Demian

yeeeaaaahhh

8

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+8

      Olisi ehkä parempi jos julkisuuteen astuisi vain transmiehiä, kun ovat positiivisempia hahmoja kuin transnaiset.

      • Keskittyminenauttaa

        Höh, olipa seksistinen kommentti. Tähän tekisi mieli sanoa, että olet varmaan transmies, mutta en sano.


    • kiinnostunut cis

      Höh, Demianhan on transmies. Ei kiinnosta. Transnaiset ovat paljon kiinnostavampia, mediaspektaakkeleita suorastaan. Jos näen mediassa transmiehen, vilkaisen kuvaa vain lyhyesti ja saatan kursorisesti käydä haastattelun läpi.

      Mutta jos törmään juttuun transnaisesta, tutkin kuvaa tarkasti monta minuuttia, välillä pysähdyn hiljaa pohtimaan kyseistä henkilöä ja hänen elämäänsä, ratkaisuja yms. ja luen haastattelun ajatuksella, miettien psykologisesta, sosiaalisesta, yhteiskunnallisesta ja myös eksistentiaalisesta ja filosofisesta näkökulmasta henkilön haastattelussa käyttämiä ilmauksia ja niiden merkityksiä. Saatan jopa kuvitella mielessäni skenaarion tämän transnaisen tapaamisesta henkilökohtaisesti, miten häneen suhtautuisin, mitä sanoisin jne.

      Transnaiset, te olette niin kiinnostavia!

      Heinäkuun helteisin terveisin, kiinnostunut cis-nainen.

      • Luokittelua

        Sinullekin löytyy luokitus: Transsuuntautunut lesbo.


      • kiinnostunut cis
        Luokittelua kirjoitti:

        Sinullekin löytyy luokitus: Transsuuntautunut lesbo.

        En ole lesbiaano, olen vain kiinnostunut transnaisista ihmisinä.


      • minun mielipide
        kiinnostunut cis kirjoitti:

        En ole lesbiaano, olen vain kiinnostunut transnaisista ihmisinä.

        Monet cis-naiset on vaan uteliaita ja esittää ystävää.


      • Pelkkää selitystä
        kiinnostunut cis kirjoitti:

        En ole lesbiaano, olen vain kiinnostunut transnaisista ihmisinä.

        Jos mies on no-no ja nainen kiinnostaa, niin eikös silloin ole lesbo.


      • cis-nainen
        Pelkkää selitystä kirjoitti:

        Jos mies on no-no ja nainen kiinnostaa, niin eikös silloin ole lesbo.

        Kyllä niin on, jos puhutaan seksuaalisesta ja romanttisesta kiinnostuksesta, mutta ei jos puhutaan platonisesta. Tai sitten jos näkee transnaisen miehenä eli biologisen sukupuolen mukaan, niin silloin heteronainen voi tuntea vetoa transnaiseen olematta lesbiaano. En sano, että ihmisen sukupuoli pitäisi määrittää pelkästään biologisesti, vaan että jos niin kokee, niin eihän sille mitään voi. Seksuaalisen suuntauksen määrittää henkilön oma kokemus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe