Huntukielto ei ole rasismia

Naiset ja lapset

Hunnut tulisi kieltää lapsilta, koska he eivät ole tarpeeksi kykeneviä tuomaan omaa mielipidettään asiassa esille. Heidän osaltaan huntujen pito perustuu vain ja ainoastaan aivopesuun / pakkoon. Nämä uskontoihin perustuvat vaatetukset rajoittavat lapsen normaalia elämää. Eiväthän he sitä tietenkään itse välttämättä ymmärrä, kun ovat koko elämänsä sitä käyttäneet. Eihän häkeissä elävät minkitkään tiedä miltä vapaus tuntuu.

Sivistyneessä yhteiskunnassa vaatetukseen ei tulisi olla mitään muita sääntöjä, kuin perusteltavissa olevia mm. hygienia, turvallisuus. Mihinkään uskontoon tai kulttuuriin perustuvat normaalia lapsen elämää rajoittavat ja ihmisoikeuksien vastaiset vaatetusohjeet tulisi kieltää. Mitä jos joku keksii uuden kulttuurin, jossa lapset puetaan jätesäkkeihin ja laitetaan paperipussit päihin, joissa on ainoastaan aukot silmille? Ne lapsethan otettaisiin huostaan samantien. Mikä antaa näille muslimeille erityisluvan hyppiä silmille?

77

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¢..

      niinpä
      Jokainen kaapukummitus voi olla pommilastissa.
      Yksi ratkaisu tähän voisi olla samanlainen etäluettava mikrosiru nahkan alle, kuin kissoilla. Jos tällainen terroristi kävelee vaikka marketin ovelle, niin siitä lähtisi automaattisesti ilmoitus poliisille ja kaupan ovet sulkeutuisivat.

      nerokasta

      • Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)


      • reyu53u56
        Mover kirjoitti:

        Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)

        Mutta tuohan olisi näppärää, sillä silloin kriittisille annettaisiin parempaa palvelua, kun ei haluttaisi loukata heidän ideologiaansa.

        Voisi myös käydä niin, että ilmiön yleisyyden tullessa näkyväksi, siihen suhtautuminen muuttuisi.


      • reyu53u56 kirjoitti:

        Mutta tuohan olisi näppärää, sillä silloin kriittisille annettaisiin parempaa palvelua, kun ei haluttaisi loukata heidän ideologiaansa.

        Voisi myös käydä niin, että ilmiön yleisyyden tullessa näkyväksi, siihen suhtautuminen muuttuisi.

        Oletko valmis koklaamaan piipparia - johon tulisi alussa kyllä oheistaa "Olen rasisti" -lappu?


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        Oletko valmis koklaamaan piipparia - johon tulisi alussa kyllä oheistaa "Olen rasisti" -lappu?

        Minä otan sellaisen, kunhan tasavertaisuuden vuoksi somali tai peräti lois"juristi" ottaa ledin ja kyltin "olen loispummi"


      • Wallinin Jaska kirjoitti:

        Minä otan sellaisen, kunhan tasavertaisuuden vuoksi somali tai peräti lois"juristi" ottaa ledin ja kyltin "olen loispummi"

        Ei se käy.

        Jokainen saa olla tekemättä mitään, mutta rasisti ei saa olla.

        Jänistät heti?


      • Mover kirjoitti:

        Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)

        No niin tulihan se selväksi että Moverille maahanmuttokriittinen on rasisti.

        Niinhän se keskustelun pohja on kokoajan ollutkin.
        Eli jos et tahdo islamia Suomeen olet rasisti.
        - En olisi uskonut ... jostain syystä.

        _________________________________-

        Jotenkin nämä termit on edelleen Moverille epäselviä.
        Moverille on siis islamilainen ja islamilainen terroristi
        Moverille islamilaisista terroristeista yksikään ei ole rasisti.

        ________________________________

        Totuus:
        Koko islam ja koraani perustuu vain rasismille ja muiden tappamiselle.
        Jokainen siinä uskonnossa ja kulttuurissa on rasisti.

        Sitä Mover ei ymmärrä. Koska islamilaiset eivät ymmärrä mitään.


        Suomalainen vastustaa just islamia, jokaikistä islamia, koska ne kaikki ovat rasisteja, koska islamilaisuus perustuu muiden ihmisten halveksuntaan ja pyrkii kaikkien muiden ihmisten kulttuurien ja uskontojen tappamiseen.

        Siinä Mover ja muut kukkahatut sekä päättäjät auttavat islamilaisia asumaan Suomeen jotta islamilaiset pääsevät toteuttamaan päämääräänsä, tappamaan suomalaisia.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Ei se käy.

        Jokainen saa olla tekemättä mitään, mutta rasisti ei saa olla.

        Jänistät heti?

        jokainen saa olla myös omassa maassaan ellei itsensä elätys täällä kiinnosta.
        on rasistista väittää että Suomen kansalla olisi näitä kohtaan jokin elatusvelvollisuus.


      • asdfasdf kirjoitti:

        jokainen saa olla myös omassa maassaan ellei itsensä elätys täällä kiinnosta.
        on rasistista väittää että Suomen kansalla olisi näitä kohtaan jokin elatusvelvollisuus.

        Jänistät(!) Etkö uskalla seisoa "aatteesi" takana?


      • zsx kirjoitti:

        No niin tulihan se selväksi että Moverille maahanmuttokriittinen on rasisti.

        Niinhän se keskustelun pohja on kokoajan ollutkin.
        Eli jos et tahdo islamia Suomeen olet rasisti.
        - En olisi uskonut ... jostain syystä.

        _________________________________-

        Jotenkin nämä termit on edelleen Moverille epäselviä.
        Moverille on siis islamilainen ja islamilainen terroristi
        Moverille islamilaisista terroristeista yksikään ei ole rasisti.

        ________________________________

        Totuus:
        Koko islam ja koraani perustuu vain rasismille ja muiden tappamiselle.
        Jokainen siinä uskonnossa ja kulttuurissa on rasisti.

        Sitä Mover ei ymmärrä. Koska islamilaiset eivät ymmärrä mitään.


        Suomalainen vastustaa just islamia, jokaikistä islamia, koska ne kaikki ovat rasisteja, koska islamilaisuus perustuu muiden ihmisten halveksuntaan ja pyrkii kaikkien muiden ihmisten kulttuurien ja uskontojen tappamiseen.

        Siinä Mover ja muut kukkahatut sekä päättäjät auttavat islamilaisia asumaan Suomeen jotta islamilaiset pääsevät toteuttamaan päämääräänsä, tappamaan suomalaisia.

        Jospa ottaisit ihan ne sitaatit kehään, joista nuo johtopäätöksesi teet?

        Islamissa voi olla osaltaan väkivaltainen viesti - mutta kun ihmiset eivät harjoita sitä sen mukaan - kyllähän sinä itse olet sen nähnyt?

        Ja kerro mikä on parempi tapa suhtautua tilanteeseen kuin nykyinen?


      • laitapas sinä
        Mover kirjoitti:

        Jänistät(!) Etkö uskalla seisoa "aatteesi" takana?

        Ensin naamasi näkyviin.


      • laitapas sinä kirjoitti:

        Ensin naamasi näkyviin.

        Minä käsittääkseni olen täällä nykyisen laillisuuden asialla - mutta rasistit eivät. Heiltä kysytään nyt särmää puolustaa linjaansa.


      • ¢..
        Mover kirjoitti:

        Minä käsittääkseni olen täällä nykyisen laillisuuden asialla - mutta rasistit eivät. Heiltä kysytään nyt särmää puolustaa linjaansa.

        miksi nimittelet jatkuvasti kunnollisia ihmisiä rasisteiksi ja puolustat niitä oikeita rasisteja mikä itsekkin ihan selvästi olet?


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Minä käsittääkseni olen täällä nykyisen laillisuuden asialla - mutta rasistit eivät. Heiltä kysytään nyt särmää puolustaa linjaansa.

        Eli sinulle naaman näyttämisen kynnys on alhaisempi? Tekeekö se sinusta sitten suuremman pelkurin? Miksi rasistien pitäisi puolustaa linjaansa kulkemalla "olen rasisti" -paidassa?


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)

        eli sinusta hunnut tulisi muuttaa majakoiksi?


      • asdfasdf
        a.m. kirjoitti:

        Eli sinulle naaman näyttämisen kynnys on alhaisempi? Tekeekö se sinusta sitten suuremman pelkurin? Miksi rasistien pitäisi puolustaa linjaansa kulkemalla "olen rasisti" -paidassa?

        naaman näyttäminen on ihan turvallisuuskysymys.


      • Mover kirjoitti:

        Jospa ottaisit ihan ne sitaatit kehään, joista nuo johtopäätöksesi teet?

        Islamissa voi olla osaltaan väkivaltainen viesti - mutta kun ihmiset eivät harjoita sitä sen mukaan - kyllähän sinä itse olet sen nähnyt?

        Ja kerro mikä on parempi tapa suhtautua tilanteeseen kuin nykyinen?

        Kyllä islamilaiset harjoitaa islamia = rasistisesti syrjiä väärä aines kuoliaiksi.

        Sen tuntee ihan jokapaikassa livessä.

        Sitaatit saat kun menet joskus ulos ilma huivia.

        Jos esm sanoo että mamu tekee väärin niin mamu syyttää rasismista, koska mamulle ei saa sanoa että mamu tekee väärin. Mamun syyttäminen väärästä teosta on aina islamistille rasismia. Jos mamu tahto varastaa niin sen estäminen on rasismia, jos islamisti tahtoo raiskaa ja joku sen estää, on estäjä rasisti. Jos puhuu islamin ongelmista ja ettei tahtoisi islamia Suomeen niin heti olet syyttämässä rasismista. Kokoajan pikkuhiljaa näemmme miten islamin rasismi tuhoaa Suomea sisältä. Sinä sen kaiken tappamisen ja tuhon ylimpänä auttajana, olet suurin rasisti, Suomen tuhoaja ja suomalaisten tappaja, islamilaisten nuolija.


      • ­¢­
        asdfasdf kirjoitti:

        naaman näyttäminen on ihan turvallisuuskysymys.

        tuo luotsi on täällä muutamaan kertaan sanonut, että ei omalla naamallaan uskaltaisi kirjoitella mitään. Mutta hyvä se on puskista huudella mitä sattuu, kun ei ole edes vastuussa mistään.


      • a.m. kirjoitti:

        Eli sinulle naaman näyttämisen kynnys on alhaisempi? Tekeekö se sinusta sitten suuremman pelkurin? Miksi rasistien pitäisi puolustaa linjaansa kulkemalla "olen rasisti" -paidassa?

        Koska se heidän mielestään on ok.


      • ­¢­ kirjoitti:

        tuo luotsi on täällä muutamaan kertaan sanonut, että ei omalla naamallaan uskaltaisi kirjoitella mitään. Mutta hyvä se on puskista huudella mitä sattuu, kun ei ole edes vastuussa mistään.

        Kyllä minä näitä samoja juttuja "huutelen" omalla nimellänikin.

        Sinä et.


      • zsx kirjoitti:

        Kyllä islamilaiset harjoitaa islamia = rasistisesti syrjiä väärä aines kuoliaiksi.

        Sen tuntee ihan jokapaikassa livessä.

        Sitaatit saat kun menet joskus ulos ilma huivia.

        Jos esm sanoo että mamu tekee väärin niin mamu syyttää rasismista, koska mamulle ei saa sanoa että mamu tekee väärin. Mamun syyttäminen väärästä teosta on aina islamistille rasismia. Jos mamu tahto varastaa niin sen estäminen on rasismia, jos islamisti tahtoo raiskaa ja joku sen estää, on estäjä rasisti. Jos puhuu islamin ongelmista ja ettei tahtoisi islamia Suomeen niin heti olet syyttämässä rasismista. Kokoajan pikkuhiljaa näemmme miten islamin rasismi tuhoaa Suomea sisältä. Sinä sen kaiken tappamisen ja tuhon ylimpänä auttajana, olet suurin rasisti, Suomen tuhoaja ja suomalaisten tappaja, islamilaisten nuolija.

        Sinä keksitä jonkun ääritapauksen ja sanot "mamu".

        Puhu konkreettisilla asioilla.

        Rasistisuus ei ole yhteiskunnallisuutta - vaan sen rikkomista.


      • ­¢­
        Mover kirjoitti:

        Kyllä minä näitä samoja juttuja "huutelen" omalla nimellänikin.

        Sinä et.

        vai niin...

        Tuttavapiireissäni ei tällaisia asioita edes keskustella. Minä olen vähän eri asia kuin tämä tämän palstan ­¢­.

        Tämä on pelkkä sontapalsta, jossa sinä häiriköit nimimerkillä ja levität lainvastaisesti valheellista propagandaa.


      • Mover kirjoitti:

        Sinä keksitä jonkun ääritapauksen ja sanot "mamu".

        Puhu konkreettisilla asioilla.

        Rasistisuus ei ole yhteiskunnallisuutta - vaan sen rikkomista.

        Taas sitä sekavaa mihinkään kuulumatonta keskustelun taitoa, ala Mover.

        Niin no rasistisuus on yhteiskuntamuodon rikkomista - just sitä mitä islam tekee Suomessa. Toi ei kyllä kuuluisi olla sun lause.

        Sä et tunnu tajuavan että jos islamit ja muslmit ei olisi tommosia niin
        niiden ei tarvisi paeta omasta maastaan
        niiden ei tarvisi olla vihattuja jokaisessa maassa ja jokaisen maan kansalaisen vihaamia
        niiden ei tarvisi kärsiä omassa maassa
        niiden ei tarvisi kärsiä Suomessa eikä Euroopassa

        On varmaan vaikea huomata että kaiken ongelman villakoira on islam ja koraani ja sen noudattaminen - esim ne kaavut. Ne tahtoo pukeutua kaapuihin jotta kaikki näkee ne kannattaa länsimaalaisten tappamista ja siksi on Suomessa hyväksikäyttämässä ja tuhoamassa yhteiskunnallisuuttamme rasistisesti.

        ps koskas sä alat juttelemaan ? Kolme epämääräistä sekavaa mihinkään kuulumatonta lausetta ei ole juttelua, ollut ikinä sinun kohdalla.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Jänistät(!) Etkö uskalla seisoa "aatteesi" takana?

        mitä minä jänistän?en minä ole kaapu päällä missään kuljeskellut.
        mutta jos on tuollaisia muualta ttulleita jotka uhkaavat netissä ampua kaikki ja polttaa koko maan tyyppejä niin pakkohan tässä on ajatella omaa turvallisuuttaan joka käteisen mukaan pitäisi kuulua kaikille,siis myös suomalaisille.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Jospa ottaisit ihan ne sitaatit kehään, joista nuo johtopäätöksesi teet?

        Islamissa voi olla osaltaan väkivaltainen viesti - mutta kun ihmiset eivät harjoita sitä sen mukaan - kyllähän sinä itse olet sen nähnyt?

        Ja kerro mikä on parempi tapa suhtautua tilanteeseen kuin nykyinen?

        eivätkö tanskassakaan jossa muslimi yritti murhata joku vuosi sitten pilapiirtäjän muutaman kuvan takia?entä ruotsissa?


      • tyyi,yi,
        Mover kirjoitti:

        Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)

        voisiko saada napin myös hyysäreille
        voisimme jo kaukaa nähdä missä tulee tynnyrissä kasvanut hyysäriakka joka panee suomalaiset maksamaan järjettömän maahanmuuton kustannuksian ja raahaa mm somaleja suomeen elätettäväksi


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Koska se heidän mielestään on ok.

        En minä kuljeskele myöskään: "olen kokoomuslainen" tai "olen akateeminen" tai "proud to be white" tai "kiitos 1939-1945" -paidoissa, vaikka arvojeni / olemukseni puolesta niin voisinkin tehdä. Mutta jos rasistisuuteni tai kokoomuslaisuuteni nousee keskustelussa muuten esiin, niin en niitä peittele, vaan livenäkin sanon suorat sanat loisista ja hyysääjistään.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Ei se käy.

        Jokainen saa olla tekemättä mitään, mutta rasisti ei saa olla.

        Jänistät heti?

        Ei mikään laki kiellä olemasta rasisti.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Kyllä minä näitä samoja juttuja "huutelen" omalla nimellänikin.

        Sinä et.

        En muuten usko, että omalla nimelläsi kehtaisit väittää, että rotusyrjintä ei ole rasismia jos sitä perustellaan uskolla yliluonnolliseen. Sitäpaitsi tuo on pelkkä väite taas.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Kyllä minä näitä samoja juttuja "huutelen" omalla nimellänikin.

        Sinä et.

        En muuten usko, että omalla nimelläsi kehtaisit väittää, että rotusyrjintä ei ole rasismia jos sitä perustellaan uskolla yliluonnolliseen. Sitäpaitsi kuka vaan voi väittää "huutelevansa" myös omalla nimellään.


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Koska se heidän mielestään on ok.

        Jotta te "antirasistit" voisitte selvittää heidän henkilötietojaan ja kerätä ne rekistereihinne? Jotta heitä vastaan voitaisiin kohdistaa oikeustoimia, ilkivaltaa ja väkivaltaa?


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Ei tuota muslmielle tarvita - terroristeja heistä kun on niin vähän - mutta miksei rasisteille.

        Aina kun ihminen saisi tuomion rasismista, hän saisi jonkun piippaajan tai ledivalon - eikö olisi aika metkaa nähdä jo kaukaa, että jaa - tuolta tulee yksi "maahanmuuttokriittinen"?(!)

        aina kun muualta tullut saisi tuomion rikoksesta voisi pään päälle laittaa vilkkuvalon,erivärinen tarkoittaisi eri rikosta?


      • a.m. kirjoitti:

        En muuten usko, että omalla nimelläsi kehtaisit väittää, että rotusyrjintä ei ole rasismia jos sitä perustellaan uskolla yliluonnolliseen. Sitäpaitsi tuo on pelkkä väite taas.

        Ei se ole kehtaamiskysymys - koska ei yksi syrjintä sinänsä ole yhtään sen parempaa kuin toinenkaan.

        Pitäisi vain harmonisoida nämä määrittelyt. Minusta ei ole kenekään etu että esim. kantiksen muslimia kohtaan suuntaamasta syrjinnästä puhutaan saman otsikon alla muslmin juutalaiseen kohtaan suuntaamaan syrjinnän kanssa. Kun ne motiivit on niin erilaiset.


      • browser kirjoitti:

        En minä kuljeskele myöskään: "olen kokoomuslainen" tai "olen akateeminen" tai "proud to be white" tai "kiitos 1939-1945" -paidoissa, vaikka arvojeni / olemukseni puolesta niin voisinkin tehdä. Mutta jos rasistisuuteni tai kokoomuslaisuuteni nousee keskustelussa muuten esiin, niin en niitä peittele, vaan livenäkin sanon suorat sanat loisista ja hyysääjistään.

        Enpä ole yhtään sellaista kommenttia julkisuudessa lukenut.

        Vai oletko Teuvo Hakkarainen?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Enpä ole yhtään sellaista kommenttia julkisuudessa lukenut.

        Vai oletko Teuvo Hakkarainen?

        Luuletko meidän kaikkien olevan julkkiksia?!


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Ei se ole kehtaamiskysymys - koska ei yksi syrjintä sinänsä ole yhtään sen parempaa kuin toinenkaan.

        Pitäisi vain harmonisoida nämä määrittelyt. Minusta ei ole kenekään etu että esim. kantiksen muslimia kohtaan suuntaamasta syrjinnästä puhutaan saman otsikon alla muslmin juutalaiseen kohtaan suuntaamaan syrjinnän kanssa. Kun ne motiivit on niin erilaiset.

        Onko muslimin harjoittama rasismi siis jotenkin jalompaa?


      • a.m. kirjoitti:

        Ei mikään laki kiellä olemasta rasisti.

        Sä et edes ole siinä asemassa että voisit olla rasisti, pashkan vihaaminen ei ole rasismia.

        Yhtesikunnan ajamasta virheellisestä politiikasta keskusteleminen ei ole rasismia.

        Jos sä tahdot tappaa afrikkalaiset ja tai islamilaiset ei se tee sinusta rasistia.

        Jos sä hakkaat jonkun koska se on paha Suomessa, on se pahoinpitely.

        Mitä sa oleet TEHNYT voidaksesi sanoa itseäsi rasistiksi.

        Jokainen tahtoo ällön pois Suomesta ja meillä on oikeus jutella siitä miten. Ei se ole rasismia. Kyllä islamistit ja kukkahatut ovat sen rasismiksi leimannut, mutta jonakin päivänä kun oikeat suomalaiset saavat vallan Suomessa niin ne tuhoaa väärät ja pahat. Toivottavasti se tapahtuu ennenkuin islamistit ottaa vallan ja tappaa suomalaiset. Tämä on nyt kilpajuoksua suomalaisuuden puolesta ja toiset [Mover ja Stubb ] toimii suomalaisuutta vastaan.

        Toivotaan parasta menestystä oikean Suomen suomalaisuuden ja suomalaisten puolesta, lykkyä pyttyyn!


      • a.m.
        Mover kirjoitti:

        Ei se ole kehtaamiskysymys - koska ei yksi syrjintä sinänsä ole yhtään sen parempaa kuin toinenkaan.

        Pitäisi vain harmonisoida nämä määrittelyt. Minusta ei ole kenekään etu että esim. kantiksen muslimia kohtaan suuntaamasta syrjinnästä puhutaan saman otsikon alla muslmin juutalaiseen kohtaan suuntaamaan syrjinnän kanssa. Kun ne motiivit on niin erilaiset.

        Punainen väri on yhtä hyvä kuin sininen. En silti kehtaisi kutsua punaista siniseksi, jos haluan että minut otetaan vakavasti. Mutta itse asiaan, niin pidätkö yhtä paheksuttavana jos ei halua lainata puhelintaan romanikerjäläiselle, koska epäluotettava kulttuuri, kuin jos ei halua lainata sitä japanilaisturistille, koska ei tykkää aasialaisrotuisista?

        Onko se sitten harmonisempaa, jos rotupiirteiden perusteella syrjintä on saman käsitteen alla kuin syrjintä ominaisuuksien perusteella, joihin voi vaikuttaa? Silloin uusnatsien syrjiminenkin on rasismia. Monikultturistinen paradoksi.


      • browser kirjoitti:

        Onko muslimin harjoittama rasismi siis jotenkin jalompaa?

        SIIS ETKÖ SINÄ TODELLA OSAA LUKEA MITÄ MINÄ SANON.


      • browser kirjoitti:

        Luuletko meidän kaikkien olevan julkkiksia?!

        Kyllä - sillä tavoin, että voidaan esimerkiksi kirjoittaa julkinen ylesönosatokirjoitus omalla nimellä.

        Oletko kirjoittanut sellaisen ylpeään rasistisuuteen liittyvistä asioista?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        Kyllä - sillä tavoin, että voidaan esimerkiksi kirjoittaa julkinen ylesönosatokirjoitus omalla nimellä.

        Oletko kirjoittanut sellaisen ylpeään rasistisuuteen liittyvistä asioista?

        Tuskin sellaista julkaistaisiin ja minulle riittää tämä palsta sekä se mitä nyt yksityiselämässä aiheesta keskustelen. Milloinkas itse aiot paljastaa naamasi ja nimesi?


      • browser
        Mover kirjoitti:

        SIIS ETKÖ SINÄ TODELLA OSAA LUKEA MITÄ MINÄ SANON.

        Onko muslimin harjoittama rasismi siis jotenkin jalompaa?


    • Samaa mieltä olen siitä, että lapsien ei tulisi käyttää ennen ripari-ikää mitään uskonnollisia tunnuksia.

      Uskonnollisuus on kuitenkin osa kasvatusta ja siihen on aika vaikea puuttua.

      • Sannityttö

        Älkää vastatko/ alentuko väittelyyn Moverin kanssa.


      • Ryhdyn luotsiksi

        Lain kieltämiin asioihin pitäisi esivallan puuttua. Laki kun koskee muslimeitakin vaikkei uskoisi.


      • Ryhdyn luotsiksi kirjoitti:

        Lain kieltämiin asioihin pitäisi esivallan puuttua. Laki kun koskee muslimeitakin vaikkei uskoisi.

        Mutta rasisteja se ei koske?


      • asdfasdf

        kuten Suomen lain vastaiset sukuelinten silpomisetkin joista veronmaksajat joutuvat maksamaan terveydenhuollossaan.


      • htytmtu
        Mover kirjoitti:

        Mutta rasisteja se ei koske?

        koskeeko hyysäreitä


      • htytmtu kirjoitti:

        koskeeko hyysäreitä

        Voi hyvänen aina mitä kommailua.

        Laki koskee myös hyysäreitä.

        Entä rasisteja - ovatko he lain yläpuolella - saisinko vastauksen?


      • asdfasdf kirjoitti:

        kuten Suomen lain vastaiset sukuelinten silpomisetkin joista veronmaksajat joutuvat maksamaan terveydenhuollossaan.

        Mitä tarkoitat?


      • ¢..
        Mover kirjoitti:

        Voi hyvänen aina mitä kommailua.

        Laki koskee myös hyysäreitä.

        Entä rasisteja - ovatko he lain yläpuolella - saisinko vastauksen?

        sinä ainakin luulet olevasi lain yläpuolella.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        ihan sitä että käyvät silpomassa pentujaan ulkomailla ja sitten Suomen valtion varoilla pitää suorittaa korjausleikkauksia.


      • asdfasdf
        Mover kirjoitti:

        Mutta rasisteja se ei koske?

        musuja se ei sukuelinten silpomisten osalta näy koskevan?
        ne pitäisikin karkoittaa maasta jos lakeja ei noudateta eli heti kun tulee ilmi että joku on silvottu/ympärileikattu vastoin lakia.


      • Wallinin Jaska
        Mover kirjoitti:

        Voi hyvänen aina mitä kommailua.

        Laki koskee myös hyysäreitä.

        Entä rasisteja - ovatko he lain yläpuolella - saisinko vastauksen?

        Kyllä ovat, musta naama ja eläimellinen ulina takaa sen.


      • yks vaan
        Sannityttö kirjoitti:

        Älkää vastatko/ alentuko väittelyyn Moverin kanssa.

        En ole minäkään tyhmempää idioottia vielä kohdannut, kuin hänet.
        Hänellä ei ole ainuttakaan järkevää kommenttia.

        Kaikessa hän puolustaa raiskaajasomaleita.
        Ja toivottaa tervetulleeksi tänne kaikki rikolliset ja inhottavat jälkeenjääneet apinat.

        Ja hänen mielestään ne, jotka PUOLUSTAVAT SUOMEA ja
        suomalaisia, ovat rasisteja.

        Hän on HULLU !!!!
        Ja SAIRAS !!!!


      • yks vaan kirjoitti:

        En ole minäkään tyhmempää idioottia vielä kohdannut, kuin hänet.
        Hänellä ei ole ainuttakaan järkevää kommenttia.

        Kaikessa hän puolustaa raiskaajasomaleita.
        Ja toivottaa tervetulleeksi tänne kaikki rikolliset ja inhottavat jälkeenjääneet apinat.

        Ja hänen mielestään ne, jotka PUOLUSTAVAT SUOMEA ja
        suomalaisia, ovat rasisteja.

        Hän on HULLU !!!!
        Ja SAIRAS !!!!

        ei se oo muuta kuin ihmemaan tonttu. Anonyymipaskapalstan trolli.


    • Miksi aloittaja vertaa minkkejä islamilaisiin? Minkit on hyötyeläimiä.

      Kyllä se islamilainen pussipää-kulttuuri vielä pakotetaan suomalaisille - lapsista alkaen.

      • Fur elise

        Minkki ei todellakaan ole HYÖTYeläin! Turkikset ovat vanhahtanut tapa ajoilta, jolloin ei osattu tehdä turkiksen tapaista/oloista kangasta. Nykyisin turkis on pelkästään oman egon pönkittämiseen tarkoitettu tuote. Aito turkis viittaa vain vaurauteen!

        Tarhaus tulisi kieltää kokonaan. PRKL!!


      • asdfasdf
        Fur elise kirjoitti:

        Minkki ei todellakaan ole HYÖTYeläin! Turkikset ovat vanhahtanut tapa ajoilta, jolloin ei osattu tehdä turkiksen tapaista/oloista kangasta. Nykyisin turkis on pelkästään oman egon pönkittämiseen tarkoitettu tuote. Aito turkis viittaa vain vaurauteen!

        Tarhaus tulisi kieltää kokonaan. PRKL!!

        ei sinun ole niitä tarvis pitää jos et halua,muista kuitenkin että muut saavat sinun mielipiteistäsi nähden niitä pitää,jopa tuottaa myyntiin.


      • asdfasdf

        minä sen sijaan olen opettanut kaikille tuttujen lapsille omaa kulttuuriamme sitä mitä meidän nuoruudessa leikittiin mm,kuka pelkää mustaa miestä on tullut tutuksi monelle.


      • asdfasdf kirjoitti:

        minä sen sijaan olen opettanut kaikille tuttujen lapsille omaa kulttuuriamme sitä mitä meidän nuoruudessa leikittiin mm,kuka pelkää mustaa miestä on tullut tutuksi monelle.

        niin

        Eihän se tarhassa kasvanut tiedä ulkomaailmasta sen enempää kuin Moverikaan. Miten se silloin voisi kärsiä henkisesti. Ja voihan ne leikkiä siellä pentuna keskenään, kun ovat sullottu samaan pieneen häkkiin. Isompana sitten ovat niin kasvuhormooneja ym lääkkeitä niin täynnä, että eivät tajua mistään mitään, kuten Mover.


      • Fur elise kirjoitti:

        Minkki ei todellakaan ole HYÖTYeläin! Turkikset ovat vanhahtanut tapa ajoilta, jolloin ei osattu tehdä turkiksen tapaista/oloista kangasta. Nykyisin turkis on pelkästään oman egon pönkittämiseen tarkoitettu tuote. Aito turkis viittaa vain vaurauteen!

        Tarhaus tulisi kieltää kokonaan. PRKL!!

        Minkki on erittäin hyötyeläin häkissä ja turkiksena - ei luonnossa vapaana.


      • Fur elise
        zsx kirjoitti:

        Minkki on erittäin hyötyeläin häkissä ja turkiksena - ei luonnossa vapaana.

        Jos asiaa ajattelee tuolta kannalta niin kyllä. Puolestani minkin saisi hävittää koko Suomesta, mutta tarhaan/turkikseksi se ei kuulu


      • Fur elise kirjoitti:

        Jos asiaa ajattelee tuolta kannalta niin kyllä. Puolestani minkin saisi hävittää koko Suomesta, mutta tarhaan/turkikseksi se ei kuulu

        Se turkis-liiketoiminta on aika tärkeätä Suomelle!
        Suomessa tehdyt ja tuotetut turkikset ovat maailman ykkösluokkaa.

        En minä ainakaan tahdo tuhota Suomesta maailman parasta bisnestä niinkuin mamu-Eloppi usalaisena tuhosi NOKIAn.

        Jos sun maailman kuvaasi ei mahdu minkkien pito häkissä niin kuuluuko kultakalat sitten jotenkin pieneen lasikoppiin? Ajatko kaikkien lemmikkieläinten häkissäpitokieltoa, käärmeet ja mitä liskot sitten ovatkaan myös akvaariot ym ym - miksi vain turkiseläinten pito on susta väärin?


    • hdgmm

      vihreiden edustaja, hyysäri akka, puolustaa julkisesti naisten pakottamisen huntujen, burkhan ja nigabin käyttöön.

      Todellan edistyksellisiä nämä vihreät ja naisten aseman parantajia

      ihan katellisen seuraan heidän edistyksellisyyttä.

      • asdfasdf

        ne tekevät kaiken päinvastoin kuin pitäisi,vihreän työministerinkin suurin saavutus oli pyrkimys kieltää turkistarhaus ja saada maahan tuhansia työttömiä.
        mitähän ne näkee kun katsovat peiliin,perseensä?


      • Fur elise
        asdfasdf kirjoitti:

        ne tekevät kaiken päinvastoin kuin pitäisi,vihreän työministerinkin suurin saavutus oli pyrkimys kieltää turkistarhaus ja saada maahan tuhansia työttömiä.
        mitähän ne näkee kun katsovat peiliin,perseensä?

        Monia muitakin aloja on Suomessa kielletty ja sitä kautta elinkeino mennyt. Tämän takia se tulisi tehdä porrastetusti mutta lopulta kuitenkin tarhaus tulisi kieltää. Ennen Suomessa esimerkiksi oli omat tupakkaviljelmät. Missä ne ovat nyt? Jos esimerkiksi tarhaus olisi lopetettava seuraavan 40 vuoden jälkeen niin kuinka moni jäisi työttömäksi kun kukaan uusi ei valitsisi koko alaa?


      • Samoin voisi tehdä
        Fur elise kirjoitti:

        Monia muitakin aloja on Suomessa kielletty ja sitä kautta elinkeino mennyt. Tämän takia se tulisi tehdä porrastetusti mutta lopulta kuitenkin tarhaus tulisi kieltää. Ennen Suomessa esimerkiksi oli omat tupakkaviljelmät. Missä ne ovat nyt? Jos esimerkiksi tarhaus olisi lopetettava seuraavan 40 vuoden jälkeen niin kuinka moni jäisi työttömäksi kun kukaan uusi ei valitsisi koko alaa?

        Maahanmuuttosektorille.


      • asdfasdf
        Fur elise kirjoitti:

        Monia muitakin aloja on Suomessa kielletty ja sitä kautta elinkeino mennyt. Tämän takia se tulisi tehdä porrastetusti mutta lopulta kuitenkin tarhaus tulisi kieltää. Ennen Suomessa esimerkiksi oli omat tupakkaviljelmät. Missä ne ovat nyt? Jos esimerkiksi tarhaus olisi lopetettava seuraavan 40 vuoden jälkeen niin kuinka moni jäisi työttömäksi kun kukaan uusi ei valitsisi koko alaa?

        älä uikuta tarhaus on elinkeino siinä missä muutkin.
        vetelepä sinäkin sitä omaviljeltyä kessua,hakkaat terällä laatikossa tai kuivatat talveksi varsina,taitais jäädä tekemättä kun kaupasta saa valmista sätkätavaraa tai ihan valmiita tupakoita.
        jos esimekiksi vihernarsismi olisi lopetettava 10 jälkeen kuka enää alkaisi kyräillä toisten nurkissa ajaakseen omaa ideologiaansa puoliväkeen muiden elämään?
        jo nyt on Suomalaisia tarhoja rajojemme ulkopuolella,miksi siis kukaan ei valitsisi alaa,sinne ulos kun ei tarvitse maksaa verojakaan niin paljon kuin tänne.


      • Fur elise
        asdfasdf kirjoitti:

        älä uikuta tarhaus on elinkeino siinä missä muutkin.
        vetelepä sinäkin sitä omaviljeltyä kessua,hakkaat terällä laatikossa tai kuivatat talveksi varsina,taitais jäädä tekemättä kun kaupasta saa valmista sätkätavaraa tai ihan valmiita tupakoita.
        jos esimekiksi vihernarsismi olisi lopetettava 10 jälkeen kuka enää alkaisi kyräillä toisten nurkissa ajaakseen omaa ideologiaansa puoliväkeen muiden elämään?
        jo nyt on Suomalaisia tarhoja rajojemme ulkopuolella,miksi siis kukaan ei valitsisi alaa,sinne ulos kun ei tarvitse maksaa verojakaan niin paljon kuin tänne.

        On on, mutta edelleen hyvin vanhahtanut elinkeino. Ei enää tarvetta muuta kuin egoisteille ja materialisteille.


      • itse asiassa
        Fur elise kirjoitti:

        On on, mutta edelleen hyvin vanhahtanut elinkeino. Ei enää tarvetta muuta kuin egoisteille ja materialisteille.

        Turkis on ekologinen ja luonnonmukainen asuste, joka ei kuormita luontoa kuten ituhippien suosimat tekokuidut, joiden valmistukseen käytetään öljyä ja muita uusiutumattomia luonnonvaroja ja joiden valmistajat ovat lähes aina kehitysmaiden lapsia.


      • browser
        itse asiassa kirjoitti:

        Turkis on ekologinen ja luonnonmukainen asuste, joka ei kuormita luontoa kuten ituhippien suosimat tekokuidut, joiden valmistukseen käytetään öljyä ja muita uusiutumattomia luonnonvaroja ja joiden valmistajat ovat lähes aina kehitysmaiden lapsia.

        Yhtälailla kehitysmaiden lapset voisivat kasvattaa turkiseläimiä tai Pohjanmaan juntit tehdä tekoturkiksia.

        Luultavasti elukoiden ruokinta ynnä muu valmistusketju kuormittaa luontoa enemmän kuin tekokarvan valmistus. Eettinen valinta olisi luonnonturkis eläimistä, joita ei metsästetä vain turkiksen takia. Tai ruoantuotantoeläinten nahka / turkki, jolloin itse turkis / nahka ei aiheuta ylimääräistä taakkaa luonnolle, eikä ylimääräistä kärsimystä eläimille.

        Työllisyydellä ei voi perustella ihan mitä tahansa toimintaa.


      • itse asiassa
        browser kirjoitti:

        Yhtälailla kehitysmaiden lapset voisivat kasvattaa turkiseläimiä tai Pohjanmaan juntit tehdä tekoturkiksia.

        Luultavasti elukoiden ruokinta ynnä muu valmistusketju kuormittaa luontoa enemmän kuin tekokarvan valmistus. Eettinen valinta olisi luonnonturkis eläimistä, joita ei metsästetä vain turkiksen takia. Tai ruoantuotantoeläinten nahka / turkki, jolloin itse turkis / nahka ei aiheuta ylimääräistä taakkaa luonnolle, eikä ylimääräistä kärsimystä eläimille.

        Työllisyydellä ei voi perustella ihan mitä tahansa toimintaa.

        Turkiseläinten ruokintaan taidetaan käyttää mm. roskakalaa, minkä poistaminen vesistöstä parantaa veden laatua.

        Esim. Kiinassa on paljon turkiseläinten tuotantoa, eikä siellä välitetä eettisistä ja eläinsuojelullisista arvoista pätkääkään.

        Olisiko parempi, että turkiseläinten tuotanto siirrettäisiin kokonaan sinne?

        Kestävän kehityksen kannalta tekokuidut ja -turkikset ovat se huonoin vaihtoehto, mitä ituhipit eivät tajua.


      • ja..
        browser kirjoitti:

        Yhtälailla kehitysmaiden lapset voisivat kasvattaa turkiseläimiä tai Pohjanmaan juntit tehdä tekoturkiksia.

        Luultavasti elukoiden ruokinta ynnä muu valmistusketju kuormittaa luontoa enemmän kuin tekokarvan valmistus. Eettinen valinta olisi luonnonturkis eläimistä, joita ei metsästetä vain turkiksen takia. Tai ruoantuotantoeläinten nahka / turkki, jolloin itse turkis / nahka ei aiheuta ylimääräistä taakkaa luonnolle, eikä ylimääräistä kärsimystä eläimille.

        Työllisyydellä ei voi perustella ihan mitä tahansa toimintaa.

        "Eettinen valinta olisi luonnonturkis eläimistä, joita ei metsästetä vain turkiksen takia."

        Turkiseläinten, kuten minkin liha ei taida olla kovin herkullista syötävää.

        Piisami ja karhu nyt ovat syöntikelpoisia.


      • ­¢­
        ja.. kirjoitti:

        "Eettinen valinta olisi luonnonturkis eläimistä, joita ei metsästetä vain turkiksen takia."

        Turkiseläinten, kuten minkin liha ei taida olla kovin herkullista syötävää.

        Piisami ja karhu nyt ovat syöntikelpoisia.

        kyllä se minkin liha maistuu tarhaketulle siinä missä roskakalakin.


      • browser
        itse asiassa kirjoitti:

        Turkiseläinten ruokintaan taidetaan käyttää mm. roskakalaa, minkä poistaminen vesistöstä parantaa veden laatua.

        Esim. Kiinassa on paljon turkiseläinten tuotantoa, eikä siellä välitetä eettisistä ja eläinsuojelullisista arvoista pätkääkään.

        Olisiko parempi, että turkiseläinten tuotanto siirrettäisiin kokonaan sinne?

        Kestävän kehityksen kannalta tekokuidut ja -turkikset ovat se huonoin vaihtoehto, mitä ituhipit eivät tajua.

        Kestävän kehityksen osalta kaipaisin jotain kättä pidempää, pelkkä juupas-eipästely ei pitkälle vie. Vaikka jonkinlainen pointti tuo roskakalaruoka, mutta se on vain yksi pieni osa koko eko-jalanjäljestä.
        Tietenkin kiellon pitäisi olla maailmanlaajuinen, kuten kaiken muunkin sääntelyn taloudessa.

        Jos turkiseläimet eivät ole syömäkelpoisia, niin kannattaa pukeutua vaikka nahkatakkiin, nahkaa kun saa ruoantuotannon sivutuotteena. Tai kannan rajoittamisen takia metsästettyyn tai liikennekuolleeseen turkkiin.


      • ja..
        ­¢­ kirjoitti:

        kyllä se minkin liha maistuu tarhaketulle siinä missä roskakalakin.

        miten tämä liittyy huntukieltoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe