Jumala pilasi elämäni. Ainakin tällä hetkellä.

grumpy

Sain kuulla pelottavimmat uutiset ikinä Jumalasta.

Ne uutiset olivat sellaisia että Jumala lähettää mulle sellaisen miehen joka ei ole mun makua välttämättä.

Miksi Jumala pakottaa mua menemään naimisiin jonkun miehen kanssa joka ei ole yhtään mun makua?

Kaikenlisäksi Jumala näyttää mulle samaa paskaa että nään jonkun mun makuisen pojan jonkun vitun lutkan näköisen Barbi-tyttöystävän kanssa joka näyttää joltakin vitun Blake Livelyltä tai Hayden Panettierelta. Arvaa sattuuko tämä paljon? MIKSI JUMALA NÄYTTÄÄ MULLE TÄTÄ SAMAA PASKAA!

No nyt tän takia ku Jumala näyttää mulle tälläistä paskaa ja sit vielä aikoo lähettää mulle sellaisen hyypiön joka ei oo mun tyyppiä ollenkaan, niin sekaannuin demoneihin ja nyt olen varmaan riivattukin vaikka mulla on Pyhä Henki.

Miten voin perua sellaisen miehen joka ei ole mun tyyppiä? Mä en IKINÄ suostu menee naimisiin sellaisen hyypiön kanssa joka ei ole mun tyyppiä. Mä ansaitsen sellaisen miehen jonka MINÄ haluan, eikä sellaisen joka Jumala pakottaa.

Vittu oikeasti, kuka hullu pakottaa ihmisiä menee naimisiin sellaisten ihmisten kanssa joka ei ole sen ihmisen makuakaan? Mun luottamus Jumalaan on nyt ohi! Ainakin tällä hetkellä.

16

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grumpy

      Ja nyt kiellän kaikkia jätkiä jotka eivät ole mun makua ihastumasta minuun ja minäkään en suostu ihastumaan kehenkään joka ei ole mun makua. Ja ainoot jätkät jotka saa olla mun kavereita ovat naimisissa olevat, varatut, ja homot.

      Ja sit jos joku joka ei ole mun makua ihastuu minuun, niin estän sellaisen kaikilla sivustoilla, ja jos se alkaa luomaan uusia tunnuksia joilla se yrittää saada minua ja stalkkaa minua ja kinumaan minua tyttöystäväkseen, niin mä ilmoitan hänestä poliisille.

      • Rento stalkkaaja

        Kukas pissis se täällä känkkäränkkäilee ja kiukuttelee...


      • grumpy
        Rento stalkkaaja kirjoitti:

        Kukas pissis se täällä känkkäränkkäilee ja kiukuttelee...

        Olen vain vihainen. Ilmeisesti ikuisesti ellei Jumala tottele mua ja anna mulle sellaisen joka on Ritsu Kisaragin näköinen ja oloinen.


      • täti kertoo
        grumpy kirjoitti:

        Olen vain vihainen. Ilmeisesti ikuisesti ellei Jumala tottele mua ja anna mulle sellaisen joka on Ritsu Kisaragin näköinen ja oloinen.

        Ei Jumala sinulle mitään anna, kun ethän sinä edes usko Jumalaan. Ihan itse saat hankkia mieleisiäsi ihailijoita.


      • grumpy
        täti kertoo kirjoitti:

        Ei Jumala sinulle mitään anna, kun ethän sinä edes usko Jumalaan. Ihan itse saat hankkia mieleisiäsi ihailijoita.

        Siis tottakai olen ihan Kristitty, mutta nyt vain tuntuu että olen menettänyt luottamus Jumalaan koska kirkossa mulle kerrottiin että Jumala antaa mulle sellaisen hyypiön joka ei ole mun tyyppiä. Välillä Kristitty voi olla vihainen Jumalalle. Mutta sit myöhemmin katuu sitä juttua. Ei Kristityt oo aina silleen että "voooiii Jumala on niiin ihqqqq se on niin paras ja rakastan sitä ylikaiken ja ennnjjj oooo kkoooosskkaaaannn vihainen Jumalalleee siiis niinq ihhhqqqqq". -.-"

        Voinko silti saada sellaisen miehen joka on ihan kokonaan mun makua enkä sellaisen joka ei ole mun makua jonka Jumala päättää antaa mulle?


      • kjhgfdre
        täti kertoo kirjoitti:

        Ei Jumala sinulle mitään anna, kun ethän sinä edes usko Jumalaan. Ihan itse saat hankkia mieleisiäsi ihailijoita.

        Nii-in.. teidän jumalahan on niii-in kiltti:

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'


      • täti kertoo
        grumpy kirjoitti:

        Siis tottakai olen ihan Kristitty, mutta nyt vain tuntuu että olen menettänyt luottamus Jumalaan koska kirkossa mulle kerrottiin että Jumala antaa mulle sellaisen hyypiön joka ei ole mun tyyppiä. Välillä Kristitty voi olla vihainen Jumalalle. Mutta sit myöhemmin katuu sitä juttua. Ei Kristityt oo aina silleen että "voooiii Jumala on niiin ihqqqq se on niin paras ja rakastan sitä ylikaiken ja ennnjjj oooo kkoooosskkaaaannn vihainen Jumalalleee siiis niinq ihhhqqqqq". -.-"

        Voinko silti saada sellaisen miehen joka on ihan kokonaan mun makua enkä sellaisen joka ei ole mun makua jonka Jumala päättää antaa mulle?

        "koska kirkossa mulle kerrottiin että Jumala antaa mulle sellaisen hyypiön joka ei ole mun tyyppiä"

        Kirkossa sulle kerrottiin. Kuka kertoi? Miten?

        Ei sitä vielä kukaan tiedä, millaisen hyypiön valitset. Itse sinä kaverisi valitset. Jumala on delegoinut tämän tehtävän itsellesi. Ole kunnolla, niin saat aikanasi hyvän puolison. Se on Jumalan tahto.


      • grumpy
        täti kertoo kirjoitti:

        "koska kirkossa mulle kerrottiin että Jumala antaa mulle sellaisen hyypiön joka ei ole mun tyyppiä"

        Kirkossa sulle kerrottiin. Kuka kertoi? Miten?

        Ei sitä vielä kukaan tiedä, millaisen hyypiön valitset. Itse sinä kaverisi valitset. Jumala on delegoinut tämän tehtävän itsellesi. Ole kunnolla, niin saat aikanasi hyvän puolison. Se on Jumalan tahto.

        No siis mä en TODELLAKAAN halua ihastua tai rakastua kenenkään joka ei oo mun tyyppiä enkä aio, ja en todellakaan mene sellaisen kanssa naimisiin, ja en halua IKINÄ tavata häntä jos hän ei ole mun tyyppiä. Hyi vittu.


    • grumpy

      Miten voin perua sellaisen miehen joka ei ole mun makua? Kertokaa nyt. Mun täytyy perua se mies jos hän ei ole mun makua.

      • ei hätää

        Älä pelkää, ei tuollaista sekopäätä kukaan huoli.


    • Buddhaprkl

      Jos Jumalaa edes on olemassa niin on sadistisin ja narsistisin tietämäni olento ikinä. Parempi vain, että luovut uskomasta sellaisiin olentoihin.

    • grumpyisnowhappier

      Sain eilen kuulla parempia uutisia. Ne uutiset olivat sellaisia että saan päättää kenen kanssa olla ja keneen rakastua, ja että päätös alkaa nyt jo heti ja päätös pysyy ikuisesti.

      Mutta silti pelkään että Jumalan suunnittelemaa puolisoa ei voi välttää. Mutta haluan välttää koska en halua tavata tai nähdä häntä ikinä jos hän ei ole mun makua.

      Haluan mennä naimisiin vain sellaisen kanssa joka on mun makua.

    • Hei, grumpyisnowhappier.

      Ole rauhassa, kyllä sinulla on oikeus päättää keneen ihastut ja kenen kanssa menet naimisiin. me ajattelemme ja uskomme, että rakkaus on Jumalan lahjaa.

      Myös se rakkaus mitä puolisot tuntevat tosiaan kohtaan on Jumalasta, mutta kyllä me ihmiset saamme itse valita puolisomme ja oleem myös parisuhteestamme vastuullisia.

      Jos ajattelisimme, että Jumala valitsee meille puolison, niin silloinhan sen täytyisi olla kaikinpuolin oikea ja moiteeton eikä myöskään epäonnistumisen mahdollisuutta olisi, vai kuinka?

      Merja-pappi

    • jos aloitus on aito

      Jos tuo sanoma tuli profetian kautta niin jätä asia sikseen. Noissa sanomissa ei ole aina Jumala mukana. Jos sanoma on aito, niin voihan olla että ihastut mieheen joka ei tällä hetkellä ole ihanateesi, mutta sitten ymmärrätkin että oma unelma olikin vain pääsi kuva.

      • grumpyisgrumpyagain

        Ei. Mä en suostu olla kenenkään kanssa joka ei oo mun ihannetta. En aio luovuttaa. Aion hankkia sellaisen joka on ihan kokonaan mun ihannetta koska sellaisia on olemassa.


    • grumpyisnowwondering

      Eli nyt jotenkin sain jonkun erikoisen olon...

      Eilen aloin tuntea että miten sellainen rauhallinen mies jolla on mustat pitkät hiukset on mulle jotenkin tosi läheinen, mutta en tunne ketään miestä jolla on mustat pitkät hiukset. Miten voi sellainen mies tuntua eniten läheiseltä? Sit myös mulla on sellainen juttu että pystyn pelkästään ihastumaan vain rauhallisiin miehiin jolla on mustat pitkät hiukset. En vain pysty olemaan kenenkään kanssa joka ei oo mun makua. En vain tunne olevani aito sellaisen kanssa joka ei oo mun makua. Ja vielä muistan että vuosina 2008-2012 näin sellaista unta jossa tapaan jonkun salaperäisen miehen jolla on mustat pitkät hiukset...

      Mutta miksi sellainen rauhallinen mies jolla on mustat pitkät hiukset tuntuu niin läheiseltä? Onko kyse jostakin profetiasta? En oikeasti tunne ketään miestä jolla on mustat pitkät hiukset, mutta sellainen mies tuntuu vain tosi läheiseltä... Olen rukoillut kerran että saisin profetian lahjan...

      Toivottavasti mikään demoni ei nyt tee musta harhaluuloista...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe