Hot uimavalvoja

19 swimmer

Eli oon ollu nyt melkeen joka päivä uimassa yhdessä uimahallissa ja siellä on yksi tosi hot uimavalvoja. Joka kerta se on tuijottanut mua ja vilkuillut mua ku oon ottanu aurinkoo siinä lähellä! Ja nyt kysyisin teiltä että mitä voisin mennä siltä kysymään yms. Ja en todellakaan viitti leikkiä et hukkuisin tai et nilkka nyrjähtäis siihe en rupee. Jos voisitte ehdotella kysymyksii siihen uimahallii, uimisee liittyen mitä voisin mennä sit kysymään siltä et saisin jotai juttuu ees sen kaa aikaseks. Ja joo en ees tiiä et onko se edes homo mutta silti :D tai ees jotai et saisin kontaktii siihen jätkään tyylii et törmätään vahingossa :P

21

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19 swimmer

      Eiks ketää keksi jotai miten voisin ottaa kontaktii siihen?

      • sori ettt kosketin

        kaadut just kun oot sen vieressä...ja otat sen hepistä kiinni.......sanot sille että sori hirveesti ja hyvä etttä olit vieressä.....huomaat aisasta että kumpaa se on kalleellaa......


    • Liian vaikeata

      Onko liian vaikeata moikata kaveria aluksi ?

    • 19 swimmer

      Joo täytyy kokeilla tota kaatumista! :D onks viel lisää pliis? Eikä oo pakko olla mitää erikoisia.

      • Juttelemaan

        Meet vaan suoraan juttelemaan, kysyt vaikka, että onko tänään paljon hukkuneita ;)


      • hahah
        Juttelemaan kirjoitti:

        Meet vaan suoraan juttelemaan, kysyt vaikka, että onko tänään paljon hukkuneita ;)

        paras jään rikkoja uimavalvojalle ::D


    • hihihihihihihihihi

      Kysy siltä että annatko tekohengitystä mun pikku pilille?

    • Kysy nsuoraan

      Parastahan tietysti, jos on tarpeeksi pokkaa, mennä suoraan kysymään, vaikka, että 'näytät tosi mukavalta ja komeelta kaverilta, haluaisitko lähteä treffeille joku ilta'.

      Siihen saisit just sen vastauksen, minkä tarvitset :)

      Eikä se voi edes vetää turpaan yleisellä paikalla, varsinkin kun on töissä :)

    • fkxfbxbfb

      99 prosentin varmuudella sitä ei nappaa yhtää ajatus.

      • ei kun tuumasta toim

        höpö höpö jos se kerran on vilkuillut ja tuijottanut niin todennäk. 80% varmuudella sitä nimenomaan NAPPAA ajatus


      • kala86
        ei kun tuumasta toim kirjoitti:

        höpö höpö jos se kerran on vilkuillut ja tuijottanut niin todennäk. 80% varmuudella sitä nimenomaan NAPPAA ajatus

        Aika moni homo kuvittelee itseään katseltavan "sillä silmällä".


      • Dnenenr
        ei kun tuumasta toim kirjoitti:

        höpö höpö jos se kerran on vilkuillut ja tuijottanut niin todennäk. 80% varmuudella sitä nimenomaan NAPPAA ajatus

        Niin että jos toista katsoo se tarkoittaa että on kiinnostunut? Voihan sitä katsoa vaikka ällötyksestä. No miten aloittajan tilanne etenee?


      • kiinostunut.........,,,,
        Dnenenr kirjoitti:

        Niin että jos toista katsoo se tarkoittaa että on kiinnostunut? Voihan sitä katsoa vaikka ällötyksestä. No miten aloittajan tilanne etenee?

        no täst on ny menny aikaa et ooks päässy sen uimavalvojan kans touhumaan ;)


    • 19 swimmer

      No kerron tän jutun mah. lyhyesti. Eli vajaa viikko sit olin taas siellä uimassa ja taas meillä oli sitä silmäpeliä ja nyt se hymyili mulle :3 Sit ku lähin ku se paikka meni kiinni se uimavalvoja (en haluu sanoo sen nimee, mutta vaikka Tomi) juoksi mun luo ku se lähti pois samaa aikaa ku mää. Sano että se on huomannu et oon katsellut sitä ja kaikkee muutaki ja kysy et haluaisinko mennä joskus vaikka kahville jonnekkin. ( ja koko ajan se oli ihan tulipunainen mikä oli söpöö koska se on muute kauhee macho :D) sit mentii pari päivää sit kahville ja ollaa Tomin kanssa tutustuttu ja mennään taas huomen illalla leffaan :) En kyl ois varmaa ite uskaltanu sanoo sil mitää mut hyvä et se teki aloitteen.

      • Jieno homma :)

        Loistavaa!!! Kannattaa uskaltaa, muuten ei tapahdu mitään :)


      • quu24

        Kävipä hyvä tsäkä, onnea! :-)


      • omg zomg

        Olen sanaton... Ei voi olla tällänen tuuri :D

        Oon niin onnellinen teidän molempien puolesta ;)


    • 19 swimmer

      Kiitos:) tultiin vähän aikaa sit leffasta ja nyt on jo ensisuudelma vaihdettu :3

      • moonswimmer

        Wow, onnittelut! Tosi siistiä! :) Sä oot kai 19 v, mut minkäs ikänen on tää uimavalvoja?


    • 19 swimmer

      Se on 23 :)

    • pessimisti

      Tuollasta hyvää tapahtuu kerran sadassa vuodessa.
      Nauti, olet onnekas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe