Kyssymys miehille naisen painosta

Marjuli641

Kertokaapas nyt hyvät miekkoset minkälaisia tuntemuksia 50 v naisen mitat 80kg /165 cm kg teissä herättää?
En nyt ole itseeni kovin tyytyväinen lihottuani 7 kg vuodessa suruni vuoksi, mutta kun päätin taas antaa onnelle mahdollisuuden ja laitoin ilmoitusta Suomi24 treffeille, niin yllätykseni oli suuri kun huomasin ikäisteni miesten etsivän enimmäkseen "kevyitä" tyttösiä. Painonko mukaan nainen arvioidaan? Onko 70 kg painavana markkina-arvoni parempi,? Huvittavinta tässä on se, että sisimmässäni olen aivan sama ihminen myös kevyempänä... Näinkös se on, että ei asiaa treffipalstalle enenkuin paino on saatu alas?

91

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elx

      Taitaa niin olla. Lenkille vaan ja hiilarit pois!

    • pää pystyyn!

      Voi ziisus, aina on miehiä, jotka tykkäävät tuhdimmistakin tytöistä.

      Eli älä muilta kysele, äläkä ainakaan tunne alemmuudentunnetta joidenkin koipeliinien takia.

    • 15+11

      Läskiys juoruaa itsekurin puutteesta ihan samoin kuin tupakointikin.

      • ++++

        Montako puntaria painat.


      • marjuli641

        No - perustin ihan menestyvän yrityksenkin tässä vuosi sitten jota pyöritän - Joten en nyt ihan tuota allekirjoittasi... Itsekuria se vaatii että saa homman menestymään. Jännä huomata että noita ennakkoluuloja on...


      • ???
        marjuli641 kirjoitti:

        No - perustin ihan menestyvän yrityksenkin tässä vuosi sitten jota pyöritän - Joten en nyt ihan tuota allekirjoittasi... Itsekuria se vaatii että saa homman menestymään. Jännä huomata että noita ennakkoluuloja on...

        No - jos et ole nykyiseen painoosi tyytyväinen niin mikä estää sinua laihduttamasta? Olisiko itsekurin puute?


      • marjuli641
        ??? kirjoitti:

        No - jos et ole nykyiseen painoosi tyytyväinen niin mikä estää sinua laihduttamasta? Olisiko itsekurin puute?

        Olen alkanut laihduttamaankin. Salillakin on nyt aikaa ja jaksamista taas käydä. Mutta ihmetyttää ihan oikeasti miesten pinnallisuus. Hieman sitä voisin ymmärtää jos painasin 100 kg ja yli, mutta kun 80 kg on näkäjään kauhistus näille suomi24 herroille.


      • ???
        marjuli641 kirjoitti:

        Olen alkanut laihduttamaankin. Salillakin on nyt aikaa ja jaksamista taas käydä. Mutta ihmetyttää ihan oikeasti miesten pinnallisuus. Hieman sitä voisin ymmärtää jos painasin 100 kg ja yli, mutta kun 80 kg on näkäjään kauhistus näille suomi24 herroille.

        Jos et kerran itse ole painoosi tyytyväinen niin miksi miesten tulisi olla?


      • marjuli641
        ??? kirjoitti:

        Jos et kerran itse ole painoosi tyytyväinen niin miksi miesten tulisi olla?

        En ole sanonut että miesten tulisi olla painooni tyytyväinen. Mutta ihmettelen että se estää tutustumista! Itse en ole koskaan asettanut tiukkoja painorajoja ihmisille - kokonaisuus on ollut minulle tärkeämpi. Mutta selväksi tuli, 80 kg nainen on turn out treffimarkkinoilla, ja jos tässä iässä vielä vakikumppanin haluan niin 10 kg pois.


      • ???
        marjuli641 kirjoitti:

        En ole sanonut että miesten tulisi olla painooni tyytyväinen. Mutta ihmettelen että se estää tutustumista! Itse en ole koskaan asettanut tiukkoja painorajoja ihmisille - kokonaisuus on ollut minulle tärkeämpi. Mutta selväksi tuli, 80 kg nainen on turn out treffimarkkinoilla, ja jos tässä iässä vielä vakikumppanin haluan niin 10 kg pois.

        Tärkeintä on kuitenkin että on itse tyytyväinen itseensä. Treffipalstojen vaatimuslistat ovat naurettavia ihan sukupuolesta riippumatta.


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        En ole sanonut että miesten tulisi olla painooni tyytyväinen. Mutta ihmettelen että se estää tutustumista! Itse en ole koskaan asettanut tiukkoja painorajoja ihmisille - kokonaisuus on ollut minulle tärkeämpi. Mutta selväksi tuli, 80 kg nainen on turn out treffimarkkinoilla, ja jos tässä iässä vielä vakikumppanin haluan niin 10 kg pois.

        Minusta sinun paino/pituus on hyvä,yleensä kun nainen lihoo,myös rinnat kasvaa=pyöristyy(älkää nyt alkako saarnata,ei tietty aina).Pyöreys on hyvä,et ole liikalihava.


      • marjuli641
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Minusta sinun paino/pituus on hyvä,yleensä kun nainen lihoo,myös rinnat kasvaa=pyöristyy(älkää nyt alkako saarnata,ei tietty aina).Pyöreys on hyvä,et ole liikalihava.

        Kiitos, kurvikas ja rintava olen ollut aina, ja kuppikoko ... On tullut sinnekkin lisää, F kupissa liikutaan. Ja toisaalta, mies joka painaa alle 80kg ei ole mieleeni. Mielummin sitten sinne 100 kg päälle kuin 80 kg alle. Ehkä vielä löydän omani ennen mittavaa painonpudotusta, toit juuri minulle hiukan toivoa:)


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        Kiitos, kurvikas ja rintava olen ollut aina, ja kuppikoko ... On tullut sinnekkin lisää, F kupissa liikutaan. Ja toisaalta, mies joka painaa alle 80kg ei ole mieleeni. Mielummin sitten sinne 100 kg päälle kuin 80 kg alle. Ehkä vielä löydän omani ennen mittavaa painonpudotusta, toit juuri minulle hiukan toivoa:)

        Olet unelma,tunnustan,olen tissimies,älä ainakaan laihduta.Hyvä että toin toivoa,sinä toit..arvaa mitä?Nauti kurveistasi.


      • joopa joo..huoh
        marjuli641 kirjoitti:

        Kiitos, kurvikas ja rintava olen ollut aina, ja kuppikoko ... On tullut sinnekkin lisää, F kupissa liikutaan. Ja toisaalta, mies joka painaa alle 80kg ei ole mieleeni. Mielummin sitten sinne 100 kg päälle kuin 80 kg alle. Ehkä vielä löydän omani ennen mittavaa painonpudotusta, toit juuri minulle hiukan toivoa:)

        " Itse en ole koskaan asettanut tiukkoja painorajoja ihmisille "
        "Ja toisaalta, mies joka painaa alle 80kg ei ole mieleeni. Mielummin sitten sinne 100 kg päälle kuin 80 kg alle"
        "Mutta ihmetyttää ihan oikeasti miesten pinnallisuus"


      • marjuli641
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Olet unelma,tunnustan,olen tissimies,älä ainakaan laihduta.Hyvä että toin toivoa,sinä toit..arvaa mitä?Nauti kurveistasi.

        Kiitos , mutta mielutiten nauttisin niistä jonkun kanssa ;) Tiedän että mikäli laittasin profiilikuvaan hieman "antavamman" kuvan niin viestejä satelisi.... Mutta, mutta...


      • Hyvälisäpainoon
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Olet unelma,tunnustan,olen tissimies,älä ainakaan laihduta.Hyvä että toin toivoa,sinä toit..arvaa mitä?Nauti kurveistasi.

        Korjaan vielä edellistä,siis en nyt pelkästään tisseistä,tottakai kokonaisuus,mutta pyöreys yhdistettynä noihin sinun mittoihin,on ihana.


      • marjuli641
        joopa joo..huoh kirjoitti:

        " Itse en ole koskaan asettanut tiukkoja painorajoja ihmisille "
        "Ja toisaalta, mies joka painaa alle 80kg ei ole mieleeni. Mielummin sitten sinne 100 kg päälle kuin 80 kg alle"
        "Mutta ihmetyttää ihan oikeasti miesten pinnallisuus"

        Arvasin että tähän kiinnitetään huomiota. Mutta tosiasiassahan alle 80 kg miehiä on tässä ikähaarukassa aika vähän, joten älähän keuhkoa.


      • Mieleinenlisäpainoon
        Hyvälisäpainoon kirjoitti:

        Korjaan vielä edellistä,siis en nyt pelkästään tisseistä,tottakai kokonaisuus,mutta pyöreys yhdistettynä noihin sinun mittoihin,on ihana.

        Nimimerkkikin jo meni metsään kun ajatus lentää...


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        Arvasin että tähän kiinnitetään huomiota. Mutta tosiasiassahan alle 80 kg miehiä on tässä ikähaarukassa aika vähän, joten älähän keuhkoa.

        Marjuli,älä välitä ilkeilyistä...


      • ...

        Monasti myös tyhmyydesta.....


      • Marjuli641
        ... kirjoitti:

        Monasti myös tyhmyydesta.....

        Meinasitko että läskiys juoruaa tyhmyydestä? Voi herraisä sentään! Ihmisillä on elämässä vaiheita jolloin "oma itse" ei mene kaiken edelle. Painoa saattaa kertyä joillekkin helpommin kuin muille. Geneettistähän se on - taipumus lihomiseen.


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        Kiitos , mutta mielutiten nauttisin niistä jonkun kanssa ;) Tiedän että mikäli laittasin profiilikuvaan hieman "antavamman" kuvan niin viestejä satelisi.... Mutta, mutta...

        Niimpä,kun se kuvanlaitto on riski.Kyllä sinä noilla kurveilla miehen saat.


      • Mieleinenlisäpainoon
        Marjuli641 kirjoitti:

        Meinasitko että läskiys juoruaa tyhmyydestä? Voi herraisä sentään! Ihmisillä on elämässä vaiheita jolloin "oma itse" ei mene kaiken edelle. Painoa saattaa kertyä joillekkin helpommin kuin muille. Geneettistähän se on - taipumus lihomiseen.

        Sinä et ole läski,kateellinen kukkakeppi vain kiusaa sinua.Muodokas/rintava nainen on punainen vaate joillekkin,siis en yleistä.


      • heh.
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Sinä et ole läski,kateellinen kukkakeppi vain kiusaa sinua.Muodokas/rintava nainen on punainen vaate joillekkin,siis en yleistä.

        Ei sinun kannata alkaa laihduttamaan, kanttisi ei riitä.


      • ,,..--
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Sinä et ole läski,kateellinen kukkakeppi vain kiusaa sinua.Muodokas/rintava nainen on punainen vaate joillekkin,siis en yleistä.

        Niinpä, helppo eräiden moittia muita, kun itse ovat sattuneet saamaan heinäseiväsgeenin.


      • Mukavalisäpainoon
        ,,..-- kirjoitti:

        Niinpä, helppo eräiden moittia muita, kun itse ovat sattuneet saamaan heinäseiväsgeenin.

        Mikä ihme tässä on niin vaikeaa,miks pitää loukata toista.Tämä Marjuli tuntuu olevan mukava tapaus,sattuu vaan omistamaan unelmamuodot,siis MUODOT.


      • :)))
        Mukavalisäpainoon kirjoitti:

        Mikä ihme tässä on niin vaikeaa,miks pitää loukata toista.Tämä Marjuli tuntuu olevan mukava tapaus,sattuu vaan omistamaan unelmamuodot,siis MUODOT.

        Vähän on niinkuin Jope juttelisi maksansa kanssa :D


      • marjuli641
        :))) kirjoitti:

        Vähän on niinkuin Jope juttelisi maksansa kanssa :D

        Huh, Jopeenkos sitä verrataan jo 80 kg naista.... Kyllä sääliksi käy todella ylipainoiset naiset, varsinkin sellaiset joilla itsetunto ei ole kauhean korkealla. Kuinka jotkut miehet osaa ollakaan noin ilkeitä. Voisi sitä asiallisestikkin vastata. esim. että "minua ei kiinnosta kuin naiset jotka ovat max 70 kg ja pyöreys ei sytytä) Voi kun teidän vehkeenne olisivat julkisesti näkyvillä, ( vrt naisen paino) niin saisimme mekin niitä arvostella... ja arvaa kuinka kävisi niille normikokoa pienemmille....

        Meni nyt mauttomaksi minunkin puoleltani - myönnän, mutta kun nyt painavampana olen saanut tutustua tähän isomman tytön elämään niin täytyy sanoa että arvostan heidän jaksamistaan jokapäiväisessä elämässä!


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        Huh, Jopeenkos sitä verrataan jo 80 kg naista.... Kyllä sääliksi käy todella ylipainoiset naiset, varsinkin sellaiset joilla itsetunto ei ole kauhean korkealla. Kuinka jotkut miehet osaa ollakaan noin ilkeitä. Voisi sitä asiallisestikkin vastata. esim. että "minua ei kiinnosta kuin naiset jotka ovat max 70 kg ja pyöreys ei sytytä) Voi kun teidän vehkeenne olisivat julkisesti näkyvillä, ( vrt naisen paino) niin saisimme mekin niitä arvostella... ja arvaa kuinka kävisi niille normikokoa pienemmille....

        Meni nyt mauttomaksi minunkin puoleltani - myönnän, mutta kun nyt painavampana olen saanut tutustua tähän isomman tytön elämään niin täytyy sanoa että arvostan heidän jaksamistaan jokapäiväisessä elämässä!

        Se on tuo painokin niin erikoinen käsite,ei ne vaakan kilot,vaan se mitä näkyy peilistä.Joillekkin ne kertyy "oikeisiin"kohtiin,tissit&peppu,mutta sitä kun ei voi itse määrätä.Mikä sana se olisi oikea?Rehevän muodokas?Pyöreä&povekas?Muodokkaan pehmeä?Nämä ainakin minut sytyttää.


      • Mukavalisäpainoon
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Se on tuo painokin niin erikoinen käsite,ei ne vaakan kilot,vaan se mitä näkyy peilistä.Joillekkin ne kertyy "oikeisiin"kohtiin,tissit&peppu,mutta sitä kun ei voi itse määrätä.Mikä sana se olisi oikea?Rehevän muodokas?Pyöreä&povekas?Muodokkaan pehmeä?Nämä ainakin minut sytyttää.

        Taas tuo nikki meni vikaan.mutta asia tuli sanottua.


      • Mieleinenlisäpainoon
        Mukavalisäpainoon kirjoitti:

        Taas tuo nikki meni vikaan.mutta asia tuli sanottua.

        Minä ainakin tykkään,vaikka nikit sotkeentuu sanoihin...mukava/mieleinen,jatketaan sitten että seksikäs,kaunis ....,,


      • marjuli641
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Minä ainakin tykkään,vaikka nikit sotkeentuu sanoihin...mukava/mieleinen,jatketaan sitten että seksikäs,kaunis ....,,

        Tyttäreni sanoi tuossa minua "messeväksi naiseksi" :D Se on hauska sana pyöreähkölle


      • Mieleinenlisäpainoon
        marjuli641 kirjoitti:

        Tyttäreni sanoi tuossa minua "messeväksi naiseksi" :D Se on hauska sana pyöreähkölle

        Messevä..hmm..mikä ettei..Mites "namu"?


      • tyhmä
        Mieleinenlisäpainoon kirjoitti:

        Niimpä,kun se kuvanlaitto on riski.Kyllä sinä noilla kurveilla miehen saat.

        Ja sinä et saa kun jonkun typeryksen! Niin = Niinpä, EI Niimpä!


      • Samanikki
        tyhmä kirjoitti:

        Ja sinä et saa kun jonkun typeryksen! Niin = Niinpä, EI Niimpä!

        En ole ketään hakemassakaan,enkä ole sinun neuvoja vailla.Olet kateellinen luuviulu?


      • Ranskis
        marjuli641 kirjoitti:

        Olen alkanut laihduttamaankin. Salillakin on nyt aikaa ja jaksamista taas käydä. Mutta ihmetyttää ihan oikeasti miesten pinnallisuus. Hieman sitä voisin ymmärtää jos painasin 100 kg ja yli, mutta kun 80 kg on näkäjään kauhistus näille suomi24 herroille.

        Samahan se on toisinkin päin...eli kyllä 100kg painava tuntuu joskus aika kurjalta, mutta kärsä kohti korkeuksia. Kyllä meillekkin ottajia/haluavia siunaantuu..=))


    • 167/74

      Reps :D

    • entinen miäs

      Ei ne kilot ratkaise, niin kauan kun eivät merkittävästi haittaa normaalia elämää.
      Treffipalstalle ei ole tarvetta mutta jos olisi, en ainakaan mittojasi kavahtaisi vaikka olenkin 5 senttiä isompi mutta 15 kg pienempi.

    • reppuriika

      Minulla ei ole yleensä paino-ongelmia ja pysyn solakkana kiinnittämästä sen kummemmin huomioita lihomiseeni, mutta ruuan terveellisyys kyllä käy usein mielessä. Sovittaessani tässä muutamia vuosia sitten pitämiä shortseja huomasin, että nepä kiristävät niin paljon, ettei viitsi päällensä ahtaa ja eivät ne olisi mukavatkaan pitää.
      Liekö aineenvaihdunta alkanut hidastumaan iän myötä ja kilot karttuvat huomaamatta. Päätin heti, että asialle on tehtävä nyt jotain. Millekään pikakuurille en lähde vaan asetan tavoitteeksi, että pääsen entisiin mittoihin kahden kuukauden sisällä. Nyt täytyy olla napakka ei ystävien munkkirinkeleille, iltapala kevyeksi ja iltalenkki reilumman puoleinen.
      Helteellä ei ruoka maistu ja taitaa se paino tippua ihan väkisinkin.

      • näyttävä nainen

        Mitä väliä ulkonäöllä on ihmissuhteissa,ei yhtään mitään!Sisäine kauneus ja luonne.Kuka haluaa olla parisuhteessa ulkokuoren kanssa.Paljon tunnen ihmisiä jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa.He kantavat ylpeänä painonsa tai muun ulkonäköön liittyvän asian kanssa.On hörökorvaisia,ohut hiuksisia,iso nenäisiä,on pieni silmäisiä,on pieni vehkeisiä,on iso tavaroita,on huono hampaisi(jolle ei voi mitään),on karvaisia ja karvattomia,on iso ja pienirintaisia,on vaikka mitä...


      • bla blah
        näyttävä nainen kirjoitti:

        Mitä väliä ulkonäöllä on ihmissuhteissa,ei yhtään mitään!Sisäine kauneus ja luonne.Kuka haluaa olla parisuhteessa ulkokuoren kanssa.Paljon tunnen ihmisiä jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa.He kantavat ylpeänä painonsa tai muun ulkonäköön liittyvän asian kanssa.On hörökorvaisia,ohut hiuksisia,iso nenäisiä,on pieni silmäisiä,on pieni vehkeisiä,on iso tavaroita,on huono hampaisi(jolle ei voi mitään),on karvaisia ja karvattomia,on iso ja pienirintaisia,on vaikka mitä...

        Kyl sillä ulkonäöllä on väliä ihmissuhteessa. Vaikea on rakastua vastenmielisen näköiseen ihmiseen. Onneksi on eri makuja.


      • hoikka nainen
        näyttävä nainen kirjoitti:

        Mitä väliä ulkonäöllä on ihmissuhteissa,ei yhtään mitään!Sisäine kauneus ja luonne.Kuka haluaa olla parisuhteessa ulkokuoren kanssa.Paljon tunnen ihmisiä jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa.He kantavat ylpeänä painonsa tai muun ulkonäköön liittyvän asian kanssa.On hörökorvaisia,ohut hiuksisia,iso nenäisiä,on pieni silmäisiä,on pieni vehkeisiä,on iso tavaroita,on huono hampaisi(jolle ei voi mitään),on karvaisia ja karvattomia,on iso ja pienirintaisia,on vaikka mitä...

        Ja ihmisiä, jotka eivät siellä peruskoulussa ja amiksessakaan oppineet kirjoittamaan yhdyssanoja oikein!
        Kyllä nyt helteillä huomaa miten nämä "näyttävät" ihmiset hikoilevat ja punoittavat, kun sydän joutuu koville. Ei mitenkään terveellistä, esteettisyydestä nyt puhumattakaan.


      • marjuli641
        näyttävä nainen kirjoitti:

        Mitä väliä ulkonäöllä on ihmissuhteissa,ei yhtään mitään!Sisäine kauneus ja luonne.Kuka haluaa olla parisuhteessa ulkokuoren kanssa.Paljon tunnen ihmisiä jotka ovat sinut ulkonäkönsä kanssa.He kantavat ylpeänä painonsa tai muun ulkonäköön liittyvän asian kanssa.On hörökorvaisia,ohut hiuksisia,iso nenäisiä,on pieni silmäisiä,on pieni vehkeisiä,on iso tavaroita,on huono hampaisi(jolle ei voi mitään),on karvaisia ja karvattomia,on iso ja pienirintaisia,on vaikka mitä...

        Mikäli seuraa etsii näiltä treffipalstoilta niin tuli huomattua että on sillä väliä! Sinne ei ole menemistä ennekuin on tuunannut itsensä seurapiirikuntoon jos haluaa sieltä jotain löytää ;)


    • mää vaan

      Melkolailla tyhjän päälle rakentuu parisuhde, jos sen tärkein kriteeri on siipan ulkonäkö. Kauneus/komeus kun on katsojan silmässä ja se toisekseen tuntuu olevan sangen katoavaista sorttia. Näin kypsällä iällä arvostaa enemmän kaunista mieltä kuin pelkkää kuorta. Ja voin sanoa, että miellyttävästi muita kohtaan käyttäytyvä ihminen alkaa silmissäni varsin nopeasti näyttää myös kauniilta.

    • miesi

      Suoraan kysymykseen suora vastaus: Olet lihava ja se on aika nolon näköistä ja myös epäterveellistä itsellesi.

      • marjuli641

        Juu myönnetään että olen! Mutta en kauaa, Nolon näköistä ? Miksi nolon näköistä? Ei kai nyt sentään!!


    • Manly....,

      Vaimoni on samanmittainen kuin sinä. Luultavasti painaa tuon 70, ehkä hieman vähemmän. Hän on pyöreähkö ja muodokas ja tykkään!

      Treffijutuista en osaa kommentoida mutta sutjakampi vartalo on aina mielyttävämpi silmälle.

      • meitä aina haukutaan...

        Lihavat on lepposia,ei ne keksi kepposia.Jos on runsanlihainen niin ei oo vihainen.


      • marjuli641
        meitä aina haukutaan... kirjoitti:

        Lihavat on lepposia,ei ne keksi kepposia.Jos on runsanlihainen niin ei oo vihainen.

        Tämä pitää toisaalta paikkaansa, koska ainakin naisilla vaihdevuodet alkavat keskimääräistä myöhemmin kuin laihoilla naisilla. Minulla ei niistä edes vielä tietoakaan :D


      • heh heh
        marjuli641 kirjoitti:

        Tämä pitää toisaalta paikkaansa, koska ainakin naisilla vaihdevuodet alkavat keskimääräistä myöhemmin kuin laihoilla naisilla. Minulla ei niistä edes vielä tietoakaan :D

        älä ihmeesä vaan laihduta tee mieluumin lapsi


    • Ei pullaa kiitos

      Ikää tulee lisää, miehet kuolevat nopeammin ja henkiin jäävät vain ne terveellisiä elämäntapoja harrastavat liikunnalliset. Heille olet tuossa kunnossa kuoleman enkeli, tavoillasi kun heiltä lähtee henki vaikkei sinulta lähtisikään.

      Suosittelen liikunnallisia harrastuksia ja kuria dieettiin jos ikäistäsi seuraa pidemmäksi aikaa etsit.

      • Niinseonsanonminä

        Kyllä ne lenkkihullutkin kuolee,laikki kuolee.En silti sano etteikö liikunta hyväksi ole.Elämä vaan ei ole meidän käsissä.


      • Ei pullaa kiitos
        Niinseonsanonminä kirjoitti:

        Kyllä ne lenkkihullutkin kuolee,laikki kuolee.En silti sano etteikö liikunta hyväksi ole.Elämä vaan ei ole meidän käsissä.

        En puhu kuolemattomuudesta vaan pitkästä ja terveestä elämästä. Juuttuminen sohvalle pullan ja kahvin, oluen ja makkaran sekä emmertaalien sekaan tappaa ennenaikaisesti miehet, ei naisia.

        Siksi läski ja liikkumaton nainen ei viisasta vanhempaa tervettä miestä kiinnosta, on tappavaa seuraa.


      • marjuli641

        Kiitos neuvoista, mutta lihaskuntoni on hyvä - omaan liikunnallisen taustan, Kehoni rasvaprosenttini on myös normaali (tämän näen kuntoilulaitteestani ..) Myös veriarvoni.ovat mainiot, ei ole verenpaine- eikä kolestrolilääkitystä (vaikka painan 80 kg)
        Vihaksi pistää tietämättömyys ...


      • ..............
        marjuli641 kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, mutta lihaskuntoni on hyvä - omaan liikunnallisen taustan, Kehoni rasvaprosenttini on myös normaali (tämän näen kuntoilulaitteestani ..) Myös veriarvoni.ovat mainiot, ei ole verenpaine- eikä kolestrolilääkitystä (vaikka painan 80 kg)
        Vihaksi pistää tietämättömyys ...

        Sinun mittarisi on pakko olla rikki, tai sitten et osaa sitä käyttää.


      • faktaaa
        .............. kirjoitti:

        Sinun mittarisi on pakko olla rikki, tai sitten et osaa sitä käyttää.

        Olen samaa mieltä. Antamillaan arvoilla hänen rasvaprossa on päälle 40, suositus n. 25.


      • marjuli641
        faktaaa kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Antamillaan arvoilla hänen rasvaprossa on päälle 40, suositus n. 25.

        Rasvaprosentti on normaali tämänikäisellä naisella 34 asti, tietämättömät!


      • voevoenäitä

      • Ei pullaa kiitos
        marjuli641 kirjoitti:

        Kiitos neuvoista, mutta lihaskuntoni on hyvä - omaan liikunnallisen taustan, Kehoni rasvaprosenttini on myös normaali (tämän näen kuntoilulaitteestani ..) Myös veriarvoni.ovat mainiot, ei ole verenpaine- eikä kolestrolilääkitystä (vaikka painan 80 kg)
        Vihaksi pistää tietämättömyys ...

        No, minun rasvaprosenttini on alle 20 ja naisystäväni alle 25, joten siinä hieman tavoitetasoa sinullekin. Kuusissakymmenissä ollaan.

        Liikunnallinen tausta ei suojaa, vain aktiivinen liikunta pitää kunnossa.


    • Maja2

      Saanko kysyä minkä ikäisten foorumi tämä on?

      • Et saa

        Et saa.


    • Liikunnalla timmiksi

      80 kg painavan henkilö kroppa voi olla kiinteä ja hyvin muodostunut, tai löysää ja roikkuvaa läskiä möhömahalla varustettuna, tai sitten jotain siltä väliltä.

    • on kokemusta.

      Vatsatreeni on hyväksi pömppövatsalle, selälleen latialle, kädet niskan taakse ja siitä istumaa n20kert. Vyötärö löytyy ennenpitkää.

    • mitäkä mies

      Paljonko painaa ja miltä näyttää..
      Tietysti hoikka nainen näyttää paremmalta ja tarkoitan vain hoikkaa tai normaali vartaloista.

      Toisaalta vähän tuhdimpikin vartalo on hyvän näköinen jos kantaja on sinut kehonsa kanssa.Olen tanssi miehiä ja olen huomannut sen että ikä ja paino ei ole este sulavaan liikkumiseen ja joskus tuntuu jopa päinvastaiselta että paremmassa lihassa ollut partneri liikkuu todella sulavasti ja on miellyttävä vietävä..

      Ennemmin vähän lihava kuin "luukasa" Kauheinta mitä voi olla kun nainen on liian laiha esim. 165/48 tai vähemmän.Tulee lähinnä mmieleen että jokin ei ole kohdallaan.Syömishäiriö tai jotain..

      Yleistys naisista.Aviossa tai suhteessa naiset saattavat hiukan repsahtaa ylikiloille..Eron koittaessa kaikki muuttuu ja entiset,itselleen asettamansa ihnanne mitat löytyvät ihmeen nopeasti.

      Sama koskee nuoria vapaita naisia kun juoksevat lenkillä,koska eivät itsensä mielestä saa puolisoa tai yleensäkkään mihen mielekiintoa muka heräämään.

      Muutaman toteamuksen olen naisen suusta kuullut " voin mukata pepusta ja vartalosta juuri sellaisen kuin itse tahdon ja se vaatiin vain itsekuria ja liikuntaa sekä ruokavaliota.

      Oethan ihan reilun kokoinen karjakko ;) Mut jos se tuntuu hyvälle niin se myös näyttää hyvälle..

      • marjuli641

        Harva karjakko ajelee 2 v vanhalla Jagella ... Kiitos kuitenkin kohteliaisuudesta


      • mitäkä mies
        marjuli641 kirjoitti:

        Harva karjakko ajelee 2 v vanhalla Jagella ... Kiitos kuitenkin kohteliaisuudesta

        Oleppas hyvä! Karjakot taitaa tai taisi ajella kupla volkkarilla...? Ei,nyt muistin väärin kun sehän on seminologi joka vokkelolla ajeli.

        Kysymyt kuuluukin,mitä jagge tähän painon määrään kuuluu tai vaikuttaa.Taidan nyt olla vähän kateellinen kun muutin kokonaishinnan leijona koreiksi.Mun ajopelistä ei saa niin paljon leijonaa ;)


    • Tulipahan mieleen

      En muuten ikinä ole kenelläkään nähnyt niin paljon selluliittia kuin nuorena yhdellä laihalla, nuorella naisella. Ihan järkytyin kun näin hänet kerran bikineissä. Eli ei se laihuuskaan kaikkea kerro jos pintaviat saa peittoon.

      • Mielinkielin..

        Ompa erikoista - miten on mahdollista, että laihalla naisella on selluliittia niin paljon "ette ikinä ole kenelläkään nähnyt"? Epäilen vahvasti. Tai sitten et ole nähnyt ylipainoisia naisia, joilla on kilottain selluliittia reisissä, takamuksessa, mahassa, käsivarsissa jne. EI laihalla VOI OLLA niin paljoa sellulliittiä, mutta hyvä yritys....


      • usko tai älä
        Mielinkielin.. kirjoitti:

        Ompa erikoista - miten on mahdollista, että laihalla naisella on selluliittia niin paljon "ette ikinä ole kenelläkään nähnyt"? Epäilen vahvasti. Tai sitten et ole nähnyt ylipainoisia naisia, joilla on kilottain selluliittia reisissä, takamuksessa, mahassa, käsivarsissa jne. EI laihalla VOI OLLA niin paljoa sellulliittiä, mutta hyvä yritys....

        Hänellä oli, en tiedä olisiko ollut joku sairaus vai ihan vain liikkumattomuuden keräämään rasvaa. Ja samapa tuo minulle, kunhan nyt kerroin, että laihallakin sitä selluliittia saattaa olla aika runsaasti. Oikea nimitys tuollaiselle taitaa olla laiha läski.


    • Miksi netistä haet?

      Jos tosissaan elämänkumppania haetaan viiskymppisinä niin EI luulisi ulkonäkö asioiden olevan enää numero ykkönen. Ehkä ei kannata netistä hakea lainkaan. Ne hakevat vain seksiä eikä parisuhdetta. Se ihmissuhteen löytyminen ei ole niille pääasia vaan naisen paino.

      Minä kävisin ravintoloissa ja katsoin sieltä sellaisen miehen joka kiinnostuu painoon ja ulkonäköön katsomatta ja haluaa ensi näkemältä tutustua paremmin. Ikinä en netti treffeille lähtisi mittojen ja kuvankaan perusteella. Pitää nähdä ihminen luonnossa ja saada sitä kautta vaikutelma alkaako paremmin tutustumaan. Turhaa alkaa ensi kirjoittelemaan tai jotain läppää puhelimessa ja kun tapaa niin kaikki tökkii. Tulee vain turhia pettymyksiä puolin ja toisin.

      Vaikka painonkin saisi alas niin ei sieltä treffi palstalta välttämättä siltikään mitään löydä. Normaalit miehet saavat seuraa varmasti ilman treffipalstoilla roikkumista.

      • metsämies

        "Normaalit miehet saavat seuraa varmasti ilman treffipalstoilla roikkumista."
        Tunnen itseni erittäin "normaaliksi" mieheksi, paitsi että en käy ravintoloissa enkä tanssilavoilla. Muutenkin liikun vähän missään julkisilla paikoilla. Viihdyn kotona ja luonnossa. Mistä siis olisin voinut löytää kumppanin? Netin kautta löytyi.


      • silloin joskus
        metsämies kirjoitti:

        "Normaalit miehet saavat seuraa varmasti ilman treffipalstoilla roikkumista."
        Tunnen itseni erittäin "normaaliksi" mieheksi, paitsi että en käy ravintoloissa enkä tanssilavoilla. Muutenkin liikun vähän missään julkisilla paikoilla. Viihdyn kotona ja luonnossa. Mistä siis olisin voinut löytää kumppanin? Netin kautta löytyi.

        Kun aikanani nettideittailin, halusin mahdollisimman nopeasti tavata. Syynä tähän oli Se, etten halunnut kovin paljon kertoa itsestäni ventovieraalle. Halusin livenä katsoa mikä osapuoli on ja jos näytti ettei kemioita ole, niin Se siitä.


      • mitäkä mies
        metsämies kirjoitti:

        "Normaalit miehet saavat seuraa varmasti ilman treffipalstoilla roikkumista."
        Tunnen itseni erittäin "normaaliksi" mieheksi, paitsi että en käy ravintoloissa enkä tanssilavoilla. Muutenkin liikun vähän missään julkisilla paikoilla. Viihdyn kotona ja luonnossa. Mistä siis olisin voinut löytää kumppanin? Netin kautta löytyi.

        Netti on hyvä apu ja nykyaikaa.Silti vähän epäilen aina netti deitti hakua.Jos aivan rehellisesti sanon niin pidän koko hommaa vähän epätoivoisen ihmisen ihmisen merkkinä.Ei tietysti kaikki ole mut uskon kemiaan ja kemiaa ei netissä tunne.Vakaasti olen sitä mieltä et kumppani löytyy hakematta.Tosin tynnyristä ei tulla hakemaan.


      • marjuli641

        En hae enää - kunhan kokeilin, kun siitä niin paljon hyvää puhutaan.


      • Tuntee on eri asía
        metsämies kirjoitti:

        "Normaalit miehet saavat seuraa varmasti ilman treffipalstoilla roikkumista."
        Tunnen itseni erittäin "normaaliksi" mieheksi, paitsi että en käy ravintoloissa enkä tanssilavoilla. Muutenkin liikun vähän missään julkisilla paikoilla. Viihdyn kotona ja luonnossa. Mistä siis olisin voinut löytää kumppanin? Netin kautta löytyi.

        Jokainenhan itsensä tuntee normaaliksi mutta se ei toisten mielestä ole sitä.

        Jos elämä on yhtä kotona nyhjäämistä niin on harvinaista että samanlainen löytyy ja juuri netistä.

        Minun mieheni juoksee koko ajan ravintoloissa, on juossut kolmekymmentä vuotta jo ja itseäni ei kiinnosta pätkääkään. Aina se änkeää viereen reissujen jälkeen ja kehuu kuinka rakas olen. Miehelläni on ADHD mutta siihen aikaan ei tutkittu mitään hänen lapsuudessaan.

        Ei se haittaa niin kauan kun on rahaa ja saadaan kaikki laskut maksettua ja on hän upean talon minulle rakentanut jota saan siivota ihan yksin. Minäkin viihdyn luonnossa kunhan ei ole itikoita. Vedin kuusimetsää matalaksi niin ettei ole hyttysongelmaa. Zyrtekkiä en ala syömään ja raapimaan itseäni verille.


    • Huh huh

      Siksi ei edes tule mieleen nettideittailla, jos painon pistäis, niin papparaiset karkuun juoksisivat. Läskiä kun on reilusti kertynyt! Toisaalta eivät yli viiskymppiset papparaisetkaan miellytä, kun heillä kaikenlaista sairautta on, ettei sitä jaksa kuunnella tai osaa ottaa. Itse olen terve kohta kuusikymppinen läski! Liikun ja ulkoilen jo työkseni, eikä salaatti ruokana riitä! Että se siitä! Yksin täytyy taivaltaa!

      • marjuli641

        Viisaasti sanottu. Ylipainoinen voi olla myös hyväkuntoinen ja terve. Ja mitä ikään tulee, niin pitkäikäisimpiä ovat lievästi ylipainoiset (eli juuri välillä BMI 25 - 27). Myös laihuus on terveysriski, esimerkiksi osteoporoosi tulee hoikille helpommin.


      • +++
        marjuli641 kirjoitti:

        Viisaasti sanottu. Ylipainoinen voi olla myös hyväkuntoinen ja terve. Ja mitä ikään tulee, niin pitkäikäisimpiä ovat lievästi ylipainoiset (eli juuri välillä BMI 25 - 27). Myös laihuus on terveysriski, esimerkiksi osteoporoosi tulee hoikille helpommin.

        Totta. Tuo vain ei mene kaikille perille.


    • Elma-Louise

      Samantyyppinen olen kuin sinä. Aina liikkunut, vuosikymmeniä suht. terveellistä ruokaa syönyt, lapsesta asti lihavana elänyt, ikää kohta kuusikymmentä. Mutta ukkoa en enää halua. Olen oman osani saanut parisuhdetta ja avioliiton onnea, lapsiperheen arkea ja kaikkea muuta. Aika kulkee eteenpäin, kaikki on katoavaa. Paitsi läski :) Se mikä vaivalla lähtee tulee aina vaivatta korkojen kanssa takaisin.
      Kummallista porukkaa nämä nykyajan keski-iän ylittäneet. Ihan kuin lukisi teinien palstaa. Mutta niinhän entinen anoppi aikanaan sanoi. Kerran miesnä, kaks lapsena!

    • kysyn vaan

      Olisiko laihdutus palsta oikeampi paikka näille läski jorinoille

    • nam.48

      Runsava peppu..
      On se vaan ihana.

    • Marjuli, minusta sun oletus on vähän väärä... älä pahastu. Se että et kelpaa joillekin miehille ei automaattisesti tarkoita että sinussa on jotain huonosti (sitähän sä täällä kysyt, kelpaatko). Oletko ihan varma että haluat edes tutustua noihin tuollaisiin, jotka keskittyvät vain ulkonäköön?

      Ja sitä paitsi, sähän et tarvi kaikkia miehiä, eikö. Sulle varmaan riittää se yksi, jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Joten varmaan onkin oikea aika sulle etsiä kumppania nyt, tuolla kuosilla. Saat sellaisen lutusen miehen, etkä minkään pintaliitäjän. Olen joskus eron jälkeen pyörinyt siellä treffipuolella itsekin, se osaa olla aika masentavaa ja työlästä. Mutta tiedän mä muutaman joka onnistunutkin.

      Pidän sulle peukkuja :)

      • poiuytr

        Joillekin kelpaa jopa kanat tai tikapuut.


    • ssssssssssssssssssss

      Minä en haluaisi aamuisin herätä läskin vierestä, oli se kasvoiltaan, kuinka kaunis tahansa. Lihavat ihmiset myös kuoraavat öisin todella lujaa. Pianajaismaista. Ja ei varmaan löydy täysin tervettä ihmistä, noinkin suurella ylipainolla ja jos ei ole vielä puhjennut liikalihavuuden aiheuttamaa sairautta, niin ehkä huomenna tai seuraavana päivänä tai sitä seuraavana. Tulet sairastumaan.

      • Ststdys

        Sinun kyllä kannattaisi ottaa lisätunteja,tuo kirjoitustaitosi on vähän hukassa.Palataan asiaan kevätlukukaudella.


      • kjhgkjhg
        Ststdys kirjoitti:

        Sinun kyllä kannattaisi ottaa lisätunteja,tuo kirjoitustaitosi on vähän hukassa.Palataan asiaan kevätlukukaudella.

        Ehkä sitten kun sinä alat laihduttaa etkä näytä läskiltä


      • Ststdys
        kjhgkjhg kirjoitti:

        Ehkä sitten kun sinä alat laihduttaa etkä näytä läskiltä

        Ei ole tarvetta laihtua,sinulla kuitenkin edelleen tuo kirjoitustaito...


      • 13+15
        Ststdys kirjoitti:

        Ei ole tarvetta laihtua,sinulla kuitenkin edelleen tuo kirjoitustaito...

        Näin te kaikki läskit täällä toisillenne vakuutatte... että ei ole tarvetta laihtua


    • Läskieiilahduta

      Ikääntyvä lihava nainen.... mitä iloa siitä miehelle on? polvet menee .... hikoilee helteellä ei liiku ähkimättä... köntys sängyssä.... sitten alkaa sisäelimet rempata.... ei helveta....

      sanotaan että alle kuusikymppisen pitää pystyä kävelemään tuntnissa hengästymättä 6 km niin sit voi painaa vaik 150 kg.

      Itte painan alle 80 ja pituutta 180.

      ei sitä itte huomaa omaa ylipainoaan. aikoinaan sairaus nosti painoni pitkälle yli 90 kilon ja en tuntenut olevani ylipainoinen. Terveystarkastuksessa hoitaja sanoi et olen lihava. painoin sillon 87. Paras lause jonka olen naisen suusta kuullut.

    • ei laiheliinia

      Monet miehistä tykkääkin vähän puöreemmistä,minä mukaanlukien.

    • massageman.

      Lihavat on erotiikan tappajia.Paras sijoituskohde on oma keho.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe