Tytöt vastatkaa!

#ihminenoneläin

Oon 15v poika ja oon hiton lyhyt. Oon ihastunt yhtee tyttöö lappeenrannast enkä ite asu siel ja nähää kuiteki ain välil mut se on miua ehk 4-6 senttii pidempi ni onks miul mitää mahiksii?

22

140

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15v tyttö

      Itekkii oon lappeenrannast :D ja kyl olis, ite oln aika harvinaisen pitkä ja jos poika ois mukava niin mikä ettei.

      • Alottaja

        Aa kiitos vastauksest iha vaa tuli mielee kysyy et mitäs kouluu käyt?


      • lappeenratalaine
        Alottaja kirjoitti:

        Aa kiitos vastauksest iha vaa tuli mielee kysyy et mitäs kouluu käyt?

        kerro dille tunteistas miss asut
        oon lappeenranyalaine


      • Alottaja
        lappeenratalaine kirjoitti:

        kerro dille tunteistas miss asut
        oon lappeenranyalaine

        Ja lappeenrantalaine en kerro tarkallee mis asun mut senver lähel lappeenrantaa et tunnen sen melkei paremmi ku oman kotipaikkakuntani


    • 12+7

      Itekkii oon lappeenrannast;p

    • 13v tyttö

      Mäki oon lappeenrannast :D

      • ite tosi pitkä

        Kyll sull on mahiksii toivottavasti päädytte yhtee. Sun kannattaa avautuu sille vaik kikiss tai wapiss jos oot hiljane


      • Alottaja
        ite tosi pitkä kirjoitti:

        Kyll sull on mahiksii toivottavasti päädytte yhtee. Sun kannattaa avautuu sille vaik kikiss tai wapiss jos oot hiljane

        Kiitti vastauksist mut hahhah taian olla just hiljasen vastakohta


    • 16w leprasta

      Tottakai sul on mahiksii!! Ei se pituus ero meinaa mitää ja luultavast kasvat viel.
      Mitä kouluu käyt?

      • Alottaja

        Kiitos vastauksest! En vieläkä kerro mitä kouluu käyn mutsiis lähel lappeenrantaa.


    • Puupääpöö

      Kui lyhyt muka sit oot?

      • Alottaja

        Sunniltee jotai 163


      • Poika175cm
        Alottaja kirjoitti:

        Sunniltee jotai 163

        Kyl se pituus ero aikapaljo merkkaa ei opika voi olla tyttöö lyhyempi vitun ääliöt


      • 187cmpoika
        Poika175cm kirjoitti:

        Kyl se pituus ero aikapaljo merkkaa ei opika voi olla tyttöö lyhyempi vitun ääliöt

        tarapalli. yli 180cm sen olla pitää ;)


    • 14w tyttö <3

      mäkin olen muuten lappeenrannasta XDD

      • Alottaja

        Voi laittaa lisää vastauksii ja omii mielipiteit täst asiast etenki jos tuutte ite leprast


    • Provokaatio-Polle

      Puujalat on keksitty!

      • Alottaja

        Vitu pelle herää


    • Nobodybitch

      Todellaki on mahiksii. Mun ns poikaystävä on mua ainaki kymmenen senttiä lyhyempi ja minusta se on tavallaan söpöä :DDD

      • Alottaja

        Okeii kiitos vastauksest


    • herra sahamies 45v

      ainahan voi jaloista sahata sen 10cm pois!

    • tyttöööö

      Mun poikaystävä on mua aik paljo lyhempi,mut se ei meinaa mitää ;) Älä luovuta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe