Rintaliivit

KESÄ

Miksi? Suomessa monella vaaleeihoisilla on kesällä mustat rintaliivit? Ovatko he likaisia, lika ei näy. Itse käytän kesällä aina valkoisia tai puuterinvärisiä rintaliivejä. MM. Pitsiliivejä Esim. Triumph Dooreen, onhan ne kalliita mutta hintansa arvoiset, ja naturanalla on hyvii valkoisia liivejä.

11

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1-1

      Värillä ei väliä kunhan on mustat, joo joo tämä on näitä kyydistä pudonneitten suomalaisten kummajainen jotka ei muunväristä päälleen osaa laittaa.
      Oikeasti tämä ihmetyttää miksi kaikki vaatteet pitää olla aina ja iankaikkisesti mustia oli kesä tai talvi.

      • Pitäkää värinne

        Mustien alusvaatteiden (ja muidenkin mustien) suurkuluttaja ilmoittautuu...

        Viimeksi kun koitin käydä vaateostoksilla, niin tarjolla oli ällöttävää pastellia, violettia, keltaista, kultaa, hopeaa, blingiä, pinkkiä... oikeastaan kaikkia muita värejä, paitsi sellaisia, mitä haluaisin pitää. Kova olisi hinkuni vaikka sammalenvihreään ja erilaisiin lämpimiin ruskean sävyihin, tummaan petrooliin tai rusehtavaan oranssiin, mutta niitä ei ole. Myös lämpimät harmaat menisivät. Vaan ei ole niitäkään. En jaksa kiertää puolta suomea vaatekaupoilla etsimässä paria hassua paitaa. Aina joskus harvoin sattuu löytymään jotain värikästä, ja se todellakin tulee sitten kulutettua ja käytettyä totaalisen loppuun. Seuraavaa löytöä odotellessa...

        Jos vielä vahingossa jostain satunkin löytämään kivan värikkään vaatteen, niin suurin tarjolla oleva koko on joku xxs. Ei mene aikuisen naisen päälle moiset. Joskus nuorempana jaksoin vielä ommella itse vaatteeni (koska en silloinkaan löytänyt kaupasta mieleistäni) takeista ja housuista lähtien, mutta nykyään olen sen verran laiska, että ostan kaupasta vain sitä mustaa. Musta tosin sopii hyvin yhteen luonteeni, olemukseni ja elämäntapani kanssa, joten sinänsä ei haittaa niin paljoa, vaikka mitään muita värejä ei vaatteissa olisi olemassakaan. Minä kun en pakolla osta kaupasta sitä mikä on muotia, vaan sitä, missä tunnen olevani oma itseni.

        Parit valkoset farkut on kyllä olemassa, mutta niitäkään ei voi pitää oikein missään, kun on elukoita ympärillä tai metsässä ryömii tai muuten vaan "sotkuherkässä" ympäristössä. Vaatteissaan pitää voida elää ilman ylimääräistä stressiä siitä, että uskaltaako tohon penkille nyt istua vaiko ei. Minä en myöskään ala erikseen pyykkäämään kaksia valkoisia kalsareita ja rintsikoita. Siellä ne mustat alusvaatteet pyörii sulassa sovussa muiden mustien vaatteiden kanssa pesukoneessa. Pesupussissa Triumphin laatu kestää hyvin
        myös konepesun.

        Triumphilla on myös tämä tietty malli, joka sopii erinomaisesti tälle tissivarustukselle. Vuosia huonoja rintaliivejä ostaneena pysyn nyt tässä samassa hyvässä mallissa hamaan tappiin asti. Värivaihtoehtona kaupassa ovat tasan tarkkaan musta tai valkoinen. Eli juurikin edellä mainituista syistä se musta on minun valintani.


    • Oma valinta

      Doreeni heräsi taas.
      Eiköhän jokainen saa pukeutua minkä väriseen haluaa.

      • Tuhatta odotellessa

        Ja onnea, Doreen liivit mainittu palstalla jo yli 100 kertaa.


      • Mistähän johtuu
        Tuhatta odotellessa kirjoitti:

        Ja onnea, Doreen liivit mainittu palstalla jo yli 100 kertaa.

        Mitää muuta rintaliivimerkkiä ja -tyyppiä ei ole mainostettu niin rajusti.


      • Doreen, suosikkini.
        Mistähän johtuu kirjoitti:

        Mitää muuta rintaliivimerkkiä ja -tyyppiä ei ole mainostettu niin rajusti.

        Mistäs muutem tiedät, että Doreen on mainittu palstalla jo yli sata kertaa?
        Oletko laskenut?
        Triumphin Doreen rintaliivit ovat kyllä ehdottomasti rintsikoitten aatelia. Varsinkin Doreen L palleatuellinen malli, jotka juuri nytki, kuumasta ilmasta huolimatta on päälläni.


      • Mistähän johtuu
        Doreen, suosikkini. kirjoitti:

        Mistäs muutem tiedät, että Doreen on mainittu palstalla jo yli sata kertaa?
        Oletko laskenut?
        Triumphin Doreen rintaliivit ovat kyllä ehdottomasti rintsikoitten aatelia. Varsinkin Doreen L palleatuellinen malli, jotka juuri nytki, kuumasta ilmasta huolimatta on päälläni.

        Mainintoja kertyy jo useita satoja ja todennäköisesti luku lähenee tuhatta. Jo tässäkin lyhyessä ketjussa mainittiin 6 kertaa. Oikein kirjoitettuna (Doreen) osumia on 500 ja lisäksi vielä monikko- ja virheelliset kirjoitusmuodot.

        Kuka hullu käyttää näillä helteillä paksuja rintsikoita, varsinkaan pitkiä. Tietenkin silloin on pakko jos on niin paljon läskejä että ne on pidettävä kurissa, tai jos on mies ja fetismin vuoksi haluaa käyttää pitkiä rintsikoita. Minä käytän ohuita pitsikuppisia rintsikoita ja silti tuntuu hiostavilta. Aivan ilman rintsikoita ei voi kulkea väkijoukossa.


      • Linda.Espoo
        Mistähän johtuu kirjoitti:

        Mainintoja kertyy jo useita satoja ja todennäköisesti luku lähenee tuhatta. Jo tässäkin lyhyessä ketjussa mainittiin 6 kertaa. Oikein kirjoitettuna (Doreen) osumia on 500 ja lisäksi vielä monikko- ja virheelliset kirjoitusmuodot.

        Kuka hullu käyttää näillä helteillä paksuja rintsikoita, varsinkaan pitkiä. Tietenkin silloin on pakko jos on niin paljon läskejä että ne on pidettävä kurissa, tai jos on mies ja fetismin vuoksi haluaa käyttää pitkiä rintsikoita. Minä käytän ohuita pitsikuppisia rintsikoita ja silti tuntuu hiostavilta. Aivan ilman rintsikoita ei voi kulkea väkijoukossa.

        Olen käväissyt tällä palstalla muutaman kerran hakemassa apua pukeutumisongelmiin ja tämä Doreen-pelle putkahtelee jatkuvasti esiin. Eikö tuo ole jo selkeästi jonkin fetissipalstan keskustelua?

        Kuvottava ajatuskin, että näitä keskusteluja hallitsee joku transvestiitti. Lienee syytä hakea apu muualta.


      • Doreen, suosikkini.
        Linda.Espoo kirjoitti:

        Olen käväissyt tällä palstalla muutaman kerran hakemassa apua pukeutumisongelmiin ja tämä Doreen-pelle putkahtelee jatkuvasti esiin. Eikö tuo ole jo selkeästi jonkin fetissipalstan keskustelua?

        Kuvottava ajatuskin, että näitä keskusteluja hallitsee joku transvestiitti. Lienee syytä hakea apu muualta.

        Linda.Espoo!
        Miksi sinua haittaa, jos joku on ihastunut Doreen liiveihin?
        Eihän sinun toki tarvitse niitä käyttää, jos et halua.
        Enhän minäkään arvostele sinua, jos esim. olet mieltynyt Tampax tamppooneihin ja minä taas tykkään ob:stä.


      • -mathilde-
        Doreen, suosikkini. kirjoitti:

        Linda.Espoo!
        Miksi sinua haittaa, jos joku on ihastunut Doreen liiveihin?
        Eihän sinun toki tarvitse niitä käyttää, jos et halua.
        Enhän minäkään arvostele sinua, jos esim. olet mieltynyt Tampax tamppooneihin ja minä taas tykkään ob:stä.

        Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jokaisella on oikeus pitää siitä mistä pitää.

        Mutta kun tässä on kyseessä keskustelu eli pitäisi olla vuoropuhelua ja toisten kysymyksiin vastaamista. Sun "keskustelu" on siis sitä että kysyi kuka mitä tahansa, sinä huudat megafoonilla kaikkien korvaan "DOREEN!" ad nauseam.

        Lisäksi asiallinen keskustelu rintaliiveistä, niiden malleista, yms. on tälle palstalle sopiva aihe, sen sijaan fetissit kuuluvat mielestäni jollekin muulle palstalle, jonka aihe on seksuaaliset fetissit.


    • 6+7

      " Aivan ilman rintsikoita ei voi kulkea väkijoukossa."

      Tämä voi tietysti olla makuasia, mutta minun mielestäni seksikkäät naiset eivät tarvitse mitään pampulanpitimiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe