Kysely Raipparin mielenterveden tilasta.

Trollhättan

Moniin siis onks toi Raippari teidän mielestä ihan terve mun mielestä ei?!

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Raippari

      Ei ole! Sairas se on!

    • Herra X

      Rapen mielenterveyden tilaa on mahdotonta arvioida pelkästään hänen kirjoittamiensa viestien perusteella. Sen selvittäminen vaatisi perusteellisia tutkimuksia, eikä raja terveen ja sairaan mielen välillä ole aina selvä.

      Rape, ottamatta kantaa sinun mielenterveyden tilaasi, voisi ainakin kysyä, eikö sinulla ole parempaa tekemistä. Eikö sinua kiinnostaisi lähteä vaikkapa linturetkelle. Vielä ehdit tehdä tälle iltaa paljon mielenkiintoisia havaintoja!

      • -Raippari

        En minä harrasta lintuja, se on napikan puuhaa.


      • Herra X
        -Raippari kirjoitti:

        En minä harrasta lintuja, se on napikan puuhaa.

        Tiedän, että sinä harrastat lintuja. Se, käytätkö Rapen vai Napikan nimimerkkiä jossakin keskustelupalstalla, ei vaikuta asiaan pätkääkään. Linturetki kiinnostaa sinua, joten lähde vaikkapa vain pienelle kävelylle kameran kanssa.

        (En voi kylläkään olla varma, oletko oikea alkuperäinen Raippari, joten harrastitpa mitä tahansa, keksi kuitenkin itsellesi parempaa tekemistä kuin täällä häiriköinti.)


      • -Raippari
        Herra X kirjoitti:

        Tiedän, että sinä harrastat lintuja. Se, käytätkö Rapen vai Napikan nimimerkkiä jossakin keskustelupalstalla, ei vaikuta asiaan pätkääkään. Linturetki kiinnostaa sinua, joten lähde vaikkapa vain pienelle kävelylle kameran kanssa.

        (En voi kylläkään olla varma, oletko oikea alkuperäinen Raippari, joten harrastitpa mitä tahansa, keksi kuitenkin itsellesi parempaa tekemistä kuin täällä häiriköinti.)

        Minä ja Nappula ei olla sama henkilö! Ollaan si vaik siiamilaiset kaksoset, mutta ei olla sama henkilö!


    • Minä en nyt ihan tajua. Luuletko sinä ihan OIKEASTI, että voit ensin spämmiä palstan yhdellä tunnuksella täyteen paskaa ja sitten tulla toisella tunnuksella ja olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Luuletko, että tämä toimii näin!?

      • -Raippari

        Nokun me ei olla sama henkilö! Ja vaikka oltaiskin, vaik meil oliskin sama kirjotus tyyli ja vaik asuttas samas talos. Ei me olla sama henkilö, ollaan kaksi ihan erilaista persoonaa!


    • Jos olisi minun kakarani, niin veisin psykologille. Vahingoittaa ennen kaikkea itseään ja kehitystään ja tulevaisuuttaan.

      Mut ei oo mun kakara. Tai no, välitän kyllä monista ihmisistä siitä huolimatta, että eivät ole mun kakaroita. Siinä se muiden ärysttämisen huono puoli juuri onkin, että muilta loppuu keinot ja voimat välittää enää millään tavalla.

      Osaisiko kukaan sanoa niinku oikeesti (ei vittuilumielessä vaan ihan oikeesti), että mitä Raipparin kannattaisi tehdä?

      • Lopettaa spämmäily.
        Lopettaa muiden käyttäjien haukkuminen.
        Ei aloita kymmentä eri keskustelua päivässä.
        Ei aloita Kurpizza-aiheisia keskusteluja.
        Kirjoittaisi jonkun HYVÄN suolistotarinan tai aloittaisi taas jonkin paranormaali-aiheisen keskustelun. Paranormaalisuolistotarina? Hmm.... Tai sitten jatkaa luontoaiheita..? Aivan sama minulle. Kunhan ei mitään homosorsa sitä ja Putin tätä ja Putin pani homosorsan uuniin ja söi päivälliseksi...
        Tekee eron sille, mikä on hyvää huumoria ja mikä loukkaavaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Lopettaa spämmäily.
        Lopettaa muiden käyttäjien haukkuminen.
        Ei aloita kymmentä eri keskustelua päivässä.
        Ei aloita Kurpizza-aiheisia keskusteluja.
        Kirjoittaisi jonkun HYVÄN suolistotarinan tai aloittaisi taas jonkin paranormaali-aiheisen keskustelun. Paranormaalisuolistotarina? Hmm.... Tai sitten jatkaa luontoaiheita..? Aivan sama minulle. Kunhan ei mitään homosorsa sitä ja Putin tätä ja Putin pani homosorsan uuniin ja söi päivälliseksi...
        Tekee eron sille, mikä on hyvää huumoria ja mikä loukkaavaa.

        Mutta kun ei pysty. Sehän se ongelma on. Mitä tehdä silloin, kun ei pysty mihinkään noista asioista?


      • nasse_seta kirjoitti:

        Mutta kun ei pysty. Sehän se ongelma on. Mitä tehdä silloin, kun ei pysty mihinkään noista asioista?

        Joku kk sittenhän Raippari oli aika asiallinen. Onko sitten niin, että hän koittaa olla hauska, mutta menee sitten lopulta yli ja muut ärsyyntyvät ja huomauttavat asiasta, jolloinko Raippari sitten ottaa nokkiinsa ja alkaa riehumaan...?


      • -Raippari
        kurpizza kirjoitti:

        Joku kk sittenhän Raippari oli aika asiallinen. Onko sitten niin, että hän koittaa olla hauska, mutta menee sitten lopulta yli ja muut ärsyyntyvät ja huomauttavat asiasta, jolloinko Raippari sitten ottaa nokkiinsa ja alkaa riehumaan...?

        Jotenkuten noin miten Kurpizza selitti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Joku kk sittenhän Raippari oli aika asiallinen. Onko sitten niin, että hän koittaa olla hauska, mutta menee sitten lopulta yli ja muut ärsyyntyvät ja huomauttavat asiasta, jolloinko Raippari sitten ottaa nokkiinsa ja alkaa riehumaan...?

        No, nyt on kesä. Ehkä hänellä ei ole kavereita tai mitään tekemistä, ja vanhemmat eivät huomaa mitään. Saahan kouluun kuitenkin tärvättyä aika paljon aikaa ja energiaa. Emmekähän me tiedä, mitä muuta hänen elämässään tapahtuu tai on tapahtunut.

        Hiton harmillista, koska hänhän voi kaikesta huolimatta olla ihan ok tyyppi, mutta kukaan ei ärsyyntymiseltään enää jaksa ajatella siltä kannalta.

        Ja eiväthän kaikki pystykään samaan tai "ikätasoisuuteen".


      • -Raippari kirjoitti:

        Jotenkuten noin miten Kurpizza selitti.

        Onko sinulla oikeasti kavereita?


      • motari

        annetaas rapen ny olla. eihän se voi tietää mitä te höpisette ku on liian vaikeita sanoja. rapen ajatusmaailma: "...niin veisin psy... psykolg... psyklogigololle? liian hankala... pitää kopioida ja toistaa putin... helppo sana... putin... putin... putin..."


      • motari kirjoitti:

        annetaas rapen ny olla. eihän se voi tietää mitä te höpisette ku on liian vaikeita sanoja. rapen ajatusmaailma: "...niin veisin psy... psykolg... psyklogigololle? liian hankala... pitää kopioida ja toistaa putin... helppo sana... putin... putin... putin..."

        Et tule nyt vittulemaan tähän.


      • -Raippari
        nasse_seta kirjoitti:

        Onko sinulla oikeasti kavereita?

        Tietenkin. 1 Kaveri, jonka kanssa vietän aikaakin irl. Muut kaverit ei ikinä kysy, tai kysyy joskus harvoin. Itsehän en kysele kavereita.


      • -Raippari
        -Raippari kirjoitti:

        Tietenkin. 1 Kaveri, jonka kanssa vietän aikaakin irl. Muut kaverit ei ikinä kysy, tai kysyy joskus harvoin. Itsehän en kysele kavereita.

        ja loput on jotain nettikamui (huipputyyppei muuten, joita tapaa vaan jossain miiteis)


      • -Raippari kirjoitti:

        ja loput on jotain nettikamui (huipputyyppei muuten, joita tapaa vaan jossain miiteis)

        No, miten vitussa saat aina jotenkin sotkettua asiasi? Se näyttää ulospäin siltä, että ihan oikeasti yrität ja haluat, mutta sitten vaan jotenkin lähtee lapasesta, etkä oikein itsekään tiedä että miksi. Ja hermostut siitä, että lähti lapasesta, ja sitten lähtee vielä enemmän lapasesta, mistä seuraa se, että hermostut lisää? Sitten toteat että peli on menetetty ja kaikki on ihan sama?


      • -Raippari kirjoitti:

        Jotenkuten noin miten Kurpizza selitti.

        Tästä lähtien minä sanon, kun sinulla menee yli...


      • Trollhättan
        nasse_seta kirjoitti:

        Et tule nyt vittulemaan tähän.

        Ehdotus 1.Hankitaan Raipparille laitospaikka
        2.Bannataan lopullisesti
        3.Hankitaan sille matkalippu Ruotsiin.


      • motari
        nasse_seta kirjoitti:

        Et tule nyt vittulemaan tähän.

        "...putin...putin...homosorsa on hauska sana. repeän nauruun aina kun kuulen sen... homosorsa...putin...homosorsa..."


      • motari kirjoitti:

        "...putin...putin...homosorsa on hauska sana. repeän nauruun aina kun kuulen sen... homosorsa...putin...homosorsa..."

        Niin no motari on vähän niin kuin Raippari kaksi tai kolme vuotta vanhempana. Kyllähän nuorille näytetään kuvia esmes tupakoitsijan keuhkoista, ja varoitetaan että tällainen sitten tulee jos poltatte.

        Niin ihan hyvä pointti motarilla, kiva kun pistäydyit.


      • motari
        nasse_seta kirjoitti:

        Niin no motari on vähän niin kuin Raippari kaksi tai kolme vuotta vanhempana. Kyllähän nuorille näytetään kuvia esmes tupakoitsijan keuhkoista, ja varoitetaan että tällainen sitten tulee jos poltatte.

        Niin ihan hyvä pointti motarilla, kiva kun pistäydyit.

        muute kai joo, mut... mul on kavereit, kyrpä, aineit, pokkaa, viinaa, naisii ja on aina ollukki. enkä oo ikinä ollu runkkari tai katellu ponei, saatika yrittäny saavuttaa jotai "trollaamalla" tällasii shittipalstoi


      • motari kirjoitti:

        muute kai joo, mut... mul on kavereit, kyrpä, aineit, pokkaa, viinaa, naisii ja on aina ollukki. enkä oo ikinä ollu runkkari tai katellu ponei, saatika yrittäny saavuttaa jotai "trollaamalla" tällasii shittipalstoi

        Kavereiden laadusta ei tainnut olla puhetta, eikä muuten naistenkaan. Riippuu toki siitäkin, mistä itse pitää.

        Kyrpä on karkeasti ottaen puolella ihmisistä, mahdollisesti Raipparillakin. Viinaa ja aineita saa kuka tahansa. Runkkaamista on harrastanut varmaan valtaosa tietyn iän ylittäneistä, ja poniasia nyt ei oikein kuulu tälle listalle ollenkaan.

        Pokka on usein synonyymi itsekritiikin puutteelle, ja sillä on kiusaannuttava vaikutus silloin, kun pokan omistaja ei ole niin sanotusti penaalin terävä kynä. Pokan omistaja saattaa erehtyä luulemaan, että päätä aukomalla voi jotenkin kompensoida asiaa. No joo, kyllähän se aina joihinkin beeluokan sutturoihin tekee vaikutuksen ja sitten saa naisiakin.

        Tämä on nyt sitten keskustelua siitä, että mitä kukin tavoittelee. Jos olet tyytyväinen niin hyvä. Voisi kuitenkin luulla, että joku palstalainen haluaa jotakin muuta.


      • motari
        nasse_seta kirjoitti:

        Kavereiden laadusta ei tainnut olla puhetta, eikä muuten naistenkaan. Riippuu toki siitäkin, mistä itse pitää.

        Kyrpä on karkeasti ottaen puolella ihmisistä, mahdollisesti Raipparillakin. Viinaa ja aineita saa kuka tahansa. Runkkaamista on harrastanut varmaan valtaosa tietyn iän ylittäneistä, ja poniasia nyt ei oikein kuulu tälle listalle ollenkaan.

        Pokka on usein synonyymi itsekritiikin puutteelle, ja sillä on kiusaannuttava vaikutus silloin, kun pokan omistaja ei ole niin sanotusti penaalin terävä kynä. Pokan omistaja saattaa erehtyä luulemaan, että päätä aukomalla voi jotenkin kompensoida asiaa. No joo, kyllähän se aina joihinkin beeluokan sutturoihin tekee vaikutuksen ja sitten saa naisiakin.

        Tämä on nyt sitten keskustelua siitä, että mitä kukin tavoittelee. Jos olet tyytyväinen niin hyvä. Voisi kuitenkin luulla, että joku palstalainen haluaa jotakin muuta.

        ookko sää rape? nii innol puolustamas... ja pokka on just sitä mitä sä sanot ja just sitä mul on, mut äläpä ala kyseenalastaa mun makuu naisist. sit aineet ja viina meinaa et mul on elämä ku rahaa niihi ei juuri oo. älä inise et kaikil o elämä ja tällee, vaa mieti kuinka paljo ihmine saa vääntää heroruiskun saadaksee. ei mee mitää lehtii jakelemal. ja mä pidän hauskaa kavereitten kaa.
        ja ponit tasan kuuluu tähä listaa, sil ponit on tehty ihmisille, jotka ei kestä tätä "sotaisaa ja synkkää maailmaa". katos nää pakenee mielikuvitusmaahan mis on aurinkoista, ei mitää saasteist ja taikaa ja mitälieneepaskaa.
        kavereit riittää vaik kuinka, mut sellasiiki on, joist yks lähti linnaa viiden muun puolest ku kotiapulai löys pussillisen pöllyy.
        mut kerroppa "nasse-setä" mites ite vietät aikas? oisko koneel?


      • motari kirjoitti:

        ookko sää rape? nii innol puolustamas... ja pokka on just sitä mitä sä sanot ja just sitä mul on, mut äläpä ala kyseenalastaa mun makuu naisist. sit aineet ja viina meinaa et mul on elämä ku rahaa niihi ei juuri oo. älä inise et kaikil o elämä ja tällee, vaa mieti kuinka paljo ihmine saa vääntää heroruiskun saadaksee. ei mee mitää lehtii jakelemal. ja mä pidän hauskaa kavereitten kaa.
        ja ponit tasan kuuluu tähä listaa, sil ponit on tehty ihmisille, jotka ei kestä tätä "sotaisaa ja synkkää maailmaa". katos nää pakenee mielikuvitusmaahan mis on aurinkoista, ei mitää saasteist ja taikaa ja mitälieneepaskaa.
        kavereit riittää vaik kuinka, mut sellasiiki on, joist yks lähti linnaa viiden muun puolest ku kotiapulai löys pussillisen pöllyy.
        mut kerroppa "nasse-setä" mites ite vietät aikas? oisko koneel?

        Ainoa asia, jonka tärkeydestä olemme samaa mieltä ja jota itsekin tavoittelen, taitaa olla raha. Sitä minulla on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe