Millasii vakkarit irlis?

pelataa

Ajatellaan mahdollisimman monesta vakkarista millasia ne on niinku irlis. Ensimmäinen kuva, mikä tulee mielee. Mä oon pyöriny tääl vaa jotai pari viikkoo joten en tiiä paljoo ketää, mut nii XD

Icepicked
- 15-vuotias Helsingist, varmaa aika rikas perhe. Ei välitä oikeen ihmisistä, mutta osaa varmaa toimee ja tms. Ulkonäöltään varmaa ruskee tukka ja vihreet silmät ja on melko laiha. On varmaa aika kultturelli ;D

Kurpizza
- 15-vuotias tyttö Pohjanmaalta, joka on tosi puhelias ja sillä on melko paljon kavereita. On kova fangirl ja kattoo kaikkee Doctor Whota ja tälläsii. Joku ernu tms. Vaaleenruskeet hiukset, siniset silmät ja käyttää värikkäitä vaatteita. Iha nätti, muttei sillee bimbotavalla XD

Raippari
- Ilmeisesti joku homoseksuaali Etelä-Suomest? Varmaa aika puhelias ja vittuileva ja sillee, varmaa paljo kavereit kuitenki, vaik tääl aika rasittava. Mut saatetaa silti kiusata koulussa. Tääki tosi laiha ja tällee, käyttää sellasia ylisuuria toppeja ja omistaa sellaset Bieber-hiukset, blondit varmaa

Siiliö
- Joku 13.v Turusta tai lähestöltä. Tummanruskeet pitkät hiukset, siniset silmät ja kalpee, normaalipainonen. Aika tylyn näkönen XD Ei omaa paljoo kavereita, koska ei tykkää ihmisistä. Käyttää sellasia mustia huppareita ja sinisiä lököfarkkuja.

Nasse_Seta
- Varmaa myös jotai 15v poika jostai länsi-suomest, varmaa aika hauska ja tällee, iha normi musta tuntuu. Sil o varmaa sellaset melko sotkuset vaaleeruskeet hiukset, varmaa iha semipitkä ja käyttää normivaatteita

Santiny
- Joku 20.v ernu Etelä-Suomesta ;)) Sil on silmälasit ja pitkä ruskee tukka. Käyttää sellasia asiallisia ja siistejä vaatteita.

Motari
- Varmaa joku 13.v jostai, uhoo paljo, mut oikeesti taitaa vaan keksiä suurimman osan päästään XD Motari o aika lyhyt, pullee, käyttää tummii vaatteita.

Fnfn
- Jotai 20.v jostai. Varmaan iha hauska, mut jotenki angsti XDD Täl on varmaa myös pitkät ruskeet hiukset ja siniset silmät, ehkä ruskettunu. Käyttää sellasia normivaatteit

Nappula14v
- Tää varmaa 14.v jostai Pohjois-Suomest. Tykkää linnuista ja luonnosta ja on melko erähenkine ja käyttää sellasia maanläheisiä vaatteita. En tiiä onks tyttö vai poika xD

Biologinalku
- Varmaa jotai 18.v, asialline ja viisas XD Tykkää lukee jotai tietolehtiä ja sit omistaa varmaa semmoset mustat silmälasit ja pukeutuu kauluspaitaan.

Israelin-tukija
- Emmätiiä, jotai 16v poika, kiinnostunu politiikasta, aika etäne ;D Harrastaa fantasiaa tai tms

Sit on joitain mil on sillee melko vaikee nikki joten en nyt muista tai ne on jossai ropes ja näi, mut hei, kokeilkaas ;)

70

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On muuten etäinen muistikuva, että tämän kaltainen ketju on joskus ollut...

      • Tyttö13

        No oon ollu tääl vaa jotai kaks viikkoo ;D


      • Tyttö13 kirjoitti:

        No oon ollu tääl vaa jotai kaks viikkoo ;D

        No eihän se haittaa, vaikka tällainen olisikin ollut ennen. On tullut uusia vakkareita ja ajat ovat muutenkin muuttuneet.


      • assassin kirjoitti:

        No eihän se haittaa, vaikka tällainen olisikin ollut ennen. On tullut uusia vakkareita ja ajat ovat muutenkin muuttuneet.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12214948

        Tätäkö tarkoitat? Lopussa on lahtaribileet ja punikkipainit!


    • Kaikki muu oikein, mutta perheeni ei ole rikas (tavallinen keskiluokkainen) ja kyllä minä välitän ihmisistä. En välitä ihmiskontakteista, mutta välitän ihmisistä.

      Nasse meni päin persettä totaalisesti; häi on oikeasti päälle 20v nainen. XD

      IT on 17.

      Näitä on hauska lukea.

    • motari

      vau. rape osaa vaihtaa nimmarii

    • Olen puhelias, mutta kavereita ei ole paljoa. Enkä katso Doctor Whota, mutta Marvelia on tullut katsottua... Käytän tummia vaatteita. Hiusten väri ei heittänyt kauaksi (ei näistä tiedä, minkä väriset ovat) ja silmät voidaan laskea sinisiksi tietyssä valaistuksessa....

    • eräskadunkulmalainen

      olen oomeena olen oomeena olen pyöreä oomeena


      Ps. ostin lontoost jättimäisen fluttershyn

    • HeKeKee'd

      ÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRRR!!!

    • För helvete; vihaan fantasiaa, en harrasta sellaisia...

      • Etkö..? Huomasitko sinua pilkkaavan moukan?


      • icepicked kirjoitti:

        Etkö..? Huomasitko sinua pilkkaavan moukan?

        Nå en, koska mielestäni fantasia on ajanhaaskausta!

        Jåå... "aika etäne :D" Tietenkin olen etäinen verrattuna muihin sillä Minä olen parasta ainesta jota tässä maassa on elänyt; olen kuin Putinin ja Mooseksen kombinaatio, joka dominoi mielenlahjoillaan koko täkäläistä maanpiiriä!

        Mutta annan anteeksi kaiken, koska aloittaja on ollut täällä vain pari viikkoa ja on nuorempi kuin Trotski.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nå en, koska mielestäni fantasia on ajanhaaskausta!

        Jåå... "aika etäne :D" Tietenkin olen etäinen verrattuna muihin sillä Minä olen parasta ainesta jota tässä maassa on elänyt; olen kuin Putinin ja Mooseksen kombinaatio, joka dominoi mielenlahjoillaan koko täkäläistä maanpiiriä!

        Mutta annan anteeksi kaiken, koska aloittaja on ollut täällä vain pari viikkoa ja on nuorempi kuin Trotski.

        Täällä pyöri joku nimimerkillä "Gazan-tukija." Aina sinä käytät minua esimerkkinä! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Täällä pyöri joku nimimerkillä "Gazan-tukija." Aina sinä käytät minua esimerkkinä! :(

        Anna linkit, lapsi! Vai onko se poistettu?


      • alice_dolly_phone
        israelin-tukija kirjoitti:

        Nå en, koska mielestäni fantasia on ajanhaaskausta!

        Jåå... "aika etäne :D" Tietenkin olen etäinen verrattuna muihin sillä Minä olen parasta ainesta jota tässä maassa on elänyt; olen kuin Putinin ja Mooseksen kombinaatio, joka dominoi mielenlahjoillaan koko täkäläistä maanpiiriä!

        Mutta annan anteeksi kaiken, koska aloittaja on ollut täällä vain pari viikkoa ja on nuorempi kuin Trotski.

        Osa saatto mennä iha hyvon, en oo iha varma. :D Sanokaa mitä musta tulee mieleen ;D



    • -Raippari

      Jäähakku

      -Transukupuolinen
      -homo
      -likainen
      -rakastaa tukijaa
      -Ruskea rasvainen tukka, melkein harmaat silmät, ruma, silmälasit
      -syöpää
      -lyhyt

      Tukipylväs

      -lihaksikas
      -homo
      -Putinin suurin fani
      -omistaa ruskean komean tukan, siniset komeat silmät ja lihaksia
      -komea
      -kirjailija
      -erittäin pitkä

      Motari
      -ylipainoinen
      -tupakka suussa
      -13 v jonne
      -kaksoisleuka
      -juo energiajuomia
      -väittää poltavansa huumeita
      -ei saa naisia
      -ylilaudan meemi
      -lyhyt

      Kurpizza

      -sekopää
      -vihreät silmät
      -pohjoinentyttö
      -eräkorvessa asuu
      -hieman ylipainoinen
      -ruma
      -keskipitkä

      Siilipoika

      -mustat silmäpussit
      -vihaa ihmisiä
      -ruskeat hiukset
      -punainen paita
      -silmälasit mahdollisesti
      -kirjanörtti
      -Twilight sparkle
      -todennäköisesti sadisti
      -keskipitkä
      -ärsyttävä
      - 1 kaveri

      Biologi

      -ruskeat hiukset
      -aika pitkä
      -opiskeleva
      -kiinnostunut luonnosta
      -taskussa kätevä lintuopas
      -siniset farkut
      -normaalin näköinen

      Alice

      -*****
      -Myy itteensä
      -panee itteensä

      Nappula
      -keski lyhyt
      -tykkää linnuista ja eläimistä
      -ruskea tukka
      -reppu ja kamera aina mukana
      -normi näköinen
      -sitkeä
      -vaeltaja

      Jokutyyppi19

      -Blondi
      -Sadisti
      -Rakastaa katsoa creepypasta videoita
      -aika pitkä, mutta ei tukipylvästä pitempi
      -puukko aina taskussa
      -komea

      VeH

      -Ehkä ainoa hyvän näköinen tyttö täällä
      -hieman seko
      -nauraa paljon
      -tykkää linnuista
      -tykkää trollailusta
      -tykkää raipparista
      -tykkää korpista
      -Blondi/brunette
      - pitkät hiukset
      -siniset/vihreät silmät

      Ocean

      -yleinen jakorasia
      -ehkä hyvän näköinen
      -tykkää poneista
      -runkkaa poneille
      -asuu pohjossa
      -puhuu murteilla
      -sisukas
      -yrittää etsiä miestä
      -kiimainen
      -pervo

      Raippari

      -sivupersoonia
      -jakautunut kolmoispersoona
      -ehkä hieman seko
      -tykkää tytöistä
      -rakastaa putinia
      -kannattaa homosorsia

      • HeKeKee'd

        "Tykkää tytöistä" "Rakastaa Putinia."

        Mikä ei täsmää?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        "Tykkää tytöistä" "Rakastaa Putinia."

        Mikä ei täsmää?

        Hänen mukaansa Putin on tyttö.


    • Siiliö

      Minua ei täälläkään osattu kovin hyvin kuvailla. Ensinnäkin olen 14. Turku... Alle tunnin matka ehkä... Kai se on aika lähellä. Ulkonäkö meni aika lailla ohi. Kalpea saatan olla jollakin mittapuulla, mutta huomaa kyllä, että olen oleskellut ulkona aurinkoisina päivinä. Normaalipainoinen? Taidan olla normaalia kevyempi. En välttämättä alipainoinen, mutta... Tylyn näköinen minä taidan olla. Johtuu siitä, etten hymyile paljoa, kun en näytä hymyillessäni ollenkaan normaalilta. Kavereita... Mikä lasketaan kaveriksi? Vaatetus ei ole juuri yhtään tuollainen.

      • Olinhan minäkin 15-vuotias poika Länsi-Suomesta.


      • Sinisiipinen
        nasse_seta kirjoitti:

        Olinhan minäkin 15-vuotias poika Länsi-Suomesta.

        Hei tämähän on hauskaa!
        Laitan tähän millasiks oon ite kuvitellu teiät;

        Kurpizza
        16- tyttö, oranssinpunaset olkapäille ulottuvat hiukset (nimimerkillä on saattanut olla jotakin tekemistä tämän mielikuvan kanssa.. )
        Normaalipainoinen, ihan kaunis, käyttää normaaleja vaatteita, melko hyvä koulussa.

        Trotski
        15-poika, ruskea sotkuinen tukka joka on kasvanut hieman liikaa ja valuu silmille, näyttäisi olevan parturin tarpeessa, hieman hintelä, käyttää löysiä vaatteita, hyvä koulussa, mutta kummallisia kiinnostuksen kohteita.

        Ja sitten mulla on Trotskista tyttöversio, koska en tiiä kumpi hän on:
        Blondi. Pitää hiuksia ponnarilla, vaatteeina toppi ja college-housut tai farkut, hieman pystynenä (älä kysy miksi), melko hyvä koulumenestys, normaalipainoinen tai hieman hoikempi. Harrastaa paljon urheilua (miksi oon kuvitellu näin, se on hyvin epätodennäköistä koska hän on täällä niin usein, mutta tälläinen mielikuva tuli ensin ja se jäi )

        Raippari
        14-tyttö, hieman tyttö-Trotskin näköinen mutta ilman pystynenää ja pidemmillä, ruskeilla hiuksilla.
        Ei menesty koulussa. Käyttää kalliita mutta epäkäytännöllisiä vaatteita.

        Siiliö
        Kalpea kuin sillipurkista tullut, Samanlainen tukka kuin poika-trotskilla, käyttää outoja t-paitoja ja mustia college-housuja. Naamassa paljon näppylöitä. Nörtti.

        Alice
        12-Vuotias, blondi, käyttää jostain syystä paljon vihreitä ja keltaisia vaatteita (älkää taaskaan kysykö miksi )
        Aina iloinen, kaikki tykkää hänestä. Kaunis ja normaalipainoinen. Koulumenestys ei ole huono muttei erityisen hyväkään.

        HeKeKee
        13-Vuotias poika, aika herkkä, melko vaalea tukka, huono koulumenestys, jokseenkin lapsellinen, vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.

        Empty
        12-Vuotias poika, aika normaali, ruskeat, siistit hiukset, tarkka ulkonäöstään, keskiverto koulumenestys, muodikkaat vaatteet, normaalipainoinen, harrastaa ehkä jääkiekkoa, jalkapalloa, tjs.

        Israel-tukija
        Komea ja lihaksikas nuorimies,
        Pitkänhuiskea, pukeutuu muodikkaasti ja on myös tarkka ulkonäöstään, koulumenestys hyvä, lukee paljon.

        Santiny
        Tosikko. Silmälasit, ruskea tukka, laiha, pukeutuu kivoihin t-paitoihin ja joskus laittaa jonkun neuletakin siihen päälle, hyvä koulumenestys, lukee paljon.
        Biologinalku
        Poika, tykkää kaikesta luontoon liittyvästä, hyvä koulumenestys, etenkin biologiassa, käyttää vaatteissaan maanläheisiä sävyjä, varsin järkevänoloinen nuorimies.

        Nappula
        14-vuotias, hurahtanut lintuihin..

        Motari
        Hiukan hullu, tai sit (todennäköisempää) tykkää vaan esittää ja onkin oikeesti joku normi kiltti tyttö tai poika..

        Ja loput oon joko unohtanu tai sitte mul ei oo niistä kunnollista mielikuvaa.

        Ja nyt rupes kiinnostaa,
        Minkälaiseks ootte kuvitellu mut, vai ootteko kuvitelku ollenkaan..? :D


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Hei tämähän on hauskaa!
        Laitan tähän millasiks oon ite kuvitellu teiät;

        Kurpizza
        16- tyttö, oranssinpunaset olkapäille ulottuvat hiukset (nimimerkillä on saattanut olla jotakin tekemistä tämän mielikuvan kanssa.. )
        Normaalipainoinen, ihan kaunis, käyttää normaaleja vaatteita, melko hyvä koulussa.

        Trotski
        15-poika, ruskea sotkuinen tukka joka on kasvanut hieman liikaa ja valuu silmille, näyttäisi olevan parturin tarpeessa, hieman hintelä, käyttää löysiä vaatteita, hyvä koulussa, mutta kummallisia kiinnostuksen kohteita.

        Ja sitten mulla on Trotskista tyttöversio, koska en tiiä kumpi hän on:
        Blondi. Pitää hiuksia ponnarilla, vaatteeina toppi ja college-housut tai farkut, hieman pystynenä (älä kysy miksi), melko hyvä koulumenestys, normaalipainoinen tai hieman hoikempi. Harrastaa paljon urheilua (miksi oon kuvitellu näin, se on hyvin epätodennäköistä koska hän on täällä niin usein, mutta tälläinen mielikuva tuli ensin ja se jäi )

        Raippari
        14-tyttö, hieman tyttö-Trotskin näköinen mutta ilman pystynenää ja pidemmillä, ruskeilla hiuksilla.
        Ei menesty koulussa. Käyttää kalliita mutta epäkäytännöllisiä vaatteita.

        Siiliö
        Kalpea kuin sillipurkista tullut, Samanlainen tukka kuin poika-trotskilla, käyttää outoja t-paitoja ja mustia college-housuja. Naamassa paljon näppylöitä. Nörtti.

        Alice
        12-Vuotias, blondi, käyttää jostain syystä paljon vihreitä ja keltaisia vaatteita (älkää taaskaan kysykö miksi )
        Aina iloinen, kaikki tykkää hänestä. Kaunis ja normaalipainoinen. Koulumenestys ei ole huono muttei erityisen hyväkään.

        HeKeKee
        13-Vuotias poika, aika herkkä, melko vaalea tukka, huono koulumenestys, jokseenkin lapsellinen, vaikuttaa ikäistään nuoremmalta.

        Empty
        12-Vuotias poika, aika normaali, ruskeat, siistit hiukset, tarkka ulkonäöstään, keskiverto koulumenestys, muodikkaat vaatteet, normaalipainoinen, harrastaa ehkä jääkiekkoa, jalkapalloa, tjs.

        Israel-tukija
        Komea ja lihaksikas nuorimies,
        Pitkänhuiskea, pukeutuu muodikkaasti ja on myös tarkka ulkonäöstään, koulumenestys hyvä, lukee paljon.

        Santiny
        Tosikko. Silmälasit, ruskea tukka, laiha, pukeutuu kivoihin t-paitoihin ja joskus laittaa jonkun neuletakin siihen päälle, hyvä koulumenestys, lukee paljon.
        Biologinalku
        Poika, tykkää kaikesta luontoon liittyvästä, hyvä koulumenestys, etenkin biologiassa, käyttää vaatteissaan maanläheisiä sävyjä, varsin järkevänoloinen nuorimies.

        Nappula
        14-vuotias, hurahtanut lintuihin..

        Motari
        Hiukan hullu, tai sit (todennäköisempää) tykkää vaan esittää ja onkin oikeesti joku normi kiltti tyttö tai poika..

        Ja loput oon joko unohtanu tai sitte mul ei oo niistä kunnollista mielikuvaa.

        Ja nyt rupes kiinnostaa,
        Minkälaiseks ootte kuvitellu mut, vai ootteko kuvitelku ollenkaan..? :D

        Minä taas olen saanut Hekestä päinvastaisen kuvan joiltakin osin. Ennemmin luulisin, että on useimpia luokkakavereitaan lahjakkaampi. Se ei automaattisesti tarkoita hyvää koulumenestystä, mutta äkkiseltään arvaisin, että se on hyvä.


      • HeKeKee'd
        nasse_seta kirjoitti:

        Minä taas olen saanut Hekestä päinvastaisen kuvan joiltakin osin. Ennemmin luulisin, että on useimpia luokkakavereitaan lahjakkaampi. Se ei automaattisesti tarkoita hyvää koulumenestystä, mutta äkkiseltään arvaisin, että se on hyvä.

        Keskiarvo oli 9.5 ja kirjallisista 9.7, että väärin meni :D


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Keskiarvo oli 9.5 ja kirjallisista 9.7, että väärin meni :D

        Välillä vähän vituttaa tällaisella lahjakkaiden penskojen palstalla, kun joiltakin irtoaa 14-vuotiaana suurinpiirtein samantasoinen essee, jonka tekemiseen itse olisin kypsynyt ehkä 19-vuotiaana. Ja se tietomäärä... noh, minkäs teen. Täällä kyllä oppii kaikenlaista paljon enemmän kuin palstoilla keskimäärin.


    • Minulla on hyvin harvasta ulkonäkö mielikuva... Jotain epämääräistä hiusten sävystä, ei muuta, mutta veikkaisin sinulla olevan ruskeat hiukset.

      Hyvä koulussa wtf? Joo, olen hyvä koulussa, mutta en usko sen nettikäytöksestäni kovin hyvin näkyvän...

    • Hitto että mie tykkään tuosta tyttöversiostani, vaikka olen oikeasti kaukana sellaisesta. XD

    • (Älä laita väliviivaa, se on välilyönti jos suolistossa saisi sellaista käyttää rekisteröityneenä.)

      En pukeudu muodikkaasti, koska mielestäni se on turhuutta ja rahanhuijaamiskeino hölmöiltä, joilla on tarve esiintyä laumoissaan... Vihaan nuorisokulttuuria ja ns. "muotia"! Sen sijaan pukeudun ferkkareihin tai farkkuihin...

      Vatsalihakset näkyy ainoastaan jos olen tietyssä asennossa, koska muulloin ne on vähäisen rasvan alla, joka juuri ja juuri peittää ne, muut lihakset taas eivät ole sen erityisempiä; teen lihasharjoitteita kun jaksan... Kun isäni kertoi kaupassa mittasuhteet jotta pystyisi ostamaan housuja, hän sanoi; "helvetin pitkä ja laiha", eli muista lihaksista en tiedä ektomorfisen ruumiinmuotoni vuoksi...

    • Tätä on siksi aika vaikea pelata, että pitkään palstalla olleet tietävät asioita. Ja ainahan voi päätellä, tai ainakin yrittää. Ehkä minulla on huono mielikuvitus, kun en jotenkin pysty keksimään sellaista, mistä en tiedä mitään. Onko mahdollista?

      No vaikka Neloth. Aloitan siitä mitä tiedän ja muistan: muistan hänen sanoneen joskus, että on lyhyt. Mitä se taas tarkoittaa? Varmaan ikäisiinsä nähden lyhyt. Taisi olla menossa seiskalle tai kasille. Asiallinen ja selkeä tyyppi. Tosin se on mielipide eikä kuvittelua. No kas: onhan minulla mielikuva: siniset vaatteet tai sininen paita.

      En minä osaa tätä.

      • Ulkonäön kuvailu on hankalaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ulkonäön kuvailu on hankalaa...

        Minullekin... Etenkin, kun sain kuulla Tukijan *anteeksi siis Arvon Herren* viiksistä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minullekin... Etenkin, kun sain kuulla Tukijan *anteeksi siis Arvon Herren* viiksistä.

        EN OLE NAIMISISSA KENENKÄÄN ARVON KANSSA! NIERIÄ HILJAA! Viiksissä ei ole mitään vikaa!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        EN OLE NAIMISISSA KENENKÄÄN ARVON KANSSA! NIERIÄ HILJAA! Viiksissä ei ole mitään vikaa!

        Onko sinulla viikset? Käytätkö solmiota niiden kanssa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        EN OLE NAIMISISSA KENENKÄÄN ARVON KANSSA! NIERIÄ HILJAA! Viiksissä ei ole mitään vikaa!

        Ole sinä VIIKSIVALLU itse hiljaa! En vain osaa kuvitella sinulle viiksiä...


      • ebzu
        icepicked kirjoitti:

        Minullekin... Etenkin, kun sain kuulla Tukijan *anteeksi siis Arvon Herren* viiksistä.

        Hei viikset komistaa AINA.. Paitsi naisilla.


        Amen.


      • -Raeppavika
        icepicked kirjoitti:

        Ole sinä VIIKSIVALLU itse hiljaa! En vain osaa kuvitella sinulle viiksiä...

        Tutkijalla on mustat ranskalaiset viikset, kuin mustallaritarilla! (Don Rosa)


    • XD Minun ei siis tarvitse vattuilla Tukijalle aiheesta, Nasse ja Trotski vattuilevat SILLE muutenkin...

      • Ei se vittuilua ollut. Ajattelin aika lailla vilpittömästi, että solmio voisi sopia viiksien kanssa yhteen.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Ei se vittuilua ollut. Ajattelin aika lailla vilpittömästi, että solmio voisi sopia viiksien kanssa yhteen.

        Okeis.

        Ocean// Niiden sinun nussutus-tarinoidesi jälkeen sinua on hyvin vaikea unohtaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Okeis.

        Ocean// Niiden sinun nussutus-tarinoidesi jälkeen sinua on hyvin vaikea unohtaa...

        Mua on hämmennetty tänhää nii paljon etten taijja uskoa


      • ocean-- kirjoitti:

        Mua on hämmennetty tänhää nii paljon etten taijja uskoa

        Pöh. Näen painajaisia vielä vuosien päästäkin.

        Taasko se sama jätkä? Lyön sitä kohta paistinpannulla päähän...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pöh. Näen painajaisia vielä vuosien päästäkin.

        Taasko se sama jätkä? Lyön sitä kohta paistinpannulla päähän...

        Meinaakko exää vai sitä toista.....?


      • ocean-- kirjoitti:

        Meinaakko exää vai sitä toista.....?

        Kuinka monta niitä on? Se neropatti, josta viimeksi kerroit...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kuinka monta niitä on? Se neropatti, josta viimeksi kerroit...

        Siis meinaakko sitä joka ei voikkaa saaha lapsia?

        Eikä niitä oo ko exä ja yks toine mistä mie oon tietääkseni höpötelly...


      • ocean-- kirjoitti:

        Siis meinaakko sitä joka ei voikkaa saaha lapsia?

        Eikä niitä oo ko exä ja yks toine mistä mie oon tietääkseni höpötelly...

        En kuullut siitä.

        Se oli se joku ryhmä kivaa tyyppi?


      • kurpizza kirjoitti:

        En kuullut siitä.

        Se oli se joku ryhmä kivaa tyyppi?

        Joo se, mut nykyää meil mennee paremmi...ollaa onneks vaa kavereita. Se teki täl kertaa hyvvää...tosin se vääns siitäki pervon jutun....


      • ocean-- kirjoitti:

        Joo se, mut nykyää meil mennee paremmi...ollaa onneks vaa kavereita. Se teki täl kertaa hyvvää...tosin se vääns siitäki pervon jutun....

        Onneksi olkoon... Oletko varma, ettei hän ole Trotski, kerta kaikesta vääntää pervoa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Onneksi olkoon... Oletko varma, ettei hän ole Trotski, kerta kaikesta vääntää pervoa?

        Ei se oo.


      • ocean-- kirjoitti:

        Ei se oo.

        Heitä on siis ainakin kaksi.

        Mutta kuka sankari se nyt hämmenteli`?


      • kurpizza kirjoitti:

        Heitä on siis ainakin kaksi.

        Mutta kuka sankari se nyt hämmenteli`?

        No just se kimppakiva jätkä....
        ja se exä o mennyttä


      • ocean-- kirjoitti:

        No just se kimppakiva jätkä....
        ja se exä o mennyttä

        Okeis... Keljua. Kai. En minä tiedä. Tsemppiä sulle.


      • kurpizza kirjoitti:

        Okeis... Keljua. Kai. En minä tiedä. Tsemppiä sulle.

        hmmmm


      • ocean-- kirjoitti:

        hmmmm

        ?? Kuulostat vihaiselta.


      • kurpizza kirjoitti:

        ?? Kuulostat vihaiselta.

        Emt, ei tosta ny oike ota selvää...


      • ocean-- kirjoitti:

        Emt, ei tosta ny oike ota selvää...

        Okeis... Minun pitäisi mennä nukkumaan...


    • Nautin tästä kun ihimiset unohtaa mut :D

      • HeKeKee'd

        Haha, äläpä vielä!

        Ocean: Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Lyhyt, mielialat vaihtelee nopeasti ja kiroilee paljon. Vaatteet ei ole mitään uusinta huippumuotia mutta ei kuitenkaan lökäreitäkään. Hankaluuksia koulussa.

        Trotski: Hiukan lyhyt, finninaamainen poika. Tummat, silmille valuvat hiukset ja hiukan pysty nenä. Silmälasit, ja käyttää punaista Mao-lippistä eikä hirveästi välitä vaatteista. Seurassa hiljainen ja änkyttää. Todella hyvä koulussa.

        Kurpizza: Melko pitkät, vaaleat hiukset. Normaali ulkonäkö, noin 160cm pitkä. Muutenkin aika perus tyyppi, jonkin verran sekoilua. Koulussa pärjää ihan hyvin.

        Siiliö: Vaaleat hiukset. Itsenäinen, vähän vihainen tapaus. Myöskin aika outo silloin tällöin, sisäänpäin kääntyvä. Pitää siileistä. Koulussa menee aika hyvin, vaikka osa pitää tätä rasittavana.

        Issu :D No okei, IT. Pitkä, ruskeahiuksinen ja vakavan oloinen. Pukeutuu siististi ja herättää kunnioitusta. Pienet Hitlerviikset. Hyvin akateeminen, ei kovin puhelias. Suomenruotsalainen.

        Alice: Tummat, pitkät hiukset. Fanittaa kaikkea Japanikawaiita, kuten pokémonia. Pukeutuu massateinin tavoin. Koulusta ja luonteesta yksi sana: EEENEERGIIIIAAAAAAA!!!

        Empty: Aika tavallinen tyyppi. Pelaa sählyä/jääkiekkoa, koulun perusarvosana 8 tai ylempi. Ihan rento tyyppi.

        Nasse-Setä: No, Nasse-Setä vähän hämää sillä hän on oikeastaan nainen. Ulkonäöstä sun muusta en osaa sanoa, mutta ei epäröi ja osaa ärähtää jos joku ei tottele.

        Plääh, en jaksa räplätät näitä enää kännykällä.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Haha, äläpä vielä!

        Ocean: Vaaleat hiukset ja siniset silmät. Lyhyt, mielialat vaihtelee nopeasti ja kiroilee paljon. Vaatteet ei ole mitään uusinta huippumuotia mutta ei kuitenkaan lökäreitäkään. Hankaluuksia koulussa.

        Trotski: Hiukan lyhyt, finninaamainen poika. Tummat, silmille valuvat hiukset ja hiukan pysty nenä. Silmälasit, ja käyttää punaista Mao-lippistä eikä hirveästi välitä vaatteista. Seurassa hiljainen ja änkyttää. Todella hyvä koulussa.

        Kurpizza: Melko pitkät, vaaleat hiukset. Normaali ulkonäkö, noin 160cm pitkä. Muutenkin aika perus tyyppi, jonkin verran sekoilua. Koulussa pärjää ihan hyvin.

        Siiliö: Vaaleat hiukset. Itsenäinen, vähän vihainen tapaus. Myöskin aika outo silloin tällöin, sisäänpäin kääntyvä. Pitää siileistä. Koulussa menee aika hyvin, vaikka osa pitää tätä rasittavana.

        Issu :D No okei, IT. Pitkä, ruskeahiuksinen ja vakavan oloinen. Pukeutuu siististi ja herättää kunnioitusta. Pienet Hitlerviikset. Hyvin akateeminen, ei kovin puhelias. Suomenruotsalainen.

        Alice: Tummat, pitkät hiukset. Fanittaa kaikkea Japanikawaiita, kuten pokémonia. Pukeutuu massateinin tavoin. Koulusta ja luonteesta yksi sana: EEENEERGIIIIAAAAAAA!!!

        Empty: Aika tavallinen tyyppi. Pelaa sählyä/jääkiekkoa, koulun perusarvosana 8 tai ylempi. Ihan rento tyyppi.

        Nasse-Setä: No, Nasse-Setä vähän hämää sillä hän on oikeastaan nainen. Ulkonäöstä sun muusta en osaa sanoa, mutta ei epäröi ja osaa ärähtää jos joku ei tottele.

        Plääh, en jaksa räplätät näitä enää kännykällä.

        Aika lähelle, mut silmät ei menny nappii ja hiukset ny vähä nii ja näi. kiitti


      • -Raippari
        ocean-- kirjoitti:

        Aika lähelle, mut silmät ei menny nappii ja hiukset ny vähä nii ja näi. kiitti

        OCEANIL ON VIHREÄT SILMÄT! PERKELEEN HUORAT!


      • ooce
        -Raippari kirjoitti:

        OCEANIL ON VIHREÄT SILMÄT! PERKELEEN HUORAT!

        Mistä sie sen tiijjät?

        ocean--


    • Hmm....HeKeKeen analyysi osui ehkä eniten oikeaan. Mulla on ruskeat, melko pitkät hiukset. Pukeudun massateinin tavoin, mutta rrrrrakastan kaikkia ei-niin-massa-vaatteita. Juu fanitan Japanin kawaii-juttuja mutta Korea, oih Korea....ne miehet, ne miehet ♥ Ja musiikki.

      Sinisiipinen kirjoitti, että olen pirteä ja kaunis, ja kaikki pitävät minusta. Voi aaaws :'3 Kunpa se olisikin totta. Olen suhteellisen ruma, minua pidetään outona ADHD-penskana (mistäköhän se mahtaa johtua??)......no, pirteä minä ainakin olen. Paitevei, omistan muuten silmälasit, enkö ole kertonut? Ja olen lyhyt ja alipainoinen. Oivoi.

      • Repesin kun luin ettei Trotski "hirveästi välitä vaatteista". XDDDD Se kuulostaa niiiiiiiiiiin väärältä. XDD


      • HeKeKee'd
        alice_dolly kirjoitti:

        Repesin kun luin ettei Trotski "hirveästi välitä vaatteista". XDDDD Se kuulostaa niiiiiiiiiiin väärältä. XDD

        Ahahaha, aika kieroa :'D Ehkä Pikku-Sosolta saattaisi löytyä lisäkuteita?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Ahahaha, aika kieroa :'D Ehkä Pikku-Sosolta saattaisi löytyä lisäkuteita?

        Kuka nyt on Soso? Josif? Oletko tietäjä?


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        Kuka nyt on Soso? Josif? Oletko tietäjä?

        Teräsmies Staalin, tietysti.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Teräsmies Staalin, tietysti.

        OLET tietäjä! Hyvä!


    • Siiliö

      Sinisiipinen: Huoh... En tiedä... Pitäisikö tämä ottaa jo loukkauksena? En taida jaksaa ottaa nokkiini.

      HeKeKee: Tuo oli tosi lähellä totuutta, vaikket kuvaillutkaan niin paljoa ulkonäköä.

      Aika outoa muuten. Minusta ollaan sanottu usein ainakin Rapen toimesta, että punainen T-paita... Mitäs vittua? Pidän siis ilmeisesti 24/vitun7 jotain punaista T-paitaa.

      • -Raippari

        no entinen profiilikuvasI?


      • Sinisiipinen
        -Raippari kirjoitti:

        no entinen profiilikuvasI?

        Anteeksi.. mutta nuo olivat mielikuvat jotka sain teistä kun ensimmäisen kerran luin juttujanne. Sittemmin ne ovat hieman muuttuneet.


    • Eipä mitään. Vaikka olisinkin päättänyt ottaa nokkiini, ei se olisi suoraan sydämestä tullut. Minä kun en loukkaannu melkein mistään oikeasti. Tuo kuvaus oli vaan niin väärin ja vaikutti lisäksi melko negatiiviselta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe