Siipeilyä yh:n kustannuksella

Singella

Kuinka moni teistä yh-äideistä (yh-iskätkin voi toki vastata) ootte törmänny siipeilevään miesystävään tai siipeilyn yritykseen? Kun musta tuntuu, että ainakin lapsettomat miehet on pahasti tohon taipuvaisia! Jo toinen tapaus mun kohdalla! Luuleeko ne ettei missään tunnu jos pöydässä syö aikuinen mies muiden joukossa kun nainen ostaa ja tekee kuitenkin itselleen ja lapsilleen ruuan?Et se on niinku pisara meressä vaan? Vai onko se joku lastensietoetuus niiden mielestä,että jotain rahallista etua täytyy saada kun yh:n kanssa seusustelee? Mulla ei ainakaan ole varaa aikuista äijäää elättää tai tukea päivittäin,hitto! Tarjoon kyllä ja ooon vieraanvarainen mutta sitten odotan samaa toisin päin ettei aina vaan mun kukkarolla olla! Ei pitäs sitten ahmia mun luona jos ei aio itekään koskaan mitään kustantaa. Kyllä korpeaa kun ei normaalia miestä tunnu löytyvän näitä siipiveikkoja vaa :(( Muilla kokemuksia??

18

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein teille

      Hehhehe, oikein sinulle yh-ruikku, onneksi miehet osaa tehdä teille noin, kaikki pisteet heille!.. ja kyllä se että kestävät teitä, niin saatte maksaakkin!

    • sirkkuliina00

      "Oikein teille", mistä kumpuaa viha? Yh-ruikku? Että nainen on yksinhuoltaja omasta tahdostaan? Ehkä sen takia että mies lähti? Ehkä sen takia että lähti jo raskausaikan eikä halua nähdä lasta? Miten voi naista syytttää kun hän yksin ottaa kaiken vastuun lapsesta.

      Ja aloittaja, kokemusta on :/ ja mä uskon siihen et jotkut kokee et ku sä pidät lapsista huolta ni se mieski menee siinä. Itse en enää ala katsomaan sellaista.

    • naistenvihaaja!

      Viha kumpuaa siitä, mitä te naiset teette meille miehille, ette anna tavata omia lapsia yms. yh-ruikut ovat maailman ilkeimpiä ja pahimpia olentoja, väkisin ottaneet yksinhuoltajuuden ja vieroittaneet isän lapsen/lapsien elämästä. En pidä naisista nykyään ollenkaan, olen naistenvihaaja!

      • oma syysi

        Tästäkin lähinnä huomaa miten avuttomia miehet ovat, kun eivät osaa itse mitään, vaan elävät siivellä.


      • sirkkuliina00

        Ei anna tavata? :D se on sit omaa saamattomuutta jos ei asialle mitään aio tehdä. Viimeistään oikeuden kautta saa ihan ne samat tapaamiset ku muutki isukit normaalisti, jos ei ni vika on sit iha muualla ku äidissä..


      • Kasva aikuiseksi

        Naistenvihaaja,me naiset ei tehdä teille miehille yhtään mitään.Te teette sen ihan itse.Onneks oli takana niin paljon elettyä elämää eksäni kanssa,että tiesin miten tässä lopulta käy.Otin yksihuoltajuuden ja annoin tapaamisia sen vähän mitä vaan kehtasin ladella,eikä nekään päde.Ei sen jälkeen kun uusi on kuvioissa.Lapsiaan sais tavata vaikka joka päivä,voi viestitellä ja soittaa,mutta ei kiinnosta.Se mikä tätä eksää kiinnostaa on se että kun tapaamis vkonloppu lähenee,ni ainut asia mitä hän viestittää on se että "tuleeko lapset hänelle viikonloppuna.Mulla on lauantaina menoa.."Niinpä selitäppä se lapsille,no meillä tosin on hyvä elellä ilman eksääkin.Mutta lapset kaipaa isäänsä..eikä se paska sitä tajua.Se keskenkasvuinen "mies" luulee et se tekee mulle kiusaa,mutta eihän se niin ole,kyllä ne kiusatut on meidän lapset.


    • yh-isä 43v

      Tuttua minullekin. Edesmennyt ex vaimo oli yhtä mittaa rahaa ja autokyytiä vailla jonkin aikaa lähimmäisenrakkauden ja oman lapsen äidin auttaminen velvollisuudesta autoinkin. Sitten kun lainattuja rahoja ei kuulunut takaisin niin siihen loppui lähimmäisenrakkaus ja avunanto.
      Niin ja silloin muinoin kun omistin henkilöauton niin veli, exä, naapuri ja tuttu tarvitsi autokyytejä kerran kuulin naapurin sanovan toiselle "kysy jos se kuskais se on yksinhuoltaja" Kiitän Herraa nykyään kun en enää omista henkilöautoa. Ei soi ovikello eikä puhelin.
      Rahaa kyllä on yritetty lainata toissa viikolla viimeksi. En lainaa enkä auta enää ketään. Viddu en itsekkään ole saanut keneltäkään mitään apua.
      P.erkele yksinhuoltaja joutuu elämään selviytyjänä 24/7/365 ettei siinä juurikaan jaksaa hyysätä muita. Kaikkein törkeintä oli kun yks tuttu soitti lapsilisäpäivänä ja pummi rahaa. Sanoin ettei ole ylimääräistä nyt niin vastaus oli että on sulla kun sait tänään lapsilisät. Sanoin että ei ole ja laitoin puhelimen kiinni.

    • yh-isä 43v

      Entinen liian kiltti ja auttavainen luonteeni on kasvanut 14 vuoden yksinhuoltajuuden aikana terveeseen itsekkyyteen.

      • Sama juttu.

        Törkeää.
        Mulla kans ex-sukulaisissa tuollainen "lainaaja". Yrittää lainata multa rahaa just lapsilisä päivänä. Yritää myös udella milloin mun palkkapäivät on. Tuota samaa se tekee mun ex-miehelle ja sen vaimolle, mun ex-appiukolle ja sen veljelle. Saa itse eläkkeen ja tuhlaa sen alta aikayksikön, sitten valittaa, kun ei ole ruokaa... Ex on yrittänyt puhua sille, että hakisi itselleen edunvalvojan, mutta se ei miellytä lainkaan. Hän, kun ei ole mikään lapsi tai vammainen.., eikä siis omasta mielestä tarvitse edunvalvojaa...Just.


    • täyttä totta

      Juu ne uudet suhteet kyllä osaa sen taidon. Miehen omistamaan asuntoon mennään asumaan ilmaseksi, ei mennä edes töihin, ja eletään vaan kuin eimitään.
      Sitten huudetaan kun mies maksaa elareita eikä uusio nainen saa kaljaa eikä vaatteita,m iehen maksaessa lapsistaan elareita.
      Kalja pitää saada joka hetki.

      • paskanmarjat.

        Ai miehen omistamaan asuntoon?

        No meillä mies loisi minun asunnossani. Söi muka minulta ja lapsilta jääneitä tähteitä, joten hänen ei mielestään tarvinut osallistua ruokakuluihin (varmaan meiltä olisi niin paljon jäänytkin ruokaa hukkaan), pesetti pyykkinsä, ei osallistunut millään tavalla kotitöihin sisällä eikä pihalla. Ajoi minun autollani, jonka minä pidin kunnossa ja maksoin vakuutukset. Tankkasi sentään omillaan ja se olikin ainoa asia, minkä maksoi.
        Lainasi minulta rahaa eikä koskaan maksanut takaisin. Nyt kun olen pyytänyt omani muutaman kerran niin olen kuulemma idiootti jolla ei ole mitään oikeutta omiin rahoihini.
        Hyi helevata!

        Heitin mokoman pellen ulos ja toista pelleä en huusholliini huoli.

        Valitettavasti tuollaisia pellejä tuntuu olevan miehissä pilvin pimein.


      • Samaa kierrettä
        paskanmarjat. kirjoitti:

        Ai miehen omistamaan asuntoon?

        No meillä mies loisi minun asunnossani. Söi muka minulta ja lapsilta jääneitä tähteitä, joten hänen ei mielestään tarvinut osallistua ruokakuluihin (varmaan meiltä olisi niin paljon jäänytkin ruokaa hukkaan), pesetti pyykkinsä, ei osallistunut millään tavalla kotitöihin sisällä eikä pihalla. Ajoi minun autollani, jonka minä pidin kunnossa ja maksoin vakuutukset. Tankkasi sentään omillaan ja se olikin ainoa asia, minkä maksoi.
        Lainasi minulta rahaa eikä koskaan maksanut takaisin. Nyt kun olen pyytänyt omani muutaman kerran niin olen kuulemma idiootti jolla ei ole mitään oikeutta omiin rahoihini.
        Hyi helevata!

        Heitin mokoman pellen ulos ja toista pelleä en huusholliini huoli.

        Valitettavasti tuollaisia pellejä tuntuu olevan miehissä pilvin pimein.

        Ei teillä kauaa mene kun on taas uusi pelle vedossa :D


      • paskanmarjat.
        Samaa kierrettä kirjoitti:

        Ei teillä kauaa mene kun on taas uusi pelle vedossa :D

        Ei tarvi teititellä.

        On mennyt jo 8 vuotta ilman pelleä ja hyvin on mennytkin.


    • Mistähän johtuu?

      Jos lapsettomalle miehelle kelpaa yh siis yhteiskunnan hylkiö niin he panevat ruokapalkalla ja vaatehuolto siihen päälle.

      Monen äijän olen kuullut kehuskelevan että kelpaa yh kun saa ilmasen ruuan ja puhtaat vaatteet, pääsee kuin hotelliin täysihoitoon ja saa pussit samalla tyhjäksi. Eivätkä kaikki retostelijat ole edes lapsettomia olleet.

      Yksinhuoltajia pidetään helppoina nakkeina joilla ei ole paljoa valinnan varaa.

      • haista sinä

        Mistähän johtuu, että kuvailemallasi tavalla käyttäytyviä hyväksikäyttäjämiehiä on niin paljon?
        He ovat yhteiskunnan hylkiöitä.


      • kibby

        Ja mä taas olen sitä mieltä että meitä yksinhuoltajia pitäisi juuri arvostaa, teemme kahden työn kun se toinen ei siihen kykene!!!! Totaali yh olen eli isä ei halua olla missääm tekemisissä lapsensa kanssa, miksi minä olisin sitten hylkiö? Hän hylkäsi lapsensa... Ja ei, mulle ei todellakaan kelpaa tollaset miehet jotka haluaa hyötyy mun "tilanteesta", lapsia ei tai ni parisuhteessa ollaan tasavertaisia.


      • hrwhyt7qa,l8dr6

        No voi että. Mitähän se nyt sitten kertoo miehistä? Että kun normaali tapaus on parisuhteessa rakkaudesta, siitä syystä että viihtyy sen toisen kanssa ja haluaa elää yhdessä jakaen arkensa toisen ihmisen kanssa, niin nämä ikuiset lapset roikkuvat nurkissa ruuan ja puhtaiden vaatteiden toivossa? Miten pitkälle avuttomuus oikein voi mennä?

        Oikeasti tätä palstaa lukiessa sitä tulee pakostakin mieleen että nämä tyypit elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Että ei tässä nyky-yhteiskunnassa, normaalien aikuisten ihmisten keskuudessa voi oikeasti pesiä noin lapsellisia ja tyhmiä ihmisen irvikuvia. Siis se elämänkoulua käyneiden white trash-jätöksien määrä mikä näissä keskusteluissa kukoistaa, se saa suorastaan pahan maun suuhun.

        En tiedä kuinka monesti tällä palstalla on väännetty rautalangasta että yksinhuoltajaäidit eivät ole homogeeninen massa vaan yksilöitä. Heitä yhdistää vain ja ainoastaan se, että he elävät lastensa kanssa talouden ainoana aikuisena. Joku on ehkä helppo nakki ja yhteiskunnan hylkiö, mutta hän on sitä muista syistä kuin yksinhuoltajuutensa takia. Ymmärrätkö? Joku yh on työtön pubiruusu ja joku toinen on menestyvä arkkitehti. Joku on viinaanmenevä ressukka ja toinen huippu-urheilija. Yhäreitä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista, kaikista ammattiryhmistä ja molemmista sukupuolista. Niitä avuttomia täysihoitoa kaipaavia ressukoita sitten löytynee pääasiassa miessukupuolesta, mikä taas ei sinänsä ole yllätys, koska miehet ovat todistetusti se heikompi sukupuoli. Ennenkuin alat itkeä että eipäs ole, niin käypä katsomassa sillan alla dokaavaa pulsujengiä. Miehiä vai naisia? Aivan. Kysy sitten heidän tarinansa. Veikkaan että 9 kymmenestä kertoo saman. Juominen riistäytyi käsistä, ensin meni duuni, sitten lähti vaimo ja lopulta meni kämppäkin, mutta jeppe senkun juo. Miten usein se homma menee toisinpäin? Aivan. Naiset eivät odota että joku pitää heistä huolta ja pesee j.umalauta kalsaritkin valmiiksi.

        Mummu opetti aikanaan että silloin pärjää elämässä kun varautuu siihen että kukaan ei tule auttamaan eikä tekemään mitään puolestas. Silloin sitä on vahvoilla kun ei ole riippuvainen kenestäkä'än. Oliskohan mummun pitänyt kertoa se niille pyykinpesua vinkuville ressukkamiehillekin. Tai heidän isilleen.


      • kibby
        hrwhyt7qa,l8dr6 kirjoitti:

        No voi että. Mitähän se nyt sitten kertoo miehistä? Että kun normaali tapaus on parisuhteessa rakkaudesta, siitä syystä että viihtyy sen toisen kanssa ja haluaa elää yhdessä jakaen arkensa toisen ihmisen kanssa, niin nämä ikuiset lapset roikkuvat nurkissa ruuan ja puhtaiden vaatteiden toivossa? Miten pitkälle avuttomuus oikein voi mennä?

        Oikeasti tätä palstaa lukiessa sitä tulee pakostakin mieleen että nämä tyypit elävät jossakin rinnakkaistodellisuudessa. Että ei tässä nyky-yhteiskunnassa, normaalien aikuisten ihmisten keskuudessa voi oikeasti pesiä noin lapsellisia ja tyhmiä ihmisen irvikuvia. Siis se elämänkoulua käyneiden white trash-jätöksien määrä mikä näissä keskusteluissa kukoistaa, se saa suorastaan pahan maun suuhun.

        En tiedä kuinka monesti tällä palstalla on väännetty rautalangasta että yksinhuoltajaäidit eivät ole homogeeninen massa vaan yksilöitä. Heitä yhdistää vain ja ainoastaan se, että he elävät lastensa kanssa talouden ainoana aikuisena. Joku on ehkä helppo nakki ja yhteiskunnan hylkiö, mutta hän on sitä muista syistä kuin yksinhuoltajuutensa takia. Ymmärrätkö? Joku yh on työtön pubiruusu ja joku toinen on menestyvä arkkitehti. Joku on viinaanmenevä ressukka ja toinen huippu-urheilija. Yhäreitä löytyy kaikista yhteiskuntaluokista, kaikista ammattiryhmistä ja molemmista sukupuolista. Niitä avuttomia täysihoitoa kaipaavia ressukoita sitten löytynee pääasiassa miessukupuolesta, mikä taas ei sinänsä ole yllätys, koska miehet ovat todistetusti se heikompi sukupuoli. Ennenkuin alat itkeä että eipäs ole, niin käypä katsomassa sillan alla dokaavaa pulsujengiä. Miehiä vai naisia? Aivan. Kysy sitten heidän tarinansa. Veikkaan että 9 kymmenestä kertoo saman. Juominen riistäytyi käsistä, ensin meni duuni, sitten lähti vaimo ja lopulta meni kämppäkin, mutta jeppe senkun juo. Miten usein se homma menee toisinpäin? Aivan. Naiset eivät odota että joku pitää heistä huolta ja pesee j.umalauta kalsaritkin valmiiksi.

        Mummu opetti aikanaan että silloin pärjää elämässä kun varautuu siihen että kukaan ei tule auttamaan eikä tekemään mitään puolestas. Silloin sitä on vahvoilla kun ei ole riippuvainen kenestäkä'än. Oliskohan mummun pitänyt kertoa se niille pyykinpesua vinkuville ressukkamiehillekin. Tai heidän isilleen.

        Aaaaaaamen! Ja ihan kaiken suhteenhan tuo pätee että ensin on tultava toimeen yksinään, ennen ku voidaan olla kaksin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe