Onko Mike sairastunut

Jasmin Näätä

Kuulin huhuja että Mike olisi sairastunut ja lääkekuurilla ? Onko tietoa miten vakavasta sairaudesta on kysymys ? Anteeksi jos olen tungettelevia ja utelias, mutta tuo korvaushoito kuulostaa vakavalta

19

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisa.

      En voi tajuta tätä, vielä vähän aikaa sitten hän oli loistokunnossa :(

    • mike39

      itellä iski flunssa ja ajettelin kysyä lekurilta jos sain korvaushoidon kun anaboliset roinathan vähentää mm. tulehduksia.

    • Tupa roinari

      Voimakas akne?

    • -Jan-

      Olen Jan ja kakka-aukkoni on kuin kuuma pätsi joka imee kalusi kuivaksi, laske siemenesi ammottavaan siilooni.

    • erkki nimi

      En ole varma, mutta oireet viittaisivat hallitun ummetuksen katastrofaaliseen epäonnistumiseen. Aiemmin kirjoitinkin että hallitun ummetuksen seurauksena vatsaontelopaine voi imaista kivespussit sisään jolloin testosteronituotanto vähenee rajusti tai jopa lakkaa kokonaan. Hoitona on kivulias pussien takaisinveto ja sitominen tai sitten lievempi keino eli korvaushoito. Älkää pelleilkö hallitun ummetuksen kanssa seuraukset voivat olla elinikäiset kuten edellä mainitut tai bullottava maha

    • Pyllyyn ottanut (m)

      Hallittu ummetus, voiko sairaampaa lajia enää olla, eikä mies taida edes kilpailla.

    • erkki nimi

      Hallitussa ummetuksessa viikkoja jatkunut pidätys voi laueta yllättäin jos keskittyminen herpaantuu, asento on suotuisa ja elimisö on kiihottuneessa tilassa Esim. Kyykkyasento kuvatessa ja keskittyminen on kohdistunut bullottaviin bodareihin aiheuttaen kiihotuksen. Tämä on tietenkin vain spekulaatiota. Olen kuullut myös tapauksista joissa on hierottu reenipartnerin rintaa.penkkipunnerruksen aikana, mikä on aiheuttanut ummetuksen laukeamisen.

    • Pia antaa vittua

      Jos Mike on loukkaantunut niin ena ala! Haluan lisää Gymlog videoita, oon koukussa.

    • Pakkis on pakkis

      Mikellä testoarvot vain romahtaneet väärien treenien ja huonojen lisäravinteiden(Fast) ansiosta. Kohta palaa taas salille ja saamme nauttia tämän nuorisoidolin kirjoituksista.

    • Jodlaaja

      Bodauksen piirissä on paljon ihmisiä joilla ei ole terve minäkuva. Haetaan epärealistisia tavoitteita ja joudutaan turvautumaan lääkeaineisiin.

    • Eunukki

      Eunukilla testot 0%.Elää 20 vuotta kauemmin.

    • Jodlaaja

      Pahimpia on nämä naisbodarit, jotka ensin ottavat testosteronia ja muuttuvat kasvoiltaan ja keholtaan miesmäisiksi. Sen jälkeen otetaan silkonipallot rasvattomaan kehoon, rakennekynnet ja ollaan niin naisellisia. Lopputulos näyttää lähinnä transvestiitilta. Valitan

      • ?????????

        "Pahimpia on nämä naisbodarit, jotka ensin ottavat testosteronia ja muuttuvat kasvoiltaan ja keholtaan miesmäisiksi. Sen jälkeen otetaan silkonipallot rasvattomaan kehoon, rakennekynnet ja ollaan niin naisellisia. Lopputulos näyttää lähinnä transvestiitilta. Valitan "

        Puhutko Seireenin tyttöystävästä?


    • Jodlaaja

      En tietenkään puhu kenestäkään yksittäisestä henkilöstä, täysin yleisesti ja teoreettisesti tässä omia mielipiteitä kerrotaan...

    • rahat takaisin!

      Jodlaaja puhuu asiaa! Varsinkin ne fitnessmammat jotka vetävät steroidit, synteettiset kasvut, botoxit ja silikoonit, ja vielä väittävät olevansa naturaaleja! Ja sitten neuvovat muita kuinka puhtaana treenataan.

      • porari

        Transut näyttää todella hyviltä näihin verrattuna.

        Itse asiassa bodarien ja roinaajien naiset on sellaisia, että kuka tahansa mies ottaisi mieluummin transun.


    • Lepomies

      Minulla on nyt 250g kakkaa suussa niin en pysty nyt kommentoimaan, varmaan ihan hyvä juttu, kiitos.

    • Jodlaaja

      Itse harrastan kestävyysjuoksua ja mielestäni solakka juoksijan roppa on kauniimpi kuin RHP pöhöinen ja rasvainen mätisäkki

    • tiedoton_natu

      Kuka on Mike ja mitä hän on elämässään saavuttanut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe