Tuntuu pahalle

annamaria1788

Olin muutaman kuukauden parisuhteessa ja miehellä oli ollut koko ajan peliä toisten naisten kanssa minun selän takana.Itse olin uskollinen ja luotin toisen sanomisiin vaikka epäilyksiä olikin.Otin riskin...ja nyt myöhemmin olen todella saanut tietää miten minua on petetty.Niin julmaa! olen vihainen niin vihainen, että mua on kohdeltu näin väärin ja huonosti ja niin vihainen, että mua on ainoastaan käytetty hyväksi! surullinen, itkettää vaan kuinka joku voi tehdä noin!

6

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Hm..kaikki nettijutut ainakin ovat pelkkää silmänlumetta ja peliä.Netissä miehet vain metsästää,,haluavat valoittaa mahdollisimman monia,,saada seksiä mahdollisimman monilta naisilta,kokea erilaisia juttuja eri naisten kanssa sängyssä,.Tämä on raaka totuus..ja peli tosiaan on julmaa.Mutta..pitää myös muistaa, että me naiset mahdollistamme tämän pelurimiesten käytöksen.Niin kauan kuin narsistimiehille on riittää anteliasta riistaa, niin kauan tämä rumba saa pyöriä ja naiset yksi toisensa jälkeen jäävät nuolemaan katkerina näppejään, kun miehet pitää kustannuksellamme hauskaa.Naiset syöttävät, juottavat ja antavat seksiä ja kaiken ilmaiseksi luullen olevansa ainutlaatuisia. Näille narsistipelleille ei kukaan nainen merkitse mitään.

      • Kokemuksia myös

        En ole netin kautta törmännyt, mutta live-elämässä kyllä muutamaan hyväksikäyttäjä mieheen. Ovat syöneet ruokani, juoneet kaljani ja antaneet huonoa, itsekästä seksiä. Se on ollut heille ihan itsestään selvää, että niin saa tehdä!

        Tällä hetkellä yksi varattu mies haluaisi käyttää minua hyväkseen siten, että kävisi luonani vain syömässä ja tirkistelemässä minua. Seksiä ei voi harrastaa, kun hän on varattu, voi miten jaloa! Ei hänellä yhtään päässä raksuta, että minäkin voisin haluta jotain?


    • huumorinkukkanen

      ole onnellinen että pääsit eroon peli-miehestä,sillä onnelliseksi ei voi tulla senkaltaisten kanssa!Pelimies on kuin vampyyri,tarvitsee aina uutta verta,uusia uhreja.....mikään ei riitä!Sellainen ihminen ei ole normaali,tunne-elämä kuollut ja ties mitä muuta...!Loppupeleissä pelimiehetkään eivät ole onnellisia,he ovat todella säälittäviä saalistajia!ja se on ikävä kyllä totta,että niinkauan he saavat riehua kun on tarjontaa eli naisetkin vois tehdä jotain eli ei olla saatavilla ja vaikkapa paljastaa nämä pelimiehet!Siihen loppusi monen pelit,kun ne tuotaisiin päivänvaloon eli paljastettais!

      • narsistin uhri

        Olisi hyvä että pelimiehet (ns.auervaarat)saataisiin oikeudelliseen vastuuseen teoistaan.se vaan ei tämän elämän aikana ole mahdollista.nykyisen oikeuskäsityksen mukaan uhrin elämän saa tuhota miten kuten vaan jos on taitava manipulaattori.ennen vanhaan auervaarat ja jopa rakastajattaret sentään tuomittiin hirsipuuhun.toisinaan tuntuu mitä enemmän osaat toisen elämää tuhota ja vastuuttomasti seurauksia paeta,sitä arvostetumpi olet 'jengin silmissä'


      • myöskin uhriuden kokenut
        narsistin uhri kirjoitti:

        Olisi hyvä että pelimiehet (ns.auervaarat)saataisiin oikeudelliseen vastuuseen teoistaan.se vaan ei tämän elämän aikana ole mahdollista.nykyisen oikeuskäsityksen mukaan uhrin elämän saa tuhota miten kuten vaan jos on taitava manipulaattori.ennen vanhaan auervaarat ja jopa rakastajattaret sentään tuomittiin hirsipuuhun.toisinaan tuntuu mitä enemmän osaat toisen elämää tuhota ja vastuuttomasti seurauksia paeta,sitä arvostetumpi olet 'jengin silmissä'

        Narsistin tarkoituksena on toisen elämän tietoinen ja tahallinen tuhoaminen.Uhrikseen hän valitsee 'helppoja nakkeja' kuten esim.kilttejä,henkisesti liian anteliaita,herkkäuskoisia jne.Kokemuksen mukaan hän pystyy huijaamaan jopa ns.ammattiauttajiakin-joutumatta välttämättä koskaan 'kiinni' teoistaan.Aitoa katumusta hän ei kykene osoittamaan mitenkään.Ja auta armias jos joudut narsistisen alkoholistin uhriksi -kuten' minä- on tilanne moninverroin vielä hankalampi. Sellaiseen 'skoijariin' ei läheisyys ja rakkaus varsinkaan ei tule koskaan pystymäänkään;''vika' on aina uhrissa,joka erehtyi häneen rakastumaan ja saa kantaa arpea siitä pahimmassa tapauksessa loppuikänsä!Ainoa lohtu uhrille on,että melko todennäköisesti (ainakin vanhemman narsistisen alkoholistin kohdalla)narsistin elämä voi päättyä ennenaikaisesti hänen sotkeutuessaan yhä syvemmälle eri puolille virittämiinsä verkkoihin.


    • Flaw

      Olen kokenut saman. Kelpasin hetken huviksi, mutta en ollut riittävän menestynyt, jotta hän olisi harkinnut jotakin vakavampaa. Fyysinen puoli kiinnosti ja toisaalta sain kuunnella hänen tilityksiään. Koko ajan hänellä oli ollut silti haku päällä, jos löytyisi joku kaikki kriteerit täyttävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1646
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1128
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1021
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      814
    Aihe