Loukkaannun, jos

m>n

minua miehenä vain himoitaan. Loukkaannun, jos joku haluaa seksiä, vaikka ei rakasta.

107

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aseksuaali?

      Outo oot mieheksi. Moni mies kiljuis innosta jos nainen haluais vain seksii :) Ei näköjään seksi kaikille miehille tärkeää.

      • ap.

        Olen erilainen mies. Himokkuus ilman tunteita kuvottaa minua. Pystyn antamaan sen anteeksi, mutta sitä en ehkä pysty, jos kohteita on paljon, muitakin kuin minä. Jos se vielä johtaa seksiin, pelkän himon vuoksi, niin tunnen jopa fyysistä kuvotusta. Vatsalaukun sisältö pyrkii ylös.


      • Ed vastaaja
        ap. kirjoitti:

        Olen erilainen mies. Himokkuus ilman tunteita kuvottaa minua. Pystyn antamaan sen anteeksi, mutta sitä en ehkä pysty, jos kohteita on paljon, muitakin kuin minä. Jos se vielä johtaa seksiin, pelkän himon vuoksi, niin tunnen jopa fyysistä kuvotusta. Vatsalaukun sisältö pyrkii ylös.

        Naiset harvoin pystyy seksiin ilman tunteita, lohduttaako sua? Minä en ainakaan, ällöttäis. Kirjoititko samantyyppisen aloituksen aiemminkin?


      • ap.
        Ed vastaaja kirjoitti:

        Naiset harvoin pystyy seksiin ilman tunteita, lohduttaako sua? Minä en ainakaan, ällöttäis. Kirjoititko samantyyppisen aloituksen aiemminkin?

        En muista tästä kirjoittaneeni.


      • Ed vasttaja
        ap. kirjoitti:

        En muista tästä kirjoittaneeni.

        Joku muu sitten. Kirjoitti ettei vois olla naisen kanssa jolla ollut yhdenyönsuhteita ym. Omasta puolestani voin yhtyä tähän, en ymmärrä miten joku voi mennä sänkyyn jonkun satunnaistuttavuuden kanssa, yöks. Tunne tärkeintä, siitä se toisen haluamnen seksuaalisesti lähtee.


      • ap.
        Ed vasttaja kirjoitti:

        Joku muu sitten. Kirjoitti ettei vois olla naisen kanssa jolla ollut yhdenyönsuhteita ym. Omasta puolestani voin yhtyä tähän, en ymmärrä miten joku voi mennä sänkyyn jonkun satunnaistuttavuuden kanssa, yöks. Tunne tärkeintä, siitä se toisen haluamnen seksuaalisesti lähtee.

        Olen samaa mieltä. Mielestäni paljon yhden yön suhteita harrastavat ovat päästään viallisia.


      • gkfldös
        ap. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Mielestäni paljon yhden yön suhteita harrastavat ovat päästään viallisia.

        He hakevat suhteista jotain: jännitystä, läheisyyttä, kokemuksia... Ihmisillä on myös erilainen tarve yksityisyyteen ja siihen, kuinka lähelle voivat päästää tuntemattoman. Älä aseta itseäsi muiden yläpuolelle, vaikka itse edustat toista ääripäätä ja nämä yhdenyön suhteiden harrastajat toista. Useimmat ihmiset kai sijoittuvat jonnekin välimaastoon.


      • anteeksi olen vain m
        ap. kirjoitti:

        Olen erilainen mies. Himokkuus ilman tunteita kuvottaa minua. Pystyn antamaan sen anteeksi, mutta sitä en ehkä pysty, jos kohteita on paljon, muitakin kuin minä. Jos se vielä johtaa seksiin, pelkän himon vuoksi, niin tunnen jopa fyysistä kuvotusta. Vatsalaukun sisältö pyrkii ylös.

        Luulenpa että olet vain rehellinen mies, itsellesi rehellinen.
        Samoin ajattelen itse, mutta joskus sitä ajautuu harhateille ja se kuvotus täytyy vain unohtaa ja lopulta poistaa. En tiedä voiko sitä himokkuudeksi edes kutsua, ehkä jotain sijaistoimintaa ;-)


      • näin on
        Ed vasttaja kirjoitti:

        Joku muu sitten. Kirjoitti ettei vois olla naisen kanssa jolla ollut yhdenyönsuhteita ym. Omasta puolestani voin yhtyä tähän, en ymmärrä miten joku voi mennä sänkyyn jonkun satunnaistuttavuuden kanssa, yöks. Tunne tärkeintä, siitä se toisen haluamnen seksuaalisesti lähtee.

        Aloittaja on takuulla sama tyyppi kun se joka tuon ko. ketjun kirjoitti. Vaikka esittääkin tyhmää.


      • ap.
        gkfldös kirjoitti:

        He hakevat suhteista jotain: jännitystä, läheisyyttä, kokemuksia... Ihmisillä on myös erilainen tarve yksityisyyteen ja siihen, kuinka lähelle voivat päästää tuntemattoman. Älä aseta itseäsi muiden yläpuolelle, vaikka itse edustat toista ääripäätä ja nämä yhdenyön suhteiden harrastajat toista. Useimmat ihmiset kai sijoittuvat jonnekin välimaastoon.

        Se on vain itsekkyyttä ja tunteettomuutta. Kova ja kylmä ihminen ei mitään tunne. Hän voi tehdä mitä vaan. Säälittävää.


      • ap.
        anteeksi olen vain m kirjoitti:

        Luulenpa että olet vain rehellinen mies, itsellesi rehellinen.
        Samoin ajattelen itse, mutta joskus sitä ajautuu harhateille ja se kuvotus täytyy vain unohtaa ja lopulta poistaa. En tiedä voiko sitä himokkuudeksi edes kutsua, ehkä jotain sijaistoimintaa ;-)

        En aio poistaa sitä. :)


      • Porvoolta haisee
        näin on kirjoitti:

        Aloittaja on takuulla sama tyyppi kun se joka tuon ko. ketjun kirjoitti. Vaikka esittääkin tyhmää.

        Samoilla linjoilla.


      • tai sitten ei
        Porvoolta haisee kirjoitti:

        Samoilla linjoilla.

        ja se vasta pelottava asia onkin, jos ei haise porvoolta.
        tääl välimaastossa palaa ny , aivot kärähti.


      • eräs M-nainen
        ap. kirjoitti:

        Se on vain itsekkyyttä ja tunteettomuutta. Kova ja kylmä ihminen ei mitään tunne. Hän voi tehdä mitä vaan. Säälittävää.

        ajattelen naisena tästä asiasta kanssasi täysin samalla tavalla!

        Kuulun niihin naisiin, joka tarvitsee tunnesiteen voidakseen edes ajatellakaan mitään muuta. Joten ilmankos, että neitsyt edelleen jo pelkästään tuostakin syystä. Kun sitä oikeaa en ole vielä löytänyt -


      • mkodfs
        ap. kirjoitti:

        Se on vain itsekkyyttä ja tunteettomuutta. Kova ja kylmä ihminen ei mitään tunne. Hän voi tehdä mitä vaan. Säälittävää.

        Itsekkyyttä ja tunteettomuutta? Jos kaksi ihmistä toisistaan nauttii ja molemmat sitä haluavat, miten se liittyy itsekkyyteen? Hyväksikäyttö tietysti asia erikseen, jos toinen esim. valehtelee toivovansa parisuhdetta, vain päästäkseen sänkyyn yhdeksi yöksi.


    • Seksi mielessä

      Tunnen voimakasta fyysistä vetoa yhteen mieheen, lähes eläimellistä..

    • aaaaiiiiiiiiiwan

      sellaista se on , naisella joka elänyt kauan ilman miestä, ilman parisuhteen luomaa läheisyyttä ja seksiä. On ihan luonnollista, että mahdollisuuden tullessa seksi on erittäinkin pääosassa.

      Olen joskus miettinyt näyttäisikö se mies silmissäni niin vastustamattomalle, jos olisin saanut säännöllisesti heppiä... mene tiedä. No joo, näyttäisi tietenkin ;)

    • olenpas

      ollut tyhmä uskoessani, et tuosta loukkaantuminen ole miehelle mahdollista.

    • mannapuuroa ja mansikkaa

      Sama tunne naisena. Tosin, kyllähän se mieltä ylentää, jos joku pitää haluttavana. Mutta se ei riitä ainakaan itselleni.

    • Käykö niinpäin

      että vain rakkautta, eikä seksiä lainkaan?

    • hmmm.

      Mulla niin päin että olen aina halunnut että minusta tykätään ihmisenä, persoonana, itseni vuoksi, ei vain naisena sen vuoksi että olisi nainen seurana.
      Rakastetaan.

      En voisi olla ihmisen kanssa josta en välittäisi, ei pelkän seksin takia voisi olla yhdessä. Mutta jos on yhdessä silloin seksi kuuluu siihen luonnollisena osana, pitäisi kuulua.

      • hmmm.

        Taisin kirjoittaa aika itsestäänselvyksiä. :D


      • ap.

        Varmasti melkein kaikki naiset kokevat noin. :)


      • eräs M-nainen
        ap. kirjoitti:

        Varmasti melkein kaikki naiset kokevat noin. :)

        kokee ainakin juuri tällä tavalla! vaikka dissaajat vois väittää muuta -


    • Kumpikin tärkeitä

      Loukkaanutkp jos nainen tuntee sua kohtaan rakastumisen tunteia JA haluaa sua seksuaalisesti?

      • ap.

        En loukkaantuisi, jos pitää himon piilossa, eikä ylenmäärin kieriskele himossa, kun on seurassani. Tietysti halu on luonnollista, mutta halun ja himon välillä on vivahde-ero.


      • Mouruaako?
        ap. kirjoitti:

        En loukkaantuisi, jos pitää himon piilossa, eikä ylenmäärin kieriskele himossa, kun on seurassani. Tietysti halu on luonnollista, mutta halun ja himon välillä on vivahde-ero.

        Miten himo kuvastuu naisen käyttäytymisestä? Kiehnää kuin kiimainen narttu vai..:).


      • ap.
        Mouruaako? kirjoitti:

        Miten himo kuvastuu naisen käyttäytymisestä? Kiehnää kuin kiimainen narttu vai..:).

        Kiehnääminen kuuluu asiaan, eikä siinä ole mitään väärää. Himo tulee esiin esimerkiksi siten, että kun nainen lurittelee rakkaus juttuja ja on niin hellä ja herkkä, mutta kaikki loppuu kuin seinään, jos mies ehdottaa naiselle seksiä. Tärkeää on vain, että missä ja milloin. On se rumaa.


      • Ei ymmärrä
        ap. kirjoitti:

        Kiehnääminen kuuluu asiaan, eikä siinä ole mitään väärää. Himo tulee esiin esimerkiksi siten, että kun nainen lurittelee rakkaus juttuja ja on niin hellä ja herkkä, mutta kaikki loppuu kuin seinään, jos mies ehdottaa naiselle seksiä. Tärkeää on vain, että missä ja milloin. On se rumaa.

        Häh?? Lue nyt itsekin ristiriitainen tekstisi.loppuu kuin seinään kun mies ehdottaa seksiä? Eihän se sitten himoa ole jos ei nsinen seksiä halua??


      • ap.
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        Häh?? Lue nyt itsekin ristiriitainen tekstisi.loppuu kuin seinään kun mies ehdottaa seksiä? Eihän se sitten himoa ole jos ei nsinen seksiä halua??

        Siis se lurittelu loppuu, ja enää nainen haluaa sopia paikan, missä homma hoidetaan.


      • Ei ymmärtä
        ap. kirjoitti:

        Siis se lurittelu loppuu, ja enää nainen haluaa sopia paikan, missä homma hoidetaan.

        Jos mies on ehdottanut seksiä, niin eikö silloin sovita paikka missä sitä voipi harjoittaa? Mitä väärää siinä on? Olisko parempi ettei nainen sano mitään selkeetä vastausta. Mitä naisen pitäisi tehdä? Hassu olet :).


      • ap.
        Ei ymmärtä kirjoitti:

        Jos mies on ehdottanut seksiä, niin eikö silloin sovita paikka missä sitä voipi harjoittaa? Mitä väärää siinä on? Olisko parempi ettei nainen sano mitään selkeetä vastausta. Mitä naisen pitäisi tehdä? Hassu olet :).

        No mieshän voi vaikka ehdottaa seksiä saadakseen selville, missä oikeasti mennään.


      • Nvjvhcc
        ap. kirjoitti:

        Kiehnääminen kuuluu asiaan, eikä siinä ole mitään väärää. Himo tulee esiin esimerkiksi siten, että kun nainen lurittelee rakkaus juttuja ja on niin hellä ja herkkä, mutta kaikki loppuu kuin seinään, jos mies ehdottaa naiselle seksiä. Tärkeää on vain, että missä ja milloin. On se rumaa.

        Ehkä oma tulkinta tuo, naisella voi olla oma näkemys asioista.


      • Huhuhuhu
        ap. kirjoitti:

        No mieshän voi vaikka ehdottaa seksiä saadakseen selville, missä oikeasti mennään.

        Peluri paljastui...onnea elämääsi. Tulet sitä tarvitsemaan. Säälin sun naista.


      • ap.
        Huhuhuhu kirjoitti:

        Peluri paljastui...onnea elämääsi. Tulet sitä tarvitsemaan. Säälin sun naista.

        Peluri? Jos jotain ehdottaa, niin tarvitseeko ehdotuksen toteuttaa?


      • Just jooooooo :)))
        ap. kirjoitti:

        Peluri? Jos jotain ehdottaa, niin tarvitseeko ehdotuksen toteuttaa?

        Sori mut nyt naurattaa :DDDDDDDDDD. Hävettää muuten vähän tämä sun provo, pystyt parempaankin. Totuus on se ettet ole ehdotellut mitään eikä nainenkaan, kunhan vedätät porukkaa täällä!!


      • ap.
        Just jooooooo :))) kirjoitti:

        Sori mut nyt naurattaa :DDDDDDDDDD. Hävettää muuten vähän tämä sun provo, pystyt parempaankin. Totuus on se ettet ole ehdotellut mitään eikä nainenkaan, kunhan vedätät porukkaa täällä!!

        Voi sinua isin tyttöä. :) Oot niin kiva. :)


      • Edellinen
        ap. kirjoitti:

        Voi sinua isin tyttöä. :) Oot niin kiva. :)

        . Kasva aikuiseksi joskus. Lapsenmielisyys on hyvä säilyttää, muttei väärissä asioissa. Siinä sulle neuvo!


      • ap.
        Edellinen kirjoitti:

        . Kasva aikuiseksi joskus. Lapsenmielisyys on hyvä säilyttää, muttei väärissä asioissa. Siinä sulle neuvo!

        Ihan pikku vinkkinä, että ymmärsit äsken jotain VÄÄRIN. :)


      • 6791
        Ei ymmärtä kirjoitti:

        Jos mies on ehdottanut seksiä, niin eikö silloin sovita paikka missä sitä voipi harjoittaa? Mitä väärää siinä on? Olisko parempi ettei nainen sano mitään selkeetä vastausta. Mitä naisen pitäisi tehdä? Hassu olet :).

        Aloittaja taitaa nyt tarkoittaa että kuinka helppo nainen on, eli mies ehdottaa seksiä niin onko nainen heti mukana vai kieltäytyykö. Ja luulen että kieltäytyminen on aloittajan mielestä se oikea vaihtoehto.
        Saatan olla täysin väärässä mutta tota mun mielestä nyt tarkotetaan. :)


      • kommentti sivusta
        ap. kirjoitti:

        Ihan pikku vinkkinä, että ymmärsit äsken jotain VÄÄRIN. :)

        jos olet "lukenut" sitten täältä eli näistä palstajutuista noita "ehdotuksia", niin aika heikoilla mennään. Välistävetäjädissaajat ovat voineet tulla kehiin. Laittaa jopa tekstaria jonkun toisen "nimissä", jos niin haluavat. Itse olen tullut tähän johtopäätökseen siinä, mitä joitakin ikäviä juttuja tullut vastaan. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

        Eli kaikkeen näköjään pitää suhtautua pienellä varauksella. Nykytekniikan keinot ovat monet.


      • jklfds
        6791 kirjoitti:

        Aloittaja taitaa nyt tarkoittaa että kuinka helppo nainen on, eli mies ehdottaa seksiä niin onko nainen heti mukana vai kieltäytyykö. Ja luulen että kieltäytyminen on aloittajan mielestä se oikea vaihtoehto.
        Saatan olla täysin väärässä mutta tota mun mielestä nyt tarkotetaan. :)

        Tässä ajatellaan taas vanhanaikaisesti, että miehen pitäisi ehdotella ja naisen jarrutella. Naisen ei pitäisi olla heti suostuvainen tai, herran jestas, ehdotella! Hahaha :)

        Nyt eletään 2000-lukua, joten se ehdottelija voi olla jompi kumpi. Ehdottelun kohde voi sitten hyväksyä tai hylätä ehdotuksen.


      • 6791
        jklfds kirjoitti:

        Tässä ajatellaan taas vanhanaikaisesti, että miehen pitäisi ehdotella ja naisen jarrutella. Naisen ei pitäisi olla heti suostuvainen tai, herran jestas, ehdotella! Hahaha :)

        Nyt eletään 2000-lukua, joten se ehdottelija voi olla jompi kumpi. Ehdottelun kohde voi sitten hyväksyä tai hylätä ehdotuksen.

        No näin mäkin sen ajattelisin mutta ketjun aloittaja ei taida. Mut hei, keskustelupalstalla ollaan ja mielipiteitä niinkun ihmisiä, jatketaan jutustelua siis! :)


      • hfjdksjkl
        ap. kirjoitti:

        Voi sinua isin tyttöä. :) Oot niin kiva. :)

        No nyt ap:lta vietiin sanat suusta, kun ei muuta keksinyt ;)

        AP on todennäköisesti aika nuori ja kasvatettu ajattelemaan tietyllä tavalla. Uskonnollisesta perheestä?


    • kdlsglks

      Mistäs tiedät mitä sen toisen päässä liikkuu? Hän voi hyvinkin olla ihastunut sinuun, ja ihastumiseen kuuluu myös himo. Rakkaus tulee sitten ajan kanssa. Etkö itse tunne himoa muita kuin rakastamaasi naista kohtaan, vaikka et tekoihin ryhtyisikään?

      • ap.

        Himoni pysyy kurissa. Erityisen pahana pidän rakkauden teeskentelemistä, jos kyseessä on pelkkä himo. Se on pahin virhe ja täysin anteeksiantamatonta.


      • Naisena näin
        ap. kirjoitti:

        Himoni pysyy kurissa. Erityisen pahana pidän rakkauden teeskentelemistä, jos kyseessä on pelkkä himo. Se on pahin virhe ja täysin anteeksiantamatonta.

        Ei rakkautta voi teeskennellä. Naisilla himo ja rakkaus kulkee käsi kädessä. Voi olla hyvissä väleissä miesten kanssa muuten mutta heitä kohtaan tunne rakkautta saati himoa.


      • Naarasnainen
        Naisena näin kirjoitti:

        Ei rakkautta voi teeskennellä. Naisilla himo ja rakkaus kulkee käsi kädessä. Voi olla hyvissä väleissä miesten kanssa muuten mutta heitä kohtaan tunne rakkautta saati himoa.

        Pastat kulkevat käsi kädessä rakkaus ja himo, naisillakaan, kaikilla.


      • Naiselta
        Naarasnainen kirjoitti:

        Pastat kulkevat käsi kädessä rakkaus ja himo, naisillakaan, kaikilla.

        Onhan tietty vähemmistönä maksulliset naiset, en nyt heistä puhu..


      • ap.
        Naisena näin kirjoitti:

        Ei rakkautta voi teeskennellä. Naisilla himo ja rakkaus kulkee käsi kädessä. Voi olla hyvissä väleissä miesten kanssa muuten mutta heitä kohtaan tunne rakkautta saati himoa.

        Kyllä rakkautta voi teeskennellä. Naiset sen osaavat. Suurin osa sitä teeskentelee. Koko avioliiton ajan. :)


      • Ei ihan noin
        ap. kirjoitti:

        Kyllä rakkautta voi teeskennellä. Naiset sen osaavat. Suurin osa sitä teeskentelee. Koko avioliiton ajan. :)

        Miksi olet niin katkera naisia kohtaan? Mistä juontuu? Teeskentelyä ja himokkuutta, huh huh.


      • ap.
        Ei ihan noin kirjoitti:

        Miksi olet niin katkera naisia kohtaan? Mistä juontuu? Teeskentelyä ja himokkuutta, huh huh.

        En ole hyväuskoinen. Hyväuskoisuus ei ole hyve.


      • paavali potkuhousu
        ap. kirjoitti:

        Kyllä rakkautta voi teeskennellä. Naiset sen osaavat. Suurin osa sitä teeskentelee. Koko avioliiton ajan. :)

        Sen sijaan sinä, sinä teeskentelet ja Testaat koko avioliiton ajan!

        Muut ihmiset ovat esineitä! Niillä voi tehdä kokeita! Sit voi kattoo, että mitä ite tykkää mistäkin lelusta!


      • paksua tekstiä toi
        ap. kirjoitti:

        Kyllä rakkautta voi teeskennellä. Naiset sen osaavat. Suurin osa sitä teeskentelee. Koko avioliiton ajan. :)

        Ap on avioliittoja tutkiva heppu. Suurin osa solmii avioliiton rakkaudesta.


    • Ihmiset oksettaa

      Ja sinähän olet rakastanut. Niitäkin kaikkia joita nusnusssinut olet :)

      • ap.

        Eivät kaikki ole niin kuin sinä. ;)


      • voi vittu
        ap. kirjoitti:

        Eivät kaikki ole niin kuin sinä. ;)

        Rakastitko sitä lyhyttä tummatukkaa jota paneskelit päivänvalossa?


      • ap.
        voi vittu kirjoitti:

        Rakastitko sitä lyhyttä tummatukkaa jota paneskelit päivänvalossa?

        Ei me tunneta.


      • etteikö tunneta?
        ap. kirjoitti:

        Ei me tunneta.

        ja paneskellaan päivänvalossa?


      • Että sellanen
        etteikö tunneta? kirjoitti:

        ja paneskellaan päivänvalossa?

        Vai tällaista ap tehnyt.


    • seksi hulu b

      En minäkään rakastanut sitä tummatukkaa ,mutta kiva oli tuikata

    • n>m

      Jos me rakasteltaisiin, meidan vartalomme ja sielumme olisi yhtä.

    • Voi elämän kevät!!

      Summasummarum ap:sta: ap vikittelee naista, liirum laarum sinne ja tänne, nainen rakastuu ja haluu tietty seksiikin, kuten normi nainen haluaa rakastuessaan. Ap kiusaantuu, kun oli tarkoitus vain pelleillä ja ap niitä miehii joille seksi häviää vedättämiselle. Ap leimaa naisen halvaksi, himokkaaksi seksin perässä juoksijaksi hyväksikäyttäjäksi ja nainen jää ihmettelemään missä kohtaa meni vikaan.

      • ap.

        "Vikittely" voi olla jään tunnustelua. Itse ainakin testaan, että mikä nainen on, onko hänestä mihinkään vakavaan, osaako käyttäytyä, onko kätkettyjä agendoja, pelaako...


      • Peluuuuri!!!
        ap. kirjoitti:

        "Vikittely" voi olla jään tunnustelua. Itse ainakin testaan, että mikä nainen on, onko hänestä mihinkään vakavaan, osaako käyttäytyä, onko kätkettyjä agendoja, pelaako...

        Lopeta nyt tuo pelleily, oikeesti!


      • ap.
        Peluuuuri!!! kirjoitti:

        Lopeta nyt tuo pelleily, oikeesti!

        Eka mies, joka sun kohdalla kertoo toimivansa näin? Hmmm.... No niin...


      • Nyt poistuu
        ap. kirjoitti:

        Eka mies, joka sun kohdalla kertoo toimivansa näin? Hmmm.... No niin...

        Ei kuule tunneta toisiamme, luin ketjun läpi ja peluri paistaa läpi Porvooseen asti!


      • ap.
        Nyt poistuu kirjoitti:

        Ei kuule tunneta toisiamme, luin ketjun läpi ja peluri paistaa läpi Porvooseen asti!

        Sulla aivot tilttaa. Oot hakoteillä. En siedä pelkkää himoa, joka kohdistetaan itseeni, jos samalla annetaan ymmärtää että ollaan muka niin rakastuneita.


      • Annakestää
        ap. kirjoitti:

        Sulla aivot tilttaa. Oot hakoteillä. En siedä pelkkää himoa, joka kohdistetaan itseeni, jos samalla annetaan ymmärtää että ollaan muka niin rakastuneita.

        Miespuolinen Neitsyt Maaria ;)))


      • ap.
        Annakestää kirjoitti:

        Miespuolinen Neitsyt Maaria ;)))

        Naispuolinen neitsyt on hakusessa. Kerro jos tunnet jonkun. Kauniin.


      • Vähän tasoo sentään
        ap. kirjoitti:

        Naispuolinen neitsyt on hakusessa. Kerro jos tunnet jonkun. Kauniin.

        Jos sellainen löytyis, ei se ainakaan sulle anna muahahaaaaaa :D


      • ap.
        Vähän tasoo sentään kirjoitti:

        Jos sellainen löytyis, ei se ainakaan sulle anna muahahaaaaaa :D

        Kuulostaapa katkeralta. Huhhuh. Ai noin sä ajatteletkin... Hyvä tietää...


      • Tasapainoton ?
        ap. kirjoitti:

        Kuulostaapa katkeralta. Huhhuh. Ai noin sä ajatteletkin... Hyvä tietää...

        Sä...palstapirkon mielipide on sä..elätkö harhoissa? Viiraako usein?


      • ap.
        Tasapainoton ? kirjoitti:

        Sä...palstapirkon mielipide on sä..elätkö harhoissa? Viiraako usein?

        Hyvä tietää... Todella hyvä...


      • Ed.
        ap. kirjoitti:

        Hyvä tietää... Todella hyvä...

        Ei Porvoost vaan Tampereelt. Osu ja uppos


      • 6791
        ap. kirjoitti:

        "Vikittely" voi olla jään tunnustelua. Itse ainakin testaan, että mikä nainen on, onko hänestä mihinkään vakavaan, osaako käyttäytyä, onko kätkettyjä agendoja, pelaako...

        Noni, siinähän se tulikin, ei tullu luettua ketjua kunnolla loppuun.


      • hemmo hoooo
        ap. kirjoitti:

        "Vikittely" voi olla jään tunnustelua. Itse ainakin testaan, että mikä nainen on, onko hänestä mihinkään vakavaan, osaako käyttäytyä, onko kätkettyjä agendoja, pelaako...

        Vi..u sä oot urpo, ap.


    • Hmph...

      Minä tunnustin tunteeni (n), mutta eipä hän (m) ole ottanut kantaa puoleen eikä toiseen. Miten uskallan enää ilmaista mitään, jos saan vastaukseksi vain pitkän hiljaisuuden? Kuitenkin kiinnostus ei ole yksipuolista, vaan molemmin puolista.

      • ap.

        Oletko vähän kärsimätön?


      • Hmph...
        ap. kirjoitti:

        Oletko vähän kärsimätön?

        Kärsimätön? Tein sen jo ajat sitten selväksi. Aikaa on kulunut jo hyvän tovin (enemmän kuin päivä, viikko tai kuukausi). No, se on hänen ongelmansa. Sillehän minä en voi mitään.


      • ap.
        Hmph... kirjoitti:

        Kärsimätön? Tein sen jo ajat sitten selväksi. Aikaa on kulunut jo hyvän tovin (enemmän kuin päivä, viikko tai kuukausi). No, se on hänen ongelmansa. Sillehän minä en voi mitään.

        Hei, sullahan alkaa palaa käämit! Onko käytöksesi ollut järkevää? Sellaista käytöstä, joka saa loogisesti ajattelevan miehen LUOTTAMAAN sinuun?


      • Hmph...
        ap. kirjoitti:

        Hei, sullahan alkaa palaa käämit! Onko käytöksesi ollut järkevää? Sellaista käytöstä, joka saa loogisesti ajattelevan miehen LUOTTAMAAN sinuun?

        Ei pala käämit. Löysässä hirressä oleminen vain ei ole kivaa. Toki hän saa tehdä juuri niin kuin haluaa, mutta asian ilmassa roikkuminenkaan ei ole mukavaa. Toki toivon, että hän ajattelisi samalla tavalla, mutta... vain hän tietää siihen vastauksen. Kauheinta on se ikävä, kun en ole nähnyt häntä pitkään aikaan.


      • ap.
        Hmph... kirjoitti:

        Ei pala käämit. Löysässä hirressä oleminen vain ei ole kivaa. Toki hän saa tehdä juuri niin kuin haluaa, mutta asian ilmassa roikkuminenkaan ei ole mukavaa. Toki toivon, että hän ajattelisi samalla tavalla, mutta... vain hän tietää siihen vastauksen. Kauheinta on se ikävä, kun en ole nähnyt häntä pitkään aikaan.

        Tilanne on varmaan se, että mies on ihmistyyppiä, jota et ymmärrä, koska et sellaisia tunne. Käyttäydyt koko ajan väärin, koska kohtelet miestä tavalla, jolla kohtelet tuntemiasi miehiä. Miehen kohdalla teet kuitenkin väärin, koska ennakko-oletuksesi hänen luonteestaan ovat KAIKKI vääriä.


      • Hmph...
        ap. kirjoitti:

        Tilanne on varmaan se, että mies on ihmistyyppiä, jota et ymmärrä, koska et sellaisia tunne. Käyttäydyt koko ajan väärin, koska kohtelet miestä tavalla, jolla kohtelet tuntemiasi miehiä. Miehen kohdalla teet kuitenkin väärin, koska ennakko-oletuksesi hänen luonteestaan ovat KAIKKI vääriä.

        Ehkä. Mene ja tiedä. On varmaan kuitenkin helpointa luovuttaa, kuin jatkaa. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos en tiedä mikä on vikana, en sitä voi korjatakaan, joten helpointa luovuttaa kuin kiduttaa itseään. Ja häntä.


      • ap.
        Hmph... kirjoitti:

        Ehkä. Mene ja tiedä. On varmaan kuitenkin helpointa luovuttaa, kuin jatkaa. Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos en tiedä mikä on vikana, en sitä voi korjatakaan, joten helpointa luovuttaa kuin kiduttaa itseään. Ja häntä.

        Se on sinun valintasi. Niin kauan kun sulla on jotain juttua menossa irl, niin mies ei ehkä ota vakavasti aloitteitasi. Mies ei ehkä ota täysin vakavasti mitään, jos olet ailahtelevainen, moraaliton ja röyhkeä. Mies ehkä ajattelee, ettet uskalla, että häpeät jotain, että seksi ja himo on tärkeintä sinulle, ja että laskelmoit ja olet itsekäs. Siis k-pää. Tällainen tilanne voi olla. En tiedä miten kohdallasi on. Ehkä luulet, ettei motiivisi näy. Ehkä kohtasit itseäsi vahvemman. Ehkä ryssit huolella koko ajan. Ehkä olit ihan sekaisin, etkä osannut toimia järkevästi. Kuka tietää!!!!


      • Miesvastaaja
        ap. kirjoitti:

        Tilanne on varmaan se, että mies on ihmistyyppiä, jota et ymmärrä, koska et sellaisia tunne. Käyttäydyt koko ajan väärin, koska kohtelet miestä tavalla, jolla kohtelet tuntemiasi miehiä. Miehen kohdalla teet kuitenkin väärin, koska ennakko-oletuksesi hänen luonteestaan ovat KAIKKI vääriä.

        Sivusta kommentoin,asetat itsesi muiden miesten yläpuolelle --> erilainen kuin muut miehet,johtopäätös --> minä parempi kuin muut miehet. Mutta mutta,oikea mies ei sanaile moista soopaa!


      • ap.
        Miesvastaaja kirjoitti:

        Sivusta kommentoin,asetat itsesi muiden miesten yläpuolelle --> erilainen kuin muut miehet,johtopäätös --> minä parempi kuin muut miehet. Mutta mutta,oikea mies ei sanaile moista soopaa!

        Totta kai parempi. EVVK, jos se ei miellytä.


      • ....♥♥♥....
        Miesvastaaja kirjoitti:

        Sivusta kommentoin,asetat itsesi muiden miesten yläpuolelle --> erilainen kuin muut miehet,johtopäätös --> minä parempi kuin muut miehet. Mutta mutta,oikea mies ei sanaile moista soopaa!

        Vähän samaan tulokseen tulin kanssasi "Miesvastaaja"... Hän, josta pidän on herrasmies. On ollut sitä alusta asti. Hänelläkin on omat huonot puolensa, mutta ei hän ainakaan vielä tähän mennessä ole ajatellut noin mustavalkoisesti. Kunpa hän vain uskaltaisi itsekin sanoa ja tehdä jotain.


      • höm höm
        Miesvastaaja kirjoitti:

        Sivusta kommentoin,asetat itsesi muiden miesten yläpuolelle --> erilainen kuin muut miehet,johtopäätös --> minä parempi kuin muut miehet. Mutta mutta,oikea mies ei sanaile moista soopaa!

        aivan. oikea mies panee aina, kun siihen tulee tilaisuus. Oikea mies ei jätä tilaisuuksia käyttämättä. Eunukki on poikkeus, ehkä aloittajalla on mieskunnon kanssa ongelmaa, ehkä libidoa ei ole. Siksi hyvä herjata naista, joka sinut seksuaalisuutensa kanssa, ja haluaa nauttia siitä aina kun mahdollista.


      • ap.
        höm höm kirjoitti:

        aivan. oikea mies panee aina, kun siihen tulee tilaisuus. Oikea mies ei jätä tilaisuuksia käyttämättä. Eunukki on poikkeus, ehkä aloittajalla on mieskunnon kanssa ongelmaa, ehkä libidoa ei ole. Siksi hyvä herjata naista, joka sinut seksuaalisuutensa kanssa, ja haluaa nauttia siitä aina kun mahdollista.

        Ei minua kiinnosta onko nainen sinut seksuaalisuutensa kanssa. Jos rupean suhteeseen naisen kanssa, niin väliä on vain sillä, että olenko MINÄ sinut naisen seksuaalisuuden kanssa.


      • vai?
        ap. kirjoitti:

        Ei minua kiinnosta onko nainen sinut seksuaalisuutensa kanssa. Jos rupean suhteeseen naisen kanssa, niin väliä on vain sillä, että olenko MINÄ sinut naisen seksuaalisuuden kanssa.

        Mitähän tämä tarkoittanee?
        Eiköhän jokaisella ole oikeus sellaiseen seksuaalisuuteen kuin itse haluaa. Niin kauan kuin se ei vahingoita ketään.
        Ainakaan pysyvästi :)


      • ap.
        vai? kirjoitti:

        Mitähän tämä tarkoittanee?
        Eiköhän jokaisella ole oikeus sellaiseen seksuaalisuuteen kuin itse haluaa. Niin kauan kuin se ei vahingoita ketään.
        Ainakaan pysyvästi :)

        Kuulostat ihan joltain opettajalta.

        Se tarkoittaa sitä, että naisen seksuaalisuus ei ehkä miellytä minua. Silloin nainen kokeilee yhteistä onnea jonkun toisen kanssa.


      • kommentti sivusta
        ap. kirjoitti:

        Kuulostat ihan joltain opettajalta.

        Se tarkoittaa sitä, että naisen seksuaalisuus ei ehkä miellytä minua. Silloin nainen kokeilee yhteistä onnea jonkun toisen kanssa.

        ap, paljastit todellisen minäsi: olet itsekäs! Olit olevinasi jalo, mutta ei sulle naisen seksuaalisuus, se, että hän olisi sinut sen kanssa - sille sulla ei ole mitään väliä. Vain sille, miten itse olet sinut tuon naisen seksuaalisuuden kanssa. Kuten kerroit.

        Naisen joka voi vielä mahd. olla hukassa jollain tapaa itsessään "sen" puolensa kanssa. Sellainen nainen tarvitsee aikaa, eikä hoputusta johonkin mihin ei vielä ole valmis: sun halujen tyydyttämiseen.

        Tuo nainen tarvitsee itsetutkistelua vielä. Prosessointia. Mahd. terapiaa. Ehkäpä jopa seksuaali -sellaista.


    • johan on perkele

      Vai niin

    • n>>

      Sulla on vahvat ja selkeäksi muodostuneet näkemykset siitä, minkälaisen naisen kelpuutat. Aivan hyviä ja kunnioitettavia kriteerejä ovat nuo, naisena mulla ehkä samanlaisia, mutta se ei varmaankaan ole niin yllättävää. Ne ovat varmaankin niitä ensimmäisiä asioita, mitä katselet naisessa, joka kiinnostaa sinua. Mutta ne ovat vasta alku ja eihän se, että täyttää nuo kriteerit tarkoita vielä välttämättä sitä, että muuten kumpikin ovat rakastuneita toisiinsa. Sellaista ei olekaan kovin helppo löytää.

      Itselläni nuo ajatukset eivät ole noin selkeästi jäsentyneitä, mutta miehet ovatkin parempia ilmaisemaan itseään loogisen järjestelmällisesti...

      • ap.

        Vaikeaa löytää, kyllä. Ehkä jopa melkein mahdotonta. Ihmeitäkin tapahtuu...


      • munko mies
        ap. kirjoitti:

        Vaikeaa löytää, kyllä. Ehkä jopa melkein mahdotonta. Ihmeitäkin tapahtuu...

        Mulla jäi nyt hiukan epäselväksi, millainen se ap:n nainen tarkalleen ottaen pitäisi sitten olla?


      • löytyisi
        ap. kirjoitti:

        Vaikeaa löytää, kyllä. Ehkä jopa melkein mahdotonta. Ihmeitäkin tapahtuu...

        helpommin, jos etsisit oikeista paikoista.
        tarvit jonkunlaisen naispuolisen uskonsoturin. kiihkeän sellaisen.


      • vaatia saa
        munko mies kirjoitti:

        Mulla jäi nyt hiukan epäselväksi, millainen se ap:n nainen tarkalleen ottaen pitäisi sitten olla?

        Kaunis neitsyt


    • fdssad

      Sitten kun ap kunnolla rakastuu, niin periaatteet lentää romukoppaan. Pahempiakin asioita on rakkauden tähden annettu anteeksi.

    • just n

      Ymmärrän. En ole tarkoittanut sua minään seksiobjektina, vaan oot miehekäs.
      Sitä tarkoitin.

    • seksikäs

      kyl turhauttaa, jos jo suhteen alussa mies alkaa pihdata seksissä. Seksi ei ole mikään peliväline, jollakiristetään, ja testaillaan ihmisisuhdetta. Seksi on eritäin tärkeä osa suhdetta jo ihan alusta saakka.

      Jos mun kohdalle osuu pihtaava mies, ajattelen että siinä mies, joka ei kykene kuin harvoin. Ja sellaista en halua rinnalleni.

    • osa jutuista outoja

      Jos mies ehdottaa naiselle, vaikka vain testimielessä jotain, niin silloin mies kyllä on periaatteessa itse ihan yhtä lailla valmis toimimaan kun kerran ehdottaa. Ei seksiä ehdoteta jos ei sitä tarkoiteta. Jotenkin outoa pelaamista millä ei mielestäni saavuteta mitään kovin totuudenmukaista päätelmää henkilöistä.

      Jos nainen esim tykkää miehestä niin paljon että myöntyy niin olisiko sen takia huono muka.

      Olisi vähän kuin mies ojentaisi naiselle kättä kun ylittää ojaa ja sitten lopuksi tuuppaakin sinne ojaan koska nainen ei hypännytkään itse vaan tarttui käteen, vaikka olisi päässyt yksinkin yli.

    • neitsyt siis

      Käytkö ap sinkkupalstalla?

    • Regina Phalange

      No mutta, Pohtia mieskö se täällä taas hämmentää?

    • Turhaa loukkaantua

      Sanot vaan reippaasti ettei käy seksin vonkaajalle. Minä olisin imartelu samassa tilanteessa (jos itse hänestä pitäisin)

    • Viagra kehiin

      Jos ei vehje toimi yhteys lekuriin. Viagrat keksitty. Elintavat kuntoon, tupakka ja viinakset vekes, kuntoilu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe