella.

H.

12

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perunakin on tuontialkuperää joten lisenssit kuitenkin vaadittaisiin jollain kepulilla. Niin kauas pilvet karkaavat, kun aloitus höpöistetään muka-höpöksi, vaikka se on täyshöpö. Verikosto on ikiaikainen vaikka se verhoutuisi minkälaisiin ismeihin tai lokioihin tahansa. Suomalainen juro kuokkii suot, noukkii marjat ja nauttii viljat liukoisina tai sokerirasvattuina paisto-möykkysinä. Käen kuknta on vailla vertaa oli äimiä tai ei. Tämä oli kai riittävän tolkutonta.

    • kehukaa ny ees joku

      Sitäkö mä ihimetten kunei nää sun suosikkinappulas dementti ja jyty näihi sun päättömii alotuksiis ota osaa,eivätkö keksi mitää kehumista vai pelekäävätkö vastaavasa väärin.

      • "kehukaa ny ees joku"

        Tämäkään aloitukseni ei ole heille.
        He osaavat ymmärtäen jo.
        Eivät ehkä minua, mutta kirjoituksiani.
        Sinun-kaltaisiasi minä kaipaan.

        H.


      • demeter1

        "Suosikkinappulas dementti" ... toi oli jo hyvä..))

        Kas on kun noin tarkka seurailija ei ole huomannut, että hunksin suosikkinappula on aina se. mikä kulloinkin käteen sattuu,,,))

        Mutta ihan tuosta osallistumisesta. Mun ÄO eri aina riitä hunksin aivoituksiin ja kun tämäkin aloitus rakentuu ajankohtaistapahtumiin, joista olen tällä hetkellä aika ulkona, niin oli jätin väliin.

        Aiheetta en koskaan kehu hunksia, enkä muitakaan. Yleensä tällainen sokea kanakin löytää jyvän hunksin jutuista, kunhan virittää itsensä sopivalle aaltopituudelle,
        Mutta ihan ilmoitusasiana voin kertoa, etten ole yhtä aktiivinen hunksin seurailija kuin monet täällä näyttävät olevan. Muutama sana vaihdetaan. kun kohdataan, mutta liikaa näyttää olevan sekin... Tai ainakin väärin vaihdettu..))

        Pelko väärin vastaamisesta on hälvennyt sitä mukaa kuin olen väärin vastannut.


      • lue tarkemmin
        demeter1 kirjoitti:

        "Suosikkinappulas dementti" ... toi oli jo hyvä..))

        Kas on kun noin tarkka seurailija ei ole huomannut, että hunksin suosikkinappula on aina se. mikä kulloinkin käteen sattuu,,,))

        Mutta ihan tuosta osallistumisesta. Mun ÄO eri aina riitä hunksin aivoituksiin ja kun tämäkin aloitus rakentuu ajankohtaistapahtumiin, joista olen tällä hetkellä aika ulkona, niin oli jätin väliin.

        Aiheetta en koskaan kehu hunksia, enkä muitakaan. Yleensä tällainen sokea kanakin löytää jyvän hunksin jutuista, kunhan virittää itsensä sopivalle aaltopituudelle,
        Mutta ihan ilmoitusasiana voin kertoa, etten ole yhtä aktiivinen hunksin seurailija kuin monet täällä näyttävät olevan. Muutama sana vaihdetaan. kun kohdataan, mutta liikaa näyttää olevan sekin... Tai ainakin väärin vaihdettu..))

        Pelko väärin vastaamisesta on hälvennyt sitä mukaa kuin olen väärin vastannut.

        Itepä tuo on nappuloista kirjottanu,mä luen kaik hänen kirjotuksensa suurennuslasin kaa ;);)


      • huhhuhuh
        lue tarkemmin kirjoitti:

        Itepä tuo on nappuloista kirjottanu,mä luen kaik hänen kirjotuksensa suurennuslasin kaa ;);)

        että sä jaksat jahdata


      • huikee helle
        huhhuhuh kirjoitti:

        että sä jaksat jahdata

        Siks ku sä oot nii sulonen,pusipusi ;);)


      • sattuma lukija
        demeter1 kirjoitti:

        "Suosikkinappulas dementti" ... toi oli jo hyvä..))

        Kas on kun noin tarkka seurailija ei ole huomannut, että hunksin suosikkinappula on aina se. mikä kulloinkin käteen sattuu,,,))

        Mutta ihan tuosta osallistumisesta. Mun ÄO eri aina riitä hunksin aivoituksiin ja kun tämäkin aloitus rakentuu ajankohtaistapahtumiin, joista olen tällä hetkellä aika ulkona, niin oli jätin väliin.

        Aiheetta en koskaan kehu hunksia, enkä muitakaan. Yleensä tällainen sokea kanakin löytää jyvän hunksin jutuista, kunhan virittää itsensä sopivalle aaltopituudelle,
        Mutta ihan ilmoitusasiana voin kertoa, etten ole yhtä aktiivinen hunksin seurailija kuin monet täällä näyttävät olevan. Muutama sana vaihdetaan. kun kohdataan, mutta liikaa näyttää olevan sekin... Tai ainakin väärin vaihdettu..))

        Pelko väärin vastaamisesta on hälvennyt sitä mukaa kuin olen väärin vastannut.

        Minä taas tykkään lukea niitä ketjuja missä on mm. demeterin kirjoituksia.

        Aloitukseen sen verran, että tykkään DW:n kirjoituksista, vaikka voisivat pikkaisen lyhyempiä olla.


    • Olisi kesä ulkona

      Väsyneenä näihin höpö-aloituksiin.

      Tuohon asti asiaa (onnetonta kieltä lukuun ottamatta), loput pashaa.

    • Nappuloihin monet näyttävät tarttuvan.
      Ehkä eivät ole hoksanneet olevansa lauta niiden alla.
      Ja minä lannoittava multa laudan alla.
      Eihän mikään kasva kalliolla, paitsi joku kuivettunut rupi.
      Kaipaisin niin, että joku rupinenkin kirjoittaisi minulle, tai edes aloituksiini:
      Siin on sulle tattis takaisin!
      Ainakin sitten kun sateet alkavat.
      Myönnän kyllä että tämäkin aloitukseni on niin täydellinen, että kukaan ei löydä
      syytä isoihin kirjaimiin.


      H.

    • -----

      Surullinen näyte siitä, ettei itse riitä.

      • "-----"

        Niin ne vaan vuodet vierivät.
        Ei maha mittää.
        Yksikään.
        Näytteet sen kun lisääntyvät.

        H.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe