Tolleroiden oma palsta

”Täällä tollero valitti, että olen vallan unohtanut EOK:n.”
Kerroin tällaisen koomisen tiedon jokunen aika sitten.

Eikös paikalle tupsahtanut palstan koomikko, joka huuteli näin: ”Olinko se minä?”

Mistä minä tietäisin. Tolleroita on tässä maassa enemmän kuin eläkeläisiä, ei niitä ole listattu mihinkään. Tämä kyseinen tollero kuitenkin uskoo, että hän on yksi ja ainoa, edustaa yksin maan kaikkia tolleroita ja haluaa kutsuttaman itseään Tolleroksi.

Olkoon näin, mikäpä minä olen hullujen kanssa painimaan. Heidän kanssaan kannattaa puhella myötäsukaan. Neuvoin myös Tolleroa rekkaamaan nikin, jolloin yksinoikeus ainakin tällä palstalla on turvattu. Ei ole rekannut vielä, sääli.

Tollerolla on myös kaveri, Humppa-Einari. Einari huutelee urakalla, että minä valehtelin Tollerolle. En suinkaan, minä neuvon Tolleroa.

Niin tai näin, tässä on nyt avattu Tolleron oma keskustelusäie. Tervetuloa parkumaan tänne.

Lupaan vastata kaikille. ;))))

133

869

    Vastaukset

    • kenen oma palsta

      Kenen oma palsta?

    • Et viitsisi häiriköidä, se on niin lapsellista. ;))))

    • kenen oma palsta ?

      """"""""""Lupaan vastata kaikille."""""""""""

      Kenen oma palsta ?

      • Eikähän tämä ole Suomi24:n keskustelupalstoja. Tämä säie on omistettu Tollerolle. Älä viitsi spämmätä.

        SIinä vastaus. ;))))


      • Kakkossija1
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Eikähän tämä ole Suomi24:n keskustelupalstoja. Tämä säie on omistettu Tollerolle. Älä viitsi spämmätä.

        SIinä vastaus. ;))))

        """"""""Tämä säie on omistettu Tollerolle."""""""""""

        Miksi vedät taas syyttä tolleron mukaan säikeeseen vaikka edellisessäkin avauksessa jouduit tyytymään kakkossijaan ja valehteluun?

        Valehtelitko piikeskustelussa väärentämällä piin desimaalit?


      • 18+18

        niin tuntuu olevan


      • Anonyymi
        Kakkossija1 kirjoitti:

        """"""""Tämä säie on omistettu Tollerolle."""""""""""

        Miksi vedät taas syyttä tolleron mukaan säikeeseen vaikka edellisessäkin avauksessa jouduit tyytymään kakkossijaan ja valehteluun?

        Valehtelitko piikeskustelussa väärentämällä piin desimaalit?

        Valehteli.


    • Rekkaamaton tusina

      Et viitsi sanoa väärää todistusta, se on niin alhaista. Minä kysyin tarkoititko tollerolla minua. Mikä tarve minulla olisi kysyä, jos ajattelisin että voit tarkoittaa minua? Johan kysymykseni esittämisestä jo ilmenee, että käsitin viittauksesi vokvan tarkoittaa muitakin. Pilkallinen yrityksesi vääristellä käsityksiäni kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

      En oikein usko, että Tollero-gate on rajoitettavissa yhteen ketjuun. Niin kauan kuin sinulta ei löydy vastauksia siihen miksi vedit minut mukasn avaukseesi, epäilen että kysymykset seuraavat sinua ketjusta toiseen.

      • ”Minä kysyin tarkoititko tollerolla minua...”

        En minä tiedä. Tolleroita tulee ja menee, niitä istuu joka oksalla. Minä en ole nikkitieteen tohtori. Irtonikkejä – kuten sinäkin nyt – mahtuu yksitoista tusinaan. Rekkaa nikkisi, jos haluat, että minä puhun spesifisesti sinusta ja sinulle.

        Sanonpa suoraan. että kovin lapsellisen väännön keksit taas. Koeta aikuistua, iso mies. ;)))


      • Vastaa jo!
        valuuttakauppias kirjoitti:

        ”Minä kysyin tarkoititko tollerolla minua...”

        En minä tiedä. Tolleroita tulee ja menee, niitä istuu joka oksalla. Minä en ole nikkitieteen tohtori. Irtonikkejä – kuten sinäkin nyt – mahtuu yksitoista tusinaan. Rekkaa nikkisi, jos haluat, että minä puhun spesifisesti sinusta ja sinulle.

        Sanonpa suoraan. että kovin lapsellisen väännön keksit taas. Koeta aikuistua, iso mies. ;)))

        Valehtelitko kun sanoit että Tollero oli väittänyt kaivanneensa sisnulta EOK-katsausta?


      • Rekkaamaton tusina
        valuuttakauppias kirjoitti:

        ”Minä kysyin tarkoititko tollerolla minua...”

        En minä tiedä. Tolleroita tulee ja menee, niitä istuu joka oksalla. Minä en ole nikkitieteen tohtori. Irtonikkejä – kuten sinäkin nyt – mahtuu yksitoista tusinaan. Rekkaa nikkisi, jos haluat, että minä puhun spesifisesti sinusta ja sinulle.

        Sanonpa suoraan. että kovin lapsellisen väännön keksit taas. Koeta aikuistua, iso mies. ;)))

        Miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseesi?


    • Kerron nyt mielipiteeni vielä tarkemmin.

      Keskustelupalstalla täytyy uskaltaa keskustella silläkin uhalla, että tulee lunta tupaan. Persuuksen tulee kestää merivettä.

      Kun on pakko turvautua ulkoparlamentaarisiin keinoihin, nikin nussuttamiseen, viestien poistoon ja spämmäämiseen, keskustelijan eväät on syöty ja kyvyt eivät kuitenkaan riitäneet. Sinänsä sääli.

      Jos bensaa riittä, anna palaa vaan. ;))))

      • Vastaa jo

        Miten olisi, jos lakkaisit ihmettelemästä sitä meriveden huuhtomaa persuustasi ja kertoisit miksi vedit tolleron EOK-avaukseen mukaan? Kukaan palstalla ei muista tolleron pyytäneen sinulta EOK-katsausta. Sinä vaikenet punastellen näyttämästä tolleron pyyntöviestiä. Sen sijaan vääristelet keskustelukumppanisi väittävän olevansa ainoa tollero ja yrität siirtää keskustelua venemoottoreihin.

        Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä olet se jolta eväät ovat lopussa.


      • Vastaa jo kirjoitti:

        Miten olisi, jos lakkaisit ihmettelemästä sitä meriveden huuhtomaa persuustasi ja kertoisit miksi vedit tolleron EOK-avaukseen mukaan? Kukaan palstalla ei muista tolleron pyytäneen sinulta EOK-katsausta. Sinä vaikenet punastellen näyttämästä tolleron pyyntöviestiä. Sen sijaan vääristelet keskustelukumppanisi väittävän olevansa ainoa tollero ja yrität siirtää keskustelua venemoottoreihin.

        Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä olet se jolta eväät ovat lopussa.

        Siellä se vastaus jo yhden kerran on. Rekkaa nikki, jos haluat yksinoikeuden tollero-nimitykseen. Minä en näitä irtonikkejä ala seulomaan ja arpomaan.

        "...näyttämästä tolleron pyyntöviestiä."
        Hoo, hoo - Minä en ole kirjastotäti, joka pyynnöstä etsii kirjallisuusviitteitä. SIM-kortista päättyi aika ja arvo jo vuosia sitten. ;))))


      • näinkö menee
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Siellä se vastaus jo yhden kerran on. Rekkaa nikki, jos haluat yksinoikeuden tollero-nimitykseen. Minä en näitä irtonikkejä ala seulomaan ja arpomaan.

        "...näyttämästä tolleron pyyntöviestiä."
        Hoo, hoo - Minä en ole kirjastotäti, joka pyynnöstä etsii kirjallisuusviitteitä. SIM-kortista päättyi aika ja arvo jo vuosia sitten. ;))))

        Oletko sitä mieltä, että vain kirjastotätien kuuluu pystyä osoittamaan väitteensä tosiksi? Sinulleko ei ole kunniaksi pysyä totuudessa?


      • näinkö menee kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että vain kirjastotätien kuuluu pystyä osoittamaan väitteensä tosiksi? Sinulleko ei ole kunniaksi pysyä totuudessa?

        Kirjastotäti etsii pyynnöstä kirjallisuusviitteitä tai linkkejä. Sitä kutsutaan tietopalveluksi. Isoissa (yliopisto)kirjastoissa on sellainenkin virka kuin informaatikko. Oliko sinulle tuntematon asia ;))))


      • Hai ja laiva
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Kirjastotäti etsii pyynnöstä kirjallisuusviitteitä tai linkkejä. Sitä kutsutaan tietopalveluksi. Isoissa (yliopisto)kirjastoissa on sellainenkin virka kuin informaatikko. Oliko sinulle tuntematon asia ;))))

        Minulle on tuntematonta, onko kukaan palstalla ylipäätään pyytänyt sinulta EOK-päivitystä. Käytöksesi antaa vakavan aiheen epäillä, että ei tollero eikä kukaan muukaan pyytänyt sinulta sellaista päivitystä. Valehtelit siis väittäessäsi tolleron sitä pyytäneen. Miksi valehtelit?

        Tollero-gate näyttää pysyvän sinussa kiinni. Tuleeko tästä uusi piikeskustelu, aika näyttää.


      • Hai ja laiva kirjoitti:

        Minulle on tuntematonta, onko kukaan palstalla ylipäätään pyytänyt sinulta EOK-päivitystä. Käytöksesi antaa vakavan aiheen epäillä, että ei tollero eikä kukaan muukaan pyytänyt sinulta sellaista päivitystä. Valehtelit siis väittäessäsi tolleron sitä pyytäneen. Miksi valehtelit?

        Tollero-gate näyttää pysyvän sinussa kiinni. Tuleeko tästä uusi piikeskustelu, aika näyttää.

        Onhan tämä virkistävä keskustelu. Mielestäni minulla ei vielä ole mitään hätää.

        Kuten muistat, Pii-keskustelussa ihan itse potkitte hiekkalinnanne nurin ja heititte ämpärin ja lapion vatukkoon. Näin uskon käyvän tässäkin. ;))))


      • Anonyymi

        "Jos bensaa riittä"
        DysfaatikkoValkkuMG


    • Merivesipersus

      Persuuksen tulee kestää merivettä, sanot. Edelleen luoaat vastata kaikille.

      Eikö omasi kuitenkaan kestä mesivettä?

      Miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseen, vaikka hän vaikuttaisi olevan syytön väitteisiisi?

      Turvauduitko tietojen vääristelyyn tolleron ja piin desimaalien osalta?

      • Persuuksen kesto mitataan sillä, että katsotaan kenen nahka kesii ja kenen kankkuihin tulee rakkoja. Nyt on vielä kovin aikaista tehdä johtopäätöksiä, mutta olen luottavainen oman nahkani suhteen. ;))))

        Tolleron suhteen vastaan, että rekkaa nikki, jos haluat olla maailman ainoa tollero. Jos taas et ole tollero, mutta yrität esittää tolleron asiamiestä, sinulle käy Pitkäset: olet jäävätty ;)))


      • Mesiperusvesi
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Persuuksen kesto mitataan sillä, että katsotaan kenen nahka kesii ja kenen kankkuihin tulee rakkoja. Nyt on vielä kovin aikaista tehdä johtopäätöksiä, mutta olen luottavainen oman nahkani suhteen. ;))))

        Tolleron suhteen vastaan, että rekkaa nikki, jos haluat olla maailman ainoa tollero. Jos taas et ole tollero, mutta yrität esittää tolleron asiamiestä, sinulle käy Pitkäset: olet jäävätty ;)))

        Väistelet kysymyksiä vaikka lupasit vastata kaikille.

        Miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseen, vaikka hän vaikuttaisi olevan syytön väitteisiisi?

        Turvauduitko tietojen vääristelyyn tolleron ja piin desimaalien osalta?


      • Rekkaamaton tusina
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Persuuksen kesto mitataan sillä, että katsotaan kenen nahka kesii ja kenen kankkuihin tulee rakkoja. Nyt on vielä kovin aikaista tehdä johtopäätöksiä, mutta olen luottavainen oman nahkani suhteen. ;))))

        Tolleron suhteen vastaan, että rekkaa nikki, jos haluat olla maailman ainoa tollero. Jos taas et ole tollero, mutta yrität esittää tolleron asiamiestä, sinulle käy Pitkäset: olet jäävätty ;)))

        Mitenköhän oikein ymmärrät jääviyden? Jos en ole tollero, en myöskään ole jäävi.

        Voin olls jäävi tolleron asiamieheksi vain, jos olen itsekin tollero. Jos olen sitä itsekin, niin silloinhan tollerona minulla on oikeus kysymykseni esittää. Miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseesi?


      • Rehellinen mies
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Persuuksen kesto mitataan sillä, että katsotaan kenen nahka kesii ja kenen kankkuihin tulee rakkoja. Nyt on vielä kovin aikaista tehdä johtopäätöksiä, mutta olen luottavainen oman nahkani suhteen. ;))))

        Tolleron suhteen vastaan, että rekkaa nikki, jos haluat olla maailman ainoa tollero. Jos taas et ole tollero, mutta yrität esittää tolleron asiamiestä, sinulle käy Pitkäset: olet jäävätty ;)))

        Viestisi sopii aiheeltaan Keho-palstalle. Voin tehdä siitä asiaankuuluvilta osin siitä kopion sinne. Voit jatkaa keskustelua peräpeilisi ominaisuuksista siellä kaikkuen kanssa, jotka ovat aiheesta kiinnostuneita.


      • Rehellinen mies kirjoitti:

        Viestisi sopii aiheeltaan Keho-palstalle. Voin tehdä siitä asiaankuuluvilta osin siitä kopion sinne. Voit jatkaa keskustelua peräpeilisi ominaisuuksista siellä kaikkuen kanssa, jotka ovat aiheesta kiinnostuneita.

        Sopii mainiosti. Voisitko kuitenkin olla esiintymättä minuna. Pelkään pahoin, että kykysi eivät riitä ja tärvelet hyvän maineeni. ;))))


      • autan sinua
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Sopii mainiosti. Voisitko kuitenkin olla esiintymättä minuna. Pelkään pahoin, että kykysi eivät riitä ja tärvelet hyvän maineeni. ;))))

        En minä muuta tee, kuin kopioin tekstisi sanasta sanaan mitään muuttamatta asiaankuuluvammalle palstalle. Tekstisi säilyy omanasi. Maineesi veneilyn, intin ja kehon palstoilla on ihan kiinni siitä mitä itse kirjoitat.


      • autan sinua kirjoitti:

        En minä muuta tee, kuin kopioin tekstisi sanasta sanaan mitään muuttamatta asiaankuuluvammalle palstalle. Tekstisi säilyy omanasi. Maineesi veneilyn, intin ja kehon palstoilla on ihan kiinni siitä mitä itse kirjoitat.

        Minulla on huonoja kokemuksia Pii-keskustelun ajoilta. Siellä pösilö esiintyi matemattiikapalstalla minuna ja minun teksteilläni, eikä sitten osannut edes puolustaa tekstejäni. Kyvyt ei vaan riittäneet. ;)))


    • Jahas, painat jo toista kierrosta samalla konilla. Se ei ole sallittua.;)))

      • mitä kummaa

        Miksi kuvittelet voivasi asettaa minulle sääntöjä?


      • mitä kummaa kirjoitti:

        Miksi kuvittelet voivasi asettaa minulle sääntöjä?

        Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua, joiden on vaikea ymmärtää, että joku muu asettaakin säännöt. Alikersantti karjaisee, että iho umpeen muodossa. Tämänkin jälkeen urvelo yrittää rivistä urputtaa, että mutku, mutku.

        Tätä se vapaa kasvaus teettää. ;))))


      • autan sinua
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua, joiden on vaikea ymmärtää, että joku muu asettaakin säännöt. Alikersantti karjaisee, että iho umpeen muodossa. Tämänkin jälkeen urvelo yrittää rivistä urputtaa, että mutku, mutku.

        Tätä se vapaa kasvaus teettää. ;))))

        Tämä sopii aiheeltaan paremmin intin palstalle. Voin tehdä siitä sinulle kopion sinne.


      • Anonyymi
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Nykypäivinä alokkaiksi tule sellaisia pentua, joiden on vaikea ymmärtää, että joku muu asettaakin säännöt. Alikersantti karjaisee, että iho umpeen muodossa. Tämänkin jälkeen urvelo yrittää rivistä urputtaa, että mutku, mutku.

        Tätä se vapaa kasvaus teettää. ;))))

        Dysfasia se vaivasi tuolloinkin reuhkapäätä.


    • Hyvinhän näitä tolleroita kokoontui heidän omalle palstalle. Taisin vahingossa perustaa tolleroiden kokoontumisajot.

      Rakkaat tollerot, jos ette kovin pahastu, käväisen uimassa tässä päivällä, kun on niin kuuma päiväkin. Lupaan, että Valuuttakauppiassetä kyllä varmasti palaa palstalle.;)))

      Ajattelin käväistä katsomassa Siwassa, olisiko siellä vedetöntä vaseliinia. Se on vanha kikka, jos nahan pitää kestää merivettä, että rasvataan kunnolla. Teidän mainostama Tummeli liukenee veteen, eikä se ole niin pätevää tässä tarkoituksessa.

      Voitte vallan mainiosti tässä välillä kirjoittaa lisääkin. Luen kyllä kaikki viestit. ;))))

      • Hai ja laiva

        Luet kyllä, mutta mene nyt vaan siitä rasvaamaan pyllyäsi uintiretkeäsi vsrten.

        Tollero-gate varmaan seuraa sinua ketjusta toiseen kunnes osoitat tolleron pyytäneen sinulta EOK-katsausta.


    • Jo, niinhän se naksahti kulovaroitusmerkki tähänkin keskusteluun. Tollerot käy kuumana. ;))))

      Nyt on pakko lähteä, vaimo-kulta huutelee, että alapa tulla ja kahvitkin on mukana. Uimisesta en vielä tiedä, mutta kyllä minä järvellä ainakin kahvit juon.

    • ”Väistelet kysymyksiä vaikka lupasit vastata kaikille.”
      Äläpä nyt tukehdu, huomasithan, että piti käydä tässä uimassakin välillä. ;)))

      Aletaanpa taas purkamaan tätäkin soosia.

      ”Miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseen...”
      Siellähän se on ihan avaukseni alussa: ”Täällä tollero valitti, että olen vallan unohtanut EOK:n.”
      Pitihän minun kirjoittaa EOK:sta asiallinen avaus, kun tollero niin kauniisti pyysi.

      ”...tolleron tekemää avausta ei ole edes olemassa, kai sen jo myönnät?”
      Enhän minä ole edes väittänyt, että tollero on tehnyt asiasta avauksen. Älä sotke äläkä soosaa, pysy tosiasiossa. Lue edellinen kappale.

      Nyt pitäisi vielä identiteetit saada kohdalleen. Kyselitkö sinä tätä: ”....miksi vedit minut mukaan avaukseesi.”
      Jos siis haluat esiintyä juuri tänä tollerona, johon avauksessani viittaan, olepa hyvä ja käy rekkaamassa nikki itsellesi. Puhutaan sitten sinusta, vain sinusta ja niin, että sinua ei voi sekoittaa kehenkään toiseen.

      Tolleroita on tuhansittain. Taitava kirjoittaja matkii muita ja esiinty useilla nikeillä, kuten hyvin muistat vanhat opetuksesi. Kieltäydyin keskustelemasta tarkasti jonkun tolleron sanomisesta, jos tätä tolleroa saa edustaa nimetön ja kasvot kuoro zombeja.

      Jos et taas väitä, että nimenomaisesti sinun suuhusi on pantu sanoja, pyydä ensin kauniisti anteeksi tyhmiä puheitasi. En olekaan sotkenut sinua mukaan tähän vaan yleisesti tolleron. Jatketaan sitten asian selvittelyä.

      Näin leikitään. Ole mies ja vastaa puheistasi. ;))))

    • Keksit asian itse!

      Et edelleenkään vastannut siihen miksi vedit tolleron mukaan EOK-avaukseen vaikka hän vaikuttaisi olevan syytön väitteisiisi.

      Väitteesi mukaista tolleron tekemää viestiä (valitusta) ei ole edes olemassa, kai se sinun on helppo jo myöntää kun olet jäänyt housut kintuissa valheestasi kiinni. Sanoit että tollero valitti asiaansa täällä joten luulisi olevan asian helppo todistaa.

      Näin on uskottavaa että turvauduit tolleron antamien pyyntöjen osalta valehteluun, siis samalla tavoin kuin piin desimaalien osalta jossa väärensit piin tiedot.

      Sinä siis valehtelit ja tätä voidaan pitää tollero-gatena.

      (Mainilan laukauksissa kyseessä oli Neuvostoliiton itse lavastama tykistöllä tehty isku. Samalla tavalla nyt syyllistät tolleroa, vaikka keksit asian omasta päästäsi.)

      • jaskanpauhaja

        Voisitko lopettaa suunsoittamisen ja itse käyttää vaikkapa palstan hakutoimintoa, kun asia tuntuu sinua noin kovasti vaivaavan?


      • Kyselitkö sinä tätä: ”....miksi vedit minut mukaan avaukseesi.”

        No kyselitkös sinä? Vastaappa vuorostasi. ;))))


    • 3+17

      Vanha Vennamo piti aina linjansa, ei vaikka kuinka yritettiin johtaa häntä harhaan, hän puhui vain siitä asiasta mitä ajeli eteenpäin, kyllä kansa tietää.

    • Juonius jatkuu ja ja

      Ei muutakuin ne jotka tietävät asiansa, ei kannata lähteä jymäyttäjien pyöritettäväksi ja harhaan johdetuksi, alkuujaan kierät johtivät harhaan muka valuutakauppaa tehden, ei kannata tässä selvittelyssä joutua heidän vietäväksi ja harhautetuksi.

      • paakkunainen

        herran kelkassa on turvallisempaa olla höynäytetty hahaa


    • Mihinkäs se "Rekkaamaton tusinanilkki" nyt hävisi. Tollero oli kuin olikin olemassa, eikä se ollut sinä. Oletan, että ainakin loivasti pahoittelet puheitasi siitä, että olen sotkenut sinun johonkin mukaan. Tule nyt esiin ja ole kuin mies. ;))))

      Tollero siis löytyi. Minun vain piti kertoa se näille avuttomille parkujille. Nyt olisi kaunista, että porukalla pyytäisitte anteeksi minulta pahoja puheitanne. Osasittehan te niin reippaasti porukalla parkuakin, tosin satuitte vaan olemaan surkeasti väärässä. ;)))

    • ”Olit jo aloittanut EOK-pelleilyn, ennen kuin ko tollero asiasta huomautti”
      Et viitsisi valehdella. Aikajärjestys on tässä:

      Pelleilyn alla” 20.7.2014 10:42
      Yleisön pyynnöstä: EOK/ 20.7.2014 12:16

      Yleisön pyynnöstä-teksti oli vastine tolleron valitusvirteen.
      On kiistatta näytetty, että tollero otto asian puheeksi ja valitti minun pelleilevän EOK:n kanssa.
      Se, mitä tollerolle vastaan ja miten, on täysin minun asiani.

      Tollero oli kiistatta olemassa, olitte väärässä. Asiaa voisitte pyytää minulta kauniisti anteeksi ja se olisi siinä. ;)))

      • PS.
        Mihinkäs se "Rekkaamaton tusinanilkki" nyt hävisi. Kaipaisin häntäkin perumaan puheitaan. ;)))


      • Valetollero_1
        valuuttakauppias kirjoitti:

        PS.
        Mihinkäs se "Rekkaamaton tusinanilkki" nyt hävisi. Kaipaisin häntäkin perumaan puheitaan. ;)))

        Pitkän linjan capitalaisena aito tollero pyrkii kääntämään huomion epäolennaisuuksiin. Purkaa pahaa mieltään siitä kun ulosottomies kolkuttaa ovella ja vaimo lähti.


    • Kas, kas. Yrität kiemurrella vielä.

      Tollero-gate alkoi kiistatta minun 20.7.2014 12:16 viestistäni.
      Aiemmissa EOK-viesteissäni ei ole sanakaan siitä, että tollero oli toivonut yhtään mitään.

      Piistä en tässä tollero-gate ketjussa ole puhunut yhtään mitään. Olen itse ilmoittanut täällä, että annoin lupauksen Herralle siitä, että pysyn tästä taikinapäiden tolloudesta visusti erossa. Näin lupasin ja tämän pidän.;)))

      Osoitin kiistatta, että tolleron viesti on totta. Mihinkäs se kohtelias anteeksipyyntö näin äkkiä unohtui? ;)))

      "Rekkaamaton tusinanilkkiä" minä vielä kaipaan, Minulla on kumikana kynimättä hänen kanssaan. ;)))

      Kirjoitan kyllä tästäkin episodista opettavaisen jälkikirjoituksen tälle palstalle. Siihen asti ”Tolleroiden Oma palsta” olkoon auki ja kaikki tollerot tervetulleita keskustelemaan kanssani.

      Vastaan edelleenkin kaikille. ;))))

      • PS. Jos tuntuu siltä, että teitä vedätettiin, niin tunne on aivan totta. Ajattelin hetken aikaa viedä tätä tolleroiden omaa litran mittaa pitkin toria. ;))))


      • Toivetta
        valuuttakauppias kirjoitti:

        PS. Jos tuntuu siltä, että teitä vedätettiin, niin tunne on aivan totta. Ajattelin hetken aikaa viedä tätä tolleroiden omaa litran mittaa pitkin toria. ;))))

        Voitko lähettää linkin siihen viestiin jossa tollero valitti että olet vallan unohtanut EOK:n?


      • Toivetta kirjoitti:

        Voitko lähettää linkin siihen viestiin jossa tollero valitti että olet vallan unohtanut EOK:n?

        Leikki on leikitty. Väsääppäs nyt kiltisti se anteeksipyyntö minulle.

        Sattuuhan sitä ja sinulle näyttää sattuvan tavallista tiheämpään. ;))))


    • Nokkaan tuli

      "Minulla on huonoja kokemuksia Pii-keskustelun ajoilta."

      En ihmettele kun sait pii-keskustelussa niinkin pahasti nokkaan.

      Piimies määräsi tahdin ja suunnan ja sinä itkit.

      • Lainasit väärin. ;)))

        Kerroin, että huonot kokemukset liittyivät siihen, että tollero lähti minun viestieni copy/paste-palasilla rämmeltämään matematiikkapalstalle ja yritti esiintyä minuna.
        Eihän se torvelo osannut mitenkään puolustaa minun tekstejäni.

        Hävettää vieläkin, kun ajattelen, millainen pölvästi siellä esiintyi minuna. ;)))


      • Muistellaan yhdessä
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Lainasit väärin. ;)))

        Kerroin, että huonot kokemukset liittyivät siihen, että tollero lähti minun viestieni copy/paste-palasilla rämmeltämään matematiikkapalstalle ja yritti esiintyä minuna.
        Eihän se torvelo osannut mitenkään puolustaa minun tekstejäni.

        Hävettää vieläkin, kun ajattelen, millainen pölvästi siellä esiintyi minuna. ;)))

        Muistellanpas nyt ihan kohdalleen mitä matematiikkapalstalla oikein tspahtui Suuren piikeskustelun aikoihin.

        Piitä koskevista viesteistäsi koostettiin mahdollisimman sanantarkka avaus matematiikkapalstalle. Avaukseen tuli matematiikan harrastajilta vastauksia, jotka eivät mitenkään sinua mairitelleet. Niissä murjottiin väitteesi kanveesiin että heilahti.

        Avaukseen saadut vastsukset kopioitiin sanantarkasti talousrikosten palstalle. Täällä sinä tunnistit vastausten koskevan omia kirjoituksiasi ja riensit niihin vastaamaan koppavaan tyyliisi. Vsstaustyylisi herätti hämmennystä matematiikkapalstalla, koska eivät he voineet ymmärtää väärässä olosi ja ylimielisyytesi yhdistelmää.

        Tätä dialogin uskollista kopiointia palstalta toiselle jatkui jonkun aikaa, kunnes pääsit jyvälle siitä mistä suunnasta selkääsi paukahtelevat kepiniskut oikein tulivst. Minkä jälkeen menit matematiikkapalstalle pala kurkussa selittämään koppavuuttasi.

        Kukaan muu ei matematiikkapalstalla puolustanut ajatuksiasi kuin sinä itse. Olen samaa mieltä, että ajatuksesi kokivat siellä pahan haaksirikon. Mutta älä ole pahoillasi. Olit väärässä eikä kukaan muukaan olisi höperöä teesiäsi sen kummemmin puolustanut.


      • Matematiikkoko?
        Muistellaan yhdessä kirjoitti:

        Muistellanpas nyt ihan kohdalleen mitä matematiikkapalstalla oikein tspahtui Suuren piikeskustelun aikoihin.

        Piitä koskevista viesteistäsi koostettiin mahdollisimman sanantarkka avaus matematiikkapalstalle. Avaukseen tuli matematiikan harrastajilta vastauksia, jotka eivät mitenkään sinua mairitelleet. Niissä murjottiin väitteesi kanveesiin että heilahti.

        Avaukseen saadut vastsukset kopioitiin sanantarkasti talousrikosten palstalle. Täällä sinä tunnistit vastausten koskevan omia kirjoituksiasi ja riensit niihin vastaamaan koppavaan tyyliisi. Vsstaustyylisi herätti hämmennystä matematiikkapalstalla, koska eivät he voineet ymmärtää väärässä olosi ja ylimielisyytesi yhdistelmää.

        Tätä dialogin uskollista kopiointia palstalta toiselle jatkui jonkun aikaa, kunnes pääsit jyvälle siitä mistä suunnasta selkääsi paukahtelevat kepiniskut oikein tulivst. Minkä jälkeen menit matematiikkapalstalle pala kurkussa selittämään koppavuuttasi.

        Kukaan muu ei matematiikkapalstalla puolustanut ajatuksiasi kuin sinä itse. Olen samaa mieltä, että ajatuksesi kokivat siellä pahan haaksirikon. Mutta älä ole pahoillasi. Olit väärässä eikä kukaan muukaan olisi höperöä teesiäsi sen kummemmin puolustanut.

        Ei ole totta, mikä ääliö tuo Lautapää on!!!

        Sinnehän se toden totta oli mennyt itkemään pahaa oloaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9989495#comment-68507656-view


      • Haalsilärvi

        Sinussako järki kohtaa valon.
        Jos wincaput otti noin voinnille, suosittelen tohtori Coltin pillereitä..


      • hehhehepiipii
        Haalsilärvi kirjoitti:

        Sinussako järki kohtaa valon.
        Jos wincaput otti noin voinnille, suosittelen tohtori Coltin pillereitä..

        Itsestäsikö Valkku puhut?


    • Jos joku palstan pienistä tolleroista tuntee, että hänelle on jäänyt vastaamatta, kipi kipi viestiä väsäämään.

      Valuuttakauppasetä vastaa kaikille. ;))))

    • Huumoripläjäys

      "En ihmettele kun sait pii-keskustelussa niinkin pahasti nokkaan.

      Piimies määräsi tahdin ja suunnan ja sinä itkit. "

      Heh... Näin taisi käydä.

      • No niin, Tolleroiden Oma Palsta sulkeutui nyt ja Valuuttakauppasedän vastausvuoro näinmuodoin myös päättyi. ;)))


    • Tähän hyvä päättää

      "En ihmettele kun sait pii-keskustelussa niinkin pahasti nokkaan.

      Piimies määräsi tahdin ja suunnan ja sinä itkit.

      Heh... Näin taisi käydä."

      Kyselytunti loppu.

    • Tolleroiden Oman Palstan -lähetys on päättynyt ja Valuuttakauppasetä lähtee nyt p_skalle.;)))

      PS. Ne anteeksipyynnöt taisivat juuttua tiellä kurkkuun, mutta enhän minä oikeasti uskonut, että pikkunilkit jaksaisivat venyä moisiin suorituksiin. ;))))

    • Palvelu ei loppunut

      Piimies määräsi tahdin ja suunnan ja sinä itkit.

      Se siitä ja paskallakäynnistä

    • Tyhjätaskuja kaikki

      Piin lukema on jo ajat sitten lyöty lukkoon ja tämä valuutakauppakin mitäse on järkipiireissä.

      Nämä tollerot vain sävelsi lumeksi valuutankauppaa, mutta jakoivat muitten rahnat taskuihinsa ja nyt tyhjinä miehinä vaikertavat, aina on sanottu jotta kannetu vesi ei kaivossa pysy, niinkuin näillä manit.

    • Ympäri käydään

      Hohhoho hoo! Nyt vasta huomasin, että niinkin myöhään kuin reilu kuukausi sitten palasit uudelleen matematiikkapalstalle selittelemään kohteluasi. Kiintymyksesi tähän foorumiin on kyllä jo patologista. Huomasin kuitenkin, että otit välittömästi taas pataasi. On sinulla valtava tuo ylimielisyys, kun et millään pysty vuosienkaan jälkeen hyväksymään olleesi väärässä. Mikähän kasvatuksessasi meni niin pieleen?

      • Voi elämän kevät

        """""On sinulla valtava tuo ylimielisyys, kun et millään pysty vuosienkaan jälkeen hyväksymään olleesi väärässä.""""""

        Vielä kolmen vuoden jälkeen piti mennä matematiikkapalstalle itkemään kovaa kohtaloaan.

        Voi elämän kevät!

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9989495


    • Apuakut lujassa

      Valtsun kaikki tietää tämän kuivan reenaajan, jossa ei ole nahka, kuin luitten päällä, mutta mutta onkos keräilyhaaviin jäänyt nyt yhtään urhoolista käännön puollustajaa, siis tähän jossa valehen pojalta kietaistiin pirusti näille housuttomille pitkään nukkuville aamusta, nämähän on jo tyhjiä mahoja, ei lähe vaikka kuinka ruuttaa, siis kuinkas taas uuet hommat orastaa näillä vähän nähneillä.

    • Kovat kokemukset opettavat. ;)))

      Vuosia sitten matematiikkapalstalla esiintyi minuna sellaisia pölvästejä, että vieläkin hävettää, kun sitä muistelen.

      Pitihän minun varoittaa, että taikinapäät saattavat uudelleenkin yrittää samaa temppua, vallankin tuo innostus keskustella piin kummallisuuksista ei tunnu mitenkään laantuvan.

      Muutenkin korostan, että aidon, alkuperäisen ja laadukkaan Valuuttakauppiaan tunnistaa sinisestä nikistä, muu voi olla sekundaa. ;)))

      • Hai ja laiva

        Jos sinuna esiintyneet antoivat pölvästin vaikutelman, johtui se siitä että he uskollisesti kopioivat tekstejäsi.


    • Tikka päätty

      ""Vuosia sitten matematiikkapalstalla esiintyi sellainen pölvästi, että vieläkin hävettää, kun sitä muistelen.""

      Olet näköjään edelleen tuo sama pölvästi.

      Käykää nyt hyvät ihmiset lukemassa vallun uusimmat itkut sieltä läpi jos haluatte nauraa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9989495

    • Huomasin kyllä, että taikinapäiden kirjoitusinto oli kirvoittanut matematiikkapalstalla kommentin.
      ”….tylsempää on, että täällä ei ole tieteellistä etikettiä, joka auttaisi vastustamaan negatiivisia tunnepurkauksia ja antitieteellistä kieltä, joka on ympäripyöreyksiä, toisen syyttelyä, mututuntumia…”

      Toivoisin kovin, että meidän välinen kiistely – jos sitä nyt voi kiistaksi kutsua – pysyisi tällä palstalla. On kovin turhaa, että pienestä tulkintaerosta, joita meillä on piin suhteen, käydään huutelemassa apuja matematiikka-, Rovaniemi- ja kotileipojat palstoilla.

      Sitä paitsi, enhän minä enää keskustele piistä. Lupasin pyhästi Herralle, että olkoon viimeinen kerta, kun käyn moista kiistaa kyvyttömien ja ymmärtämättömien taikinapäiden kanssa. Se mikä on luvattu, se pitää. Sillä enhän tahdo olla viimeisellä tuomiolla se, johon syyttävä sormi osoittaa ja jyrisevä ääni lausuu tuomiota: Olet, Valuuttakauppias, kuitenkin jankuttanut piistä, vaikka pyhästi lupasi lopettaa.

      Tokihan tiedän, että olen herättänyt pahaa mieltä taitamattomien ja ymmärtämättömien parissa. Sille en mahda mitään, sillä minähän olen tässäkin asiassa oikeassa. ;))))

      • Hai ja laiva

        Eiköhän se taikinapää siellä matematiikkapalstalaisten mielestä ole juuri sinä. :-)

        Huomasin, että jätit lainauksestasi ensimmäisen kappaleen pois. Vaikka se oli aivan yhtä pätevästi perusteltu kuin sinunkin juttusi...

        Ymmärrän, että sinua keljuttaa vieläkin kun kompastuit pöyhkeilyysi. Olihan se noloa, kun osaajat pistivät sinulle luun kurkkuun.


      • Piin punajuuri
        Hai ja laiva kirjoitti:

        Eiköhän se taikinapää siellä matematiikkapalstalaisten mielestä ole juuri sinä. :-)

        Huomasin, että jätit lainauksestasi ensimmäisen kappaleen pois. Vaikka se oli aivan yhtä pätevästi perusteltu kuin sinunkin juttusi...

        Ymmärrän, että sinua keljuttaa vieläkin kun kompastuit pöyhkeilyysi. Olihan se noloa, kun osaajat pistivät sinulle luun kurkkuun.

        Jos otetaan kaikki jutut huomioon niin olet häviöllä valuuttakauppiaalle

        400 % - 1 %

        saat tietysti tasoitusta kun sulla on tuo ulosottomies kintereillä..
        Tai piaskat, maksa velkas.
        Ota se kuuluisa kuutiojuuri piistä, niin saat saman tuloksen kuin matemaatikot.


      • Voihan nöpö
        Piin punajuuri kirjoitti:

        Jos otetaan kaikki jutut huomioon niin olet häviöllä valuuttakauppiaalle

        400 % - 1 %

        saat tietysti tasoitusta kun sulla on tuo ulosottomies kintereillä..
        Tai piaskat, maksa velkas.
        Ota se kuuluisa kuutiojuuri piistä, niin saat saman tuloksen kuin matemaatikot.

        Mitkä jutut pitäisi huomioida ja miten ulosottomies minuun liittyy?


      • PiimiesVeiJaSinäViki

        Lopeta nyt jo itkeminen. Etkö saanut matematiikkapalstalla tarpeeksi huomiota kolme vuotta sitten kun taas piti sinne menne? Säälittävää luettavaa tuo räpeltämisesi.

        Mutta oli mukava nähdä että olit muuttanut mielipiteesi. Jos mielipiteesi olsii jo alunperin ollut tuo, mitään keskustelua ei olisi tarvinnut käydä.


      • Sut on nähty
        Piin punajuuri kirjoitti:

        Jos otetaan kaikki jutut huomioon niin olet häviöllä valuuttakauppiaalle

        400 % - 1 %

        saat tietysti tasoitusta kun sulla on tuo ulosottomies kintereillä..
        Tai piaskat, maksa velkas.
        Ota se kuuluisa kuutiojuuri piistä, niin saat saman tuloksen kuin matemaatikot.

        Kirjota vaan vallu omalla nikilläsi.


    • ”…taikinapää siellä matematiikkapalstalaisten mielestä…”
      Minä en osaa vastata matematiikkapalstalaisten puolesta. Jos asia vaivaa, kannattaa kipasta sinne kysymään asiaa. ;)))

      Eihän nämä matematiikka-asiat ole seinäänpissimiskilpailuja siitä, kenen roiskeet ne korkeimmalla ovat navetan seinällä. Ei ole kysymys voitoista tai tappioista tai kenen kitarisoihin saakka se värttinäluu tungettiin.

      Kysymys on siitä, mikä on totta ja oikein. Enhän minä voi luopua totuudesta vain sen vuoksi, että pieni ryhmä taikinapäitä ei pysty asiaa ymmärtämään.

      Natsisaksan aikoihin sata saksalaista tiedemiestä julkaise opuksen siitä, miksi Albert Einstein on väärässä. Alberttia tuo ajatus kovasti nauratti. Totisesti sata tolloa yhdessä ei edelleenkään vastaa yhtä viisasta. Äly ei summaudu.;)))

      Mutta harrastuksenne on hyvä. Kehotan jatkamaan sitä. Ainahan ihminen voi viisastua. ;))))

      • 10+14

        ""Ainahan ihminen voi viisastua. ""

        Sinä sentään viisastuit kun kolmen vuoden kuluttua aloit olemaan asiasta samaa mieltä kuin muut kirjoittajat.


      • Niskantaivuttaja

        Valkku, tuo matematiikkapalstan oma taikinapää ainakin viisastui kolmessa vuodessa sen verran, että myönsi vastaväittäjiensä olleen oikeassa. Tällä palstalla vaan ei niska taivu sitä tekemään. :-p


    • Älyn yhtälöitä pääll

      ---Äly ei summaudu---

      Niinkö meinaat, jottei sitä voi pinota päällekän niinkuin matkalaukkuja, jotta ylettyisi päältä korkeanmalle.

      Älyttömyys kyllä summautui näillä, tekivät nuanvaan 100 -millin potin valehtelemalla, vuori on tietysti jo tasattu, eipä sekään läjänä pusynyt...

    • Äly ei summaudu.;)))

      Kolmesta taikinapäästä ei yhdessäkään saada tehtyä yhtä viisasta. Matkalaukkuvertaus oli varsin sattuva.

      Sitä meinaan. ;)))

      • Olet itku pilli

        Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!

        Mutta hyvä että muutit mielipiteesi, nyt se sellainen kuin kuuluukin olla.


      • ilman lääkitystä
        Olet itku pilli kirjoitti:

        Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!

        Mutta hyvä että muutit mielipiteesi, nyt se sellainen kuin kuuluukin olla.

        Onko rosvopalstasta tullut vaikeasta aivovammasta "kärsivien" temmelyskenttä?

        "Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!"

        Ei ole täysjärkisen tekstiä, montako ponzzia on menettänyt mielen tasapainon ja autaisko Dr. Coltin 0,45" caliberin pilleri..


      • pitkään seuraillut
        ilman lääkitystä kirjoitti:

        Onko rosvopalstasta tullut vaikeasta aivovammasta "kärsivien" temmelyskenttä?

        "Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!"

        Ei ole täysjärkisen tekstiä, montako ponzzia on menettänyt mielen tasapainon ja autaisko Dr. Coltin 0,45" caliberin pilleri..

        Vaikka laittaa pilleriannostelijan ulokkeen suuhunsa ampuisi ohi...ei näillä ponzzoreilla vaan mikään onnistu.
        Ei edes kuittailu


      • Vt. Piitohtori
        pitkään seuraillut kirjoitti:

        Vaikka laittaa pilleriannostelijan ulokkeen suuhunsa ampuisi ohi...ei näillä ponzzoreilla vaan mikään onnistu.
        Ei edes kuittailu

        "Ei ole täysjärkisen tekstiä...."
        Olkaamme kuitenkin armollisia, kaikille ei ole kauhalla annettu.

        Ystävällinen ja ymmärtävä käytös on sitä kanssaihmisten terapiaa, jota me kaikki voimme jakaa kärsiville lähimmäisille. ;)))


      • toivomus snadi
        ilman lääkitystä kirjoitti:

        Onko rosvopalstasta tullut vaikeasta aivovammasta "kärsivien" temmelyskenttä?

        "Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!"

        Ei ole täysjärkisen tekstiä, montako ponzzia on menettänyt mielen tasapainon ja autaisko Dr. Coltin 0,45" caliberin pilleri..

        Kirjoita vaan vallu omalla nikilläsi.


      • knowing me
        ilman lääkitystä kirjoitti:

        Onko rosvopalstasta tullut vaikeasta aivovammasta "kärsivien" temmelyskenttä?

        "Byääääh! Miksi menit matematiikkapalstalle itkemään että sait täällä nokkaan isoilta pojilta? Byäääh!"

        Ei ole täysjärkisen tekstiä, montako ponzzia on menettänyt mielen tasapainon ja autaisko Dr. Coltin 0,45" caliberin pilleri..

        Mikä on caliberi? Ei taida olla suomen termi.


      • knowing me kirjoitti:

        Mikä on caliberi? Ei taida olla suomen termi.

        Dodge Caliber on myynnissä myös Suomessa. ;)))


    • Voisko olla,

      että laskentoa yliopistossa opiskellut valuuttakaupan tehokas suosittelija jaksais jankata näistä lukusarjoista ?

      • Alahan jo

        Menehän Lehmämies jo nukkumaan siitä.


    • Täällä sitä saa pika-diagnoosin vaikka keskellä yötä. Toista se on terkkarissa, lääkäriin ei pääse vaikka olisi käsi irti poikki. Tosin nämä tämän palstan diagnoosit ovat vähän sinne päin, mutta niinhän se oli sekin Mehiläisen virolainen tohtori, joka minulle pelkkää Buranaa kauppasi, vaikka saikkua oli hakemassa ja kuumettakin oli 38 pykälää päällä ja niin heikko olo, että silmissä musteni. Piti sitten olla kolme päivää poissa töistä ihan omin luvin.

      Se on totta, että minä suhtaudun patologin kiinnostuksella Winkkariin. Mukava sitä on leikellä palasiksi ja katso, mihin se klubi oikein kuoli. Nyt näyttää että siltä, että päällimmäiset kuolinsyyt olivat ahneus ja tyhmyys. Voi olla, että mukama oli myös törkeää ammattitaidottomuutta. Kirjoitan kyllä aikanaan täydellisen kuolinsyyraportin, mutta katsotaan asia ensin loppuun.

      Tuo syyte tekopyhyydestä hieman kopsahti, sen myönnän. Täytyy minun tutkia sisintäni ja pohtia, olisinko tosiaan samanlainen kuin nämä klubilaiset: Niin viatonta ja syytöntä ulospäin, mutta silkkoja pikkurosvoja sisältä. Jos moista vikaa itsessäni havaitsen, kerron sen kyllä rehellisesti ja heti täällä.

      Sillä sanoohan Kirja, että toreilla ja turuilla huudetaan julki se, mitä te klubissa salaa supatitte. ;)))

      • Valkku toistaa itseään

        Tyypillistä Valkkua tekohauskaa ja itserakkautta piisaa, mutta ei enää muuta asiaa kuin patologista trollailuA.


      • Lisää näitä
        Valkku toistaa itseään kirjoitti:

        Tyypillistä Valkkua tekohauskaa ja itserakkautta piisaa, mutta ei enää muuta asiaa kuin patologista trollailuA.

        Sinusta voisi tulla vallun pysyvä psykiatri, niin kohdilleen menee analysointi.

        Vallu ei vaan ilmeisesti ole valmis maksamaan kun ei ymmärrä omaa tilaansa.


    • PS. Huomasin juuri, että Tolleroiden Omalla Palstalla tuli 100 viestiä täyteen. Tämä on hyvä tulos. Olen ylpeä omasta ja tolleroitteni puolesta. ;)))

    • 9 v

      PS. Tämä unohtui eli nostetaan tarinoiden tasoa

      Valhe

      Elipä kerran tyttö nimeltä Elina. Elina oli 7 vuotias ja aika kiltti. Eräänä päivänä Elina lähti äitinsä kanssa kauppaan. Kaupassa Elina huomasi ihanan pehmonallen jonka hän halusi. Yhtäkkiä Elina näki hirveän ihanan ja kauniin nuken, Elina heitti nallen pois ja otti nuken syliinsä. Minä haluan tämän nuken äiti, Elina parkui. Et sinä noin kallista nukkea voi ostaa, kyllä voin Elina sanoi. Seuraavana päivänä Elina lähti päiväkotiin, siellä oli Elinan kaveri Tiina.Tiinan ympärillä oli paljon väkeä Elinakin meni väen sekaan ja tiinalla oli juuri samanlainen nukke kuin Elina oli nähnyt kaupassa. Minullakin on tuollainen nukke Elina sanoi kateellisesti,onko Tiina vastasi tuo se sitten huomenna tänne niin leikitään niillä. Seuraavana päivänä Elina kertoi äidilleen valheesta. En voi sille mitään että menit valehtelemaan, nyt sinun täytyy vaan kertoa Tiinalle totuus. Päiväkodissa Elina kertoi Tiinalle että hän oli valehdellut. Ei se mitään leikitään minun nukella. Ja niin he leikkivät yhdessä loppupäivän.

      Tämän sadun lähetti

      Kaisa 9v.Vantaa

    • ”...vallun pysyvä psykiatri...”

      Ajatus on hauska ja kokeilemisen arvoinen. Minä - avoin ja rehellinen kun olen - kerron muutenkin täällä miten menee ja mitä kuuluu. Humppa-Einari voisi sitten analysoida, miten terveitä juttuni ovat ja onko kehitystä tapahtunut.

      Einarilla on kuitenkin muutama paha tapa, joista toivoisin analyytikkoni pääsevän irti. Einari on yhtä tosikko kuin rautakanki. Lisäksi Einari on hölösuu. Oikein analyytikon tulisi myötäillä potilasta tyylillä, että aivan ja kerroppas vähän lisää. Meidän Einari ei malta kuunnella vaan inttää mylkyttää omia lapsellisia mielipiteitään.

      Että jospa te tuota Einaria ensin porukalla neuvoisitte viisaammaksi ja aloitetaan ne istunnot sitten.

      Mitäs tuumitte? ;))))

    • PS. Lehmämieheltä kyselen tässä.

      Humppa-Einari pyytää kahtakymppiä diagnoosipalveluistaan. Arvaako sille maksaa?
      Jos se käyttää rahan leipään tai ulosottomiehelle, minusta asian on silloin hyvä. Pelkään kuitenkin, että sekin raha valuu varatuomarin taskuun.

      Mitäpä neuvoisit?

    • Ja kaikella tällä

      turhanlässytyksellä meinataan saada kusettajat todistetuksi rehellisiksi herrasmiehiksi ?

      Yhä edelleen pölistään valuuttakaupasta, joka tuottaa 400%, vaikka tiedetään Neron tehneen sillä persnettoa ja rajusti.

      Huu-haa.

      http://m.youtube.com/watch?v=gRKQSCWorN0

      • Valkku kerjää

        Tämänkin illan mittaan on Valkku edelleen käyttänyt palstaa ihan vain huomion hakemiseen. Muuta funktiota ei noilla mukahauskoilla kirjoitteluilla ole.


    • No, täytä EOK'n

      Seuranta- ja valvontaraportti

      Ja Pasila:

      http://m.youtube.com/watch?v=XMM9xsuLLnM

      En ikävä kyllä ole V.kauppias, vaan viihdytän itseänin teidän valuutta-uskovaisten pöhköydellä. Yhtä hauskoja juttuja on helluntalaisten 24 palstalla...

      • wessak

        Ketään ole wessaklupi kiinnostanut enää pitkään aikaan, paljon hävisit idiootti?


      • Akin kaveri
        wessak kirjoitti:

        Ketään ole wessaklupi kiinnostanut enää pitkään aikaan, paljon hävisit idiootti?

        Aki, opettele lukemaan ja asiallisempaa ilmaisua seuraavalla kerralla.


    • Kirjoitetaanpa sitten vähemmän hauskasti.

      Koijarit huutelevat täällä, että Winkkari on vanhentunut, ketä enää kiinnostaa menneen vuoden lumiukot.

      Ei näin. Näin helpolla ette sentään karkuun luiki. Hatullinen asioita on kesken ylemmissä oikeusasteissa. Eräät rikostuomiot ovat vielä käsittelyssä. Mielenkiintoinen yksityiskohta on myös se, voiko rikoksesta hyötyä sillä verukkeella, että rahat ovat menneet maailman tuuliin.

      Nämä ahneet ja pikkurikolliset nilkit ovat kovin lyhytpinnaista väkeä; tänään tätä, huomenna tuota. Tällä palstalla klubilaiset vannoivat kääntävänsä kaikki kivet kunnes totuus on kaivettu esille. Lupaisin ystävällisesti tulla mukaan tähän kivien kääntötalkoisiin ja ajattelin kyllä jaksaa käännellä näitä kiviä vielä jokusen vuoden.

      Tottahan se on, että kirjoittelen lämpimikseni täällä kaikenlaista. Pidän samalla tuota yksinkertaista ja tosikkoa Humppa-Einariakin vireessä. Tästä älkää pahastuko. Pauli Nevala heitteli kulkiessaan pieniä kiviä, pysyi käsi lämpimänä. Sittten isoissa kisoissa paremmin lähteen. Samalla asenteella minä täällä kirjoittelen.

      Mestarinkin pitää pysyä vireessä ;)))

      • Tanssi mun tyttöni

        Asiallisempi tyyli kesti yhden kappaleen. Sen jälkeen Valkun hermo ei enää pitänyt. Loppuosassa saimme tietää Valkun haluavan pitää mestaria vireessä ja nimesi jonkun Einarin sen kohteeksi. Voimme lukea Valkun innokkaasti tarjoilemista vanhoista ketjuista, että nimeä Einari käytettiin alunperin hänestä itsestään. Siitä voimme päätellä mikä on Valkulle mieluisin tanssi, sillä itserakkaalla kaikki jutut keriytyvät lopulta omaan itseen.


    • Pitää paljastaa tuon Humppa-Einarin etymolgia.

      Einari oli vanhapoika, kova työmies ja teki maatöitä taloissa siihen aikaan kun niitä vielä oli.

      Jos Einari otti viinaa, ei se koskaan ollut näkyvästi humalassa. Einari tykkäisi käydä Tervolan lavalla tansseissa kesäisin. Valssit ja tangot sai Einarin puolesta olla, mutta kun humppaa soitettiin, Einari ampaisi tanssimaan kuin ammus. Humppa-Einariksi sitä sanottiin ja ankara Einari olikin humppaa viemään. Siinä oli akat hätää kärsimässä. Einarin humppa oli jotakin pikajuoksun ja kolmiloikan välimuotoa.

      Että älä sinä Einari pahastu, jos minä sinua Humppa-Einariksi nimittelen. Tanu mies se oli.;))))

      • Sinä einari

        ****Voimme lukea Valkun innokkaasti tarjoilemista vanhoista ketjuista, että nimeä Einari käytettiin alunperin hänestä itsestään.****


      • Tanssi mun tyttöni

        Jaa-a, kyllä se olit sinä joka ensimmäisenä tällä palstalla vastasi puhuteltaessa Einariksi. Sinä olet ainoa, joka pitää Einaria nestarina, ja ainoastaan sinulla on itsestäsi niin korkea käsitys. Itse varmaan tiedät miten sinulle maistuu humppa ja mitä muita ominaisuuksiasi olet Einariin projisoinut.


    • Hyvin te pojat jaksatte päivystää. Siitä täysi tunnustus. ;))))

    • "Ei tahdo toimistotyöstään oikein tulla mitään."

      Nyt pitää aiheuttaa syvä pettymys koijareille jällen kerran. Toimistohommia nykerrän tuolla läppärillä ja toinen kone on wlanissa kiinni muuten vaan surfailua varten. Välillä on mukavaa oikaista selkää ja vilkaista toiselta koneelta, että miten nämä palstan päivystäjät täällä jaksavat painaa väijyvuoroaan.

      Arvostaisin kovasti, jos todellakin ajattelitte antaa minulle hetken omaa rauhaa. Kauniisti tehty. Onhan se toden sanoakseni hieman rasittavaa, jos saman päivän aikana pitää neljäkin kertaa tahkota saman tolleron nenää aitan seinään. ;)))

      Ei näin kuumalla kukaan jaksa olla toimistolla töissä. Minäkin olen etätyössä nyt jokusen päivän, kirjoittelen mitä viitsin ja käyn välillä uimassa. Sitä pitäisi teidänkin päästä yhteiskunnassa sellaiselle oksalle, että ei aina ole pomoa tai kellokallea niskan takana huohottamassa.

      Kesäisin terveisin.;))))

    • Pojjaat, poijjaat! Eikös sitä pitänyt antaa omaa rauhaa minullekin. Niinkö pian koijarit unohtavat lupauksensa?

      Kuten tuo juuttumisteoria lupailee: "Selvä tauko tai huomion kiinnittäminen muualle helpottavat juuttumisesta irtautumista." ;))))

      Käväisin muuten uimassa täällä eteläisen Suomen tauti-järvessä. Odottelen mielenkiinnolla, iskeekö nyt kolmen päivän jalla-jalla. ;))))

    • PS.
      Näistä pika-diagnooneista lupailin jo alustavasti maksaa parikymppiä kappale. Pyysin Lehmämiestä vahvistamaan, että asia on tolkku. Ei ole kuulunut lehmämiehen vahvistusta vielä.

      Ootellaan. ;)))

    • Huokaus. Täytyy ainakin tunnustaa, että väijymies ottaa raskaan jobinsa vakavasti. Taas tuli 6 min. sisällä paluupostina jankutus.

      Jos ette mitenkään pahastu, niin olen poissa ainakin tunnin. Pitää käydä kaupassa, tankata auto ja muija huuteli jotakin, että keittiön mattoa pitäisi laittaa lipuveteen likoamaan.

      Voitte minun luvallani ottaa itsekin pienen väijytauon. Näin kuumana päivänä pitää muistaa juoda ja suolaistakin on hyvä ottaa. Jaksatte sitten paremmin väijyä. ;))))

    • Tiukka on nakki, 5 min. ja paluupostina samaa jankutusta. Raukissa, kun asioita otettiin aika tosissaan, oli tiukkoja väijyjä, mutta sielläkin vaihto tuli aina parin tunnin päästä.

      Toivon hartaasti, että osasitte ottaa edes tämän tunnin tauon, jonka lupaisin. ;))))

      PS. Onkohan tuota Lehmämiestä näkynyt? Olisi vähän asiaa.

      • PPS. Einari tuossa ylempänä lupaili jo taukoa. Liitytkö Einarin poikaporukkaan? ;)))


      • Hai ja laiva
        valuuttakauppias kirjoitti:

        PPS. Einari tuossa ylempänä lupaili jo taukoa. Liitytkö Einarin poikaporukkaan? ;)))

        Valkku-Einari ei näemmä osaa lukea mitä nikin kohdalla kullakin lukee. Pidä sinä vssn se Einari-nimi itselläsi, kun ammoin jo riensit sillä puhuteltaessa vastaamaan. Itsehän itsesi siinä tunnistit.

        Ei näemmä riitä Valkku-Einarille mikään määrä tyydyttämään huomiohuorauksen tarvettaan. Tähän pitää keksiä jokin hoitomuoto, muuten ei palsta koskaan palaudu Einarimme itserakkaan mukahauskuuden näyttämöstä talousrikollisuuden keskusteluareenaksi.


      • jdjd77+303
        Hai ja laiva kirjoitti:

        Valkku-Einari ei näemmä osaa lukea mitä nikin kohdalla kullakin lukee. Pidä sinä vssn se Einari-nimi itselläsi, kun ammoin jo riensit sillä puhuteltaessa vastaamaan. Itsehän itsesi siinä tunnistit.

        Ei näemmä riitä Valkku-Einarille mikään määrä tyydyttämään huomiohuorauksen tarvettaan. Tähän pitää keksiä jokin hoitomuoto, muuten ei palsta koskaan palaudu Einarimme itserakkaan mukahauskuuden näyttämöstä talousrikollisuuden keskusteluareenaksi.

        """"Tähän pitää keksiä jokin hoitomuoto, muuten ei palsta koskaan palaudu Einarimme itserakkaan mukahauskuuden näyttämöstä talousrikollisuuden keskusteluareenaksi.""""

        Hoitomuoto? Miten olisi yliannostus diapamia, trotyyliä tai hamppuköyttä? ValluEinari on syntynyt sukuun jossa itserakkaus on suurin hyve.


      • Hai ja laiva
        jdjd77+303 kirjoitti:

        """"Tähän pitää keksiä jokin hoitomuoto, muuten ei palsta koskaan palaudu Einarimme itserakkaan mukahauskuuden näyttämöstä talousrikollisuuden keskusteluareenaksi.""""

        Hoitomuoto? Miten olisi yliannostus diapamia, trotyyliä tai hamppuköyttä? ValluEinari on syntynyt sukuun jossa itserakkaus on suurin hyve.

        Ajattelin jotain Valkku-Einarin kannalta positiivisempaa hoitoa. Jotain sellaista, joka antaisi koulukiusaajahenkiselle huomiohuoralle kaipaamaansa huomiota, mutta jättäisi palstan muuten toimintakelpoiseksi.

        Koetsn kehittää tässä jotakin, jolla pitää trolli kontrollissa ja asettaa Valkku-Einari paikoilleen. Yhteistyötä se kylläkin vaatisi kaikilta.


    • Pojat tuolla päästelevät vihapuhetta trotyylistä ja huonoista köysistä. Eihän tässä ole kuin tovi, kun samat hemmot itkeskelivät niitä klubin jäseniä, jotka valitettavasti päätyivät itsariin klubin toilailujen vuoksi.

      Älkääpä nyt olko tuollaisia törkymöykkyjä taas, ihan tässä hävettää teidän puolestanne.

      Tässä palstalla on namiskukkeli ”sulje”. Sillähän te saatte minun viestini näkymättömiin ja kuulumattomiin. Eihän näitä minun viestejäni ole kenenkään pakko lukea enempää, kuin persuus ja luonto kestävät.

      Toisaalta, minähän kirjoittelen juuri niin pitkästi kuin asiaa on ja juttua piisaa.

      Pari talvea sitten olin Sallatunturissa lomalla. Tie mökkikylästä ravintolaan vei sopivasti huskyfarmin ohi. No nehän koirat nostivat aina pirunmoisen mekkalan, kun farmin ohi kävelin iltapimeässä. Yhtään illallista en jättänyt väliin siksi, että koirat rähisivät matkalla.

      Tällä asenteella jatketaan. ;)))

      • Hygieenikko

        Sinua ei varmaan haittaa, jos kopioin viestistäsi matkailupalstalle sinne paremmin sopivat osuudet.


      • Hygieenikko kirjoitti:

        Sinua ei varmaan haittaa, jos kopioin viestistäsi matkailupalstalle sinne paremmin sopivat osuudet.

        "Sinua ei varmaan haittaa...."

        Haittaa se. Minulla on huonoja kokemuksia taikinapäistä, jotka yrittivät minulta lainatuilta tekstinpätkillä esiintyä matematiikkapalstalla minuna. Teksti olivat hienoja - olinhan minä ne itse kirjoittanut - mutta sananselittäjä, joka näitä pätkiä yritti selvittää, oli täydellinen tollo.

        Jos mitenkää sopii, niin minä hoidan kyllä kirjoittamisen ihan itse ja kaikille palstoille, joihin tunnen vetoa. En tässä kaipaa äipän pikku apulaisia. ;))))


      • Ei kai haittaa
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Sinua ei varmaan haittaa...."

        Haittaa se. Minulla on huonoja kokemuksia taikinapäistä, jotka yrittivät minulta lainatuilta tekstinpätkillä esiintyä matematiikkapalstalla minuna. Teksti olivat hienoja - olinhan minä ne itse kirjoittanut - mutta sananselittäjä, joka näitä pätkiä yritti selvittää, oli täydellinen tollo.

        Jos mitenkää sopii, niin minä hoidan kyllä kirjoittamisen ihan itse ja kaikille palstoille, joihin tunnen vetoa. En tässä kaipaa äipän pikku apulaisia. ;))))

        """Tekstini oli roskaa mutta sananselittäjä, joka näitä pätkiäni selitti, teki sen täydellisesti."""

        Pitää paikkansa. Sen takia ilmeisesti muutit mielipidettäsi.


      • Ihan hyvä n
        Ei kai haittaa kirjoitti:

        """Tekstini oli roskaa mutta sananselittäjä, joka näitä pätkiäni selitti, teki sen täydellisesti."""

        Pitää paikkansa. Sen takia ilmeisesti muutit mielipidettäsi.

        Parempi myöhään kun ei koskaa.


      • Ihan hyvä n kirjoitti:

        Parempi myöhään kun ei koskaa.

        Arvelinkin, että äipän pikku apulaisia ei mikään järkipuhe pidättele. ;))))


    • Anonyymi

      Ikitrolli.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe