Miksi yritit iskeä mut, nainen?

huudan tuuleen

Olet nuori ja kaunis. Markkina-arvosi on korkea ja saat varmasti miehiltä paljon huomiota. Monet varmasti yrittävät iskeä sinua, kun liikut ihmisten ilmoilla. Voit valita miehistä aina ne, jotka miellyttävät. Miksi sitten halusit jotain minusta? Enhän häirinnyt sinua mitenkään. Halusitko seksiä? Jos halusit, niin miksi? Saat sitä varmasti halutessasi. Itse en halua satunnaista seksiä. Etkö tajunnut sitä? Et edes pidä luonteestani. Miksi et keskity niihin, joista pidät? Tietenkin voi olla niin, että kiusasit koska vihaat. Mikä oikeus sinulla on kiusata toisia ihmisiä?

42

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho?

      Ooks kopsannu tän aiemmin tällä viikolla olleesta viestikejusta?
      Kovin on tuttua tekstiä.

      • Ap.

        En.


      • höperötsi
        Ap. kirjoitti:

        En.

        Hmmm...Oletko ap. nuorempi kuin iskua yrittänyt nainen?


      • vai sama ikä?
        höperötsi kirjoitti:

        Hmmm...Oletko ap. nuorempi kuin iskua yrittänyt nainen?

        Vai vanhempi?


    • haluan liikaa

      aha. Haluan seksiä kanssasi, mieluimmin säännöllisesti, vaikka joka ilta tähän aikaan. Herätä aamulla siihen, ku nuolet, herättää aamulla sut siihen, kun otan suihin sulta.

      • Ap.

        Kaikki on vain himoa?


      • hyvää tekee
        Ap. kirjoitti:

        Kaikki on vain himoa?

        no onhan se hiton tärkeää kahden toisestaan tykkäävän välillä, seksi ja siihen ajava himo. Joo-o hitokseen himoan, en sitä kiellä. Mitäs olet niin samperin seksikäs, ettei päässä sut nähtyä pyöri muu, kuin miten mahtavaa olisi saada ujutta kädet hmmmmm,,,,

        Totta kai sitä nauttisi muustakin yhdessä tekemisestä, mutta nyt ensi alkuun seksi veisi varmasti juttuamme eteen päin.


      • Ap.
        hyvää tekee kirjoitti:

        no onhan se hiton tärkeää kahden toisestaan tykkäävän välillä, seksi ja siihen ajava himo. Joo-o hitokseen himoan, en sitä kiellä. Mitäs olet niin samperin seksikäs, ettei päässä sut nähtyä pyöri muu, kuin miten mahtavaa olisi saada ujutta kädet hmmmmm,,,,

        Totta kai sitä nauttisi muustakin yhdessä tekemisestä, mutta nyt ensi alkuun seksi veisi varmasti juttuamme eteen päin.

        Eli vain himoa. Itsekästä, ilman välittämistä ja rakkautta. Raakaa ja kylmää.


    • mix tääl kirjoittaa

      Feikit? Kun kaikki asiat kumminkin selviää irl.

    • pidän siitä&sinusta

      Mistä päättelet etten pidä luonteestasi?

      • höperötsi

        Samaa meinasin kysyä...


    • Sinun vuorosi

      Ajattelet kummallisesti. Olen kyllä sanonut, mitä sinusta haluan, mutta jostain syystä et suostu uskomaan. Sinä et kylläkään ole sanonut minulle, mitä sinä minusta haluat...

      • Ootkos ihan

        Livenä.


      • Sinun vuorosi
        Ootkos ihan kirjoitti:

        Livenä.

        Olen.


      • Ap.

        Itse kiusasit minua, ja mun pitäisi sen jälkeen ymmärtää mitä haluat. Kiusaamallako ne miehet saadaan?


      • ...
        Ap. kirjoitti:

        Itse kiusasit minua, ja mun pitäisi sen jälkeen ymmärtää mitä haluat. Kiusaamallako ne miehet saadaan?

        Miten muka kiusasi(n)?


      • Ap.
        ... kirjoitti:

        Miten muka kiusasi(n)?

        Hmph. Mitenköhän.


      • ...
        Ap. kirjoitti:

        Hmph. Mitenköhän.

        No kerro. Ehkä ymmärsit sen väärin kiusaamiseksi, vaikka se oli jotain ihan muuta.


      • Ap.
        ... kirjoitti:

        No kerro. Ehkä ymmärsit sen väärin kiusaamiseksi, vaikka se oli jotain ihan muuta.

        Mitähän se sitten oli? Epäasiallinen käytös.


      • Sinun vuorosi
        Ap. kirjoitti:

        Itse kiusasit minua, ja mun pitäisi sen jälkeen ymmärtää mitä haluat. Kiusaamallako ne miehet saadaan?

        En ole tietääkseni kiusannut sinua. Tulkitset käytöstäni kummallisesti. Sinähän se tässä olet minua kiusannut...


      • ...
        Ap. kirjoitti:

        Mitähän se sitten oli? Epäasiallinen käytös.

        Millä tavalla epäasiallinen? Jotkut käyttäytyvät viileästi tahtomattaan, kun on suuria tunteita mukana. Esim minä.


    • koditon

      EN HALUNNUT YHTÄÄN MITÄÄN. mutta sydän halusi kaiken.

      • Jaettu mieli

        Jakomieli?


    • yksin paratiisissa

      Rakastuin. Niin paskasti siinä kävi. Ja niin turhaan. Aina ennen oli tilanteet olleet hallinnassa. Veit sydämen ja sielun, etkä edes taakses vilkaissut.

    • tukkapöllöö

      Saameri!! kukahan se kiusaaja on!!??

      • Ap.

        Tuu tänne, niin...!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Minäkös

      Anteeksi jos olen ollut epäselvä.. miksi et voi uskoa että olet minulle vain se ainoa mikä nostattaa tunteita? En osaa edetä tässä yksin..

    • en tahallani

      vahingossa yritin

    • Oma tarina yhdestä

      Häntä, miestä en edes huomannut alussa. Kuuntelin vain kuinka muut naiset kehuivat kuinka hyvännäköinen jne on.. Ei mitenkään mun tyyppiä. Itse aloitti piirittämisen, sitäkään en alussa ymmärtänyt muuksi kuin että oli ystävällinen. Iskeminen lähti siis hänestä.

    • Ap.

      Edelleen kysyn, että mitä ajattelit voittavasi epäystävällisyydellä?

      • Sinun vuorosi

        Kukakohan tässä on ollut epäystävällinen?!


      • ...

        Sinut. :-)


      • höperötsi

        Mitä oli olla "epäystävällinen"? Anna jokin vinkki!


    • pyryharakoilleko?

      Aivan mahtava teksti mieheltä, et ole helppo kalu, puhut suoraan, kyseenalaistat intressit, rationaalinen jne.
      Pysy tuollaisena, niin olet sellainen itsensä herra

    • Olethan mies!

      Ap...onko sulla taipuvaisuutta itsesääliin? Syyn vierittämiseen toisen niskoille? Oletko kuin pikkulapsi, tuo teki, en minä. Ei pahalla, mutta siltä kuulostaa.

    • Minäkös

      olenko ollut epäystävällinen?
      Miten voit tulkita asiat niin eri tavalla.. ehkä olen niin ujo oletkos ajatellut sitä niin?

    • pyskoloogi

      Ap on kuitenkin ite ollu epäystävällinen kiusaaja ja peilaa omat tekonsa naiseen.

      • Vvbj

        Näin luultavimmin


    • ölsdfllhÄSDL

      Olet mainio!!

    • Ihan Kahvilla

      En ihan ymmärrä, miten voi olla epäystävällinen ja yrittää iskeä? Mikäli iskeä termi oli tarkoitettu kuvainnolliseksi eikä konkreettiseksi =D.

    • yksinkertainen selit

      Ehkä hän vain olisi halunnut tutustua suhun

    • jhjjkjlöl

      Ihastunut haluaa huomiota. Kiusaaminen ja ehdottelu ovat varmoja keinoja saada huomiota, jos ei muu auta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe