Kavereita Helsingistä?

HelsinkiHou

Täällä savolainen nainen, joka etsii kavereita Helsingistä! Olen asunut vuoden pääkaupunkiseudulla eikä kavereita ole liiaksi kertynyt.
Olen 23- vuotias joka tilanteeseen sopiva akka, joka etsii kaveri seuraa niin leffaan, kirppareilla kiertelyyn, bilettämiseen, musan hifistelyyn kuin terassille. Itse en ole mitenkään urheilullinen, mutta haluaisin kokeilla kaikkea hauskoja liikuntamuotoja ja pelejä!
Pidän keskustelusta ja asioiden pyörittelystä, mutta myöskin menevästä meiningistä. Jos et kavahda aborttikeskustelua etkä punastu jos puhumme pissi-kakka leikeistä niin otahan yhteyttä !
Jos fiilaat psykeä, housen eri muotoja sekä Justin Bieberiä niin sekin on plussaa :)

5

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öäå

      Pissi-kakkajutuista, joku fetissi? Vähän ihmetytti tuo :D

      • HelsinkiHou

        No ei :D Vaan pointtina on se, että asiasta kuin asiasta voidaan jutella! Eikä toiselle tule punastumisjäätymistä tuollaisista. Itse tykkään jutella tabuista.


    • Hipsutinkipsutin

      Heips. Täältä löytyy Helsingin uumenista yksi tapaus. Olen kanssa päälle parikymppinen naisihminen. Kesällä vähän yksinäisyys välillä päässyt yllättämään kun ei ole opiskelua tai töitäkään paljoa ollut pitämässä kiireisenä.

      Psyke uppoaa itseenkin ja psykebileissä tulee välillä käytyä, yksinkin kun ei löydy muutamaa enempää tuttavista alan ystäviä. House menee kanssa mutta piiperiin vedän rajan :D Kamalan usein en kyllä biletä, etenkään perus baareissa. Enemmän luonto lähellä sydäntä. Sielä tulee pyörittyä. Puheenaiheissa en pienistä pelästy, oikeudenmukaisuus on tärkeä asia niin tulee tongittua hiljaisia totuuksia meiltä ja maailmalta. Ehkä se karaisee.

      Jos kiinnostaa katsoa miten synkkaa niin laita vaikka jotakin Skype tai s-postiosoitetta tms ehdotusta :) Itse nössöilen enkä uskalla tänne nyt laittaa.

      • HelsinkiHou

        Jees!! Kuulostaa tosi hyvälle!
        Elikkäs laita pikimmiten postia kun nytkin yksinäisyys koputtaa ja tylsää on!
        [email protected]

        vaihdetaan vaikka sitten puhelinnumeroita niin on helpompi tekatata :))


    • Makkaramunakas

      Samanikänen tyllerö täällä myös! laitampa myös sulle sp-tä ja pientä infoo itestäni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe