Treffeille pääseminen

Taavi tavis

Treffeille ei pääse. Ei mitenkään, ihan mahdotonta päästä treffeille.

13

212

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavis kai myös

      Miksi ei pääsisi? Mulle on laittanut jopa muutama hyvännäköinen nainen ensimmäisen viestin jossa pyytävät heti treffeille.

    • Kyl maar

      Et ole tavis, kukaan tavis ei pääse treffeille. Pitää olla todella hyvä ulkonäkö tai rahaa, mieluummin rahaa. Ulkonäöllä ei mitään väliä, jos rahaa löytyy. Jos ei löydy rahaa, niin sinun pitää olla väh. 185cm ja malli kasvoiltasi.

      • poiuytredftghujik

        Vttu mitä paskaa taas. Ja viikosta toiseen sama kitinä.

        Kyllä se vika on ihan siellä korvien välissä jos ei IKINÄ pääse treffeille.

        Vai onko tässä taas kyse siitä, että treffeille itse asiassa on päästy mutta nainen ei halunnut tavata uudestaan? Jos kerran "ikinä ei nainen ole vastannut" tarkoitti sekin että onhan ne vastanneet mutta eivät ole halunneet tutustua.

        En kyllä yhtään ihmettele ettei ole halunneet kun ei ole mitään muuta sisältöä elämässä kuin viikosta toiseen itkeä että "äiti kukaan ei leiki mun kaa".


    • brunette#

      Miksi sitten komeilla miehillä on yleensä vaatimattoman näköinen vaimo?

      • be a fukin man

        Koska "vaatimattoman" näköiset eivät ole niin vaateliaita ja passiivisia. Ovat yksinkertaisesti parempaa seuraa ja parempia melkeinpä missä vaan. Olen itse ainakin kyllästynyt sieluttomiin kaunottariin.

        Tuohon aloittajan ongelmaan sanon, että voi voi. Ei kait se miehellä tilanne muutu, jos se jotenkin edes ajattelee että kyse on pääsemisestä.


    • Kun en kelpaa.

      Vastasin yhdel naisel jonka profiili sopis täydellisesti. Se tietty antoi pakit

      • 17+5

        Sopi sinulle mutta sovitko sinä hänelle?

        Happy Pancakessa näkee matchausprosentit molemmin puolin ja siellä huomaa, että vaikka toinen sopisi minulle 90 %:sti niin minä sovinkin hänelle esim. vain 60 %:sti. Ei siinä silloin ole väliä kiinnostunko minä hänestä vai en, tuo kertoo jo että useammassa kuin yhdessä asiassa en vastaa sitä mitä hän on hakemassa ja on turha ottaa yhteyttä. Pidin periaatteenani, että otan yhteyttä vain jos sovin miehelle vähintään 80 %:sti.


    • 67k6lw4

      No kuka tollasen oudon valittajan kanssa haluais treffata?
      Joka päivä avaat täällä saman ketjun ja valitat samat pas-kat.

      Tavallinen mies lähestyy naista ihan livenä ja löytää rinnalleen tavallisen naisen.

    • nineteen

      Ap:lle - Kyllä se on kiinni omasta suhtautumisesta. Itse olen ihan tavis-mies ja olen ollut treffeillä useamman naisen kanssa, osan kanssa useamman kerran. Joten otat itseäsi niskasta kiinni ja jätät tuon turhan valituksen pois, niin kyllä pääset treffeille sinäkin....

    • 35.

      Jos on oma normaali itsensä, eikä esitä mitään niin ei pääse treffeille. En ole itse koskaan käynyt treffeillä. Se on siitä kii ettei oma ulkonäkö kelpaa naisille.

      • roolin vetäjille ei

        Minä olen taas sen kannalla, että pitääkin olla oma itsensä,
        Eikä ala vetämään mitään roolia, joka saa nolon lopun.

        Kyllä näitä itseään kehuvia (komeita) omasta mielestään
        ja kaiken osaavia, on ihan ärsyttävyyteen asti.

        Pitää lähestyä sellaisia naisia, joiden toiveisiin mahtuu
        ja tietysti itse vastaa jollain tasolla, hakijan ajatusmaailmaa.

        Aika harva, on ihan ehdoton em. pituuden suhteen, jos
        muuten tuntuu mukiinmenevältä, tai no on kai niitäkin,
        mutta silloin onkin hyvä, että tulee heti selväksi, tämä
        pilkuilla pelaaminen, itse kullekkin.

        Lopuksi minäkin toteaisin, että ei pidä myöskään vähätellä
        itseään, koska jokaisessa on jotain hyvää, näin uskon
        vahvasti.


    • Taavi tavis

      olen lähestynyt paljon rumempia naisia mitä itse olen mutta pakit tulee aina.

    • saakeli.

      Kesä ilman treffejä. Eiku koko elämä ilman treffejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe