Tarvitsen neuvoja pikaisesti.

neuvoja vailla

Olen seurustellut miehen kanssa kohta 7 vuotta on/off suhteessa. Olemme kokeilleet yhdessä asumista ja erillään asumista. Mikään ei ole onnistunut. Jos asumme yhdessä, tunnen olevani ansassa parisuhdehelvetissä ja erillään taas olen se joka joutuu menemään aina hänen luokseen ja ruikuttamaan tapaamisia. Koskaan hän ei tule luokseni tai kutsu minua luokseen vaan joudun aina kysymään tai ehdottamaan tapaamista. Olen koettanut monta kertaa erota ja aina hän repii minut hetken päästä otteeseensa. Myös hän on halunnut erota mutta aina haluaa takaisin kuitenkin. Emme ole koskaan sopineet erojen jälkeen että seurustelemme vaan tuntuukin enemmän siltä että harrastamme vain seksiä yhdessä silloin kun hänelle se sattuu sopimaan.
Vaikka kuinka sanon etten halua tällaista ja pyydän lopettamaan yhteyden pidon niin aina hän aloittaa sen kysymällä olenko kunnossa ja vastaa ettei hänen tarvitse huolestua ja voisitko lähteä kahville. Jos lähden hän ei luovuta ennen kun ollaan taas sängyssä ja hänen mielestä seksi on rakkautta?? Hän ei puhu tunteistaan koskaan ja vihaa valehtelua, hänen mielestään salaaminen on valehtelua mutta salailua hän itsekin harrastaa. Ei kertonut viikon lomastaan minulle muuten kun lähtöä edelleisenä päivänä puhelimessa että hävitään viikoksi ulkomaille. Ja minun ei olisi pitänyt suuttua tai loukkaantua. Ilmoitin silloin että tämä on ohi . Loman jälkeen n. viikon päästä tulee viestiä "mitäs sinne" en vastannut mitään moneen päivään. Sitten alkoi viestittely ihan urakalla, vastaa jotain edes, vaikka tyhjä viesti niin tiedän että olet kunnossa. Laitoin että joo. Hetken päästä tulikin jo vuodatusta siitä kuinka paljon hän rakastaa omalla tavallaan varmaan aina. Alan seota itse tähän tilanteeseen. Olen iloton ja jatkuvasti väsynyt. Tuntuu että hän imee minusta kaiken voiman ja en jaksa kauaa. Kuinka saan hänet luopumaan minusta? Apua.

9

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+15

      Itse en ole päässyt irti samanlaisesta ihmisestä. Mutta jospa vaikka heität tekstarilla että teidän juttu on loppu ja sillä selvä. Sen jälkeen et enää vastaa. Vaihda vaikka numero jos jaksat. Ihan sama vaikka olis kuinka huolissaan. Ei kuulu sille enää pätkääkään vaikka kuolisit. Eikä se sillä tiedolla mitään tee. Kyllä se siitä.

      • neuvoja vailla

        No olen yrittänyt sitäkin. Ei auta. Hän alkaa liikkumaan seudulla jossa asun. Kytää olenko kotona. Jos auto parkissa niin samantien tulee viestiä. Jutellessa jostain katselee kun pieni lapsi silmiin ja suu mutrussa koettaa saada tahtonsa läpi. Ei lopeta ennen kun on päässyt tavoitteeseensa. Kumoaa kaiken mitä sanon, haluan, tai kerron ansaitsevani. Ei pysty vastaamaan kysymykseen mikä meidän tilanne on, missä mennään vaan lähtee tilanteesta pois.


      • hjuvasti!
        neuvoja vailla kirjoitti:

        No olen yrittänyt sitäkin. Ei auta. Hän alkaa liikkumaan seudulla jossa asun. Kytää olenko kotona. Jos auto parkissa niin samantien tulee viestiä. Jutellessa jostain katselee kun pieni lapsi silmiin ja suu mutrussa koettaa saada tahtonsa läpi. Ei lopeta ennen kun on päässyt tavoitteeseensa. Kumoaa kaiken mitä sanon, haluan, tai kerron ansaitsevani. Ei pysty vastaamaan kysymykseen mikä meidän tilanne on, missä mennään vaan lähtee tilanteesta pois.

        Kerrot tyypille, että jossei stalkkaaminen lopu, ilmoitat poliisille, että joku pakkimielteinen hyypiö seuraa sinua. On näistä ennenkin eroon päästy, kokemusta on kaverin exän suhteen.
        Ja sitten vielä pidät tiukasti kiinni, että ET PÄÄSTÄ miestä lähestymään livenä, et päästä ovesta sisälle, vaan toteat, että soitat poliisille häiriköstä, jollei häviä ovesi takaa heti.

        Vika on nyt siinä, että vaikka tiedät, ettei mies ole sinulle hyväksi, hän tietää, mistä naruista vedellä kanssasi. Sinuun vetoaa pikkukakaramainen kinuaminen, joten mies tekee niin. Inttää vastaan, kunnes tietää sinun antavan periksi. Mies manipuloi sinua sata-nolla ja sinä vain ihmettelet... Homma jatkuu just niin kauan kuin annat sen jatkua. Joko hyväksyt tilanteen ja pysyt liekanarussa - tai sitten teet kuten tuossa alussa kirjoitan ja otat järeämmät aseet käyttöön, jos päätät tyypin elämästäsi tosissaan heivata.


      • neuvoja vailla
        hjuvasti! kirjoitti:

        Kerrot tyypille, että jossei stalkkaaminen lopu, ilmoitat poliisille, että joku pakkimielteinen hyypiö seuraa sinua. On näistä ennenkin eroon päästy, kokemusta on kaverin exän suhteen.
        Ja sitten vielä pidät tiukasti kiinni, että ET PÄÄSTÄ miestä lähestymään livenä, et päästä ovesta sisälle, vaan toteat, että soitat poliisille häiriköstä, jollei häviä ovesi takaa heti.

        Vika on nyt siinä, että vaikka tiedät, ettei mies ole sinulle hyväksi, hän tietää, mistä naruista vedellä kanssasi. Sinuun vetoaa pikkukakaramainen kinuaminen, joten mies tekee niin. Inttää vastaan, kunnes tietää sinun antavan periksi. Mies manipuloi sinua sata-nolla ja sinä vain ihmettelet... Homma jatkuu just niin kauan kuin annat sen jatkua. Joko hyväksyt tilanteen ja pysyt liekanarussa - tai sitten teet kuten tuossa alussa kirjoitan ja otat järeämmät aseet käyttöön, jos päätät tyypin elämästäsi tosissaan heivata.

        Kiitos. Tein juuri selväksi tälle miehelle etten enää jaksa tätä p.askaa. En vastaa enää viesteihin ja menen poliisin puheille jos jatkaa vielä pommitusta/kyttäämistä. Että oonkin ollu tyhmä viimeset vuodet, antanu toisen pompottaa mua 100/0. Toivottavasti pysyn vaan kovana nyt. Hitto mä elän täällä vain kerran ja haluun joskus kokea sen miltä oikeesti tuntuu olla onnellinen.


      • pikainen neuvo
        neuvoja vailla kirjoitti:

        Kiitos. Tein juuri selväksi tälle miehelle etten enää jaksa tätä p.askaa. En vastaa enää viesteihin ja menen poliisin puheille jos jatkaa vielä pommitusta/kyttäämistä. Että oonkin ollu tyhmä viimeset vuodet, antanu toisen pompottaa mua 100/0. Toivottavasti pysyn vaan kovana nyt. Hitto mä elän täällä vain kerran ja haluun joskus kokea sen miltä oikeesti tuntuu olla onnellinen.

        Ei poliisit mitään tee ellei se käy väkivaltaiseksi ja ala hakkaamaan sinua. Suomen laki on sellanen että pitää paljon tapahtua että voi poliisi korkeintaan puhua sille jos tunnet hengesi uhatuksi ja eihän tuosta nyt siitä ole kyse.


      • 1212
        pikainen neuvo kirjoitti:

        Ei poliisit mitään tee ellei se käy väkivaltaiseksi ja ala hakkaamaan sinua. Suomen laki on sellanen että pitää paljon tapahtua että voi poliisi korkeintaan puhua sille jos tunnet hengesi uhatuksi ja eihän tuosta nyt siitä ole kyse.

        Kyllä poliisit toimii kun o tarpeeksi näyttöä.
        Vainoaminen on nykyään rikollinen teko ja siitä on mahdollista antaa tuomio.


      • 1212
        neuvoja vailla kirjoitti:

        Kiitos. Tein juuri selväksi tälle miehelle etten enää jaksa tätä p.askaa. En vastaa enää viesteihin ja menen poliisin puheille jos jatkaa vielä pommitusta/kyttäämistä. Että oonkin ollu tyhmä viimeset vuodet, antanu toisen pompottaa mua 100/0. Toivottavasti pysyn vaan kovana nyt. Hitto mä elän täällä vain kerran ja haluun joskus kokea sen miltä oikeesti tuntuu olla onnellinen.

        Ja aloittajalle
        Tolla käytöksellä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Sun pitää itse aikuisena ihmisenä tehdä päätös sen suhteen et mitä haluat ja pysyä siinä. Kyllähän sä itse mahdollistat ton käytöksen ku oot lähtenyt tähän asti aina lopulta sänkyyn miehen kanssa. Sun ei tarkoittaa hänelle.. "jahtaa mua". Pikku leikki.
        tai sit annat vaan leikin jatkua...


    • y5etrgf

      No onko niin hiton vaikeaa olla vastaamatta viesteihin?!
      Laitat viestin, että nyt se on loppu ja että et vastaa enää viesteihin - ja pidät tuosta myös kiinni. Sinun tässä pitää luopua tavastasi taipua ukon vonkauksiin, sillä hän jatkaa sitä vaikka maailman tappiin - tietää, että annat periksi ja piparia irtoaa...

      Btw, mies kertoi sinulle viikon lomastaan ENNEN lomaa, ei sen jälkeen - joten mitäs hän tuossa salaili?

    • pikainen neuvo

      Olet koukusssa pas.kaan mieheen. Älä koskaan eroa koska olet liian heikko siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe