Jos on jotain

Näinmeidänkesken

minkä toivon sinun kaikesta muistavan. Se on se, että ei koskaan pidä laittaa toista polvilleen, jos haluaa tämän kävelevän omin jaloin puolitiehen vastaan. Vain sen.

Muulla ei ole niin väliä tulevaisuuden kannalta. Rakkaus on hieno tunne. Nauti siitä.

Mukavaa iltaa.

24

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhrrrrrrrrr,,,,

      mahtoi olla tajuntasi räjäyttävää kirjoittaa jotain noin hyytävän kylmää tekstiä jollekkin.

    • jos on laitettu

      polvilleen niin ei enään tarvii aatella puolitiehen tuloo, se on ohi sillon.

    • keneltä

      kenelle m - n vai m - n ?

      • siis ...

        n - m


    • ootsä se

      joka haluu pistää nää toisen päälle, nappasit ikävältä ton puolitiehen tulon ja koitat saaha vaikuttaan toisen tekemältä? et oo viäkään päässy yli tosta asiasta?

    • no voi voi

      meidän nyhveröö joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa.

    • keksi omaa

      älä jäljennä muiden tekstejä.

      • ap.

        En muista nähneeni tuota tekstiä muilla. Itse olen kirjoittanut tuon pari kertaa palstalle. Jos on jonkun toisen tekstiä, olen pahoillani.


    • ihanaa vittuilua

      kauniiseen kesäiltaan.

    • kaipaan vielä

      Ei ole rakkautta ilman sitä naista. Ei enää kiinnosta muut. Hän se oli. Ero oli virhe.

      • ..__..

        Olitteko kauankin yhdessä?


      • kaipaan vielä
        ..__.. kirjoitti:

        Olitteko kauankin yhdessä?

        7v


    • helteen valvottama-

      viestiisi kätkeytyy paljon vihaa toista kohtaan, olet käärinyt ja naamioinut sen silkkipaperiin mutta piikit on kuitenkin näkyvillä ja tunnettavissa.
      oletko ajatellut sitä että kukaan ei ole yleensä yksin syyllinen mihinkään vaan kaikkeen tarvitaan kaksi, ehkä tähän sinunkin viestin sisältöön. mikä on sinun osuutesi tähän kaikkeen, miksi hän kenelle kirjoitit on laittanut sinut polvilleen?
      vieläkö tuossa vaiheessa kun kirjoittaa noin haluaa kuitenkin toisen luo?

    • Kaikkeen on aina syy

      Varmasti siihenkin mistä syytät häntä viestissäsi, monilla vaan se oma osuus kaikkeen pääsee unohtumaan. Harva riitelee yksinään.
      Kohteliaisuuteen piilotettua vittuilua.

    • ehkä oma viestisi

      saa jonkun polvilleen.

    • Hänelle / Sinulle :

      Minut laitettiin polvilleni kauan sitten. Ja koko ajan uudelleen ja uudelleen.

      Siksi meidän lähentyminen, vastaantuleminen on mahdotonta.

      Tämäkin viesti on yksi este muiden joukossa.

    • Taiten kirjoitettu

      Joillain on sisäsyntyinen taito ja tarve tehdä näin, saada toinen syylliseksi kaikesta
      ja lopuksi toivottaa MUKAVAA ILTAA. Itsessä ei ole koskaan pienintäkään syytä mihinkään.

    • sinänsä asiaa_

      mutta on monta tapaa kertoa asiansa, pahin on juuri tämä.

    • kaunis ilta oli

      mut sulla ei oo tainnu olla kaunis mieli.

    • vajavaisia yksin

      Syyllistämistä tekemättömistä asioista ja luultavimmin sanomattomista..

      Ihminen voi hallita vain itseään samalla valita polun mihin lähtee kävelemään.
      Jokainen tehköön tahollaan sen .. elämää eletään vain kerran ja itse voi valita mihinpäin taivaltaa ..

      ehkäpä purkaminen tänne osittain omaa ja toisen syyllisyyttä helpottaa oloasi.

    • uskotko että

      hänellä oli viestisi jälkeen mukava ilta? kaiken voi sanoa niin kovin monella tavalla.

    • ap.

      Kovin negatiivisesti on otettu tämä aloitus. No viittaan tuossa ihan tiettyyn tapahtumaan joskus menneisyydessä. Se oli käännekohta, jota en unohda koskaan. Ehkäpä omaakin syytä, että niin tapahtui. Tuo on se opetus, jota itsekin kannan mukanani. En halua toistaa samoja virheitä. Toivottavasti ei hänkään. Toisaalta ei se mulle enää kuulu.

    • vajavainen

      eiköhän suoraan puhuminen ole ainut kannattava tekijä että molemmat voivat keskustella mielipiteensä ja erota rauhassa yhteisymmärryksessä

    • ...............

      ............................................................................................................ .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe